pondělí 17. listopadu 2014

Astor 24h Perfect Stay Chic Nude (aneb konečně oční stíny pro mě!)


    Já a oční stíny? Donedávna jedno velký NE. Mám doma dvoje Color tattoos a jednu paletku; color tattoos mě přiměje sem tam vytáhnout čirá marnivost a nutkání prokrastinace, o paletce ani nevím, co je zač, protože ji vytáhnu jednou do roka na plesy, zkusím něco vyčarovat, načež spotřebuju pět vatových tamponků, abych výtvor smyla a dostala se z podoby pandy zpět na člověka. 

    Skoro je až záhada vesmíru, jak se mi tahle nude růžovka dostala do spárů. Podezřívám hloupý pocit z civícího sekuriťáka v DMku. A chvála sekuriťákovi a štěstí, zdraví a dlouhý život jeho rodině! Páč touhle tužkou teď čaruju den co den. 


    Z odstínu jsem naprosto odvařená a občas si tužkou čmářu jen tak na ruku, abych tu nádheru viděla. Jedná se o jeden ze dvou matných odstínů v nabídce této řady a barva je dokonale růžovo-nahá. Člověk si nepřipadá jako barbína, zároveň ale není béžový neutrál. 

Zdroj: quickmeme.com

    Stíny jsou dostatečně uživatelsky příjemné, což mně jako totální nestínařce můžete věřit. Nanáším-li klasické práškové parády, nad řasami se mi nikdy nepovede vybarvit kůže dokonale, což tužka řeší za mě. Stín je také perfektně krémový, není problém s rozmazáním do ztracena bez fleků, na který jsem taky samozvaná odbornice. Mastnější složení navíc zajišťuje určitou slibovanou voděodolnost



    Jen těch 24 hodin, Astore, fakt nevím... 8 hodin, když jsem hodná, podstatně méně, když do toho jogínuju nebo intenzivně vařím (když není notebook, vaříte najednou 4 hodiny, to mi věřte - pochválen budiž časopis Food). Pro někoho může být výdrž negativem, já jsem ale natolik hotová z odstínu, že i kdybych měla po tužce sahat co hodinu, pořád mi to ta radost z dokonalé barvy vyváží. Fanoušci přirozeného líčení si přijdou na své, máte-li rádi barvy, v nabídce je i lepší divočina. 

Tady už měly stíny taky pár hodin za sebou.

    
    Našli jste už "ty své" stíny? S kterými se nerozloučí vaše oko? Eperimentujete, nebo máte jeden oblíbený produkt? Po jakých barvách saháte vy?

    Mějte se krásně,
    M.

31 komentářů:

  1. Pro mě je to zase tahle tužka v třpytivém taupe odstínu :). Když prostě fakt nevím, tak ji nafrcám na oko a nazdar. A vydrží mi celý den :). Není sic voděodolná, ale normální činnost zvládá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když mám třpytky, třpytím se všude, jen ne na víčku, jsem s tím blbec:D Já voděodolnost také nevyužiju, ale pro dobro recenze jsem to prubla:)

      Vymazat
  2. Mám modré a zelené a jsou parádní, vydrží celý den :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já závidím každému, komu tyhle odstíny sluší, já jsem s nimi strašná! Ale jsou úžasné, alespoň na ruku jsem si v drogerii čmárla:)

      Vymazat
  3. Po tužce se půjdu podívat. Jsem na tom v používání stínů podobně; vytáhnu je párkrát za rok a ani to s nimi extra dobře neumím. Chtěla bych je nosit častěji, ale nemám ráda, když je jsou moc vidět (to zní trochu schizofrenně). Odstín vypadá dobře a používání taky, takže si budeme rozumět. Jediné, čeho se bojím - nemá odstín trochu teplý podtón? Google mi vyhodil fotky, na kterých vypadá Creamy taupe trochu jinak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Len, tuhle schizofrennost sdílím:) Stíny jsem řed touhle tužkou nenosila vůbec, teď je nosím pořád, protože jsem našla tu pravou barvu. Jinak co se týče teplého podtónu, mně ani moc nepřijde, takový neutrál:) Ale asi to chce vyzkoušet na ruku;)

      Vymazat
  4. Já sahám po různých barvách - nude, zelené, modré :D. Tohle je moc pěkná barva, já mám teď takové menší paletky tak používám ty
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snesu jen s nude, růžovkami nebo světlými stíny, bohužel:D

      Vymazat
  5. Tak to bude něco pro mě! :) Se stíny mi to fakt nejde, a proto je moc často nevytahuju a mám jednu Catrice paletku, ehm.. :D Ale tahle tužka mě dostala, odstín je vážně krásnej. Budu to muset jít omrknout. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fúha, krásny odtieň. Mám podobnú ceruzku od Gosh a tiež som s ňou nadmieru spokojná :) Možno by som sa mohla popozerať aj po tejto krásnej farbičke.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na denní líčení je opravdu bezkonkurenční, já zase omrknu Gosh!:)

      Vymazat
  7. ... a jde dobře ořezat? :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Na tento odstín se taky chystám a mám vyhlédnuté i další. Tahle tužka mi přijde hodně podobná těm od Rimmel, ale ten Astor mi přijde, že má o něco lepší konzistenci a víc tím pádem vydrží.

    OdpovědětVymazat
  9. Nepotřebuju jí, nepotřebuju jí, ne a ne a ne :D
    Ta barva je fakt boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nejlepší a nutně jí potřebuješ:D

      Vymazat
  10. Miluju stíny, bez stínů nevylezu z domu ani na krok...
    Nejsem schopná se dopočítat počtu paletek a mono stínů, color tattoo mám troje =o) naprosto miluju Dermacol moon a momentálně jejich nový odstíny... jsem prostě stínoúchyl =o)

    Astor jsem nikdy nemusela, zřejmě od něj doma ani nic nemám a nebo o tom nevím =o) ale zajdu se podívat na nějaký divočejší barvy =o) díky za tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divočejší barvy by Ti mohly sednout, jsou báječný, kdyby mi trochu slušely, jdu do nich:)

      Vymazat
  11. Jsem hnědovlasá bruneta, takže když nevím, jaké stíny vzít, volím nude odstíny. Miluji hnědé, zelené, temně modré i fialové. Stíny mám ráda, jen jsem občas jednoduše líná na to je nanést, a tak volím jen tužku a řasenku :-D Mezi ménnejvětší oblíbence patří bronzové Color Tattoo :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že hnědooká bruneta je ta nejlepší kombinace pro všechny možné barvy:) Mé barvě očí nesedí nic kromě těchto stínů a dalších neutrálů, Tobě určitě sedí všechny! I když jáj osobně taky kopu za neutrálnost:)

      Vymazat
  12. Nikdy bych neřekla, že by Astor mohl vynalézt takovou parádu. Nedivím se ti, že jsi t té barvy naprosto paf.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Astoru tleskám, obecně moc jejich kosmetiky odzkoušené nemám, ale tohle je pecka!

      Vymazat
  13. Tenhle odstin je naprosto dokonaly :)

    OdpovědětVymazat
  14. Pořád na ně koukám v drogerii,na netu se mi líbí, ale vna mě v reálu mi pak připadají daleko tmavší, tak je vždycky vrátím:/.Jen bych chtěla upozornit,že tohle je podle mě odstín nude chic, ne taupe:). Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuju mockrát za opravu! Teď na to koukám, máš pravdu, název jsem psala podle vzorníků z internetu a sekla jsem se (nebo jsou v česku pojmenované jinak, protože obrázkově by seděly...). Děkuju moc a jdu to uvést na oravou míru:)

      Vymazat
  15. Taky tuhle tužku mám, odstín je dokonalý, to jsi přesně trefila :) Bohužel ale ani mně nevydrží na oku dostatečně dlouho, ale mně to docela vadí :(

    OdpovědětVymazat
  16. Ja takéto odtiene ružovej zbožňujem. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mám od astoru už tři odstíny těchhle stínů v tužce a nejradši mám šedostříbrný, taky mi vydrží celej den a to je co říct!

    OdpovědětVymazat
  18. Byla jsem na tom podobně jako ty. Pak jsem si ozkoušela high end a najednou se malovat umím. Zázrak! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dražší stíny zkoušela, nekupovala, ale dýchánky s kamarádkama nebo nájezdy na matčinu kosmetickou taštičku mi něco daly. Kdybych to řekla jako správná studentka ekonomie, zatím je pro mě užitek nižší než cena, tudíž se na poptávkové křivce zatím nevyskytuji, navíc jsou pro mě stíny méně důležité, raději investuji do kvalitnější péče, popř. dobrého BB, CC. Stíny jsou pro mě okrajovější záležitostí:)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...