pondělí 30. března 2015

Soutěž: 1x ajurvédská terapie na vlasy a 2x růžový balzám


    Ahoj ahoj ahoj všichni! Doufám, že se máte skvěle a že vám při tom bláznivým počasí neuletěla střecha jako kolegům študákům bydlícím na Strahově:-) Po delší době si dáme opět soutěž - eshop Yasmeen.cz mi pro vás přislíbil parádní ceny a doufám, že s představou balzámu s japonskou růží (který jsem nedávno recenzovala) nebo ajurvédské terapie na vlasy (kterou budu recenzovat co nevidět) vám bude po dušičce ještě o trochu báječnějc. 

    Ceny máme tři, výherkyně budeme mít tři - a sice jednu "hlavní" a dvě vedlejší. 

    První vylosovaná se bude moct těšit na terapii na vlasy značky Orientana s neskutečným složením - podobně, jako jsem koukala s otevřenou pusou na balzámek od stejné firmy, jsem zírala na tohle. Ani jedna chemikálie. Asi tisíc přírodňáren, jedna lepší než druhá. Účinky? Famózní. 

    Druhá a třetí výherkyně (nebo výherce, hergot, pořád zapomínám, že tu máme i neněžné pohlaví) získá balzám na rty, o kterém si detaily můžete přečíst v nedávné recenzi; nicméně ve zkratce - směs olejů, která vás přivede do nebe, nechemická a správná vůně růže a opravdové plátky uvnitř? Bomba! 

    Máte už chuť soutěžit? Tak jdeme na to!

    1. Sledujte Kiss a Bee (což stejně asi děláte, když tu ty moje písmenka čtete) - ať už zde na Google Friend Connect, nebo přes Facebook.

    2. Dejte palec nahoru eshopu s orientální kosmetikou Yasmeen

    3. Nechte mi pod článkem komentář - beru cokoliv od "žblebt" po slohy, který nadšeně čtu!

    4. Počkejte na vyhlášení, které proběhne 11.4.2015


    A já se vám pokusím do tý doby ozvat regulérnějším článkem - nějak mi teď všechno padá na hlavu, dokonce jsem na dnešní psaní článku měla vyhrazenou kolonku v diářku, za což se až stydim:D Teď jdu odpovědět na všechny vaše milé komentáře a maily a prozatím se loučím! Díky, že jste se mnou, i když teď blogu moc času nemůžu věnovat - jste nejlepší!

    Mějte se krásně,
    M.

100 komentářů:

  1. Všechno splněno:-) Moc krásné ceny, jsem vlasový maniak se suchou pusou, na kterou stále něco matlám, takže by mě potěšila jakákoli cena:D

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska byl fičák i u nás, v mém rodném městečku taky uletělo pár střech, ale naštěstí se nikomu nic nestalo. A taky mě teď nejvíc rozčilujou lidi, kteří ty dvě propoštěné holky obviňujou, že si za to zajatectví můžou sami. Šovinismus prvního stupně, fuj! Ale jinak dobrý! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Totální souhlas, taky se u toho vztekám jak ďas. A Zeman tomu dává korunu. Nedávno měl krásnej status Kalousek - "Pan prezident se nechce setkat s propuštěnými dívkami. Je to od něj velmi taktní a ohleduplné. Po přestálém utrpení by takový zážitek holky taky nemusely vydržet..."

      Vymazat
  3. Jejda, tak teď, pod návalem adrenalinu, honem nevím, co žbleptnout :D Tak snad jen, že tu přírodu prostě miluju :))

    OdpovědětVymazat
  4. Lajkuju, sleduju :) a žblebty žblebt :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to snad vypadá, že jsem první! :-) Tak ať povinnosti odsypávají, studuju a mám k tomu tříletého prcka, takže tak nějak vím, co to znamená nestíhat... :-) copak budeš příště vyrábět? Už napjatě čekám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, tak to máš můj obdiv! Já se sotva starám o sebe, natož ještě o mrňouse:) V dubnu budou oční stíny, zítra se snad objeví na blogu, nejpozději pozítří;)

      Vymazat
  6. žblept, nad tím vlasovým balzámem mi ukápla slina :) a kdyby moje vlasy nebyly tak vysušený, ukápla by jim taky :D tyjo Yasmeen jsem předtím neznala ale mají supr výrobky jak se dívám, takže díky za tip, bakalářka zase bude muset počkat, protože potřebuju prošmejdit jejich stránky:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, sleduji tě už nějaký ten pátek přes FB, lajk eshopu jsem taky dala, tak teď jen budu nedočkavě čekat na vyhlášení :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hotovo. Tak schválně, jestli už to konečně klapne, když tu trapčim skoro pokaždý, když je nějaká soutěž (teda občas i mimo soutěže :D )

    OdpovědětVymazat
  9. Hlásím v Hradci lijavec a fujavec na střídačku se sluníčkem...a ještě, že to píšu, protože kdybych ti to měla říct osobně,tak se musíš pocvičit v odezírání ze rtů.... Nějak mi to ufouklo hlas... čímžto prosím o rady... piju čajíčky a kloktám vincentku... je ještě další tip? Jinak tě sleduju na fb jako barbora svobodová (profilovka lebka v kšiltovce) a like jsem dala taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Baru, tak se brzo udrav! Mně docela pomáhá prášek Chyawanprah, indivké bylinky, prodávaají ho např. na littleindia.cz;)

      Vymazat
  10. Taky jsem všechno splnila :)
    Už víc jak měsíc zkouším no poo metodu na vlasy. A teda fakt by nějakou kúru potřebovali, protože vypadám teď furt jak velkej mastňák - z ničehonic si moct vlasy najednou umývat maximálně jednou za 4 dny fakt vyžaduje odvahu.
    Jinak od tvojí recenze toho balzámu s japonskou růží ho mám na seznamu, co chci vyzkoušet, takže bych uvítala fakt cokoliv :)
    A přeju lepší time management :) Taky s tím mám problém a kolonky nekolonky, někdy to jinak nejde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, jsi šikula, že to vydržíš! Já bohužel nyní myji vlasy denně, opět jsem najela na režim denního cvičení, takže bych chodila zpocená, což je hrůza, ale snažím se je aspoň neničit nějakejma kravinama...

      Vymazat
  11. Ahoj, mám chuť i soutěžit ;-)!
    Obchod Yasmeen musím prolézt...stále hledám něco přírodního na moje tři vlasy, ráda bych jich měla o něco víc a silikony jim očividně nesvědčily. Moc se těším na recenzi ajurvédské terapie na vlasy, na tu jsem opravdu zvědavá.
    Měj se krásně, Hany.

    OdpovědětVymazat
  12. Splněno ;)
    Zrovna jsem si dneska na Smíchově na trzích chtěla nějakou přírodní úchvatnost pořídit, ale pán mě ostentativně ignoroval.... Tuším, že na Yasmeen si zlepším náladu :D

    OdpovědětVymazat
  13. Obě věcičky vypadají vážně lákavě :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Jéé :-) Neříkám, že na vlasy bych nic nepotřebovala, pořád si na ně ráda něco patlám :-) Aaale ty balzámky jsou stráášně sympatický :-)) Pomalu ale jistě se snažím na přírodní kosmetiku přecházet, je mi milejší, než kdejak oparfémovaná vazelína z drogerky ;-)
    A doufám, že Ti všechno přestane padat na hlavu, když se dělá hezké počasí a začne nám co nevidět jaro ;-)
    Jinak Tě sleduji na fb jako Barbora Tisoňová a palec nahoru jsem Yasmeen.cz dávala :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné věcičky! :) S časem si nedělej hlavu, psát by se mělo, když je chvilka a chuť, nemá cenu lámat to přes koleno nebo se kvůli tomu zbláznit, na každý článek se těšíme, ale hlavně v klídku. :) Kdysi se na mě usmálo štěstí a vyhrála jsem u Tebe úžasný přírodní a krásně voňavoučký balzámek na rty. Patlám ho pořád, ještě ho trošku mám a vždycky, když ho přes den vylovím z kabely, tak si vzpomenu na Tebe a blog a mám radost a moc fajn pocit. :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková (hezkakytka).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Ivanko, to je hezký!:) Je fajn, že Ti výhra sedla:-)

      Vymazat
  16. Jej, taky na blog momentálně nemám moc čas... tak ať se to zlepší. :)
    Soutěže se ráda zúčastním. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Super soutěž, ostatně jako vždycky :) zrovna jsem na tebe včera při pročítání feedu myslela, že jsem dlouho nic nečetla, takže se na nový článek moc těším :) Ale jestli máš důležitější starosti, tak na nás ještě házej bobek, přežijem :D Měj se fajn :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vše splněno.. O této kosmetice jsem zatím neslyšela, musím si zase doplnit vzědlání. :-D

    OdpovědětVymazat
  19. óóó, tak to je parádní soutěž, na balzám na rty jsi mě už nalákala dřívější recenzí, do té doby jsem o téhle kosmetice neslyšela a nějaký zázrak na vlasy by se mi také momentálně hodil ;) . Nám naštěstí střecha neuletěla,co já vím, ale prý na koleji byli hasiči, tak nevím, třeba kousek přece jen někde vítr odvlál :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Yasmeen je velice lákavá kosmetika a rozhodně zaslouží palec nahoru, jako Ty ;) Eva Kolářová (ewka.kolarova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  21. Zdravíčko! Také jsem vše splnila! :) Zatím jsem pouze tichým fanouškem téhle stránky, což se nejspíš změní.. :) Skvěle se to čte! :) Nejvíc jsem ale nadšená z dekorativní kosmetika ve formě pudru a makeupu, protože za dobu, co vyrábím přírodní kosmetiku, jsem žila v přesvědčení, že tohle vyrobit nejde. :) Takže mnohokráát děkuji! :) P.S.: Netrpělivě čekám, až vykvetou petrklíče, ať si můžu konečně jejich květy naložit do oleje a udělat si z něj pak fenomenální jarní balzám na rty! :) vřele doporučuji! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Všechno splněno! :)
    Ceny vypadají naprosto nádherně, takže doufám, že budu mít konečně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Lajkuju, followuju a slintám nad rozmazlovátkama, které nejsou jen chemička v kelímku.

    OdpovědětVymazat
  24. Téda, tyhle výrobky mě fakt lákají. Ten balzám vypadá luxusně.... mám vygumovanej mozek. Takže asi nic inteligentního dnes nejsem schopna napsat. Dokonce jsem si nalila prezidentův nápoj, pač kdybyste věděli, jakej karambol jsem tu v kuchyni ztropila a pak půl hodiny uklízela....uáááááááááá... No raděj jdu dojíst to, co ještě zbylo v hrnci po vylití půlky hrnce při jeho pádu ve špajzce, grrrrrrrrrrrrr... poučení pro příště: nenacpávejte se před spaním.

    OdpovědětVymazat
  25. Splněno.. Už se moc těším na další recenzi, ale už teď je mi jasné, že si to budu vyčítat. Vždycky mě tak nadchneš a manžel už ze mě šediví. :D

    OdpovědětVymazat
  26. sleduji gfc ervulenka
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Úkoly splněny :) Kosmetika vypadá opravdu lákavě - složení je pecka a i na oko jsou obaly pěkné. Rozhodně bych něco ráda vyzkoušela :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, ceny vypadají krásně, ale když už tu píšu komentář, chtěla bych ti pochválit tvůj blog! Sleduju ho už nějakou dobu před Vánocemi (což není náhoda :-) ), mimo jiné jsem se inspirovala tvými balzámky na rty s brusinkovým olejem - krásně voní! Jen mi dost zatuhly, tak je těžší dostat je na pusu, ale za tu vůni to stojí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jančo, pokud jsou moc tuhé, klidně je ještě rozehřej a přidej trochu oleje:-)

      Vymazat
  29. Jůů, moje první soutěž, tak jdu zkusit štěstí :-) Oleje na vlasy používám ráda, mám je až do pasu, takže vyžadují pořádnou dávku péče. V poslední době jsem si oblíbila čistý kokosový olej a pomrkávám po Tvém balzámu na konečky. Jinak zrovna včera jsem umíchala kondicionér a jsem z něj nadšená. O Velikonocích se chystám vybrat některý z Tvých balzámů na rty, protože jakožto klarinetistka a saxofonistka mám mega velkou spotřebu :-D Na Yasmeen jsem koukala před několika týdny - zaujalo mě tam vlasové tonikum Orientana, protože mě po zimě v čepicích trápí šupinkatění vlasové pokožky. Jo a ty parfémy, ty jsou jak ze Šeherezády. Škoda jen, že nemají kamenný obchod na očuchání. A vzorečky jsou na moje poměry dost drahé, než abych si jich nakoupila třeba deset. Nicméně nejspíš neodolám a pár růžových vůní si objednám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, joj, vzorečky jsou vcelku drahé, na druhu stranu vydrží opravdu douhou dobu - jeden mám, a parfém je snad to nejlepší, co jsem měla, drží jako přibitý, kdybych se nemyla, určitě by tři dny dal; používám ho v kuse tři týdny a neubyl ještě ani milimetr:)

      Vymazat
  30. Mile ráda soutěžím:) už jen kvůli těm supr obalům..kterých já nikdy nedocílím... (můj věčný a neutuchající sen se vším praštit, prokousat se byrokratickým peklem a založit si vlastní mýdlárnu:D:D:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, tak to ti moc fandím! U nás je to s těmi omezeními strašné, v UK by nebyl probém začít hned prodávat...

      Vymazat
  31. Asi nutně potřebuju nějaký zázrak na vlasy.. Poslední dobou jsou krepatý, tvrdý a přitom se rychle mastí.. Vysadila jsem HA tak teď bojuj se svým tělem :D
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf, to mi ani neříkej, já plánuji vysazovat za rok, za dva, a děsím se toho už teď - kadeřnici pro změnu vlasy málem kvůli té změně vypadaly, kamarádka, co měla vždycky pleť jako z alabastru, se osypala jak patnáctiletej kluk...:(

      Vymazat
  32. Já už ani nemám chuť se žádné soutěže zúčastňovast, protože s jistotou vím, že nikdy nic nevyyhraju :D Ale ten růžový balzám mě onehdá tak okouzlil, že by byla škoda to aspoň nezkusit. Ačkoli ten zázrak na vlasy by určitě taky neuškodil, ty moje by potřebovaly nějakej pořádnej restart :)
    (fb: Iam Tristan)

    OdpovědětVymazat
  33. Sleduju:)
    sladka.dominika0@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Tak copak bych ti napsala :D už vím!! Strašně se mi líbí ta včelička ve tvém "logu" :D příjde mi hrozně vtipná a když jsem hledala nějaký další blog co budu sledovat, zaujala mne na první pohled. Taková blbůstka a jakou dokáže udělat radost :D

    OdpovědětVymazat
  35. Krásná soutěž Miško, sleduji přes FB: Karolína Švandová :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Sakra, slohy psát neumím, ikdyž bych ti ráda udělala radost :) Tak snad postačí jen krátký komentář, no jo, seš moc moc fajn a mam tě moc moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  37. Tyjo, ten zázrak na vlasy velenutně potřebuju :D.
    Mám hrozně suchý vlasy, který na nic nereagujou. Ať si koupim sebevětší zázrak, tak s nima to většinou ani nehne.
    V poslední době hodně zvažuju přírodní kosmetiku na vlasy, paní prodavačka v Biooo mě tím úplně nadchla. Tak tohle by mohl být první krok se k tomu konečně odhodlat :)

    OdpovědětVymazat
  38. Nové vlasy a pusa jako ze žurnálu by se hodily :) ;)

    OdpovědětVymazat
  39. Přeji hezký den, ať se daří:) karolsladka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. „Hymna života

    Život je šance - využij ji
    Život je krása - obdivuj ji
    Život je blaženost - užívej ji
    Život je sen - uskutečni ho
    Život je výzva - přijmi ji
    Život je povinnost - naplň ji
    Život je hra - hrej ji
    Život je bohatství - ochraňuj ho
    Život je láska - potěš se s ní
    Život je záhada - pronikni ji
    Život je slib - splň ho
    Život je smutek - překonej ho
    Život je hymna - zpívej ji
    Život je boj - přijmi ho
    Život je štěstí - zasluž si ho
    Život je život - žij ho.“
    :)

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj! O ajurvédské kosmetice jsem poslední dobou slyšela všechno možné, tak doufám, že se na mě usměje štěstí... :)
    Přeji krásné jaro a blížící se velikonoce! :) (I když v Ostravě právě sněží, pf).

    Esstellionn6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. to počasí si s náma pěkně hraje, jen co je pravda, včera u nás v lese zkolabovala doprava, páč spadl strom na troleje a ještě k tomu nějaký chytrák nahlásil na základní škole bombu (která tam naštěstí nakonec nebyla), takže se fakt nenudíme :D ... navíc jdu zítra, na pana Apríla, trhat osmičky (kéž by to byl jen vtip), takže mám půlky stáhlé strachy už teď a v práci dělám, že dělám a přitom čtu blogy :D toď okénko z liščího života, hehe ... krásný den přeju, jarní únava pryč, sluníčko sem! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf, to je dobrý nálož! U nás nefunguju jen já, dneska jsem zazdila školu, protože venku byla vichřice a to já nerada:D Tak jsem zalezla zpátky do postele a zdálo se mi o tom, že Džihád převzal vlídu nad Čínou... Krása.

      Vymazat
  43. tak to vypadá moc moc lákavě :) všechno snad splňuji
    V.
    Ver.Vranova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Sleduji Tě přes FB a Bloglovin a moc se těším an Tvé další články, protože třeba ten o balzámku mě upřímně nadchnul a kdybys nevyhlásila soutěž, asi bych si ho stejně pořídila :D

    OdpovědětVymazat
  45. Skvěle, zrovna tahle značka patřila mezi ty, které jsem po přechodu na přírodní kosmetiku zvědavě studovala...zatím se snažím vystačit s Alverde, ale tohle působí o něco voňaveji. Sleduju, likuju. Jo, a fakt se mi strašně líbí Bee-bee krém. Nemohla by být nějaká následná soutěž o něj? philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, snad to vyjde. Ovšem pokud ne- je ještě nějaký jiný způsob jak získat tvé výrobky? (Kromě vlastní výroby, chápu, že tady jde především o to, ale já se teprve učím vařit těstoviny, kosmetiky je jiný level).

      Vymazat
  46. Jé, tak to je moc pěkná GA, ten balzámek jsem obdivovala už když jsi o něm minule psala recenzi :-)

    GFC : Whatever
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Slohovku ti tady psát nebudu na to jsem moc líná. Tvůj blog mám moc ráda, do domácí kosmetiky jsem se sice ještě nepustila, ale někdy možná... líbí se mi jak si originální a umíš vymyslet spoustu úžasných věcí :) Jen bych se tě ráda zeptala, taky máte u vás takové aprílové počasí? Chvíli sněží, chvíli padají kroupy a za chvíli už svítí sluníčko jako by se před chvilkou nic nedělo. :D

    Jinak tvůj blog už nějakou tu chvilku sleduji a email je - anet.bartosova@email.cz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Anet!:) Aprílový počasí je neskutečný, tohle si za celej život snad nepamatuju:( Včera svítilo sluníčko a do toho kroupy, paráda:D

      Vymazat
  48. Ráda bych vyzkoušela ty famózní účinky vlasové terapie, po zimě by se to vláskům asi líbilo :)
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  49. super soutěžm ta vlasová terapii mě velmi zaujala.
    -všechny body splněny:)
    dendvo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. hotovo... koukala jsem na kosmetiku na Yasmeen a docela zajimavé, asi něco vyzkouším =) lacinova.hana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. S kosmetikou Yasmeen nemám žádné zkušenosti, ale vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  52. Děkuji za takové soutěže a za super blog, který mě navnadil a popohnal k výrobě domácí kosmetiky za což jsem vážně vděčná :) katerinachuda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Uchu-chůůů, už jsem si říkala kam ses poděla! :)

    OdpovědětVymazat
  54. sledujem sledujem vsade sledujem aj lajkujem :-) som velmi skromna, a preto by som chcela vyhrat vsetky tri ceny :-D prirodna kozmetika sa v mojom kozmetickom stoliku uz isty cas zabyvala a nemienim ju nikdy za inu ani vymenit...som sice maniak na balzamy a ruze, no najviac by mi bodla ta terapia na moje neposlusne vlasy
    thina.bacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Jee ja si prosím vyhrať :) michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj Bee, tak u nás doma krom létajících střech ještě padal sníh! :D Já byla v šoku, když jsem se ráno vzbudila :D. A samozřejmě jsem si o víkendu pískala, jak jsou všichni nemocní, jen já zdravá a hned druhý den se vzbudim s angínou, takže teď bojuji těžký boj :) Už nějakou dobu plánuju si umíchat nějaký vlastní balzám na svoji bídnou pusu, takže kdybych ho tak krásně vyhrála, určitě by mi to ušetřilo síly, které bych mohla využít ve své těžké bitvě :) A balzám s růží? No nádhera, hned bych si s něčím takovým připadala královsky :D
    Papa, měj se krásně a snad tě všechno tvé zobání chrání před chorobami :)
    (sleduju tě přes fb jako Julia Zinyk)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juli, přeju hodně štěstí při zotavování, angína je naprd! Aspoň že počasí Tě teď lákat nemusí:)

      Vymazat
  57. Ahoj Míšo,

    kvůli tobě a Lucce se ze mne stává totální biomaniak! Nemůžu si koupit 95% věcí z drogérky :-D a doma morduju pořád něco v kuchyni a jídlo to není!
    Ale tak zas vážně :-) od tý doby mám mnohem lepší pleť a můj ekzém odjel na dovolenou...

    Jo a jímá mi hrůza, když vidím, jak se někdo patlá tělovejma mlíkama (třeba na bazéně) a myslí si, jak to není skvělý... NENÍ, to skvělý je moje vyvoněný bio tělový máslo inlove forever... ať žijou úchyláci =o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to si s Luckou můžem dát high five, a máš to!:D

      Vymazat
  58. všetko splnené :) vdaka tebe som objavila nový obchod ktorý som len pred týždňom mala pred nosom a kebyže viem čo tam predavajú tak by som tam určite šla pozrieť :( škoda no, nevadí....snad nabuduce

    sima.bellova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Vše splněno ;-) Ceny jsou moc hezké, tak snad se usměje štěstí :-)

    Email: bubak8756@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Také vše splňuji, na FB sleduji jako Lenushenka Scrap.
    Váš blog mám moc ráda, všechno bio je mi blízké, takže se tu ráda začtu a inspiruji :)
    Přeji krásné Velikonoce, Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  61. moje zivotni moudro: always be yourself unless you can be a unicorn. then always be a unicorn

    OdpovědětVymazat
  62. jé tak mám aspoň důvod se vyjádřit ke kakaovému tělovému máslu, co jsem patlala asi před týdnem. jeden nečekaný účinek a jeden předpokládaný neúspěch. :-) k tomu prvnímu, dala jsem na zkoušku mamce, která už od prosince pokašlává, je zahleněná. protože prej nechce mít vrásčitý dekolt, jak staré baby ( není to urážlivé, protože jí samotné je už přes padesát ;-) ) a máslo jí strašně vonělo a nakonec i fascinovalo, tak si jím každej večer dekolt natírala. no a po dvou dnech začla vykašlávat a teď už je fit, nevím, co přesně zapůsobilo, ale stalo se. :-) no a k tomu druhýmu, protože jsem zbrklá a nedočkavá, dala jsem do másla místo jojobového vosku, včelí a ještě navrch k tomu přihodila dva dílky čokolády, jak jsem zvyklá z balzámu na rty. a samozřejmě se máslo nepovedlo, tedy jeho konzistence, je tuhé jak tři dny stará mrtvola, vůbec se nenašlehalo. ale chci to zkusit znovu už dle receptu, tak snad to dopadne. :-)

    OdpovědětVymazat
  63. Jsem nadšená, počkám jestli se usměje štěstí a kdyžtak si na e-shopu udělám radost sama...ačkoli to si udělám asi stejně :-D jej

    OdpovědětVymazat
  64. Ach ten balzám... mňam. Ako keby som ich nemala po kabelkách celé kopy, ale nedá sa odolať:D Máš super blog! Mierne vďaka nemu trpí môj účet, ale čo tam po tom, treba si urobiť radosť:D Vždy sa teším na nový príspevok! A isto vyskúšam nový recept na tiene, potrebujem prírodnú tmavú linku na oči :)

    OdpovědětVymazat
  65. Růžovou kosmetiku miluju, balzámy na rty taky = ideální kombinace! Těším se, až mi vyprší nakupovací embargo (tj. až spotřebuju min. 1/3 rozdělaných produktů, co mám), pak nakoupím zásobu balzámů (tady, pokud tedy nááhodou nevyhraju, a na BioAromě).

    OdpovědětVymazat
  66. Vždycky, když se mám učit, tak si zajdu na Bloglovin´ a čekuju, zda jsi nepřidala nějaký článek, abych si mohla uvařit čaj a předstírat, že se "přeci vzdělávám" :D
    Těším se, až budu mít po maturitě a budu mít čas hrát si na alchymistku a vyzkoušet všechny tvé recepty na líčidla a pečovadla.:)

    OdpovědětVymazat
  67. Normálně vůbec like nedávám, nezapojuju se do soutěží a jenom na ně koukám - ale jak jsem viděla ten balzám, tak jsem poprvé neodolala a musím se taky zapojit.. :D
    Všechny podmínky jsem doufám splnila a už vyhlížím další články! :)
    Měj krásný den, Míša :)
    (michaelamosova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  68. Hezke velikonoce, suroviny dorazily, jdu vyrabet BeeBee krem;) Diky

    OdpovědětVymazat
  69. Hrozně bych si přála vyhrát. Za prvé proto, že jsem snad v žádné soutěži ještě nevyhrála a za další proto, že teď mám vlasy docela ve špatném stavu, ikdyž se snažím dávat jim jenom dobré věci, tak by mi to snad na ně pomohlo. Chtěla bych mít zase tu bujnou kštici co jsem mívala.

    OdpovědětVymazat
  70. Jako více lidí zde, se i já poprvé zapojuji do soutěže, i když by mě asi o trochu víc lákalo vyhrát něco z tvé vlastní tvorby :) Terka

    OdpovědětVymazat
  71. Přeji hezký den,
    a děkuji za tip na kosmetiku, kterou jsem neznala a musím ji pořádně probádat :-)
    Sleduji přes Bloglovin a teď už i přes FB.
    Veronika, v.veronika25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Ahoj, hezký den :)
    Balzámy na rty sbírám a mám je v každé kapse a každé kabelce alespoň 3 a tenhle musííím mít prostě taky!!! A i když nevyhraji tak si ho stejně asi koupím.. :-]

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj :) Sleduji Tě asi měsíc a pořád jenom slintám :) a jako naprostý balzámomilovník (ježkovy voči, to je ale děsný slovo...) se prostě musím zapojit, protože to vypadá na pořádný skvost :) Sleduji přes GFC i FB jako Zdeňka Šimurdová, simurdova1@seznam.cz
    Měj se krásně, Zdeňka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...