úterý 10. února 2015

Jak dopadla obří vánoční soutěž?

    Jo, tak tu máme polovinu února a já teprve dávám na blog článek o výsledcích obří soutěže, která nám začala týden před Vánoci. Seems legit. Většina z vás již fotky určitě viděla na Facebooku, ale pro ty z vás, kteří na sociální síti neexistujete (občas vám závidím - zrovna včera na mě vyplivl Facebook něco, co bych nechtěla vidět ani v nejdivočejších snech), to bude určitě zajímavé - soutěžní příspěvky byly všechny tak nádherné, že si občas prokrastinuju prohlížením složky. 

    Neuvěřitelně těžké bylo vybírání vítězů soutěže; s paní z Ekokozy jsme si přes mail brečely, jak si připadáme jako matky, které mají vybírat jedno ze svých sedmdesáti dětí. Dopadlo to dokonce tak, že k avizovaným výhrám přibylo deset dalších, a za vítěze jsme oficiálně prohlásily všechny - výhru by zasloužil vážně každý. Následujícím obrázkům ale patří i ceny!


1. místo: Eva M.


2. místo poprvé - Eva Š.


2. místo podruhé - Tomina Bylinka


3. místo - Jířa C.


Cena za nejvtipnější příspěvek - Naty M.



10 dalších - konkrétně Jakub, Jirka V., Katka B., Magda J., Martina B., Martina H., Miriam H., Monika Z., Tereza D. a Iveta P. - získalo od Ekokozy knihu dle vlastního výběru!

Ivet
Katka
Magda
Marťa
Terka

Kuba
Jirka
Marťa
Monča
Miriam


   Dnešní článek je velká poklona všem soutěžícím, a nejen výhercům, ale všem sedmdesáti šikovným lidem, kteří mi poslali výtvory ze své kuchyně - úplně se stydím za to, co vám prezentuji já, tyhle fotky jsou pastvou pro oči a výrobky určitě i pastvou pro kůži a nosy! Budiž nám všem ostatním obrovskou inspirací:)


    Já vám děkuju za úžasnou účast, která mě naprosto dostala do kolen, a za nejpříjemnější rozhodovací dilema, které jsem kdy měla! Určitě se nejednalo o poslední soutěž tohoto typu a mám v hlavě i další projekt, tak uvidíme, co s tím provedu!

    Mějte se krásně,
    M.


P.S. Ještě jednou děkuji Ekokoze a BioAromě za výhry do soutěže!
P.P.S. Teprve domíchávám výhry, jsem strašná ostuda. 

8 komentářů:

  1. Ahoj Míši, knihu za výhru na ekokoze už jsem si vyzvedla a mám radost, že své výtvory vidím i tady :-) O důvod navíc v tom všem pokračovat a neztratit nadšení :-) Měj se krásně a díky .............

    OdpovědětVymazat
  2. Harrypotří dózičky, tak to žeru!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za krásnou soutěž a výhru v podobě knihy :-) Marťa

    OdpovědětVymazat
  4. Jů,už jsem zapomněla,jak úžasné všechny ty příspěvky byly.Tak krásně se na to kouká a vyloženě u toho trpím,protože bych to všechno chtěla mít doma!Ještě jednou děkuju za super zábavu před Vánoci a obrovskou radost po Vánocích.Část výhry už si užívám plnými doušky a nejlepší je,že na tu druhou se pořád můžu těšit a užít si jí,až ta první bude v čudu. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem úplně hotová, jak je to všechno krásné!!! Jste všichni úžasně šikovný!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky, chtěla bych napsat, i když se to netýká přímo tohoto článku :) Moc děkuji za tvůj blog, začla jsem se teď zajímat o přírodní kosmetiku a celkem i o výrobu domácí :) No tvůj blog je úžasný, ještě jsem nestihla projet všechno, ale už teď vím, že objednávka z eshopu na suroviny pro výrobu bude v nejbližší době :) Takže ještě jednou děkuji, opravdu velká inspirace u Tebe a mám zase co prozkoumávat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, děkuju za krásný komentář!:)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...