pátek 2. října 2015

DIY: Čistící pleťová maska se zeleným jílem, spirulinou a mátou á la Lush (ft. Ekokoza) + minisoutěž

L

    Taky tak milujete pleťové masky od Lush?

   Já teda hrozně - nikdy si nezapomenu vzít vzoreček Mask of Magnaminty. A tak jsem si minule říkala - proč si jí teda nevyrobíš? Tak jsem si jí teda vyrobila. S trochu pozměněným složením. A je dokonalá! 

    A tady jí máte, ve spolupráci s Ekokozou, která pro vás má na tento měsíc přichystanou jednu z ingrediencí, a sice přírodní gel pro výrobu kosmetiky!


    Budete potřebovat:
  • gel na výrobu kosmetiky - koupíte zde (nebo při objednávce nad 500 kč získáte zdarma)
  • kosmetický glycerin - koupíte zde
  • bentonit - koupíte zde
  • zelený jíl - koupíte zde
  • spirulina - koupíte zde
  • jojobové korálky - koupíte zde
  • EO máta - koupíte zde
  • med - při focení jsem na něj, chudáka, zapomněla
  • misku se Snoopym


    Jak na to:

    Chtěla jsem použít oblíbené rčení "je to jednoduché jak facka", ale ono správnou, vyváženou facku tak snadné dát není; výroba masky je o dost triviálnější. 


    V misce nejprve smíchejte mokré ingredience - gel, glycerin a med - v poměru 5:5:3. Přikápněte trochu mátového EO a promíchejte. 


    Do základu přidejte 4 díly bentonitu, 2 díly jílu, 1 díl spiruliny a, až se dostatečně naobdivujete té dokonale modré barvy, 3 díly jojobových korálků, které jsou pro peeling citlivé kůže obličeje perfektně jemné. 


    Zamíchat a nanést! Díky stabilním ingrediencím máte i stabilní masku - v lednici a teoreticky i mimo ni o vás může pečovat tak dlouho, než se nebudete muset pustit do další várky. 

    Teď už vám bude ke štěstí stačit matlat na sebe krásně zelenou směsku při každé volné chvilce, případně skákat na nic netušícího přítele nebo si hodit selfíčko. Úplně jsem uvažovala, jak vyhlásím #děsně #cool #instagramovou #soutěž #o #nejlepší #maskový #foto, potom mi došlo, že instagram nemám a neuznávám, tak z toho nejspíš #nic #nebude. (I když nikdy neříkejte nikdy - minulý týden jsem bůhvíproč obnovila účet na Twitteru; nejdřív jsem teda musela smazat asi 27 tweetů od hry Smurf Village, kvůli které jsem to zakládala, protože víte co, bonusový šmorůvky se vždycky hoděj.)

    Takže vám bude muset stačit klasická soutěž - o jednu plechovku s touhle bombou! Pro to, abyste se octli (měkké "i" speciálně pro mužské(ho) čtenáře;-)) v losování, stačí jen napsat komentář - co byste tu rádi viděli jako další recept & jakou surovinu bychom měli zvolit příští měsíc, aby se vám hodila k objednávce? Výherce vyhlásím na Facebooku ve středu 7.10.2015.

    A proč vůbec tuhle masku chcete?

    JE PROSTĚ BOŽÍ!

    OK, čas na validní argumenty.

    Spirulina sice smrdí, ale v kombinaci s uklidňující a chladivou mátou si toho ani nevšimnete - zato jejích čistících a stahujících účinků rozhodně ano! Hodit se vám tahle superpotravina plná betakarotenu bude hodit i na jídlo, případně ji smíchejte s jogurtem a máte na světě masku č. 2. 

    Med dokáže pleť skvěle vyživit a rozjasnit, kromě toho má léčit akné a pomáhat rychleji hojit suchá místa. Alergici ho mohou nahradit větším množstvím gelu, za sebe ho ale v tomto množství doporučuji; sama jsem na něj topicky alergická, ale s touto maskou nemám problém!

    Bentonit a zelený jíl vám udělají podobnou službu, navíc je můžete využít jako samostatnou masku po smíchání s jogurtem nebo obyčejnou vodou. Zejména mastnější pleť trpící na akné je ocení; tyhle dva kouzelné prášky vám nečistoty z pleti vytáhnou naprosto s přehledem. 

    Jemné jojobové korálky nejenže skvěle vypadají, zároveň vám ale poskytnou jemný peeling (tip: v časovém presu vemte trochu masky, smíchejte s trochou vody a použijte pouze jako peeling). Zapomeňte na hrubé částečky z přípravků z drogerie, které vás odrbou na kost; tento peeling téměř neucítíte, zato efekt bude vidět skvěle - navíc kůži nerozdráždíte a nenarušíte její přirozenou ochranu. 

    Glycerin a gel spojují všechnu tu nádheru dohromady, ale také společnými silami pleti pomáhají udržet si vláhu a hojit drobné nedokonalosti.


    Ekokoze mockrát děkuji za spolupráci, poskytnutí surovin a kódu "gel", který vám k objednávce nad 500 kč přidá gel zdarma! Pokud se vám produkt automaticky nepřidá po použití kódu, napište jej do objednávky. 

    Tak jak se vám tahle zelená bomba líbí? Jak se pořád máte? Kdo miluje a kdo hejtuje instagram? Kdo hraje Smurf Village? Kdo se raduje z mistrovství světa v LoL? A kdo bude míchat? (Myyyy, my všichniii!)

    Mějte se krásně,
    M.


    

41 komentářů:

  1. Super maska určitě vyzkousim. Já jsem dumala nad tím jak vyrobit čisticí pěnu na obličej (měl jsem růžovou od Balea a zbyl mi ten obal (zpěňovač),tak bych ho řada naplnila vlastním výrobkem,ale zatím nebyl ani čas podumat nad nějakým receptem;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vim že dobrej recept na čistící gel má mitsuuko de Ak. Tak k ní mrkni, třeba se inspiruješ :-)

      Vymazat
  2. Čéče, dneska jsem na tebe ve výtahu myslela - že ses nám někam ztratila a dlouho nebyl článek! (beztak jsem vědma a tímhle mi moje vnitřní oko říkalo, že článek bude!)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé! Určitě vyzkouším :))
    Také bych byla pro čistící pěnu!

    OdpovědětVymazat
  4. Jelikož se mě akné v poslední době drží jako klíště, krom této super čistící masky bych uvítala nějaký léčivý a zároveň hydratacni kremik :-) a na příští objednávku nejaky vitamínek :-) Klára Jandová

    OdpovědětVymazat
  5. vyskúšaj spraviť primer pod očné tiene :)) to by celkom lákalo aj mňa :) a ja by som privítala multifunkčný arganový olej :))

    OdpovědětVymazat
  6. Mě by se líbil šampon a určitě nějaké další masky (nejlépe opět dupe Lushe :-D). A k objednávce by bylo bezva třeba bambucké nebo kakaové máslo, příprava na mrazivou zimu.

    OdpovědětVymazat
  7. Maska vypadá naprosto dokonale! MoM zbožňuju, ale ta cena... pfff.
    Příště bych si ráda přečetla recept na nějaké sérum na sjednocení tónu pleti, bělící jizvičky a tak. Takže surovina je jasná - vitamin C :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mask of Magnaminty jsem zkoušela, bohužel Lush mám daleko, tak jsem ráda za tuhle možnost :) Další recept by mohl být něco na nehty a nehtovou kůžičku (mám lámavé nehty, musím je mít naprosto kratoučké). A i nehtová kůžička se mi často třepí, ač se celkem poctivě mažu krémem na ruce :/

    OdpovědětVymazat
  9. Masku od Lush jsem zkoušela a přišla mi průměrná, nevím, co na ní kdo vidí. :) Třeba by mi ta tvoje sedla lépe. :) Brala bych recept na nějaké mazání na suché ruce a nohy. V létě dostaly zabrat. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Lush mám hóóódně daleko a nákup přes e-shop (kombinace Česká pošta + čerstvá maska) se mi nepozdává.
    Nešel by místo gelu použít aloe vera gel?
    Co takhle něco na vlasy?

    OdpovědětVymazat
  11. Sakra :) zase se asi bude nakupovat :) Aspoň se dokopu k nákupu jílů, které jsem už několikrát odložila. Napříště by se mi hodil recept na nějaký hojivý balzám na nos, už několik dní bojuji s rýmou a už nevím, co s tím. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych brala něco, při čem se využijí tyhle suroviny (resp. aspoň některé z nich). Přece jen, nakoupím, vyrobím masku a zbytek se mi bude doma válet. :/ A jako surovinu zdarma nějaký vitamin. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mask of Magnaminty miluju :* Jinak teď nějak nemám nápady, ale hodil by se mi recept, na nějaký šetrný mycí gel na obličej na denní použití nebo nějaké tuhé mýdlo na vlasy? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jé super, zrovna jsem myslela na to, že musím do lushe ale tohle vypadá ještě líp :) Tak snad to bude fungovat na moji pleť co si dělá co chce taky :D

    OdpovědětVymazat
  15. S tím přicházejícím podzimem mám strašně suchou pokožku, takže nějaké to mazání na tělo nebo na obličej, co pořádně vyživí by bylo super. :)
    A děkujeme za recept(y)! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mask of magnaminty je strááášně opěvovaná maska od Lushe a moc mě zajímá, jenže okolnosti jsou takové, že jsem hodně líná na to, abych objednávala z internetu, natož abych jezdila do Prahy (z Jihu)... Pokud seženu suroviny, ráda si jí vyrobím :-)
    A na příště?? Docela by mě zajímalo nějaká čistící vodička, jako třeba tonikum (pokud se to dá udělat v přírodních měřítkách), anebo čistící krém na obličej, to si myslím, že využije mnoho z nás :-) a jako bonus? Například vitamin E nebo kyselinku hyaluronovou, které mě moc zajímají ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Mask of magnaminty je strááášně opěvovaná maska od Lushe a moc mě zajímá, jenže okolnosti jsou takové, že jsem hodně líná na to, abych objednávala z internetu, natož abych jezdila do Prahy (z Jihu)... Pokud seženu suroviny, ráda si jí vyrobím :-)
    A na příště?? Docela by mě zajímalo nějaká čistící vodička, jako třeba tonikum (pokud se to dá udělat v přírodních měřítkách), anebo čistící krém na obličej, to si myslím, že využije mnoho z nás :-) a jako bonus? Například vitamin E nebo kyselinku hyaluronovou, které mě moc zajímají ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Tu si umíchám v každém případě!! Kuličky jsou božíííííííííí :-) Mi by se líbilo, kdybys přišla s nějakým čistíkem na obličej, používám pěnu od Himalaya herbals a umět si něco podobného připravit doma by byla pecka :-) Měj se famfárově, K.

    OdpovědětVymazat
  19. Mně se líbí, jak ta maska vypadá perfektně mimozemsky :D! A vypadá to, jako bys ji míchala přímo pro moji pleť, takže pokud budu mít příležitost, zkusím si ji vyrobit. Hodně lidí si tady přeje recept na nějaké čistidlo na obličej a já se k nim připojím. Konkrétně by mě zajímal hydrofilní olej. Používám od Saloosu, ale říkám si, že to je zrovna taková doma-vyrobitelná věc, že by mě nějaký podrobnější návod moc zajímal!

    OdpovědětVymazat
  20. Ty jojobové korálky mají boží barvu! :D
    Příští měsíc by se mi zamlouval recept na nějaký leave-in přípravek na vlasy. Něco, co by usnadnilo rozčesávání a účinkovalo na suché konečky. A olej třeba arganový :)

    OdpovědětVymazat
  21. Taky se přidávám k receptu na nějaký čistící gelík či mlíčko, moje mi právě dochází a vzhledem k tomu, že jsem se do přírodní kosmetiky a těchto stránek zamilovala, v drogérii už nakupovat nechci :)
    Příští měsíc bych uvítala nějaké máslo.

    OdpovědětVymazat
  22. Téda.To vypadá dobře!A samé suroviny,co nemám,to zas bude peněz :O :D Opět se budu trapně opakovat s krémem na nohy,ale kdyby ne ten,tak klíďo i nějaký šampon,to už tu dlouho nebylo :D Surovinu bych brala klíďo bambucké máslo,poněvadž ten krém,cos posledně dávala recept,je neuvěřitelně neuvěřitelný,skvělý,úžasný a dokonalý,že ho budu vyrábět ve velkém a počítám s ním i na dárky k vánocům. ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak ta modrá je fakt pecka :D přimlouvám se za nějakou pleť zklidňující mastičku nebo něco podobného, co by mohlo pomoct na zarudlou nebo svědící pleť :)

    OdpovědětVymazat
  24. To je barvička :D Mně by se líbila alternativa k laku na nehty a od ekokozy třeba nějaký oxid. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. Já bych uvítala nějaké odličovací mléko na make up :) a hodilo by se bambucké máslo :)
    annetth@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Zaujímavo to vyzerá :D aj by som vyskúšala ale všetky tie suroviny, neviem či by som ich vypotrebovala.A zaujimala by ma výroba nejakého ílového každodenného čističa na pleť :)

    OdpovědětVymazat
  28. Já Lush miluju, tuhle masku už jsem měla, ale musím říct , že ta tvoje se mi líbí víc. Mam teď nějaký špatný pleťový období , takže potřebuji pleť vyživit a zklidnit. Určitě si masku zařadím do svých oblíbených a až bude čas a peníze tak se do ni pustím . Jinak by mě zajímal recept na řasenku, už jsem to jednou zkoušela , ale vůbec mi nezaschla. Nebo třeba něco na vlasy , šampon nebo něco po čem by vlasy vypadaly skvěle a rychle rostly . :)

    OdpovědětVymazat
  29. Jeeee ta tvoja maska je fakt fantasticka ... Este som od Lush ten zazrak nemala ;-((( musim vyskusat, lebo sa cele roky trapim s problemovou pletou ... Takze mna by zaujmalo nieco na problemovu plet z ilu a nieco na cistenie zanesenych porov ... Krasny den Sylvia
    sylvinka@ymail.com

    OdpovědětVymazat
  30. aoj. maska vyzerá pekne zeleno, ale hlavne výživne. Nabudúce by sa mi páčila nejako ozvláštnená soľ do kúpeľa (možno bylinkami?) Ľubica

    OdpovědětVymazat
  31. Jůůůů :3 MoM jsem měl doma už několikrát a střídal jsem ho s Cupcakem (už jenom kvůli té čoko vůni). Teď mám v plánu balzámky na rty (abych pak mohl obdarovávat na Vánoce :D ) Ale tuto masku zařadím na seznam věcí, které bych chtěl "umíchat".
    A jako bonus ... něco univerzálního! Třeba vitamín E, nebo grepový EO, nebo nějaké máslo! To se taky hodí každou chvíli :) A jinak díky, že sis vzpomněla :D

    OdpovědětVymazat
  32. :D jeeeeej maska na halloweeen ;) a tip na něco nového k umíchání? nooo co tak třeba tak dokonalou domácí řasenku :)

    OdpovědětVymazat
  33. Krásný a velmi inspirativní blog. Maska vypadá zajímavě, možná ji někdy zkusím vyrobit. Uvítala bych návod na nějaký lehký pleťový krém. Zatím si vyrábím krémy jen z másel a olejů, protože vůbec netuším, jak používat emulgátory. A jako dárek od Ekokozy by se mi líbilo nějaké máslo nebo arganový olej.

    OdpovědětVymazat
  34. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už jsem si jí upatlala a nemůžu se dočkat, až se půjdu koupat :-). Jen s esenciálníma olejema mám problém, očuchávala jsem v krámu všechno možný a krom levandule a "jasmín růže orchidej" (ten voní krásně jako kytičky), mi všechny děsně smrdí :-(.
      Teď jsem upatlala první krém podle Ekokozy a snad bude dobrej. Akorát jsem si koupila málo dodecanu, tak budu zase brzy objednávat.
      Díky za super blog!

      Vymazat
  35. Maska vypadá super! :) Já bych brala něco z kokosáku na bělení zubů, slovenská značka Dulcia na to má svoje přírodní sérum. :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj, zvu tě na halloweenskou giveaway http://life-babylove.blogspot.cz/2015/10/halloweenska-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, bylo by hrozně fajn kdyby si skusila vyrobyt séreum na konečky vlasů. Myslím, že třepení vlasů trápí spoustu z nás. Chtělo by to nějakého zázračného pomocníka bez silikonů.

    OdpovědětVymazat
  38. Tahle maska mě konečně donutila něco doma vyrobit a jsem z ní nadšená. Díky super nápady na výrobu!

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, díky za recept. Myslíš, že bych mohla gel na výrobu kosmetiky nahradit aloe vera gelem?

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...