sobota 6. prosince 2014

Tipy na vánoční dárky (dvojnásobná radost zaručena)

Zdroj obrázku

    Vánoční dárky jsou prekérka. Pro mě osobně jsou v dobrém slova smyslu (vá)noční můrou strýčkové. Pro vás to můžou být chlapi obecně (jo, i to bych na sebe dokázala vztáhnout), rodiče přítele, tatínek nebo babičky, které nikdy nic nechtějí. Dárkové předměty od UNICEF jsou naprosto geniálním řešením, protože jde o krásné věci, z nichž jde výtěžek na dobrou věc - a obyčejný dárek pro blízkého člověka povýšíte zároveň na dárek pro dobrou věc, pro někoho, koho v životě neuvidíte, ale komu by i peníze utracené za jednu dávku lineckého dvojnásobně zvedly životní úroveň. 

    S UNICEFem dobrovolničím a sama jsem pár dárků zakoupila, rozhodla jsem se tedy dobrýho šestýho (rubriku, kterou oživuju po menší pauze zatemnělé černým svědomím) pojmout jako průvodce předměty, které by vaše strýčky nebo babičky mohly potěšit. 

    Zároveň bych chtěla poprosit hodné duše z Prahy nebo Pardubic, zda-li by nebyly ochotny poskytnout pár kousků svého cukroví pro dobročinný prodej na předvánočních akcích v Sezemicích. Veškerý výtěžek z vašich dobrot dostane UNICEF. Pokud by někdo byl tak zlatý, prosím, aby se mi ozval na mail kissabeeblog@gmail.com.

    Teď už ale pojďme na dárky!


1. Eko dárek pro dobrou věc

    Za celou mojí kariéru Ježíška jsem neudělala babičce větší radost, než když dostala skládací nákupní tašku. Což teda dost zpochybňuje mě jakožto kvalitního Ježíška, nicméně oproti těm jejím síťovkám, ve kterých tahala ještě plíny pro mýho taťku, je to obrovký zlepšení. UNICEF nabízí hned dvě verze; moje osobní favoritka je ta tmavší. 

Obrázek produktu
UNICEF, 150 kč

Obrázek produktu
UNICEF, 130 kč

    Btw, jo, perfektní rozkládací tašky se vytahují na speciální nákupy, protože se šetří. Do sámošky se pořád chodí se síťovkou. 

    Skvělou volbou je dle mého názoru i kosmetická taštička z bio bavlny, která je opravdu kvalitní a v žádný kabelce rozhodně neudělá ostudu.

Obrázek produktu
UNICEF, 250 kč


2. Čistě pro ženský

    Jsem ostuda, protože žádným UNICEF náramkem ještě nedisponuju. A to jsou opravdu krásný. Problém je v tom, že jsou tak krásný, že nikdy nevím, který si odnést domů. Ten modrý ze skleněných korálků je teda úplně geniální. A "holčičkový" řetízek je také bezvadný. 

Obrázek produktu
UNICEF, 150 kč

Obrázek produktu
UNICEF, 100 kč


    Já osobně na šátky moc nejsem, ale asi tak 90% lidí kolem mě jo, a tento ze 100% saténového hedvábí bych snad nosila i já, jakožto zapřísáhlý šátkový nepřátel.

Obrázek produktu
UNICEF, 500 kč


    A jestli chcete bejt top Ježíšek, jděte do dárkové sady. Kromě šátku a modrého náramku získá obdarovaná i praktický memobox. Dárková sada je i dost cenově výhodná.

Obrázek produktu
UNICEF, 700 kč



3. Unisex dárky s UNICEF

    Nad memoboxem slintám už hrozně dlouho. S tím, jaký jsem lenoch a nepořádník, je mi jasné, že u mě by se akorát smutně válel, ale pro zodpovědnější rodinné příslušníky užití rozhodně najde, ať už na zapisování pracovních schůzek, nebo nákupních seznamů. 

Obrázek produktu
UNICEF, 100 kč

    Klíčenku ve tvaru panáčka ocení snad každý. Provedení je moc pěkné, vybírat můžete mezi karabinou a přívěskem. 

Obrázek produktu
UNICEF, 150 KČ

Obrázek produktu
UNICEF, 150 kč

    I já jakožto jedinec nepořádný a líný cokoliv pořádně balit balím noťas do obalu. Tady je třeba zjistit rozměry, ve kterých si váš cílený obdarovaný noťas pořídil, pokud bude sedět, rozhodně se neztratí.

Obrázek produktu
UNICEF, 250 kč

    Další praktickou věcí je cestovní sada - obal na dokumenty a štítky na zavazadla. Zlevněné o 60%. 

Obrázek produktu
UNICEF, 300 kč


4. Pro děcka 

    Jasně, shánět dárky pro děti bývá tou nejjednodušší věcí na světě. Ale proč to nespojit s dobrou věcí a místo puzzle s no-name psy nedat originálnější kulaté s milým UNICEF designem?

Obrázek produktu
UNICEF, 250 kč

    Plyšáci jsou klasika. Máma medvědice s malým medvítětem v náručí je naprosto dokonalá.

Obrázek produktu
UNICEF, 200 kč

    Při hře kvarteta se zabavíte, také se ale děti dozvědí, jak UNICEF funguje.

Obrázek produktu
UNICEF, 50 kč


5. Vánoční pohlednice

    Pokud ctíte tradici a posíláte vánoční blahopřání, vyberte si letos z široké nabídky těch UNCIEFáckých. Všechny najdete zde - mně se jich líbí tolik, že než bych je sem zkopírovala, měli bychom po Vánocích. Takže alespoň nějaké ty ukázky! Možné je nakupovat v setech (většinou po deseti) nebo jednotlivě (kolem 25 kč/ks). 

Obrázek produktu

Obrázek produktu

Obrázek produktu

Obrázek produktu


    Přispět se dá organizaci samozřejmě dalšími způsoby - skvělou sekcí jsou dárky pro život, kde můžete zakoupit moskytiéru, sadu ochranných pomůcek proti ebole, školní toalety a další spoustu potřebných věcí, které jdou přímo na místo určení. Nicméně, co si budeme povídat, obdarovanému většinou chceme dát i něco materiálního, a dárky, které jsem vyjmenovala výše, jsou jen několika z mnoha způsobů, jak zabít dvě mouchy jednou ranou a darovat dvojnásobně. 

   Se všemi výše uvedenými dárky jsem se setkala osobně a upřímně chválím provedení a poměr kvality a ceny. Najděte si v drogerii třeba blbou kosmetickou taštičku nějaké no name kosmetické firmy - zaručuju vám, že bude dražší, šerednější a bio bavlnu neviděla ani z letadla. 


    Pokud si chcete dárky prohlédnout před koupí osobně, zkuste navštívit prodejnu na Rytířské, kde možná narazíte i na širší sortiment, než na webových stránkách. Mezi mými vánočními dárky od UNICEF je například i krásná sklěněná ručně malovaná vánoční ozdoba nebo sada svíček i s keramickým podtáckem, které na webovkých nejsou. 


    Jak vypadají vaše letošní nákupy? Kdo je vaší osobní noční můrou a pro koho se vám naopak nakupuje nejlépe? Který dárek byste si z výše uvedených vybrali vy?

    Mějte se krásně,
    M.


P.S. Jo, jsem potvora a do nadpisu článku jsem "Dobrýho šestýho" ani "UNICEF" nenapsala, protože mě zkušenost naučila, že podobné dárky mají naprosto mizernou čtenost. Pokud jste dočetly až sem, zřejmě vám to nevadí, tak mi vánočně odpusťte špinavej obchodnickej trik:-)


15 komentářů:

  1. Tak to jsem moc ráda, ze jsi mi dala o tomhle vědět, hned se jdu podívat, co všechno nabizeji a určitě ráda něco zakoupim, ty věci se mi líbí a ještě když je to pro dobrou věc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že Ti tip přišel vhod!:)

      Vymazat
  2. Jé, nějak mě nenapadlo, že by šlo dárky darovat touhle cestou, s tím, že ještě přispěji někomu, kdo to potřebuje :-) Super!! A navíc je to ještě další inspirace na Vánoce :-) Děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No není zač, já jsem strašně ráda, že článek přišel k užitku:)

      Vymazat
  3. Já mám Unicef ráda, ale hodně se setkávám s tím, že lidi okolo mě touhle organizací vyloženě opovrhujou. Nevíš proč?
    Když jsem byla na střední, tak jsme s mámou a ségrou vyráběly takový ty panenky pro Unicef - když si někdo jednu koupí za asi 600,-, tak tím zaplatí očkování proti všemu možnýmu pro jedno dítě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Kami, to je hrozně vtipný, když takhle stojíš ve stánku a lidi se zastavují v okolních stráncích, aby si koupili náušnice nebo co já vím, a kolem UNICEFu projdou, jako kdybychom tam ani nebyli - totální ignorace. Přitom ty věci jsou hezké a myslím, že za dobrou cenu. Jinak ve svém okolí mám pár lidí, kteří opovrhují charitou jako takovou, tomu tématu se prostě vyhýbáme, já mám jeden názor, oni jiný (špatný:-):D) a vím že se neshodneme. Že by někdo opovrhoval čistě a přímo jen UNICEFem, s tím jsem se moc nesetkala, ale připadá mi to jako jedna z nejlepších charitativek, a dost možná nejpotřebnějších, a vzhledem k tomu že zaměstnance platí OSN, všechny peníze do posledního haléře jdou tam, kam jdou potřeba, což je taky bezva. Je mi jasný, že tohle píšu do komentáře někomu, kdo to už všechno ví:-)

      Panenky jsou perfektní! Já se na nějakou dlouho chystám, bohužel jich teď mají opravdu hodně - chopily se toho domovy seniorů a školy, takže nové aktuálně moc nepřibírají:-/

      Vymazat
    2. Já právě slyšim ze všech stran, že zrovna Unisef si většinu peněz nechává a jenom část posílá tam kde je to potřeba. Což je podle dost českej názor a dost hloupej názor, páč je jasný, že tadyty neziskovky jsou sledovaný, musej vykazovat svou činnost (jako všechny neziskovky) a navíc jak říkáš - jestli jsou zaměstnanci placený OSN, tak to už vůbec není co řešit :) Já se vždycky v tady těch debatách úplně rozohním a mám chuť si dramaticky klepat na čelo :)))

      Jo no, já jsem si říkala, že až se ustálí moje finanční situace, tak že to někomu koupím jako dárek. Protože stejně na většinu narozenin je ten rozpočet okolo pěti-šesti stovek, tak proč nejdnou místo kosmetiky kamarádce nekoupit něco, co ji potěší a ještě to někomu helfne.. :)

      Vymazat
  4. Tak to koukám, díky za skvělý tip! Třeba ta kosmetická taštička vypadá nádherně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď že jo! A na stránkách mají i větší tašky a spoustu dalších věcí:)

      Vymazat
  5. Taky budu kupovat " dvojitou radost " :) sice ne od Unicefu, ale budu kupovat věci z chráněných dílen.

    OdpovědětVymazat
  6. Ale to puzzle se mi tuze líbí! :) Stejně jako slečna nade mnou taky vybírám dvojnásobnou radost u jiných organizací (každý tíhneme k něčemu jinému, ale smýšlíme vlastně podobně :)), ale asi vyberu i něco tady.

    OdpovědětVymazat
  7. Darčeky mám nakúpené už dávno, ale z týchto by som si vedela vybrať. Veľmi pekné vecičky :)

    OdpovědětVymazat
  8. já vždycky znala jen unicef vánoční přáníčka, která jsme doma kupovali na Vánoce. asi před týdnem jsem šla okolo toho obchodu v Rytířské a kdyby tam ta paní byla aspoň o kousek milejší nechám tam majlant, mají tam skvostné dopisní sady! takhle jsem nakoupila jen to co jsem nemusela vybírat... ale nejspíš mi to nedá a vrátím se;)
    Držím palce dobrovolničení!
    5.12. byl mezinárodní den dobrovolnictví, i když tyhle dny nemám ráda, brali jsme to s kolegy jako druhý svátek a náležitě to oslavili :) verča

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...