úterý 10. listopadu 2015

DIY: Zimní nutnost do kapsy Ekokoza) + minisoutěž


    Krásný den všem!

   Pozdě, já vím, ale přece, vám přináším listopadové DIY - a protože je tenhle kelímek opravdu kouzelný, budu věřit, že mi tu desetidenní sekyru odpustíte. 

    S Ekokozou jsme se to tentokrát rozhodli hodit do zimního duchu (ačkoliv když článek píšu, venku je tak krásně, že jsem tak trochu dostala neodkladný nutkání objednat si baleríny) - tenhle prcek nabitý másly a esenciálními oleji se totiž stane vaším nejlepším kámošem pro všechny dny plné rýmy, suché kůže, ztvrdlých pat a unavených konečků vlasů. Což třeba pro mě většinou znamená celou zimu. 

    Kromě toho, že ho užijete vy, může být dobrým DIY vánočním dárkem, a abychom to obdarovávání malou nutností do kapsy lehce načali, tentokrát mám do soutěže připravené prcky tři! A pokud se vám nepoštěstí, umícháte ho raz dva doma - od Ekokozy navíc s kódem "oliva" získáte olivové máslo zdarma


   Budete potřebovat:
  • olivové máslo - koupíte zde (případně dostanete zdarma při objednávce nad 500 kč při zadání kódu "oliva")
  • makadamové máslo - koupíte zde
  • máslo murumuru - koupíte zde
  • vitamin E - koupíte zde
  • EO eukalyptus - koupíte zde
  • EO badyán - koupíte zde
  • EO citron - koupíte zde(pokud plánujete používat na konečky vlasů a nejste světlovlásky, citron bych vynechala, jelikož má tendenci zesvětlovat; na druhou stranu na ztvrdlou kůži na loktech či patách je fantastický)




    Jak na věc:

    I když je prcek kouzelný, čarodějné kotlíky a hůlky si nechte na jindy. Postup je ďábelsky jednoduchý a všichni zběhlí Kiss-a-bee-áři ho už určitě vytušili.


    Ve vodní lázni stačí rozpustit másla; olivové, murumuru a makadamové v poměru 2:1:1 (olivové je lehce mazlavější a ostatní dva jsou tužší, v tomto poměru je konzistence skvělá). Jakmile budete mít v plecháčku homogenní tekutinu, odstavte z plamene. 


    Přichází na řadu vitamin E a esenciální oleje. Co se vitaminu E týče, dostala jsem v poslední době více dotazů na jeho koncentraci; většinou se uvádí kolem 1% z celkové směsi, já ale přidávám klidně i více. Když jsem měla s pletí největší problémy někdy dva roky zpátky, ta nejvíc zoufalá místa jsem navečer sem tam poťukala čistým vitaminem - hojila se rychleji, kůže se obnovovala rychlostí blesku a většinou mě to ušetřilo strupů a loupající se suché kůže. 

    Co se stane, když přidáte kombinaci badyánu, eukalyptu a citronu? Vznikne vám vůně někde mezi hašlerkou, Vánoci a tou bezva tyčinkou z lékárny, kterou si strčíte do nosu a najednou dýcháte. Kromě toho, že kombinace je nesmírně voňavá, je i nesmírně účinná - viz níže. Na nějakých 200 ml směsi jsem přidala cca 5 kp citronu, 5 kp badyánu a 15 kp eukalyptu. 

    Nakonec stačí celou směs přelít do kalíšků, počkat, až zatuhne, a natírat se výsledkem do zblbnutí!


     Jak & proč to funguje?

    Všechna použitá másla jsou naprosto vynikající pro suchou pokožku i vlasy; zejména máslo murumuru má být pro konečky hotovým pokladem. Olivové máslo je zvláště bohaté na vitamin E, který nejenže pomáhá rychlejší regeneraci a obnově pokožky, ale zároveň také prodlužuje životnost celého mixu. 

    Badyán vám šmrncne kelímek Vánoci, také ho ale oceníte právě při nachlazení a problémech s dýcháním, kdy spolu s eukalyptem protáhnou nos lépe, než nehygienická tyčinka (nehledě na to, že tím, že mast namažete kolem nosu, bráníte i šupinkám suché kůže, které v kombinaci s makeupem každému propůjčí trendy look staré dinosauryně). Citron je zejména kabrňákem v oblasti zatvrdlé kůže, takže pro vaše paty, lokty a nehtovou kůžičku nenajdete lepší esenciální olejíček. 

    
    Minisoutěž

    Co byste tu rády viděly na prosinec? Jaká másla či oleje vám doma chybí?

    Pouhý komentář, který na toto odpovídá, vás řadí do soutěže o jeden ze tří kouzelných prcků, jejichž výherce/výherkyně vylosuji a oznámím na Facebooku v neděli 15.11. Budu držet palce a jsem zvědavá na vaše nápady! 


    Závěrem mockrát děkuji Ekokoze za poskytnutí surovin k míchání a možnost získat olivové máslo zdarma k objednávce nad 500 kč pro vás! Stačí, když jako kód vložíte či do poznámky napíšete heslo "oliva" - a kromě objednávky za vámi pofrčí i vitaminem E nabité olivové máslo. 

    
    Také je pro vás v zimních měsících nějaký malý zázrak nutností? Jak se chystáte na Vánoce? Budete nějaké z dárků i vyrábět? A který recept či surovinu byste přivítali v prosinci?

    Mějte se krásně!
    M.


71 komentářů:

  1. Ja by som možno prijala nejaké maslo s takou vianočnou vôňou :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já jsem zrovna dostala tymiánový EO a z něj bych moc ráda něco upatlala, voní totiž úúúžasně. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. nějakou masku na vlasy s vánoční vůní (třeba perníková, mňam!)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně by zajímalo něco zázračného z konopného oleje, který doma už nějaký pátek mám :) A kromě toho mám moc ráda tvoje dekorativkové články nebo články o tipech na zdravé potraviny, doplňky...i nějaké osobnější mi tu moc chybí, mám moc ráda tvůj suchý humor!

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych uvítala nekosmetické DIY - na nějakou čupr nabušenou zimní svíčku! (trendy look dinosauryně je dokonalá hláška! :))) ). A btw - nehodíš nám sem zase nějakej článek ze svýho života, něco ne dý-aj-uájovýho? :)

    OdpovědětVymazat
  6. na prosinec něco s "vánoční" vůní. Perníčkovou, jehličnanovou nebo tak něco. A doma mi chybí hlavně meruňkový olej, po tom teď toužím asi nejvíc

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych ráda zase něco na rozumnou denní péči pro řádně problematickou smíšenou pleť. Už jsem vyzkoušela nespočetně variant pleťového oleje s levandulí, bergamotem a tea tree na noc a víceméně dobré, ale na den bych čisté oleje nesnesla (vypadám jako špekáček) a nevím co a jak umíchat... A mám otázku - je možné, aby mi bambucké máslo zanášelo póry? Inspirovala jsem se tvým MU London dupe a všechny ostatní složky už mám vyzkokušené bez problému... :/ Dík, měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mám stejný problém - s pletí i s MU London dupe Organic Hemp Moisturiser... Že by to fakt bylo tím bambuckým máslem...? Nebo je možné, že by póry ucpával některý z EO...? Na prosinec by mi stačil jednoduchý recept na sprchový gel a svoji "sbírku" potřebuji doplnit o makadamiový olej nebo máslo.

      Vymazat
    2. Mně také bambucké máslo nedělá na problematickou pleť dobře, dělá se mi po něm akné, takže to zřejmě možné je. A je úplně jedno, jaké další oleje k němu jsou. Na jednom zahraničním blogu jsem také našla v radách, jak na akné, bambucké máslo prostě vynechat.

      Vymazat
    3. Díky vám oběma, konečně si nepřipadám jako naprostý exot, když bambucké máslo má mít komedogenicitu 0 :)

      Vymazat
    4. A co na problematickou pleť používáte? Mně se bambucké máslo líbilo díky jeho konzistenci jako pěkný základ, do kterého jdou přidat oleje podle potřeby, komedogenicita 0 mě vyloženě motivovala, ale bohužel moje pleť řekla ne :-( Máte třeba vyzkoušené nějaké jiné máslo? Já teď zkouším mandlové (lisované za studena) z Ekokozy, komedogenní se nezdá být (už se s čistým máslem mažu týden ráno i večer), ale pleť je po něm mastná, lesknu se jako výše zmíněný špekáček...

      Vymazat
  8. Hrozně mě baví název "murumuru" :D Zní to opravdu jako nějaká přísada do čarodějnického lektvaru :D
    Nedávno jsem si pořídila mandlový olej, tak by se mi líbilo nějaké "cosi" právě s ním. Neco něco vánočního, třeba se skořicí. Napadá mě třeba nějaký zahřívací krém na zmrzlé nohy (což teď zní dost nepatřičně, když je i teď v devět večer venku asi 15 stupňů...).

    OdpovědětVymazat
  9. jelikož si avokádový olej plácám kam můžu (tělo, vlasy, pleť; na odličování, hydrataci, místo kondicionéru, do salátu..), ráda bych něco s avokádovým máslem - docela by mě zajímalo, jestli bude fungovat stejně. Co do vůně u mě Vánoce letos nemají šanci, už dva měsíce jsem posedlá eo lemongrass a zdá se, že to bude láska na celý život...

    OdpovědětVymazat
  10. Na prosinec.... Nějakou klasiku. Olej / včelí vosk,... takové to, co se nikdy neztratí a vždy využije do poslední kapky a nikdy toho není doma dost.
    Co se týče receptu, co by byl vhodný na prosinec... Hm... Něco na suché tlapky utrápené mrazem, ale takové, aby se to lehce vstřebalo. :D Prostě vánoční kouzlo.
    Hezký den ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Tenhle kelimek by se mi hodil, vsadim se, ze by byl hned kamarad s mymi ted vecne popraskanymi rty :) A ocenila bych neco s olejem z psenicnych klicku, co by nakrmilo ted v zime (uz se blizi!) plet!

    OdpovědětVymazat
  12. osobně nejvíc postrádám esenciální oleje, protože těch není nikdy dost :D v prosinci bych ráda viděla recept na cokoliv s "pevnou" konzistencí, co by šlo dát jako vánoční dárek :)

    OdpovědětVymazat
  13. Chtěla jsem napsat, že na prosinec a Vánoce bych uvítala návod poněkud neobvyklý, a to svíčku, ale pak jsem si všimla, že už to někdo psal :) Nicméně pro mě je právě zima tím nejlepším obdobím, kdy si naplno užívám voňavé svíčky, dýchá to na mě atmosférou Vánoc. A kdyby to mělo být přeci jen něco kosmetického, myslím, že osvěžovač vzduchu s nádechem Vánoc by byl moc dobrý nápad ;)
    Btw. ten balzámek zní úžasně už jen podle ingrediencí ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Bee, myslím, že na prosince by to chtělo něco extra, něco co zahřeje, uklidní.... No napadá mě masážní svíčka, případně masážní oleje, ale svíčka by byla lepší... A co mi doma chybí? Vitamín E a sojový vosk-právě na ty masážní svíčky... Masážní svíčky mi příjdou jako bezva věc buď na vánoce, nebo na valentýna a moooc mě lákají.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Bee, až budu míchat o víkendu tenhle boží kelímek (ooo badyán!), tak si jako Magika von Čáry připadat budu, protože murumuru :D A na prosinec? Frčí gingerbreadspiced everything, takže tak :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Bee, mě by největší radost udělalo, kdyby jsi nám otevřela tvůj e-shop, abychom si i my, amatéři, mohli dopřát tvé malé zázraky. Krásný podzim. Lucinka Z.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Bee, klidně bych uvítala jojobový olej, který se hodí úplně na všechno :-) btw tvůj e-shop by mě také potěšil :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Hodně by mě zajímalo něco s ricinovým olejem, chudák je teď v mojí lednici opuštěn :D
    A nebo něco na chodidla!
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A chybí mi másla, zato olejů mám plnou lednici, takže by mě potěšilo skoro jakýkoliv :) M.

      Vymazat
  19. Ahoj! Já bych se strašně ráda dozvěděla, jestli jde vyrobit taková domácí diy bio organicko eko řasenka nebo produkty na oči. Napadly mě i oční stíny :) A doma mi aktuálně nejvíc chybí kokosový olej. Nekoupila jsem ho od té doby, do jsem ho neuváženě používala na pleť, i když na vlasy a tělo byl suprový. Musím si ho pořídit znova :) Zdraví K.!

    OdpovědětVymazat
  20. Joo, nějaké DIY na super voňavou vánoční skořicovou jablečnou vanilkovou svíčku by bylo parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Hezký večer, Bee. Tyto články miluju. Děkuju za inspiraci. Mě by zajímal postup na dube od Egyptian Magic krému. Používám ho na obličej ale jinak je to skvělá multifunkční věc, kterou by možná ocenily i jiné čtenářky. Mám po něm krásnou pleť. Oproti jiným balzámům co obsahují včelí vosk, nezanechává lepkavý pocit, který mi vadí. Myslím, že by se dal určitě vyrobit o dost levněji. Je nekresťansky drahý, což nechápu vzhledem ke složení..

    OdpovědětVymazat
  22. Pekny vecer, chybi avokadovy olej ��. Na prosinec treba telove maslo s pernickovo-dynovou vuni, i jako DIY pod stromecek. Dekuji tobe i Ekokoze za soutez! ��

    OdpovědětVymazat
  23. Postrádám jojobový olej. V prosinci bych uvítala pořádně hutný a výživný krém na ruce s vánoční vůní. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Mně by se klidně ještě líbil nějaký tip na vánoční dárek "last minute". Díky tvému blogu jsem se rozhodla si vytvořit letošní dárky sama :) Včera jsem "vykoupila" ekokozu, tak uvidíme :) Momentálně mi tedy chybí bambucké máslo, mandlový olej a kokosák, ale brzo přijdou :) Helča

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Miško, super recept (ostatně jako vždy) :-) Mě láká mangové máslo, takže jako další recepis bych uvítala nějaké mazání na tělo s vánoční tématikou právě s mangovým máslíčkem. Měj se krásně! Kája
    karolina.svandova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Miško. Ráda bych nějaký produkt z tvého receptu, jež bych mohla darovat pod stromeček mamince. Jde o to ale, aby byl na hodně citlivou a smíšenou pleť. Je to trochu oříšek. Pač pleť má pigmentové skvrny, zároveň praskající ložiska na kůži, trpí ztrátou elasticity, má vrásky a je šíleně citlivá. Tou citlivostí myslím to, že už ani nevím po čem se mamka do 15 minut neosypala, neslzela a nezčervenala a nepálila ji kůže. Zatím jsem ji kupovala bio krémy v obchodě...ale není to ono. Takže hodlám něco připravit podle tvého návodu. Popravdě, až budu připravovat třeba krém pro mamku, udělám jeden hned i sobě. Ani já nemám tu správně pevnou kůži bez toho, aby se mi nedělaly mapy suché kůže a nebyla jsem flekatá a povadlá. Používám bambucká másla, oleje (třeba teď levandulový od saloos) ....ale taky to není ono a je poznat, že postupně pleť stárne....a kéž bych měla pleť ve třiceti, jako v dvaceti :D Dokonce bych i uvítala nějaký návod na sprchový gel či sprchový olej. Jinak ti chci Miško poděkovat....pač i mne dostal tvůj blog k neskutečné chuti tvořit a tento rok vytvořit dárky na vánoce spolu s tebou a ekokozou. A že tvoření zvedá náladu :) Za tu dobrou náladu: díky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, kdyby jsi už nějaký vhodný recept na ten krém pro mojí mamku a mne v šuplíku měla, mohla by jsi mi ho poslat? Popř. ten sprchový gel či olej. Moc děkuju.

      Vymazat
  27. Ahoj, za mě je nesmrtelná vanilka a boj se suchou kůží, takže bych brala nějakou fantastickou masku na pleť nebo vlasy ovoněnou právě tím. A chybí mi švestkový olej, kvůli té marcipánové vůni, která je dost návyková, většinou odejde hodně rychle:) Ahoj, Linda!

    OdpovědětVymazat
  28. Já bych uvítala něco na ruce. Ty moje v zimě děsně trpí.

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Bee, pročítám Tvůj blog už hezkých pár dní a pořád se nemůžu rozhodnout, co zkusím vytvořit nejdřív. Ale na tuhle zimní nutnost se určitě vrhnu. :-)
    Já bych uvítala návod na nějakou výživnou masku na vlasy. Jakmile klesne teplota k nule, ať dělám, co dělám, vlasy se mi změní v jeden obří dred a žádná maska moc nepomáhá.

    OdpovědětVymazat
  30. Kelímek se mi moc líbí, škoda, že si k němu člověk nemůže přes monitor přičichnout :-) Ráda bych si přečetla a ukuchtila nějaký sprchový olej ;-)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Bee, konečně jsem se dočkala :-) A myslím, že to stojí za to... A jelikož se taky chystám na letošní vánoce dávat hlavně DIY dárky, tak bych uvítala cokoliv nenáročné na výrobu a ingredience :-) A jako dárek třeba jojobový vosk nebo kokosový olej, ty se hoděj vždycky.
    Měj se krásně a užívej si teplý podzim.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  32. veľmi by som uvítala lanolín..a všeličo okolo neho..:)

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj, skvělý recept, opravdu na zimu jako stvořený. Mě do ma chybí spousta olejů. Došel mi už i kokosový :-O Uvítala bych recept na takové ty pásky, které vytahují z pleti černé tečky, nebo cokoliv co bojuje proti ucpaným pórům :-)
    deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Míšo, parádní recept! A moc děkuji za kód na ekokozu, objednala jsem si, tak snad dorazí i to olivové máslo :))
    Moc by se mi líbil recept na nějaký vánoční sprchový olej, protože sprchové oleje jsem si v poslední době moc oblíbila a ráda bych si zkusila vyrobit vlastní. Krásný den! :))

    OdpovědětVymazat
  35. Mně akutně chybí eukalyptus. Jak banální, že? :D Nadchází doba smogů a mrazů, tím pádem pro mě velké problémy s dýcháním. Eukalyptus pomůže jako nic jiného, skoro bych ho měla kupovat po litrech... :D

    OdpovědětVymazat
  36. Přidala bych tam třeba i propolys ať tzo pěkně provoní a je to ještě více léčivé :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ha, další věc, kterou bych měla prubnout! Já budu určitě vánoční dárky vyrábět, jelikož mi tak nějak docházejí nápady, co kupovat. A navíc člověk ušetří (a snad i potěší). Loni jsem dělala mini sady kosmetiky, a docela se ujaly, tak uvidíme, co letos ;-) A máslo murumuru jsem pro mě novinka! ;-)

    OdpovědětVymazat
  38. jéé já vím já vím. kakaový máslo a nějaký pečení, což? dlouho tu nebyly žádný perníčky, dobrůtčičky a tak :D a klidně i s badyánem, když ho tu vidím. jo! nějaký jídlo bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
  39. Ahojky, další super recept do sbírky :) kvůli tobě budu chudá , jak pořad něco objednávám :) zajímalo by mě něco z aloe vera másla nebo lanolinu. Z olejů mám doma z psenicnich klicku a liskooriskovy a nevím co s nima :( jinak určitě by se hodil nějakej vánoční "recept" :)))

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, Míšo. Skvělý recept a jestli je i na vlasy, tak to zase neodolám :-)!
    Já bych brala třeba lískový olej, nebo zrovna to makadamové máslo. Ještě jsem chtěla vyseknout poklonu k víčku té krabičky...to jsi dělala sama?? A není to cukrová poleva, že ne :-D?!
    Měj krásný listopad :).

    OdpovědětVymazat
  41. Třeba nějaký balzám na rty s vůní pomeranče a skořice, jestli to jde a rty to snesou :).

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj Veru, moc pěkný článek. Další bys mohla napsat třeba o vánočním balzám na rty (s vůní skořice/pomeranče/perníčků...). Jako další dárek na Ekokoze by mohlo být makadamové máslo. Na Vánoce něco málo vyrobíme a sama si pod stromeček přeji hodně produktů z Ekokozy a budu podle tvých článků vyrábět :-). Je Bruce myška? Je mooc roztomilý. Pěkný den, kiss-a-bee-ařka.

    OdpovědětVymazat
  43. Míšo, moc moc promiň. Zafixovala jsem si tě jako Verču, ani nevím proč. Jinak jsi moje nejoblíbenější blogerka a ěším se na další články, Míšo! :)

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, znova oroduji za oční krém s obsahem baobab oleje :-) A když jsme u těch očí, tak i za pořádné výživné sérum na řasy - aspoň by nemusel zůstat riciňák od čtenářky M. smutně zavřený v lednici přes vánoční svátky ;-)

    Marki

    OdpovědětVymazat
  45. Taky se přikláním k máslu s vánoční vůní! Tímto článkem sji mě dost inspirovala a začínám přemýšlet, že bych se konečně do něčeho pustila a tento zázračný kelímek vyrobila mamce k Vánocům :)

    OdpovědětVymazat
  46. Paráda!Jelikož jsi tímto mazáním částečně uspokojila mou potřebu pokaždé se dožadovat něčeho na nohy,tak pro tentokrát bych byla pro nějaký recept na pěnu do koupele s vánoční vůní.Do sprchového gelu by se ti asi nechtělo,viď? :)

    OdpovědětVymazat
  47. Tak takový balzám by se mi dost hodil, jsem chvílemi šupinatá jak kapr. Mě by zajímal návod na netradiční sprchové gely (želé/sufflé/pěna/olej), ne všechno se asi dá v domácích podmínkách vyrobit, ale nic jiného mě nenapadá. Mě schází všechny oleje, až na čajovníkový (ne bio) a Rakytníkový od Saloos. A nějaký olivový na vaření. Ještě nemám po přestěhování ani všechen nábytek, experimentování zase vázne.

    OdpovědětVymazat
  48. super, třeba to nahradí všechny ty zázračný kelímky, co si kupuju :D akorát - myslíš, Míšo, že můžu místo jednoho z těch tužších másel přidat kakaové?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ještě by mě zajímalo, jestli používáš z ekokozy výhradně bio nerafinované, nebo jestli stačí např. do krému na tělo kakaové máslo rafinované? ten rozdíl v poměru ceny a množství je totiž dost propastný :)

      Vymazat
  49. dalsi zajimavy navod, ktery rozhodne budu muset zkusit :D blizi se zima takze bych uvitla nejaky navod ktery mi pri priprave krasne provoní celou kuchyn :) nebo neco vyzivujiciho na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  50. Já laboruji nad nějakých krémem s "krémovou" konzistencí proti vráskám. Chtěla bych to jako vánoční dárek pro moji maminku (64let) :) Hanka

    OdpovědětVymazat
  51. Ahojda,

    tak ráda to otestuju a olivové máslo se hodí :-) a dokonce mi doma zase chybí nějaké suroviny, heh...
    Ale co by bylo fajn umíchat samo domo je nějaká patlačka na vlasovou pokožku, jelikož ze zdravý pokožky rostou zdravý vlasy...
    teda něco jsem doma zkoušela, ale nijak zvlášť se to nevydařilo :-D

    OdpovědětVymazat
  52. Míšo,
    děkuji za inspiraci a přimlouvám se za něco živočišného, na bázi lanolinu, nebo třeba kozího mléka a medu.
    Měj se nádherně,
    Jana

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj, už dlhšiu dobu som sa snažila nájsť blog, na ktorom by som sa mohla inšpirovať. A práve som ho našla! SUPER.

    l0veyourselffirst.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  54. Ke kouzelnému kelímku bych ocenila ještě kouzelnou masku, co bude čistit póry, přitom nevysušovat pleť a navíc pěkně vonět, to by bylo něco B-)

    OdpovědětVymazat
  55. Mám moc ráda vůni kávy a vůni vanilky. Tak něco v tomto duchu:))
    Fandím Tobě i Tvým stránkám!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, ani jsem se nepodepsala.....milovnice kávy a vanilky Petra

      Vymazat
  56. Ahojky,já bych v prosinci ocenila včelí vosk nebo meruňkový olej :)
    Terka

    OdpovědětVymazat
  57. co třeba nějaký recept s měsíčkem, zrovna jsem přecedila olivový olej, ve kterým jsem louhovala měsíček :-)
    jinak, moje oblíbená prokrastinační stránka, ať se daří a neubývají nápady :-)

    OdpovědětVymazat
  58. Já bych ocenila sypký rozjasňovač. Trpím silnou poruchou spánku a vypadám pořád tak nějak nezdravě, i když se namaluju. Myslím, že tohle by mi mohlo pomoct :-)

    OdpovědětVymazat
  59. Já bych brala nějaký kondicionér na vlasy nebo (pokud to teda vůbec jde vyrobit) bych pokračovala v sérii dekorativní kosmetiky a to řasenkou nebo gelem na obočí. A z másel mi doma momentálně už měsíc chybí bambucké máslo a jsem z toho docela na nervy, protože mám tak trochu míchací/vytvářecí absťák vzhledem k tomu, že se dává skoro do všeho :D .

    OdpovědětVymazat
  60. Tak nevím, jestli se tu mezi těmi super nápady neztratím ;-) Mě osobně velmi nadchl zázračný kelímek, tak jsem hned ingredience nakoupila i využila kód na olivové máslo...trochu mě zarazilo, že ho přišlo jen 50g - přitom odkaz byl na 100g, tak teď nevím, jestli mi ty poměry vyjdou. S tím souvisí DOTAZ: , z jakého množství másel jste Míšo vyráběla (100g – 50g – 50g)? A jaký objem mají kelímky na výsledný produkt? Chtěla bych to jako dárek pro kámošky. Děkuji a přeju další úžasné voňavé produkty.

    OdpovědětVymazat
  61. Mohlabych se zeptat, čím by bylo možné nahradit olivové máslo? na Ekokoze je vyprodané a já se chystám vytvářet vánoční dárečky díky tvým skvělým receptům! Co takhle bambucké máslo?

    OdpovědětVymazat
  62. Do you need free YouTube Views?
    Did you know that you can get them AUTOMATICALLY & ABSOLUTELY FREE by registering on Like 4 Like?

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...