středa 18. března 2015

Peckózní růžový balzám na rty - Orientana


    ... a když říkám růžový, nemyslím tím jeho barvu. Tahle pecka v menším kalíšku totiž voní jako čerstvě utržená růže, navíc ale plátky japonské růže opravdu obsahuje. A i když jsem, jako správná růžo-milka, z tohoto nadšená, do vzduchu mě vyslalo skákat až množství skvělých přírodních olejů, které balzám obsahuje. 

    Kosmetická značka Orientana je dost možná to nejlepší, co k nám kdy Polsko vyvezlo (za mě to určitě předčí karamelky i sůl). Což je zároveň pro mě i největší nevýhoda jejích produktů - než dorazily, trochu jsem se bála, a ani balení v polštině mi nepřidalo na důvěře (já vim, že se to nedělá a neříká, ale je to tak). 

    Každopádně, může člověk nemít rád něco takového?


    No, co vám budu povídat, předsudky vzaly za své a vznikla nová láska. Balzám voní opravdu nádherně, ale hlavně je na rtech extrémně příjemný. Ačkoliv je jeho primárním úkolem péče, dodá rtům i jemný lesk. 

    Kapitolou samou o sobě jsou plátky růže, které jsou ve směsi zatuhlé. Mně osobně připadají jako milý detail, vzhledem k mé posedlosti růžemi (suším zhruba od první prodloužené v tanečních, a cpu je do každé volné skleněné flašky, která mi přijde pod ruku), ale je to věc názoru a věřím, že ne každého to bude podobně fascinovat. 


    Balení je velmi jednoduché, co jsem se dočetla na stránkách Orientany (kromě toho, že netestují na zvířatech a používají zásadně přírodní oleje, vosky a másla) je, že obaly mají co nejvíce eco-friendly. A tak budeme jim to věřit. Kelímek přišel navíc zabalený v maličké krabičce, což se mně osobně líbí, protože až budu dávat balzám jako dárek (s těmi růžemi to k darování úplně vybízí), bude to vypadat rozhodně o dost lépe, než plastový prďola. 


    Balzámu opravdu nemám co vytknout (pomineme-li mou osobní averzi k výrobkům, které mají polský obal, za což značka nemůže a částečně se jí to podařilo změnit), a můžu ho všema deseti doporučit - péče na výbornou, složení na výbornou dvakrát podtrženou, vůně nemá chybu a poměr cena-výkon rovněž. Balzámek je k dostání na novém eshopu yasmeen.cz; za 125 kč pořídíte 8g balzámu namíchaného z nejkvalitnějších složek. 

    Mimochodem, sortiment eshopu stojí za to, a zejména vás dostane, pokud vás to "táhne" na východ. Mě by tam zatáhl už jen každý z jejich parfémů (koukněte na ty flakonky!), ale o tom zase někdy příště - a v doprovodu soutěže, ve které vám prozradím, že bude možnost vyhrát i dnešní hvězdu;) Eshopu tímto děkuji za oslovení k milé spolupráci a produktů k recenzi. 



    Co vy a růže, také bez nich váš pokoj není to pravé? Jaký je váš názor na pidilístečky v balzámu? Taky vás poláci překvapili bezchybným složením? A co vůbec kosmetické předsudky, která země nebo značka vás z nějakých důvodů neláká?

    Mějte se krásně,
    M.

    

16 komentářů:

  1. Musim rict, ze taky jsem mivala vuci polskym vyrobkum takove predsudky, ale docela me laka vyzkouset produkty znacky Ziaja. No a tento balzamek vypada teda naprosto perfektne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Óóó, pravda, Ziaja! Jejich krémy na ruce mám moc ráda:) Asi mě to ani tolik netrklo, protože mám české obaly:)

      Vymazat
  2. já růžovou vůni miluju! spolu s levandulí jsou to takové moje dvě klasické oblíbenkyně :) mě by asi vadil jen ten kalíšek, balzámy hlavně všude tahám a přece jen ta tyčinka je praktičtější. ale na e-shop mrknu, díky za tip!
    jinak co se týče předsudků - k polským věcem je nemám, podle mě mají srovnatelně kvalitní potraviny jako u nás. ono kolikrát co se tady prodává, česká výroba, to je taky něco... je třeba vybírat, jako u všeho :) a z kosmetiky by mi asi vadily nějaké no name čínské dekorativky z ebay, to postě nepochopím, jak si na sebe někdo dá, paletky stínů, to samé fake paletky z aliexpresu a podobně - bůhví, co v tom je za svinstva! když kosmetiku z ebay, tak maximálně nějakou ověřenou korejskou nebo tak, od prověřených prodejců :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natálko, máme to stejně, růže + levandule, ách! Levanduli si kapu na polštáře a do aromalampičky, sušený růže mám všude možně:)

      A s tou Čínou máš pravdu, na to jsem úplně zapomněla! BBčka nakupuji jen od RubyRuby shopu, u kterýho jsem si jistá, že to bude originál, ale když vidím ty levné paletky, svrbí mě oční víčka, jen na ně pomyslím:-/

      Vymazat
  3. Obchod má úplně skvělý sortiment, přesně to, co nakupuji jednotlivě u různých prodejců, je zde na jednom místě, snad jen s výjimkou mé oblíbené značky henny. Takže vřelé díky za tip.
    Balzám se mi líbí velice, já mám ty kalíškové stejně nejraději :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boudicco, to nadšení sdílíme:) Já do této kosmetiky zatím vidím méně, ale ke zkoušce mám tři produkty a jeden lepší, než druhý, takže už projíždím stránky, co mě nadchne dál:) Henna mě láká dlouho, trochu se jen bojím kvůli tomu, že mám světlé vlasy, abych nedopadla nějak podivně:D

      Vymazat
    2. Bezbarvá nebo blond henna by měla být úplně v pohodě, pokud to chceš jen na regeneraci. Osobně mám z východní kosmetiky nejraději právě hennu, arabské depilační hmoty (Easy Sweet jsou skvělé) a bahno z Mrtvého moře.

      Vymazat
    3. Díky! Ze jmenovaného mám vyzkoušené (a miluji) jen bahno z Mrtvého moře (zrovna odepisuji a mám masku na obličeji:)), hennu i depilační hmotu vyzkouším, zní to zajímavě! Právě kvůli henně jsem vždycky záviděla tmavovláskám:) Ještě mě hodně zaujal Miswak, to budu muset taky prubnout:)

      Vymazat
  4. Díky za tip na e-shop, mají zajímavý neokoukaný sortiment. Teda aspoň pro mě, v orientální kosmetice se nepohybuju. A ty flakonky parfémů mají vážně nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Flakonky jsou vážně neodolatelné; já mám na vyzkoušení jeden parfém ze vzorečku a asi si jej i pořídím, protože flakon nemá chybu, ale ta vůně, to je ještě lepší! Normálně se navoním ráno a kdybych se nemyla, cítím to ze sebe ještě snad za tři dny:)

      Vymazat
  5. Ahoj,
    mě zaujal obchod s důvodu odlišnosti. Je tam spoustu věcí, které se běžně nevidí. Takže se ho chystám prozkoumat podrobněji... Co se týká tohoto balzámu na rty, nejsem zas tak optimistická jako všichni :-) Za prvé by mi vadily ty kousky růže - na první pohled to působí jako zajímavý nápad, ale na ten druhý mi to přijde dost nepraktické. Za druhé se mi zas tak moc nelíbí obal - na to, že je to, jak vidno, zcela přírodní produkt, si s obalem práci dát mohli - přeci jen, ten prodává jako první :-)
    Ale obchod zajímavý - díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Péťo, jojo, říkala jsem si, že ne každého plátky růže nadchnou:) Obal neurazí a nenadchne, to je fakt, já už vybírám spíše podle složení, než podle toho, jak produkt vypadá, ale chápu, jak to myslíš, většinu lidí zaujme pěkný obal víc.

      Vymazat
  6. No, tak ten vypadá úplně mňamkózně!!!!
    Zajímavý tip na nový e-shop...., jen to dodání mi přijde zbytečně drahé... :(
    Krásný den a děkuji za milou recenzi.... Kat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Kat! Eshop opravdu stojí za to prolustrovat:)

      Vymazat
  7. Tak to vypadá skvěle. :) Taky mívám z polské kosmetiky trošku obavy, ale vždycky závisí na složení.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...