neděle 7. prosince 2014

Obří vánoční soutěž!




     Krásnou adventní neděli všem! Určo to u vás už voní minimálně perníčkama, na věnci hoří dvě svíčky, posloucháte Christmas FM nebo jinou vánoční báječňárnu - no, tak si tu vánoční atmosféru završíme pořádnou soutěží, co vy na to?

    Uteklo to jako voda, a na blogu budeme vánočně soutěžit již podruhé. Změnou bude oproti loňsku způsob výběru výherkyně - pana randoma necháme spát a vás tvořit! Pojďme si ale nejdříve představit ceny, abych vás pořádně navnadila:)


    1. cena


    2. cena


    3. cena



    Oslovily vás výhry? Bohužel je ještě nemám nafocené, jelikož kvůli časovému presu jsem nestihla vše namíchat, ale osobně mám ze složení balíčků opravdovou radost:) Pro to, aby jedna z nich skončila u vás, musíte udělat následující:

  1. do 17.12.2014 mi zašlete na mail kissabeeblog@gmail.com fotografii vašeho kosmetického DIY - ať už půjde o čerstvou masku, zajímavě smíchanou sůl do koupele, krém, balzám, fantazii se meze nekladou; do předmětu mailu uveďte heslo "Soutěž". Poprosím vás pouze o jednu fotografii, můžete ji ale pojmout formou koláže - ať už jednoho různě nafoceného výrobku, nebo více DIY najednou.
  1. držte si palce a 26.12. se mrkněte, zda výhra nepatří vám! (Edit: Nevím, co mi hrabalo, když jsem si myslela, že do 26.12. stihneme s Ekokozou vybrat vítěze - veškerý čas samozřejmě zabírají Vánoce. Doufám, že se tedy nebudete zlobit, když oznámení výhry přesunu na 2.1. Ještě jednou se omlouvám.)


    18.12. nahraji všechny fotografie na Facebookovou stránku Kiss a Bee, kde budou moci všichni čtenáři lajkovat fotky, které je zaujmou. Pěkné aranžmá fotky, zajímavě udělaná etiketa nebo zvláštní balení bude tedy rozhodně výhodou! S majitelkou eshopu Ekokoza se poté dohodneme, které výtvory nás nejvíce zaujaly - k lajkům budeme přihlížet, nicméně nejsem příznivkyní čistě lajkovacích soutěží (osobně se řadím k lidem, kteří to považují za nefér, navíc ne každý Facebook má), takže nějakou váhu budou mít i naše osobní názory.

    Výherkyně budou vyhlášeny na blogu na anglický boxing day, čili 26. prosince. Ať vám udělá jeden dáreček radost ještě dodatečně po Štědrém dnu:)


    Mějte se krásně - a těším se na vaše soutěžní příspěvky!
    M.




28 komentářů:

  1. To je skvělý nápad, jak odměnit ty, co opravdu pro soutěž něco udělají a ne ty, kteří napíšou kometář jednou za uherský rok jen k soutěži. :-) Sama si kosmetiku nevyrábím a soutěže se tedy nezúčastním, ale moc se těším na hodnocení; zajímá mě jak si s tím účastnice poradí a doufám, že budou tematicky vánoční. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, však ono poukazy na Ekokozu udělají největší radost právě těm, co vyrábí:) Také se na příspěvky do soutěže moc těším!

      Vymazat
  2. Teda to je soutěž, zase si ukoušu všechny nehty nervozitou až do 26.12 :D Nevím na co bych se víc těšila kdybych vyhrála jestli na poukaz na ekokozu, protože při posledním nákupu jsem tam slintala nad tolika věcmi , ale nakonec jsem se ovládla a koupila jen něco málo a mezi nimi i švestkový olej a ten voní, to je nádhera :) Zrovna dnes budu dělat balzámy na rty s tímto olejem, tak jsem zvědavá. Ale psst budou k Vánocům od Ježíška :D Nebo bych měla větší radost z tvých produktů? No jako solidně si mě nalákala. Tak email poslán a budu si držet pěsti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Né, nehty né, chudinky!:D

      Je pravda, že na Ekokoze by člověk potřeboval poukaz na milion, aby všechno obsáhl, te sortiment nemá chybu:) Švestkový olej ještě nemám, díky za tip! Držím palce v soutěži;)

      Vymazat
  3. Krasna soutez-jsem nalakana :-) Mam doplnujici dotaz. Fotka ma byt jen jedna a jen jednoho vyrobku? A bez receptu? Moc diky, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Péťo, díky za trefný dotaz. Fotku prosím jen jednu (aby to bylo facebookově jednodušší), ale je možno poslat koláž i více výrobků. Bez receptu:) Doplním do pravidel, děkuju.

      Vymazat
  4. Hm, ceny jsou opravdu lákavé. Příští víkend se pokusím nějaké svoje výtvory nafotit a poslat. Momentálně místo toho, abych pilně studovala na zápočty, vymýšlím, co všechno na tu fotku dát a asi tak po sto padesáté projíždím Ekokozu, takže děkuju pěkně :D

    OdpovědětVymazat
  5. ááááá, bakalářka má smůlu, jdu fotit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdyby to byla lidská bytost, určitě by se cítila hrozně utlačovaná, protože před ní má pro mě vše přednost :D

      Vymazat
  6. Už-už som chcela smutná odísť z tvojho blogu, pretože práve nemám zásoby diy výrobkov. Áále, mám predsa v zálohe svoje dva najobľúbenejšie a najrýchlejšie vyrobené drobnôstky. Mám však otázku, súťaž je aj pre výhruchtivé Slovenky?

    OdpovědětVymazat
  7. Nezúčastním se, protože jsem levá a nevyhrála bych :) Ale chci tě aspoň pochválit, jakou hezkou soutěž jsi vymyslela a jak se stavíš k lajkovacím soutěžím, že to fakt bereš poctivě.

    Jsem jedna z těch, co si tady do tebe někdy rýpne, ne vše se mi líbí, holt někdy je to se mnou děs, ale tohle je opravdu perfektní. Chválím moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápad se zasílanými obrázky pochází od paní Čapkové z eshopu Ekokoza, abych to uvedla na pravu míru:) Každopádně díky!

      Vymazat
  8. Málokdy soutěžím, ale protože jsem DIY nadšenec, dlouholetý zákazník Ekokozy a taky je mi sympatické, že nepůjde jen o kliky,tak to tentokrát zkusím. Bezva nápad!

    OdpovědětVymazat
  9. Pozývam ťa k nám na tú nasu úúúžasnuuu suťaž.. urcite sa mrkni :) Výhra je naozaj hodnotná :) LIPSTICKS JUNGLE GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Míšo, poslední měsíc si s oblibou čtu tvůj blog. Od října se zajímám o výrobu domácí přírodní kosmetiky. Do soutěže se ráda připojím s tím málem, co jsem již stihla vyrobit. Zatím se mi v žádné soutěži nepodařilo vyhrát, tak snad nyní se to podaří..... =) Alča

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji pěkný večer,soutěžní fotka poslána,tak snad se bude líbit alespoň jednomu člověku,kromě mě. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tyjo, vzhledem k mým nehorázným útratám na Ekokoze by se poukaz hodil!! A hlavně by mě zajímalo teda vyzkoušet DIY i jiných lidí, takže tvoje výrobky by byly moc zajímavé. Tak mě napadá jedna myšlenka, i když je možná crazy, že by se někdy mohl udělat DIY swap. Že by se přihlásili lidi, co vyrábí DIY, pak se napárovali a navzájem si podle výsledku nějakého osobního dotazníku něco poslali. To by bylo zajímavý. Nebo aspoň mně to přijde. Hihi :) Už týden přemýšlím, co pošlu do soutěže, tak jdu najít fotky, co jsem fotila o víkendu a pošlu. A pak si budu držet palce :D Skvělá soutěž!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super nápad s tím swapem, přidala bych se :-)!

      Vymazat
    2. do toho bych taky šla :) Hanka

      Vymazat
  13. Ja uz jsem se jedne takove vymeny zucastnila. Muzete se ke me meknout,jak to vypadalo (www.nevsednidny.blogspot.com). Do kazde, o ktere bych se dozvedela, bych bez vahani sla.
    Takze, vyzva pro Misu? :-)
    Petra

    OdpovědětVymazat
  14. Ja uz jsem se jedne takove vymeny zucastnila. Muzete se ke me meknout,jak to vypadalo (www.nevsednidny.blogspot.com). Do kazde, o ktere bych se dozvedela, bych bez vahani sla.
    Takze, vyzva pro Misu? :-)
    Petra

    OdpovědětVymazat
  15. Tak jsem se snažila :) i fotku jsem poslala...ovšem technika balšája zradila neboť foto, ať dělám, co dělám, vychází nekvalitní..no žel telefon prostě neumí náladové fotky při umělém osvětlení :D nevadí, není důležité zvítězit, ale zúčastnit se ;) každopádně Míšo díky za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  16. Holky, já děkuju za úžasné příspěvky, dorazilo jich neskutečné množství, bude se mi těžko vybírat:) Co se DYI swapu týče, je to skvělý nápad! Po Novém roce můžeme něco takového zkusit, přes blog by se to dalo snadno zorganizovat:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Míšo, jsem pro zorganizování. Kdybys potřebovala součinnost - ráda ti pomůžu s organizací :-)
    Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...