neděle 9. listopadu 2014

Čistící krém s tea tree, bergamotem a geránií BioAroma


    Máme tu třetí recenzi na krétskou kosmetiku, a pokud si užíváte recenze pěkně pichlavé, zase vás zklamu. Dneska budu pět ódy, óchat, áchat, doporučovat a chlubit se, jak s tímhle krémem zářím. Ale nemůžu si pomoct, ona je to pravda; nevím, jestli BioAromě nějak zásadně nepomáhá Afrodité nebo někdo podobně řecky zázračnej, každopádně tenhle kelímek by si zasloužil, aby Homér vstal z mrtvých a vystřihl mu na počest něco, co zastíní i samotný Illias.


    Krém testuji zhruba měsíc a půl a už od prvního otevření si mě získal svou úžasnou vůní. Pokud už jste něco od BioAromy zkoušely a znáte tak aroma diktamosu, získáte i matnou představu o tom, jaké aroma můžete čekat. V pozadí je cítit tea tree a bergamot, diktamos ale pro můj nos značně převládá a vůně je to příjemná a velmi čistá. 

    Složení samotné je perfektní; mix jojobového a hroznového oleje, bambuckého másla a včelího vosku zkrátka nemůže zklamat. Kromě esenciálních olejů, o kterých již padla řeč, v krému najdete také levanduli a geránii; dle mých znalostí se zde tedy snoubí všechny eseniální oleje, které jsou nejvíce známé právě bojem proti pupínkům a černým tečkám, stahováním jizviček a zklidňováním začervenalé pleti. 

    Parádní je, jak málo krému potřebujete na každé použití - jak jsem již psala, krém používám denně cca měsíc a půl a jsem sotva v polovině balení o objemu 40 ml. Velikost hrášku je pro mě naprosté maximum; to mi ještě většinou na prstech zbyde něco, co domáznu na krk. Po smíchání s trochou vody nebo pleťovky vznikne emulze, která se do pleti mnohem lépe vstřebá a pronikne do hlubších vrstev pokožky. Krém používám ráno a přes něj aplikuji makeup, s výdrží ale při správném způsobu použití nemám potíže.


    S pupínky jako takovými jsem víceméně neměla problém ani před začátkem používání krému, připadá mi ale, že mi na nose ubyly černé tečky a že skrz BB cream tak nějak zářím. Což zní teda maximálně blbě, ale líp to napsat nejde. Prostě je ze mě takovej Edward Cullen, kterej nevypadá, jako kdyby měl za minutu podruhý umřít (a nerajcuje ho, když jeho partner vypadá jako leklá ryba).

Zdroj: tumblr.com

    A miluju ten pocit, že mě krém chrání celý den, zvlášť v té zimě, která pomalu, ale jistě začíná. A vůbec. Miluju ten krém. A to si počkejte na recenzi na jeho bráchu, jehož testování je in progress a kterého tu budete moci brzy vyhrát. (Mimo soutěž, máte nějaký tip nebo tajný přání, který z fešáků z nabídky by to mohl být?)


    Mně nezbývá než krém doporučit všema deseti. Složení je úžasné, vůně perfektní, efekt taktéž; pokud máte problematičtější pleť, tohle bude váš nejlepší kámoš, a to nehledě na to, že na kafe vás nevezme a vlasy na záchodě nepodrží. Což je tak jediný, co bych mohla vytknout.

    
    Jak se vám dnešní hrdina líbí? Jaký je váš aktuální favorit mezi krémy? Podlehly jste také BioAromáckým kouzlům? Milujete jejich kosmetiku moc, nebo hrozně moc? 

    Mějte se krásně,
    M.


P.S. Milé Monice z eshopu BioAroma děkuji za skvělou spolupráci a poskytnutí krému k recenzi!

P.P.S. Mimochodem, pokud jste od BioAromy něco zkoušely, napíšete-li na stránky hodnocení produktu, máte šanci, že budete vylosovaným výhercem měsíce a získáte poukázku na nákup v hodnotě 1000 kč!
    
    

40 komentářů:

  1. Jak jsem bez něj mohla žít?! Počkám na další recenzi a pak hurá na eshop.
    Skvělá recenze a s tím Edwardem jsi pobavila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda, že Edwardek padl na úrodnou půdu!:D

      Vymazat
  2. Také se na něj už brzy chystám napsat recenzi :) tak uvidíme jaké ody na něj pěje moje pleť .)))

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ten poukaz za říjen vyhrála! :) V rámci výběrového řízení, co si za takovou spoustu peněz bez výčitek pořídit, jsem se taky rozhodovala, jestli ho zkusím, ale nakonec jsem ještě víc chtěla EO diktamos, odličovací olej s heřmánkem a diktamem a pleťové tonikum s diktamem a růží. Všechno je naprosto skvělé (k toniku bych mohla čuchat celý den) a vypadá to, že tenhle krém by mohl být součástí další objednávky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, gratuluju Terko! To se máš:) Na odličovací olej se dlouho chystám a strašně se na něj těším! tonikum i EO mám vyzkoušené a jsem nadšená:) Krém Tě určitě taky dostane!

      Vymazat
  4. takže po prvé - musím neskutočne pochváliť skvelý český eshop a ich spoluprácu so mnou! :-) ešte raz veľké ďakujem! a po druhé - okrem tohto krému vlastním aj tonikum a masku na problematickú pleť... sú to všetko super výrobky s úžasnými vôňami, zložením a aj cenou :-) skutočne môžem len odporúčať, aj keď s mojou problematickou pleťou neurobili až také veľké zázraky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, souhlasím do puntíku, výrobky i přístup majitelky eshopu naprosto bez chybičky:) Jinak můžu doporučit pod krém namazat trošku Sudocremu nebo Miracleanu, třeba by to udělalo s pletí větší rozdíl;)

      Vymazat
  5. já mám cca měsíc anti-age krém od BioAroma a je parádní. Sice na anti-age nemám snad ještě věk (hehe) ale hledala jsem něco, co mi pleť napumpuje před zimou, byla jaksi tenká, bez barvy...A jsem nadšená, mám teď pleť jak broskvičku!! Nacucaná, pěkně šťavnatá, opravdu. Chvíli mi jen trvalo naučit se s krémem pracovat, to míchání s vodou a tak. Ale teď už fakt dobrý a fičím na něm rozhodně dál. Jo...a vážně skoro neubývá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně popisuješ moje pocity, jak kdybych byla napumpovaná výživou:) Já snad nečetla ještě ani jednu negativní nebo vlažnou recenzi!

      Vymazat
  6. Ajajaj... ten tvůj blog mě vyjde pěkně draho :D raději nepočítám, kolik jsem kvůli němu utratila už na Ekokoze . A po téhle recenzi jsem si projela stránky BioAroma a tvé další články o nich a mám pocit, že některé věci fakt nutně potřebuju a hlavně chci :D . Asi jsem lehce ovlivnitelné a ty tvé ódy na mě silně působí. To asi vysvětluje to,že když tvůj blog znám něco přes měsíc a nikdy jsem na takovéhle věci moc nebyla musela jsem si koupit kokosak, jojobák, marocký jíl (tím to vše začalo ) jablečný ocet ( ,,vůni´´jsi popsala přesně) a další. A teď BioAroma ? hmmm... taky to potřebuju, ale jsem také student, budu muset chvíli počkat.. udělala jsi ze mě závisláka.. super blog ! díky za něj :)
    P.S. Ty bys mi snad prodala vše :D
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to se omlouvám!:D Jsem moc ráda, že Tě blog zaujal, a snad jsi se vším, co doporučuji, spokojená. Už abychom vydělávaly, viď?:)

      Vymazat
    2. Jsem na tom podobně...blogem brouzdám asi od června..vždy číhám, kdy se objeví nový článek. Rozdíl je v tom, že já na tyhle věci vždy byla a neskutečně mě vše láká vyzkoušet. Díky Míše jsem ale objevila ještě spoustu dalších užitečných tipů/nápadů/výrobků...takže Ekokoza už taky nějaké finance slupla. :D Ale jsem spokojená. Po přírodní péči jsem toužila už dlouho, ale nevěděla jsem moc, kde začít...Značka BioAroma se mi moc líbí...tento krém mě z recenze docela nadchnul..

      Vymazat
    3. Marťasko, a to mi zrovna o června tak padá počet článků, jsem ostuda! Díky za přízeň:) Pokud máš možnost, opravdu doporučuji vyzkoušet krém všema deseti, popř. zkus štěstí v soutěži za cca dva týdny, z krémů jsem nadšená:)

      Vymazat
  7. Ty brďo, zajímala by mě ta vůně, mám ráda zvláštní vůně a u tohohle vůbec nevím, o čem je řeč (takže to musí bejt zvláštní! :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, taková lehce dřevitá, ale zároveň svěžejší, připadá mi to, jak když si lehneš na louku těsně vedle lesa:)

      Vymazat
  8. Ano, mám ho dva měsíce a MUSIM SOUHLASIT! Vyzkoušela jsem mrtě krémů drahejch, levnejch a bla bla. Tento je nejlepší! Ve spojení s Clarisonicem je to něco úžasného v mém 15 ti letem boji proti akné. Vysadila jsem všechny antibiotika, krémy a prášky od doktorky a jedu jen v tomhle úžasném krému! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, tak to je důkaz místo slibů, pokud porazil i antibiotika a podobné, tak to je úplný zázrak, paráda:)

      Vymazat
    2. Ano, dle MÉHO subjektivního dojmu je to zázrak... Inlove!

      Vymazat
    3. O tomhle krému jsem nevěděla. Naposledy jsem zkoušela konopnou mast ( http://www.videolekarna.cz/videoporadna/?otazka=93 ).
      Tenhle krém určitě zkusím. A taktéž změnit stravu...

      Vymazat
  9. Tak na tuhle recenzi jsem fakt čekala :) tento krém používám necelé dva měsíce. nejdřív jsem se s ním nemohla zžít, vůbec mi na něm nedržel make-up a přišel mi hrozně těžký. teď, když je venku zima, tak mi vyhovuje víc, i tak ho teda míchám s levandulovou vodou a to je už lepší. účinky mě teda trošku zklamal, čekala jsem trochu víc, bradu mám pořád napůl zanícenou :( ale používám ještě od Bioaromy olej proti diskoloracím a ten je teda perfektní! hrozně příjemná vůně, účinky viditelné, moc ráda ho požívám.
    Těšm se na další recenzi :) Hezkou neděli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ten olej se musím mrknout!:) Na bradu můžu doporučit dát pod krém Miraclean nebo Sudocrem, zmizíkují všechno. Krásnou neděli i Tobě!:¨)

      Vymazat
  10. Nevydrzala som a hned som si po tejto recenzii kupila az 3 produkty..som navzdy nakupne zatratena :) dufam ze som mala "stastnu ruku" pri vybere. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak skončilo v košíku? Jsem zvědavá!:) Ale věřím, že budeš spokojená, já mám zatím vyzkoušeno asi 5 věcí a každá byla úžasná!

      Vymazat
    2. najprv musim pochvalit celkovy servis. V nedelu vecer objednane a v stredu rano som uz balicek drzala v rukach (dorucenie na svk). Vzala som si anti-aging krem. Vcera vecer vyskusany, zatial iba 1x, ale dojmy su vysoko pozitivne. Pocit hebkej a jemnej pleti+ukludnujuca vona. Aj sa mi lepsie spalo :) Dalej som kupila masku pre ziarivu plet tak dufam ze mi vyzmizikuje kruhy pod ocami z pracovne prebdenych noci za compom. Posledna vec je levandulovy peeling. Masku aj peeling budem skusat az cez vikend. Pre nejake "hmatatelne" vysledky asi bude potrebne testovat dlhsiu dobu. D.

      Vymazat
    3. Tak na ten peeling jsem hodně zvědavá! Delší dobu ho plánuji vyzkoušet, dost mě láká, ani masky jsem zatím nezkoušela:)

      Vymazat
  11. Míšooo, proč mi to děláš... :D už nakupuju!

    OdpovědětVymazat
  12. ale prosím ťa , chváliš to len preto , že máš s nimi uzavretú zmluvu. oni ti poskytnú výrobok a ty ho tu vychváliš a spropaguješ , aj keby to bola úplná blbosť. určite by ti predsa neposjytli výrobok len tak , z dobroty srdca zadarmo. obe strany z toho niečo majú . fuj , hnusná zapredaná propaganda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se můžu jen smát:) Zkus si přečíst komentáře, co jsou nad Tvým příspěvkem - ozvalo se hodně lidí, co mají s krémem výborné zkušenosti, i s jinými produkty této značky, opravdu nejsem výjimkou. Výrobek jsem opravdu dostala jen tak - to z toho mám já - s tím, že o něm mám napsat recenzi - nikoliv "tady máš krém, vychval ho do nebe".

      Za spolupráci se nestydím a nehodlám ji skrývat ani o ní psát maličkým písmem, jak to některé blogy dělají. Jsem pyšná, že můj blog přijde někomu dostatečně kvalitní, aby měl zájem o to, abych testovala produkty a psala o nich své názory. Pokud bych psala o každé blbosti, jak Ty píšeš, v superlativech, brzy lidi zjistí, že nepíšu kvalitně, upadne mi čtenost a komentáře budou zpochybňující, ne přitakávací. Skoro bych si až přála, aby se na Tebe v plánované soutěži usmálo štěstí a mohlas vyzkoušet tu "blbost" na vlastní kůži, jen něco tak skvělého moc nemůžu přát někomu, kdo považuje můj blog za zaprodaný.

      Spolupracuji kromě BioAromy také s eshopem Ekokoza a dalšími, o kterých si můžeš přečíst v liště spolupráce. Na všechny spolupráce jsem pyšná, jsem za ně ráda, věřím, že uznáš, že k mému blogu jejich obsah sedí a podle ohlasů ostatních lidí si nikdo další nemyslí, že tu provozuji hnusnou propagandu.

      Pěkný den a příště trochu méně té hořkosti, takové rozčilování je zbytečné:)

      Vymazat
    2. Som sice tiez ako oznacena ako anonym ale aj tak. Pocuvaj ty jedovity anonym, ja ako uplne nezainteresovany clovek (co sa tyka akejkolvek kozmetickej spoluprace) som si vyrobky kupila a som zatial spokojna. Mam po krk kremov na tvar plnych chemie. Prechod na bio kozmetiku, ktory spustila vlastne vyroba multifunkcneho kremu podla Miskinho receptu, je to najlepsie co som mohla spravit. Tymto kremom som nasledne obdarovala celu rodinu na vianoce a kazdemu sadol dokonale :) Vrela vdaka za publikovanie receptu este raz. Naspat k bioarome - zaujalo ma to, minula som na to svoje zarobene peniaze a budem to len a len odporucat dalej. Napriek tomu ze mi za to nikto neplati. Celkom sokujuce ze? D.

      Vymazat
    3. D., díky za milý komentář! Jsem ráda, že měl multifunkční krém úspěch a že považuješ mé doporučování za oprávněné:) Holt někteří lidé nedokáží rozdýchat, že sem tam dostane blogger něco navíc.

      Vymazat
  13. Miška , si super! Celý tvoj blog som už prečítala a nestačím sa diviť. Som absolútne nadšená tvojím blogom (moja peňaženka už menej , predchvíľou bol veľký nákup na ekokoze). Mimochodom ako som pozerala , tak na svojom blogu máš zatiaľ len 2 protovné komentáre: pána ble a pani anonymku nadomnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rashiko, děkuju! Jsem ráda, že se blog líbí. Je pravda, že na anonymy je naštěstí chudý:) Peněžence se omlouvám:D

      Vymazat
  14. Ahoj Míšo :) Čtu tvůj blog už hroozně dlouho a nikdy jsem nic neokomentovala, vlastně vůbec žádný blog. A proč píšu zrovna teď? Moje pleť není nic moc. Rozšířené póry, samé černé tečky, pupínky docela taky a hodně se mi mastí pleť. Používala jsem věci od kožní i z lékárny. Většinou všechno proti akné. V poslední době to bylo o něco lepší, ale pořád jsem cítila, že to není ono a navíc jsem začala sledovat tu přírodní kosmetiku apod. A tak jsem si pořídila tento krém a čekala "edwardovský" efekt a zlepšení pleti. Zatím ho používám zhruba 3 týdny s vodou jako emulzi tak jak píšeš. A každý den se mi přes noc udělá nějaký pupínek a černých teček je snad ještě víc! Chtěla bych se proto zeptat na tvůj názor, zda se má pleť čistí nebo mi krém nesedl, což se mi zdá snad nemožné. Děkuju moc za odpověď. -B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Baru, zatím asi těžko říct. Četla jsem nějaké jiné recenze na krém, i na stránkách BioAromy, zatím jsem o zhoršení pleti neslyšela, ale každý reagujeme jinak a je možné, že Ti nějaká složka v krému nesedí. Zkus ho na pár dní vysadit a uvidíš, jestli se pleť nezlepší. Jinak za sebe můžu doporučit jako takovou nejrychlejší pomoc proti akné a černým tečkám růžový jíl, bahno z mrtvého moře a z lékárny potom Sudocrem nebo Miraclean, pokud jsi ještě nezkoušela;) Držím palce, moje pleť podobně blbnula kolem mých dvacet let, teď se jakž takž umoudřila, je to naprd:-/ Ještě mě napadá - píšeš, žes používala kosmetiku proti akné; jaký máš typ pleti? Je možné, že je naopak příliš vysušená, díky čemuž produkuje o to více mazu, tím pádem jsou póry rozšířenější, snadněji se do nich dostanou nečistoty a máme z toho začarovaný kruh. Kosmetika proti akné bývá vcelku dost drsná:-/

      Vymazat
    2. Juuu, děkuju moc za odpověď :) Udělala mi radost! Jo, na to bahníčko jsem už koukala a hned jak našetřím penízky jdu na to. Jinak sudocrem i miraclean jsem vyzkoušela a mám je už dlouho...no nic moc teda :/ Mě nepomáhá nic. Není to úplná trága ta pleť, ale zkrátka není to ono a necítím se nejlíp. Však to určitě zná každá holka s takovými problémy. Používala jsem různé vodičky od kožní, Erclaran apod. Teď už vím, že to vysušuje jak blázen, když se o tu kosmetiku trošku zajímám, ale kožní nic takového člověku nepoví. Jinak je mi za pár měsíců dvacet, takže asi jsem v takové nějaké divnofázi. Každopádně děkuju za rady a snad nad tou pletí nějak vyzraju! :D

      Vymazat
  15. krém používám asi 2 týdny a změnu nevidím vůbec žádnou... no uvidíme dál, ale nemyslím si že si ho koupím znova :/

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj. Já krém použivam měsíc a půl na moji smíšenou a problematickou pleť, ale bohužel z mé zanicene brady je jeden velký bolák. Krém mi zatím vůbec nepomohl a nevím, zda ho budu používat dále. Zřejmě mi v něm nějaká složka nedělá dobře. Klára

    OdpovědětVymazat
  17. Tak každému pomáhá něco jiného, je to přírodní a mně zabral. Krém proti akné má navíc i skvělou konzistenci https://www.bioaromakosmetika.cz/prirodni-kosmetika/kremy-na-oblicej/krem-proti-akne

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...