neděle 15. března 2015

Bioaromácká maska na poškozené vlasy


    Přeji všem krásnou neděli! Dnes mám pro vás bombu, se kterou si dělám od Vánoc hezký víkendy - ve všední dny máme nucené odloučení, chození po kolejní chodbě do společnejch sprch je dost traumatizující i bez vlasů naloženejch v oleji. Faktem je, že kdybychom spolu netrávily jen ty víkendy, asi by byl efekt masky ještě báječnější. A ještě častějc bych voněla po Řecku. Protože BioAroma na mě zdařile dokonala své dílo a typická vůně bylinek mě tak nějak denně zanáší na dovču. 


    Právě masce určené pro poškozené vlasy k efektivitě pomáhají výtažky z rozmarýnu, šalvěje, citronu a tymiánu. Šalvěj je jejich nekorunovanou královnou a v péči o vlasy je snad nejoceňovanějším esenciálním olejem - bojuje proti roztřepeným konečkům i padání vlasů. Základ masky tvoří avokádový a olivový olej, oba dva bohaté na vitamin E, a bambucké máslo (po rozkliknutí avokádového oleje a bambuckého másla si můžete přečíst přímo slohovky o jejich báječných vlastnostech). Každopádně BioAroma opět ukazuje, že výborná kosmetika se dá dělat i bez chemie. 

Složení masky (ze stránek bioaromakosmetika.cz): Persea Gratissima (Avocado) Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Citrus Medica Vulgaris (Lemon) Peel Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Laurus Nobilis (Laurel) Leaf Oil, Salvia Officinals (Sage) Oil, Thymus Vulgaris (Thyme) Oil, Eugenol*, Linalool*,Limonene*

    Jak jsem již zmínila v úvodu, masku používám od prosince. Nanáším většinou zhruba hodinu před mytím vlasů (a kdybych nebyla skleróza, aplikovala bych ji před spaním). Jako tu hodinu, co maska působí, bych ráda trávila efektivnějc, než že si každých pět minut tahám vlasy k nosu a čuchám, ale budiž, to je prokletí BioAromy. Následně myji klasicky šamponem a kondicionérem a vlasy nejsou, oproti mým obavám z bambuckého másla ve vlasech, vůbec ztěžklé, ale působí pevněji a jsou na první pohled lesklejší. 


    Myslím, že vlasy moc poškozené nemám, konečky dávám zastřihávat často, maskuju a séruju také vcelku poctivě; moje ségra je jiný kafe (pocit, že kadeřnice je největší nepřítel světa a že nevidět jí pár let v kuse je normální, je zřejmě prokletím teenagerů) - a to už na těch konečkách člověk pozná slušně. Věřím, že pro opravdu poškozené, vysušené vlasy je maska naprostým vysvobozením, viz minirecenze na stránkách.

    Masku můžu rozhodně doporučit. Pro mě to není něco, bez čeho bych nemohla žít, ale pokud jsou vaše vlasy v horším stavu, rozhodně tento výrobek oceníte. Vydrží navíc věky - jak já, tak ségra máme vlasy vcelku dlouhé, maskou nešetříme, matláme již třetí měsíc každý týden, a jsme zhruba v polovině.
  

    Jinak, co je nového? Bakalářka je v plném proudu (čímž dost trpí má prokrastinátorská duše); z představení "Po sametu" v Národním divadle jsme s nejlepší kamarádkou málem musely odejít (hrůza hrůzoucí); podobně nás málem vyhnal z kin oscarový Birdman (chvíli jsem až uvažovala, jestli film není novou teroristickou zbraní hromadného ničení, protože smrt nudou hrozila docela fest); na druhou stranu nás nadchl Americký sniper; zkouším další cvičení od Beachbody, určitě o něm dám vědět!; a po třech letech jsem si koupila první lesk na rty a začala jej nosit (asi to přicházející jaro nebo tak něco.) A po delší době pro vás mám připravenou soutěž, kterou bych snad měla stihnout hodit na blog během týdne:)

    Jak se vám představená maska zamlouvá - máte s ní zkušenosti? Nezkoušely jste náhodou Bioaromácký Hair Elixir, který je teď ve slevě? (Dost mě láká...) A co je nového u vás? Nějaké libovky z kina/divadla? Jaký má vliv jaro na vás? 

    Mějte se krásně,
    M.

15 komentářů:

  1. maska je super, taky ji používám skoro každý víkend (na všední dny není moc praktická, jak se vlasy musí nejdřív namočit a pak nechat aspoň 30 min. působit..) :). Už to bude skoro rok a ještě nejsem na dně, fakt neuvěřitelný! Navíc mám jemné vlasy, které skoro všechno zmastí, ale tahle maska, i když je výživná, tak ne, což moc oceňuju :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, já také čekala, že budu mít vlasy ztěžklé, přeci jen avokádový olej, olivový olej a bambucké máslo je dost silný kombo, ale nikdy mi žádnou mastňárnu neprovedlo:)

      Vymazat
  2. Mám ji uz dlouho na wishliste.. Tak snad příští měsíc NB tedka po vyplate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Á, obdivuju lidi, co maj systematicky wishlisty, ať už v hlavě, nebo na papíře... Já mám potom děsnej bordel v tom, co potřebuju, a výsledkem je 5 rtěnek s totožným odstínem a podobný faily:D

      Vymazat
  3. Ja si tiez vlasy pravidelne striham a staram sa o ne. Radsej mat kratsie vlasy ale zdrave ako dlhe s viditelne znicenymi koncami..... Maska vyzera skvele.... Laka ma ta vona :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ohledně těch vlasů naprostý souhlas:)

      Vymazat
  4. Mám mám mám!Je úžasná a krásně voní-teda těm,co milují bylinky.Mohla bych se jí učichat,stejně jako jiných bioaromáckých pokladů v mé skřínce.Zajímalo by mě,jak by ovlivnilo výsledek dát si masku na vlasy suché,už jsem taky chtěla nechat přes noc,ale když já s mokrou hlavou spát nemůžu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já nanáším na suché v 80% případů, a připadá mi, že efekt stejný:)

      Vymazat
    2. Fakt?Tak to jdu do toho,já právě nevěděla,jestli tam ta voda nehraje nějakou důležitou roli,asi jde jen o lepší vstřebání?Nevím,ale když říkáš,že to funguje stejně,mám po problému. :)

      Vymazat
  5. Taky ji mám doma! A už pěkně dlouho. Škoda, že jsem takový lenoch a k používání se dokopu jednou za čas, protože je fakt dobrá. A jak píšeš, nemastí vlasy a jde v poho vymýt, což na ni opravdu oceňuju!

    OdpovědětVymazat
  6. Docela by mě zajímalo jak by to šlo dohromady s nopoo péčí o vlasy.Dostal by to dolů třeba marocký jíl?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, jojo, myslím že právě marocký jíl by měl tu mastnotu hezky vysát:)

      Vymazat
  7. Maska je doma a je super-ta vůně je nádherná,samozřejmě po prvním použití nečekám zázraky, ale vlasy byly hebké a takové zářivější. Ovšem co je pro mne pecka je Hair elixír-ta vůně je prostě božská-kdyby vyráběli takový parfém jdu po něm jak vosa po medu :) a účinky jsou vidět hned-konečky uhlazené, jakoby zacelené. Koukala jsem přímo na řecké stránky bioaromy a uvítala bych ještě ty šampony-musejí být taky super!
    Určitě si ho budu kupovat i za plnou cenu, spotřeba je ale malinká takže dlouho vydrží.
    Krásný slunečný den přeji
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzko, díky za komentář, hlavně info o Hair Elixiru mě potěšilo, musím ho prubnout!:) Myslím, že Monika určitě brzy bude dovážet i šampony:)

      Vymazat
  8. Hair elixir používám a je to nejlepší olej, co jsem kdy měla! :) prave na nej chystam recenzi. vlasy nezmastí, ale jsou hebké a lesklé. O masce uvažuji, ale děsí mě její cena :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...