sobota 11. dubna 2015

Výsledky soutěže s Yasmeen.cz


    Přeji všem krásnou sobotu! A krásná fakt je, naprosto objektivně - konečně to počasí vypadá trochu k světu:-) Dnes mám pro vás vyhlášení soutěže o ajurvédskou terapii na vlasy a dva balzámky s japonskou růží, tak doufám, že třem z vás ten pěknej den ještě zpříjemním. 

    Protože už tak mám s vyhlašováním zpoždění (můj tejden se nesl ve znamení nervů, hysteráků a neustávajících povinností), povolala jsem opět k losování randoma. A dneska byl nějak ulítnutej na čtyřky. 


    Výherkyně ajurvédské terapie na vlasy

    Ajurvédskou terapii, obsajující asi tak milion olejů a dalších výborných látek, čistě přírodní a voňící jako všechny vůně hammamu, jsem losovala jako první.



    První cena poputuje za Maggie - taky Tě máme s randomem rádi!:) 


Výherkyně balzámů na rty s japonskou růží

    Balzámky na rty, které můžete znát už z recenze, jsem losovala následovně. Snad budou mít Slečna domácí i nespres radost!

 




    (... Takže jsme tu nespres veřejně zostudili jako pijana, ať ten komentář pěkně každej vidí!:D Občas to je potřeba, sama jsem do sebe včera musela kopnout předraženýho ferneta, abych se trochu vzpamatovala.)

    Za poskytnutí cen do soutěže mockrát děkuji eshopu Yasmeen.cz, který nabízí snad největší sortiment (extrémně lákavé) orientální kosmetiky na českém trhu.
  
    Všechny výherkyně poprosím, aby se mi ozvaly s adresou na email kissabeeblog@gmail.com, pokud by se neozvaly do týdne, random bude povolán ještě jednou:)
    Mějte se krásně a užívejte sluníčka!
    M.


    P.S. Už na vás šiju další soutěž, ke komu tedy ajurvédská kosmetika nepoputuje, nemusí klesat na mysli:)

2 komentáře:

  1. Ooo, moje první výhra na beauty blogu v životě! Ach, to je osud, děkuju děkuju děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...