neděle 14. prosince 2014

Pečující Dove ve vánočním kabátku


   Kosmetické kazety jsou mou každoroční jistotou, co se obdarovávání tet, babiček a strýčků týče. Díkybohu za ně. Pěkně to vypadá, pěkně se to balí, člověk to užije, a když ne, holt to pošle dál. Já letos jednu povedenu kazetu dostala s předstihem, a pokud vám je proti srsti kupovat něco, co nemáte vyzkoušené, třeba vám recenze tří produktů řady Winter Care přijde vhod a tety a babičky vám přestanou dělat vrásky. 


    Na začátek jedno obrovské plus: tahle sada je univerzální. Neobsahuje produkty na vlasy, produkty na obličej, dekorativní kosmetiku ani výstřelky, jako tělový krém, se kterým se budete blyštit jako diskokoule. Všechny výše zmíněné věci jsou natolik individuální, že bych si je kupovat netroufla. 

    Kazetka Winter Care oproti tomu obsahuje sprchový gel, tělové mléko a krém na ruce, což je kombinace, které asi nelze nic vytknout. Vše z této řady je určené pro suchou pokožku, což je taky bomba, protože - ukažte mi ženskou, která se v zimě necítí jako křížala. 

    Všechny tři výrobky mají příjemnou, nevtíravou parfemaci; tak trochu jako když říznete typickou Dove vůni brusinkou a něčím květinovým. 


    Co se produktů týče, dva se mi zamlouvají více a jeden průměrně. Vzhledem k tomu, že jsem se zamilovala do sprchového gelu Caring protection, který stejně jako tento sprcháč funguje na hydratační bázi Nutrium Moisture, nebylo velkým překvapením, že i tento mi sedl. Opět se jedná o sprcháč, se kterým si nepřipadám, že místo vody mě opláchlo pár tisíc škrabek na brambory, a pokožka si zachovává určitý level hydratace. Za mě se koná nadšení. 

    Oblíbila jsem si i krém na ruce. Většinou sahám po modré kulaté Nivee, která je stále mým favoritem (překonejte si tu vůni), nicméně musím uznat, že tubička je praktičtější a krém se o něco dříve do rukou vsákne, aniž by hydratoval méně. Balení, které má 75 ml, je vcelku velké; dokonce jsem ho ještě i přes denodenní několikanásobné natírání nestačila spotřebovat, ačkoliv ho již cca tři týdny tahám v tašce. 

    Dle mého názoru nejslabším produktem v této kazetce je tělové mléko. Asi jsem zhýčkaná mastnějšími krémy (většinou vlastní výroby), které cítím na kůži ještě několik hodin po namazání, ale připadá mi, že toto tělové mléko toho pro mě nedělá dost. Je tedy fakt, že v zimě jsem, co se tělové kosmetiky týče, hodně vybíravá a se suchou kůží na těle mám velké problémy. Tělové mléko tedy "zdědila" ségra, která je spokojená. 


    Obecně musím říct, že se mi kazetka líbí. Účely dárku splňuje skvěle - myslím, že vzhledově je dost povedená - a univerzálnost produktů se mi také zamlouvá. Kazetku jsem potkala v několika drogeriích, cena se pohybuje okolo příznových 280 kč. 


    Ujíždíte jako Ježíšci také na kazetách? Kolik příbuzných jimi řešíte? Dostáváte podobné dárky? Čím se sprchujete a mažete vy, aby z vás nebyla Sahara?

    Mějte se krásně,
    M.

P.S. Za zaslání kazety děkuji českému zastoupení kosmetiky Dove.

8 komentářů:

  1. Tenhle zimní balíček od Dove jsem už okukovala, hodil by se :) Jinak taky je kupuji jako dárky, když nevím co jiného, myslím, že je to fajn dárek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Míšo, docela mě překvapilo že obdarováváš kazetkama když sama vyrábíš takovou super domácí kosmetiku. Musím se přiznat že já mám k těmhle kazetkám trochu odpor, příjde mi to, že je to nejvíc takový ten "faktnevimcotikoupitnehceseminicvymysletachcitemitzkrku" dárek. Ale je fakt, že tahle kazetka nevypadá zle. Já se letos rozhodla všechny podarovat Tvým šamponem. To je podle mě taky věc, která se neztratí. Zrovna jdu na to, stáhnout tu recept a šup na Ekokozu objednávat;) Jo a hele, já v zimě vysušená nejsem a to se skoro nikdy nemažu! (nechci se chlubit ale jsem za to ráda teda :) Měj se bájo! R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já svojí kosmetiku přidávám ke všem dárkům jako dárek navíc:-) S tím "faktnevimcotikoupitnehceseminicvymysletachcitemitzkrku" máš bohužel pravdu, ale příbuzné, které vidím jednou do roka u Vánočního stromečku, líp vyřešit nedokážu:D Závidím, že Tvoje kůže je v zimě v pohodě, moje je na zabití!

      Vymazat
  3. Ta vánoční sada vypadá úžasně. V poslední době jsem si Dove hodně oblíbila. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle kazety osobně dostat nechci, takže je ani nikomu nedávám. Dárky vybírám pro ty, co mám opravdu ráda a ostatním dávám třeba hezké cukroví nebo jim "jen" upřímně popřeju krásné Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych ráda nějaký kazety dostala, já jsem snad v životě nedostala nikdy k ničemu kosmetickou kazetu :))

    OdpovědětVymazat
  6. Milujem kozmetiku v takýchto vianočných balíčkoch ♥ Tento vyzerá obzvlášť lákavo :P

    Srdečne ťa pozývam na *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  7. Kazeta se mi líbí, ale já je nekupuji, radši dám dohromady kosmetiku sama :). Dove mám ráda, já spíš ty kazety dostávám :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...