pondělí 6. dubna 2015

Pěkné Velikonoce! (& výherkyně minisoutěže)


    Všem přeji krásné velikonoční pondělí! Teda, jasně, po Velikonocích už technicky vzato je, ale předpokládám, že pro většinu z nás nevěřících Tomášů nastává ten svátek až teď (svátek přežrávání se čokoládou). I letos jde do terénu plného koledníků a pomlázek babička, zatímco my se ségrou budeme hledat, co dobrého zajíček po domě poztrácel (ano, jsme plnoletá děvčata), a rovnou se tím cpát. Začaly jsme úspěšně už včera. Což je dost naprd, vzhledem k tomu, že tradičně naše cesty od babičky vedou na nákupy na Chodov. Ať žije neúprosný světlo zkoušecích kabinek.

    Velikonoční víkend se mi nesl ve znamení otravný prezentace a učení na testy, ale zmákly jsme se ségrou i premiérový barvení hennou (k hrůze babiččiny rekonstruovaný koupelny s bílýma spárama mezi dlaždičkama a tak vůbec), ale myslím, že jsme dopadly dost dobře. A kdybych nebyla tak hrrr, tak bych to třeba i bejvala nafotila - tak třeba příště, prášku zbylo dost!

    Ještě než se vrátím k plnění svýho košíčku čokoládovejma zajícema a vším možným, z čeho budu mít za dvě hodinky výčitky (protože nechte kolem mě čokoládu, a za dvě minuty jí nenajdete), rychle vyhlásím vítěze minisoutěže. Nevím, nakolik je cena atraktivní, nicméně stíny ze čtvrtečního návodu, které nebude mít zaručeně nikdo jiný kromě mě, vyhrává Hany! Pomáhal tradičně Random, čímž mu děkuju a přeju hezký velikonoční pondělí. 



   Hany bych poprosila, aby se mi ozvala na email kissabeeblog@gmail.com s adresou pro zaslání! Vy ostatní si držte palce na vyhlášení soutěže s eshopem yasmeen.cz, která stále běží:-)


    Přeju vám škodolibě spoustu čokolády a pár potřebných ran na zadky! 

    Mějte se krásně,
    M.

3 komentáře:

  1. gratulujuuu...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Právě jsem dorazila domů ze šňůry velikonočních návštěv naší rozvětvené rodiny - utahaná jak pes a jaké překvapení tu na mě čeká :-?! Juchů...mám upřímnou a velikou radost, Míšo :-)! Předem moc děkuji a moc se na Tvé stíny těším.
    Přeju bezproblémové povelikonoční obžerství - bez následků ;-)).

    OdpovědětVymazat
  3. Veselú Veľkú noc prajem, gratulujem výherkyni a ten obrázok ma dostal, teda :D Haha.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...