pondělí 24. listopadu 2014

Hydratace ve sprše: Dove vs Nivea


    Nic není poslední dobou tak in, jako vytvářet produkty, které umí hydratovat. Snad největší výzvu představuje hydratace ve sprše; jak to udělat, aby byla kůže i poté, co je ochuzena o veškerý kožní maz, kterého je většinou na těle i tak málo, nějakou tu vláhu a výživu dostala? 

    Já osobně po sprše během podzimu a zimy trpím do té míry, že nenatřená bolestí nemohu spát; předloni jsem kvůli tomu navštěvovala dermatologa a mazala se speciálními fluidy z lékárny, teď za mě problém řeší velmi mastné krémy. Ranní rychlosprchy mě ale vraždí pořád. Tak se domů dostalo tělové mléko do sprchy Nivea, které následoval sprchový gel Dove.


    Rozdíl mezi nimi je v tom, že Dove, kromě toho, že má za úkol kůži hydratovat, je zároveň i sprchovým gelem; Nivea je čistě tělovým mlékem do sprchy, což je pro mě kámen úrazu a nutnost existence produktu moc nepobírám. Totiž - jaká je úspora času v tom, že se člověk natře během sprchy místo po sprše?


    Niveu jsem si koupila, když jsem začala chodit v létě na Bikram jógu (která je sice bezva, nýbrž mou lehkou hypermobilitu uvedla do pohybu a mě tak trochu do nepohybu). Jako jo, nemůžu říct, že jsem se s každým matláním natírala ve sprše vedle slavné herečko-jogínky, ale tím zážitek končí. Pokud jsem ihned po ošmrdlání těla sprchovým mlékem nevypnula vodu a neosušila se opatrně ručníkem, efekt na kůži nebyl žádný, pokud jsem se chovala jako vzorná uživatelka, efekt byl minimální; a kromě tohoto jsem s sebou tahala klasický sprcháč, páč po bikram józe se vaše osoba mění v jakýsi shluk smradu a potu a to prostě tělový mlíko nezachrání. Ani to do sprchy ne

    Budiž mu plusem, že pěkně sladce voní a kakaové máslo v tom složení opravdu má, ani to mě ale nespasilo. Pokud jste z lidí, co mají pocit, že čím více produktů použijí, tím jsou hezčí (prošla jsem si tím obdobím), klidně vmáčkněte Niveácká mléka do sprchy mezi gel a regulérní tělový krém. Já v tom vidím totální zbytečnost. 


    Sprchový gel Dove Caring Protection mi byl zaslán v balíčku od zastoupení firmy Dove a jsem za něj moc ráda; sice mi nenahradí tělové mléko, ale rozhodně nesedře při sprchování z pokožky veškerý maz, naopak najdete ve složení např. sójový olej, který má s dalšími aktivními složkami za úkol přirozenou vrstvu lipidů na pokožce udržet. Já oceňuji, že funguje jako sprchový gel a poctivě mě umyje (i po té bikram by ze mě býval sám zvládl udělat člověka), zároveň přes den netrpím, nemám-li čas se po sprše natřít. Vůně není nijak konkrétní, je svěžejší než u Nivey - lehce do ovocna. 



    Cílem recenze rozhodně nebylo pohanit Niveu a vychválit produkt, který jsem získala zdarma; k oběma značkám mám citový vztah (mýdlem s holubičkou a typickou Dove vůní mi babička s láskou drhla ruce do běla, za což jsem jí s oblibou kradla její milovanou kulatou Niveu a natírala s ní vše možné od vlastního obličeje po své výkresy); nicméně oba produkty spadají do stejné kategorie, a zatímco Niveácká sprchová mléka mi přes všechnu mediální masáž, které se jim dostalo, připadají jako opravdu zbytečný produkt, sprcháč od Dove by mohl být výborným řešením pro všechny, které to neflákají, ale ani po sprše nechtějí být vysušené a občas po krému nemají čas sáhnout. 



    Máte některý z těchto produktů vyzkoušený? Jak jste na tom se sprchováním vy? Které vlastnosti přikládáte největší váhu? Jaké jsou značky vašeho srdce?

    Mějte se krásně,
    M.
    

P.S. Nápad srovnat tyto produkty pochází z mé hlavy. Zkušenost mám s oběma a myslím, že srovnání by někomu mohlo přijít k užitku.

10 komentářů:

  1. Já jsem zatím ty tělová mléka do sprchy nepoužila :). Osprchuju se se sprchovým gelem a pak se natřu tělovým mlékem. Právě mi od Nivei došlo a bylo super :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Léta bojuju s touhou být čistá a svou přesušenou kůží, která bohužel v zimě praská až do krve. Dřívější řešení v podobě hledání toho pravého gelu a toho pravého mléka jsem nakonec po marných bojích zavrhla.Našla jsem si přírodní mýdla (na výrobu jsem líná) a už základní suroviny - palmový, olivový a kokosový olej zaručují hebkost. Hledám většinou mýdla s přídavkem dalšího oleje, bambuckého másla nebo ovčího mléka a hlídám si, aby tam nebyla absolutně žádná surovina navíc (to totiž pak nikdy nefunguje). Já, která jsem se dřív musela mazat pomalu dvakrát denně se nyní mažu dvakrát nebo třikrát týdně vlastnoručními másly a ani netak pro potřebu jako spíš pro zábavu. Při představě, že bych použila sprcháč se otřásám hnusem. Doporučuji eshop Mýdlotéka u tří lilií a jejich nabídku domácí produkce.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi začala chodit na Bikram jógu v létě? To je docela zajímavé, já se jí přes léto spíš vyhýbám páč ta kombinace tepla je pak dost náročná...každopádně ji taky miluju! Co se týče sprcháčů, tak ty se snažím používat minimálně a jen na určité partie. Právě proto že jsem pak líná se mazat tak se snažím ani se moc "neodmašťovat". Myslím, že je vtipné jak nám dnešní doba vnukla potřebu se hrozně mydlit a následně hrozně mazat atakdále... Přitom našim předkům stačila k očistě úplně v pohodě jen ta voda...
    Madeinles

    OdpovědětVymazat
  4. Já tam tu úsporu času taky neviděla do tý doby, než jsem mlíko prvně vyzkoušela :-D Naštěstí nemám nijak extra vysušenou nebo citlivou pleť, takže mi jeho účinek stačí. Používám ho, když někam spěchám nebo jsem unavená a chci si jít rovnou po sprše lehnout.

    OdpovědětVymazat
  5. Hej hej a co mycí oleje od saloosu? to by mohlo být řešení! já sama se na ně chystám, protože jak říkáš, po sprše nenamazaná pláču. A nebo Hadek vyrábí sprchový oleje co vim:)

    OdpovědětVymazat
  6. Je pravda, že já problém s vysušenou pokožkou nemám, takže mi Nivea vyhovuje. Neuvedla si tam plus to, že se můžeš rovnou po umytí obléct, což s normálním tělovým krémem nejde :). Já bych Niveu tak nehanila, přišla s něčím novým, co u mě funguje, takže ji v tom jedině podporuji. :) Ono je jasné, že pokud si svůj problém musela řešit s lékařem, tak ti tyto výrobky z drogerie asi stačit nebudou :/.

    OdpovědětVymazat
  7. Obvykle do diskusí na kosmetických blozích nepíšu, ale musím... všem sušenkám vřele doporučuju tenhle sprchový krém: http://www.tetesept.cz/duschbaeder-natuerlich-regenerierend.php

    Lepší jsem zatím nenašla.

    OdpovědětVymazat
  8. Niveu kvůli složení nepoužívám ale tenhle Dove je moc příjemný :) ja jsem zastancem oleju tkz Eucerin apod :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja Dove nemožem, pretože mi nesedí..ale Niveu určite doporučujem ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  10. zkusila jsem vzorky tech prvnich dvou mlek po sprse a zadnej zazrak se nekonal. Radsi hydratacni sprchove gely (at Nivea, Dove nebo jine), nez tohle.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...