pátek 5. prosince 2014

Vyhlášení soutěže o krém BioAroma (& vánoční sleva)




    Soutěž o báječnej krém nám uběhla jako voda, a sešlo se mi celkem 114 (!!!) komentářů. Výherkyně může být jen jedna, hned na začátku vás ale možná potěší fakt, že pokud zadáte při koupi 24h krému s jojobovým olejem, růží a ylang-ylang kód Kissabee, získáte jej s 20% slevou. Pokud tedy úplně nevíte, čím potěšit mamku nebo kamarádku (nebo sebe - páč to je taky hodně potřeba), máte skvělou šanci na vcelku univerzálně zaměřeném krému stovku ušetřit.

    Teď už ale k tomu, co vás zajímá nejvíce - vyhlášení. Tentokrát jsem to přenechala randomovi - sice nezanevírám na systém losování klobouků, nýbrž jsem zjistila, že se někomu (podezřívám kočky) podařilo klobouky převrhnout a nemám šajnu, kde je většina čísel, nehledě na to, že jsem člověk líný vyrábět čísla nová. 



    Random mě nechal počítat pěkně vysoko, konkrétně až k dvaasedmdesátce.


    A to je...


(Chvilka napětí a trapné zábavy)

... Lucka!


    Lucku poprosím, aby se mi na mail ozvala s adresou do příštího pátku a gratuluji! Vás ostatní snad kromě slevy na superkrém potěší i zpráva, že v neděli spouštím vánoční megasoutěž!


    Mějte se krásně a ať si vás neodnesou,  
    M.

2 komentáře:

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...