pondělí 25. května 2015

Zkouškové...



  ... dorazilo. Tenhle pidimidipříspěvek píšu v zoufalství mezi jednou nádherou, kterou jsem před pěti hodinami dopsala, a druhou parádou, kterou píšu za 15 hodin a konečně jsem se dostala k tomu, že se na ní teda připravím. 

    Důvody tohoto příspěvku? Jen abyste věděli, blog funguje dál, strašně mě dojímá vysoká návštěvnost, i když tu chcípla včela a vaše suprácký komentáře občas stihnu prolítnout (a těším se, až budu moci odepsat ke všem komentářům o hennování a dalším příspěvkům - mimochodem, Motýlku, super, že se rtěnky líbí, já výlučně na nich funguju posledních pár týdnů!)

    Co se týče klasického měsíčního DIY s Ekokozou, i tento měsíc se snad včas dočkáte nového receptu, a hlavně na 95% malinového oleje - snad vám udělá radost, v minulé "anketě" ostatním olejům pořádně natrhl zadky!


    Toliko k pětiminutovémmu zpravodajství ze života Bee - jdu se vrátit k věcem, který zapomínám tři minuty po položení propisky a doufám, že se máte fantasticky!

    M.


P.S. Když se potřebuju rozveselit, jedu si na vlně maličkých křečků - ty videa jsou boží! Pokud lehce podlehnete tomu, co vidíte, radši na to neklikejte, jinak skončíte jako Tom, kterýho jsem jejich pomocí dokopala po měsících přemlouvání k rozhodnutí, že budeme mít křečka. Jupíjej! 

P.P.S. Džungarský, nebo syrský? 



    

10 komentářů:

  1. my jsme měli džungaráka, je s nima sranda, akorát teda v noci hlučí, museli jsme ho dávat do vedlejší místnosti :D a křeččí videa miluju, jak se točí v kolotočích a tak... držím palce na všecky zkoušky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2 hamsters 1 wheel. vidím to asi po milionté a stejně u toho brečím smíchy!

      Vymazat
  2. Já miluju ty obrázky "Look at..." :-DDD
    Mně už zbývá jedna zkouška, ale na začátku jsem myslela, že mi - bez pardonu- z toho jebne. Ale dobrý.

    OdpovědětVymazat
  3. Co se zkouškového týče, jsem na stejné lodi (a přesto tu sedím a píšu komentář místo toho, abych se učila, ach jo!), přeju hodně štěstí! Křečka jsem měla syrského, jmenoval se Míša a dožil se úctyhodných čtyř let. :-) Na noc jsem ho taky musela pokaždé přenášet do jiné místnosti, protože dělal strašný randál. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to video je ta nejroztomilejší věc, co jsem za poslední dobu viděla a už je mi uplně jasne na co budu koukat za tyden večer před zkouškou, až budu totálně v depresi z toho, že to nedam :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně štěstí! Taky to mám teď podobné, takže vím, o čem mluvíš :/ :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Aaaaaa pufíííčci! Cuuuute! nunísci. Hodně štěstí se zkouškama bakalářkama státnicema a tak, ať nás tak jako všechny státnicující provází síla, řekla bych :)

    Yes, malinový olej, skáču štěstím, že jsem si počkala, červen bude zn. malinová a mrkvová láska. Krom super krémů ted pravidelně cvičím (fav way of prokrastinace), takže pokud by něco selhalo (ne, dám to, dám to!!!) tak budu aspn krásná, haha :D

    OdpovědětVymazat
  7. Držím palce na zkoušky :)
    Místo křečka mám morče, v noci nedělá přímo randál, ale ťape ve svým pelíšku, chroustá seno a šustí s ním...Od tý doby, co jsem si zvykla, mě to spíš uklidňuje než ruší :)

    OdpovědětVymazat
  8. My měli nejprve syrskýho křečka a pak dvakrát po sobě džungaráka. Podle mě na rase vůbec nesejde, hlavní je, aby mezi vámi byla ta "láska na první pohled". Jsou to čumáčči a je s nima sranda :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...