sobota 20. prosince 2014

"Secret Santa" aneb Jak jsme swapovaly (& meziblogová soutěž pro vás!)


    Bylo nebylo, poznala jsem Natálku a zjistila, že je úplně super. Potom jsem poznala Siu a Nikol, zjistila, že jsou super jakbysmet, a od tý doby se sem tam scházíme a je to celý super. A potom přišel super nápad - jelikož jsme se s Natálkou účastnily loňského BloBoxu a moc se nám to líbilo, a jelikož Siu a Nikol se nápad líbil taky, a jelikož Bella už není BloBoxově v provozu, udělaly jsme si za pomoci stránky drawnames.com BloBox vlastní.

    Pokud koukáte na seriál Přátelé, znáte tento princip pod názvem "Secret Santa" - víte, komu dárek dáváte, ale netušíte, od koho dárek přiletí vám. S holkama jsme se rozhodly našeho Secret Santu navíc okořenit - uhodnete, kdo byl Santou které z nás? 


    Aby bylo vše jednodušší, balíčky jsme si očíslovaly - a ke mně doputoval balíček č. 2. A že je naprosto parádní! Z úžasně zabalené krabičky, která skrývala jednotlivé zabalené dárečky, ke mně doputovaly čtvery krásné vánoční ponožky z H&M (miluju vánoční ponožky a od úterka nenosím žádné jiné!); mňamózní čokoládové Santalízátko z M&S; voňavý balzám na rty z Manufaktury; třpytivý vánoční lak z H&M; vánoční plechovčička z M&S (která obsahovala čokolády, který, ehm, zmizely hned ráno po obdarovávání; teď v ní nosím žvýkačky) a náušnice z H&M - zlaté soby vůbec nemůžu dostat z uší, jak jsou dokonalí.


    Velká záhada zní - od koho mi tyhle úžasné věci připutovaly? Byla to Nikol, Siu nebo Natálka? A která z holek dostala balíček ode mě? 

    To už je hádanka pro vás. Na autorku jedné vylosované správné odpovědi bude čekat balíček, do kterého jsme společnými silami přispěly všechny čtyři:


    Balíček obsahuje čokoládový balzám na rty (Nanu Nana), červený Baby lips (Maybelline), růžový a stříbrně třpytivý lak na nehty (P2 a Rimmel), sprchový gel a krém na ruce (obojí Manufaktura), hruškovo-karamelovou toaletní vodu (Yves Rocher) a Santa náušnice (Claire's). 


    Jak ho získat?
  • Mrkněte na články Natálky, Siu a Nikol o tom, co z balíčku vyskočilo na ně
  • Dejte palec hore Natálce, Siu, Nikol a mně
  • Celkem se můžete soutěže zúčastnit 4x - a sice pod Facebookovým odkazem na soutěž u každé z nás
  • Pro úplnost: Siu píše o balíčku 1, já o balíčku 2, Natálka o balíčku 3 a Nikol o balíčku 4
  • Do komentáře pod Facebookovým příspěvkem napiště svůj tip v tomto "formátu": Balíček č.1 od A, balíček č. 2 od B, balíček č. 3 od C, balíček č. 4 od D
  • Do soutěže můžete vstupovat s různou konstelací tipů; pokud si nebudete jisté, máte tedy šanci, že se minimálně jednou trefíte:)
  • Soutěžíme do půlnoci 31.12.2014; vyhrát může čtenář/ka z ČR i SR!
    Pozor, soutěž probíhá na Facebooku, nikoliv zde!



    
    Tak co, myslíte, že nás máte přečtené? Budeme se těšit na Facebooku na vaše tipy!:)

    Mějte se krásně,
    M.

P.S. Za fotky s holkama svorně děkujeme vrchní fotografce Siu:)

15 komentářů:

  1. Jejda,vím,že ty máš balíček č.2,Siu balíček č.1,ale u Nikol a Natálky jsem se čísla nedopátrala.Dá se to teda napsat stylem "balíček od ...... dostala ...." ?A už vím,komu jsi dala ty. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky za dotaz, hodím to pro úplnost sem i do článku (ale i jak jsi to psala Ty by se to dalo napsat:))

      Siu má balíček 1, já balíček 2, Natálka balíček 3 a Nikol balíček 4;)

      Vymazat
    2. Super,dík. :) Mám nějakou hravou náladu,takhle před Vánoci. :D

      Vymazat
    3. V to doufáme!:D Taky jsme tu hravou chytly, když jsme celý tenhle projekt vymýšlely:)

      Vymazat
    4. Ty jo,nemůžu si pomoct,ale mám takový pocit,že jedna z vás si musela nadělit sama sobě.No je toto možné? :D Večer napíšu svůj tip,chci dát jenom jeden,jinak by to nebyl ten správný adrenalin.

      Vymazat
    5. Haha, tak to by byl dobrý chyták:D Poctivě jsme to měnily, fakt;)

      Vymazat
    6. Aha,tak nakonec mám teda tipy dva. :D

      Vymazat
  2. My jsme shodou okolností s holkama taky swapovaly! :)))
    Balíček je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem z něj nadšená! Jé, bude tak článek o swapu?:)

      Vymazat
    2. No samo! Akorát na něj jdu :)

      Vymazat
  3. Jé, máš nádherný balíček :) Už jsem viděla i balíčky holek a všechny jsou moc pěkné
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Veru, taky jsem z balíčku nadšená!:)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...