neděle 23. listopadu 2014

24h krém s jojobovým olejem, růží a ylang-ylang BioAroma (& soutěž!)


    Před dvěma týdny jsem avizovala soutěž o jeden z krémů krétské značky BioAroma, a tramtarará, tady ji máme! Sama jsem dostala 24h krém s jojobovým olejem, růží a ylang-ylang k testování a po dvou měsících používání za sebe mohu říct, že budoucí výherkyně je fakt šťastlivec. S efektem jsem nadmíru spokojená a složením vyhoví snad každému typu pleti.


    Krém je určený pro normální, smíšenou a mastnou pleť (i když se domnívám, že i suchá a citlivá si bude libovat) a obsahuje samé dobré věci - žádnou chemku nehledejte. O výživu se stará jojobový a hroznový olej s bambuckým máslem, které pleti poskytuje základní SPF; jako bariéra vůči vlivům okolního prostředí slouží včelí vosk, zároveň zabraňuje ztrátě vlhkosti. 

    Celou tuhle parádu doplňuje škála esenciálních olejů, mezi které patří růže, diktamos, citron a ylang-ylang; společně fungují jako kombo plné antioxidantů se schopností stahovat a bělit jizvičky, vyrovnávat barvu pleti, zklidňovat ji a předcházet pupínkům. 

    Esenciální oleje dodávají krému také svěží vůni, která je někde mezi citrusovou a květinovou a kterou mám trochu jako fetiš. 


    Podobně jako s jeho bráchou proti pupínkům a černým tečkám budu tuhle parádu dlouze spotřebovávat. Po dvou měsících používání jsem lehce za polovinou s tím, že krémem na noc patlám celý obličej včetně očního okolí a většinou i krk a dekolt. 

    Ráno mám pleť - nějak nemůžu najít vhodné slovo - napitou, naducanou, zkrátka na první pohled vyživenou. Obličej není mastný, ale má tu zdravou záři, kterou vám dodá třeba kvalitní BB cream.


    Krém je mastný, ale lehce se roztírá, a pokud ho před použitím na ruce smícháte s trochou vody, vytvoříte emulzi, díky které nejenže spotřebujete mnohem méně, také se vám ale lépe vpije. 

    Kdybych měla oba vyzkoušené BioAromácké krémy porovnat, vyšlo by to asi nerozhodně. Složením je mi díky růžovému oleji sympatičtější dnešní krasavec, vůní preferuji "dřevitější" krém s tea tree a účinky sleduji podobné. (V průběhu testování jsem vyhradila 14 dní čistě jednomu a 14 dní čistě druhému.) Teď mě hodně láká vyzkoušet krém růží a mandarinkou, protože na mandarinky já slyším. Mňam. 



    Soutěž? Soutěž!!

    A protože milá majitelka eshopu Monika ráda poskytla do soutěže tento krém, pojďte si o něj zasoutěžit!

    Podmínky jsou následující:
  • nejpozději do středy 3.12.2014 zanechte pod tímto článkem komentář; začínám psát bakalářku, ocením tedy jakékoliv rozptýlení, jelikož zásoby prokrastinace se mi krátí - napište mi cokoliv od postřehů z Harryho Pottera přes kecy o počasí, odkazy na zajímavý vánoční blbosti z Pinterestu po, co já vím, informaci o tom, jak se má vaše kočka (moje se pěkně zakulacují a aktuálně jsou posedlé robotickým vysavačem);
  • buďte čtenářem Kiss a Bee - buď zde na GFC nebo na Facebooku;
  • líbí-li se vám BioAroma na Facebooku, zamotejte si štěstěnu a přidejte druhý komentář;
  • a ať je sranda, bude-li se vám chtít soutěž facebookově sdílet, komentujte do třetice:-)



    Výherkyni vyhlásí dárek Mikuláš 5.12.2014; jako verifikaci výhry po vás budu vyžadovat zprávu, email tedy nezanechávejte (spamu máme každý dost, pro zajímavost jsem se koukla do svého a nejnověji mě kontaktuje pán z Ugandy, jehož příjmení je "Jesus" a který pro mě má 7.5 milionu USD - to zní fér). 


    Jak se vám krém zamlouvá? Přikládáte při nákupech velkou váhu složení? Zaujal vás z recenze více krém na mastnou a problematickou pleť, nebo dnešní univerzálnější kousek? Jak se má vaše kočka, jak moc je u vás zima, co si myslíte o Harrym Potterovi a co vás uchvátilo na Pinterestu?

    Mějte se krásně,
    M.


P.S. Ještě jednou děkuji majitelce eshopu BioAroma za poskytnutí krému mně k testování i do soutěže.

114 komentářů:

  1. Jako absolutní milovník BioAroma se nemůžu nezúčastnit :) Já si ji zamilovala právě díky tobě ( peněženka děkuje ) a tak jsem už párkrát nakupovala a udělala s Monikou i rozhovor :) Tak jestli chceš rozptýlení klidně koukni na blog a počti si. Já mám doma všechno spíše pro mastnější pokožku, takže krémem z výhry bych udělala radost kamarádce, která stejně jako já milujee přírodní kosmetiku a rozhodně kontroluje složení snad ještě víc ne já. Podmínky výhry splňuji a i sleduji Bio Aroma kosmetiku na Fb,ale druhý koment dávat nebudu, stačí jedna šance na výhru, protože jsem až moc sysel kosmetiky tak to budu mít jako osobní výzvu nesoutěžit dvakrát a třeba to do konce soutěže i vydržím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krém vypadá božsky... Sleduju tě na fb (tady si nejsem jistá,jestli umím nastavit sledování)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych si asi učůrkla štěstím to vyhrát, na bioaromu mám zálusk už dlouho, ale nejdřív musím doplácat co mám a pak můžu nakupovat dále. Hodně mě tam láká maska na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  4. No to je úžasná soutěž! Teď si budu předcházet štěstěnu, aby mi tohle dopřála, sakra! :))
    A neboj se, tvoje kočka není jediná, kdo se kulatí. Můj pes v tom jede s ní. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujal mě víc asi krém z dnešní recenze, kočku nemám, tak nevím, ale chci, abys vyfotila co vyvádí ty tvoje s vysavačem. Jak je venku taky nevím, čekám na porod, tak jsem radši doma:-) A při vybírání krémů se na složení dívám určitě, i když někdy je lepší se na to nedívat, hlavně mě zajímá, jestli tam není něco co ucpává póry.

    OdpovědětVymazat
  6. No jsem na to hoodně podobně s tou bakalářkou :D už jsi mě navnadila na argaňák a teď zase další skvělá věcička. To by byl moc fajn Mikulášský dáreček :)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky Tvému blogu mám BioAroma krémy na wishlistu už dlouho, ale vzhledem k mým kosmetickým zásobám na ně stále nedošlo. Takže skvělá příležitost ^_^
    Letos nás čekají první společné vánoce ve vlastním bytě a s dcerou, takže hodlám mít dokonalé cukroví, stromeček, vánočku, všechny naše tradiční dobroty jako třeba sýrový dortí k, no zkrátka už teď z toho špatně spím, kdy to všechno stihnu a jak to dopadne..^_^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na kočky mám silnou alergii, takže žádnou nemáme, ale mám pocit, že zimní tukové zásoby začínám pociťovat i na sobě..

      Vymazat
    2. A do třetice ^_^ hrozně si mě navnadila s tím Harrym, jelikož nemáme televizi, už přesně vím, co si pustíme o vánocích na počítači jako náhradu obligátních pohádkových evergreenů..

      Vymazat
  8. Ještě jsem zapomněla dopsat, že sleduju přes GFC i přes FB. :) A BioAroma na Facebooku má můj like, tak přihazuji druhý komentář :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ptá se Honzík maminky: "Mami proč jsi dneska byla na té kosmetice?" Maminka: "Víš, Pepíčku, to abych byla krasnější . Pepíček na to : "Aha. A proč to nepomáhá?"
    abychom nedopadly jednou takto :)

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji přes gfc :). Ten krém vypadá moc dobře, lákalo by mě jej vyzkoušet!, Jinak jsem velkou fanynkou HP, nejraději mám asi jedničku a potom relikvii první část, nejoblíbenější postava určitě Ron! :D :D

    OdpovědětVymazat
  11. po produktech BioAroma slintám už nějaký ten pátek ale poctivě čekám až se mi začnou tenčit zásoby právě používaných krémů :-) nicméně výhra by mooc potěšila

    OdpovědětVymazat
  12. BioAroma moje nová láska, mám anti-age krém a je prostě super ! :)

    OdpovědětVymazat
  13. O tejto znacke som este ani nepocula, vdaka za rozsireneie obzorov, rada citam tvoj blog, krem vyzera velmi zaujimavo

    OdpovědětVymazat
  14. i kdybych nevyhrala, pisu jeziskovi....a good luck s bakalarkou....ja tu svoji zacala psat 14dni pred odevzdanim neb 15 dni pred odevzdanim jsem teprve vymyslela co konecne budu psat :-) btw, tim tematem co jsem psala se zacinam venovat az nyni.....10 let po ukonceni VS :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Dala som aj LIKE na FB hned som sa zacitala do clankov, znacka vyzera zaujimavo

    OdpovědětVymazat
  16. no a protože sleduji i BioAroma na FB tak přidávám druhý komentář :-D nedávno jsem si koupila super krásný úžasný lak na nehty od Catrice (u laků si bohužel stále nemůžu pomoct a kupuju podle barvy a ne podle složení) s názvem Berry Potter & Plumbledore...toliko za mě k Harry Potterovi ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji tě už dlooouho.
    Poznatek... Maleficient je vykrádačka Pána prstenů, Avatara a nevím-čeho-ještě. Tak sarkastická jsem dlouho u žádného filmu nebyla :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  18. A ještě tedy jeden za BioAroma FB ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Protože sleduju bioaromu a sdílela jsem článek, přidávám i třetí komentář - ať žije prokrastinace
    https://scontent-a-mxp.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10301211_882551831774490_6590752426391518309_n.jpg?oh=8b94fa4b9ca1d9377529b5688f8e47e1&oe=550EBB0B

    OdpovědětVymazat
  20. tak díky recenzi je ten krém hodně lákavý :) psaní bakalářky nezávidím, ještěže na mém oboru nic takého není, ale aspoň po 3 letech máte nějaký titul, my až po 6 :-D asi vše má své výhody a nevýhody ;)
    Přeji ať psaní ubíhá a počet znaků pěkně přibývá :)

    OdpovědětVymazat
  21. BioAroma jsem očuchávala a ozkušovala na Krétě. Čuchala jsem k takovým těm věcem na celulitýdu a ty mi moc nevoněly, ale ta konzistence je parádní a tohle mi přijde, že bude i vonět. S bakalářkou držím palce, je to opruz a bez prokrastinace to podle mě ani nejde napsat, ale počkej na učení na státnice, ještě větší hnus (zkoušela jsem i techniku osmózou - vložit hlavu mezi dva sešity a doufat, že to do hlavy naskáče samo, no nenaskáče, bohužel).
    Sleduju tě přes FB a snad už i přes GFC, jestli jsem správně pochopila, jak to funguje :D
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  22. A protože se mi líbí BioAroma na FB přidám si ještě jeden koment. A chtěla jsi něco o počasí. Na celý víkend hlásí polojasno, já pořád očekávám, že mi to slunko na chvíli vysvitne, abych jako mohla taky něco nafotit, a ono nic. Nejtrapnější je, že nejlepší zářivky máme na záchodě, ale to zátiší je nic moc.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  23. na BioAromu koukám už tak dlouho, ale ještě jsem se nerozhodla, co by se mi asi tak líbilo nejvíc (teda vím: všechno!). Ty krémy vypadají skvěle asi uplně všechny, krásně olejově. Oleje vůbec mě strašně překvapily, vždycky jsem měla smíšenou pleť, spíš i mastnější a měla jsme pocit, že ji musím úplně odmastit, aby byla hezká...no, to tak má nejdřív asi většina, že? oleje mě přesvědčily o opaku :-)
    A jinak:
    Jak je u nás zima? Hodně :-) Teď je teda asi 7°C, ale včera jsme byli na krásných 2°C. Nicméně furt ještě nemrzne a nesněží :-( já se taaaak těším. A do Brna na rozsvědcení vánočního stromu a na vánoční trhy. A na Vánoce:-)
    Jak se má naše kočka? Kočka spí na ségřině županu, protože kdyby spala na čemkoli méně hebkém a měkkém, tak by si asi ošoupala tlapičky. Kocour spí na dědově gauči, kde zabírá skoro víc místa než ten děda. A tváří se děsně zmateně, když se náhodou probudí (kocour, ne děda).
    Harry Potter je super! O prázdninách jsem četla 1. díl, asi před měsícem 3. díl a docela bych v tom i pokračovala (loni jsem zjistila, že od roku 2003 každý rok znovu přečtu alespoň jeden díl a pořád mě to baví). Akorát jsem ještě nerozhodla, jestli bych chtěla radši žít v Bradavicích nebo na Zeměploše.
    Pinterest...teď jsem tam hledala nějakou diy kosmetiku, docela bych potřebovala něco jako čistící gel na obličej, nebo emulzi nebo krém nebo tak něco, ale nic moc mě nezaujalo.
    A z vánočních věcí se teď chystám na toto:
    http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/6d/9f/5e/6d9f5e3859ce07f1b70c0b5429eee17b.jpg
    a na toto:
    http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/37/fc/b7/37fcb736cd4db197903095e7cdf2ad40.jpg

    OdpovědětVymazat
  24. Krém mě velmi zaujal a to i ten na problematickou pleť, kterou mám. Pokud ho nevyhraji, tak si ho asi stejně koupím,protože jsem teď konečně dovypotřebovala všechny ty chemické bomby a snažím se přejít na ty lepší, bio, prostě bez škodlivých látek. Místo těl. krémů teď používám kokosový olej a to i na vlasy a nemůžu si jej vynachválit. Jen na rtech mi děla paseku, mám je rozpraskané a nemívala jsem, takže si budu muset pořídit nějaký výživnější balzám. Na vlasy používám šampon ,,So Bio Etic", který si kupuji ve Francii a je skvělej. No a krém na obličej zatím žádný nemám, protože se mi po většině dělají pupínky a nebo mi moc zmastí pleť. Tudíž jsem ve fázi hledání toho svého Svatého Grálu. Doufám, tedy, že budu moc vyzkoušet tento.

    OdpovědětVymazat
  25. a ještě teda přidávám jeden komentář, protože se mi BioAroma líbí i na facebooku:-)

    OdpovědětVymazat
  26. Kosmetiku BioAroma jsem ještě nezkoušela, možná by to mohla být levnější varianta Inlight? V poslení době mě opět zaujalo procházení se Googlepanáčkem po různých městech, teď zrovna Ruskem. O prázdinách jsem tam byla na dovolené, tak asi proto. Je zajímavé porovnat jeho předkládaný mediální obraz a to, jak to tam ve skutečnosti vypadá a v čem tam lidé žijí (zatím jsem prohlížela Kem, Petrohrad a Murmansk). Na Pinterestu aktuálně hledám obrázky nejrůznějších kabátů jako inspiraci, neb se chystám ušít si jeden pro sebe. Většinou zadám hesla jako Vintage coat, Dior coat a tam podobně a pak už se jen kochám:-). Jako další prokrastinační tip doporučuji kino. V Praze je rok co rok spoustu různých filmových festivalů. V říjnu byl Das Filmfest, festival německého filmu, a do konce roku by měl bát ještě festival francouzského a norského filmu, pokud se nemýlím. V březnu pak bývá Jeden svět. Festivalové filmy mě většinou baví o dost víc než ty běžně promítané. Co se četby týče doporučuji Miloše Urbana a knihy Sedmikostelí, Stín katedrály, Hastrman nabo Lord Mord a pak taky nově vydané pokračování knihy My, děti ze stanice ZOO.

    OdpovědětVymazat
  27. já jsem si ten s bergamotem nakonec ještě nekoupila, takže kdyby na mě sedlo štěstíčko, budu ráda... ale když ne, tak si ho koupím i tak, nebo řeknu Ježochovi, protože to zní fakt skvěle!
    o rozptýlení mi ani nemluv, já tady bojuju s tou diplomkou, v práci zrovna furt něco, takže tam moc psát nemůžu, doma jsem utahaná, o víkendu chci psát spíš články na blog... chci vidět kočku a robotický vysavač! já úplně miluju taková ta funny cats videos, pamatuju si, jak jsme na výšce se spolužákem na seminářích seděli vždycky vzadu a sjížděli jsme je a snažili jsme se neudusit smíchy :D tak doporučuju na zvednutí nálady!

    OdpovědětVymazat
  28. FB mám lajknutý už od minulého článku jako Little Gem :)

    OdpovědětVymazat
  29. BioAroma se mi líbí i na facebooku, takže přidávám ještě jeden komentář. Velmi Ti závidím, že máš kočky. Strašně moc bych si taky jednu přála, jenže u partnera to asi neprosadím :-(.

    OdpovědětVymazat
  30. no a protože jsem fakt soutěživý typ, sdílím i na blogoFB, muhaha :D

    OdpovědětVymazat
  31. Po tvých recenzích na BioAroma, se mi na ně sbíhají koruny v peněžence, bohužel ale doslova, ááá! Rozhodně mi doma nečeká milion krému na spotřebování, takže bych výhru velmi uvítala, jenže fejzbuk nemám - prekérka ohledně komentářů :D Budu spoléhat na vyšší moc právě zmíněného Harryho, uctívam ho a on to ví :D A tebe Míšo uctívám taky, jako královnu přírodní kosmetiky, díky za každý nový článek ;)

    OdpovědětVymazat
  32. moc pekna recenze, ja ted pouzivam na plet ryor a dochazi mi, dalsi krem by se hodil :). Momentalne vymyslim masku andela, pujdu na zakladku s nasi tridou rozdavat nadilku, doufam, ze na nas taky neco zbyde.

    Peknou nedeli a at ti bakalarka pise sama! evca
    fb: eva horalikova

    OdpovědětVymazat
  33. len sledujem, obkukavam eshopy ale neobjednam.. som drzgros :( bolo by fajn vyhrat :)

    OdpovědětVymazat
  34. Jelikož jsem nadšenec pro přírodní kosmetiku, musím se zúčastnit : )

    OdpovědětVymazat
  35. Hmm...tak copak ti sem napíšu...
    Krém si asi koupím (jestli ho náhodou nevyhraju). Ale lákal mě už ten s tea tree, tak nevím jaký si vybrat.
    Moje kočička (jmenuje se Čokoláda) se má dobře. Akorát teď nechce moc jíst konzervy, jenom suchárky. Jinak se to blázen, lítá sem a tam, ale to pravděpodobně znáš. Asi před týdnem našla svojí oblíbenou myšičku, která byla nezvěstná asi rok, a už jí zase ztratila. Ted' v zimě si oblíbila takový malý místečko mezi skríňkou a trubkama od topení v koupelně. No a ta druhá, starší číča pořád spí. Spíš než domácí mazlíček je to náš podnájemník (kterej, neplatí nájem). Jakmile se k ní přiblížíme, tak začne šílet.

    OdpovědětVymazat
  36. Harry Potter je fajn. Četla jsi i knížky?
    Hodně štěstí se školou. Taky s ní teď mám dost práce. Ještě ke všemu se mi rozbil můj notebook (můj milášek), a to zrovna když jsem začala sledovat Orange is the new black (doporučuju...asi). A to je všechno. Měj se dobře!

    OdpovědětVymazat
  37. Som vždy nadsena tvojimi DIY receptami a dufam, ze sa mi raz podari zozbierat baby, s ktorymi by sme robili taketo kurzy vyroby domacej prirodnej kozmetiky na Slovensku ;) Si jedna z velkych inspiracii :)

    OdpovědětVymazat
  38. Pinterest dokazu projizdet hodiny a hodiny, stejne jako Weheartit nebo tumblr... nejlepsi prokrastinace. Kdyz mam povinnosti do skoly, tak tyhle stranky jsou jasnym cilem - zapomenu na to, co mam delat a tak chvili nejsem vystresovana ze zase nic nestiham :D Krome toho to cloveka dost inspiruje, at uz ted v obdobi Vanoc nebo v kterekoli jine rocni dobe :)
    Jinak ten krem vypada opravdu skvele, myslim, ze bych vyuzila obe varianty, tak rada zkusim stesti :)
    Sleduji pres GFC (Whatever) i FB (Žaneta Kovářová)
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. BioAromu sleduji na FB jako Žaneta Kovářová :)

    OdpovědětVymazat
  40. Skoro nikdo nevyrábí krémy čistě bez chemikálií a tyhle vypadají vymazleně! Harry Potter je parádní, klidně bych snesla pár dalších dílů ;-)

    OdpovědětVymazat
  41. Sledujem teba, tak tu nechám jeden komentík :) Vieš, čo je dobré rozprtýlenie? Nový seriál :D Ale je najhoršie, potom nič nestíhaš.

    OdpovědětVymazat
  42. Drahá včeličko,
    díky moc za recenze krémů z BioAroma, protože díky nim vím, že tohle prostě musím vyzkoušet a nenápadně tak vyměnit přítelovy chemické krémy za něco, co by jeho citlivou pleť tolik nedráždilo a nezhoršovalo jeho suchou pleť s akné ;)

    OdpovědětVymazat
  43. Akurat som si hovorila, ze si musim najst nejaky poriadny krem, lebo ako sa ozimuje, tak moja plet je cim dalej tym viac dehydratovana. Tento vyzera super :)

    OdpovědětVymazat
  44. A macku nastastie nemam, zima ma fakt stve, lebo nemam poriadny zimny kabat a tento rok sa v obchodoch ziadny pekny farebny neda najst (vsetky pekne su sive) a pinterest nesledujem. :D

    OdpovědětVymazat
  45. Fandim tejto stranke aj kvoli darcekom na Ekokoze, ale toto je dalsie zaujimave spestrenie. :)
    A hlavne mas fajn inspirativne napady!

    OdpovědětVymazat
  46. Tak ten potřebuju. Taky píšu bakalářku a najednou máme doma čisto. Kočku nemám, protože s největří pravděpodobností na ně mám alegii a nevím co s tím, protože tu malou ňufku chci. :( Takže sice nemám historku s kočkou, ale pracuju v kavárně kam chodí lidi bosky. Nedávno tam byla trochu párty a nějakej týpek přišel k baru kde byla vystavená bábovka, chvíli na ní zíral a pak se zakousnul do tý z trouby vytažený voňavý ňaminy... když mu došlo, co udělal prohlásil: Ehm, takže asi chápete, že jsem si tu bábovku právě celou koupil.

    Nebo se dvě skupiny dětí baví v trolejbuse:sk.A: Hej kam jako jedete? sk.B: na senovážný náměstí. Sk.A: vy jako jedete k nám do školy jo? sk.B: A do jaký chodíte, hm? sk.A: Do zelený!

    Držím palce s bakalářkou, a státnicema a tak. Snad studuješ obor kterej má budoucnost, ne jako já Estetiku :D

    a fandím všemu dycky, bioaroma super na fb aka vládkyně všech moří. Ale plavat moc neumim :D

    OdpovědětVymazat
  47. Zaujala mne vůně diktamos. Je to vzpomínka na Krétu a čaj z této bylinky z pohoří Diktamos, který jsem si vychutnávala na větrné náhorní plošině Lassíthi....Škoda, že cena není nižší, hned bych si ji koupila.

    OdpovědětVymazat
  48. Dlouho sem hledala takový blog o přírodní kosmetice a pak jsem objevila tenhle úžasnej - Tvůj! :) musím uznat, že počteníčko a nápady jsou perfektní :)
    jinak sleduju Tě jak zde, tak na FB pod jménem: Veronika Caterina Sechmet Šticová :)

    OdpovědětVymazat
  49. A druhý komentář za BioAroma na FB :)
    Veronika Caterina Sechmet Šticová
    verca.sticova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Rozptýlení? Já když psala bc. tak jsme neměla problém, stačilo mi i koukat do blba :D Teď jsem vedoucí obchodu a musím říct, že ani nevím co to rozptýlení je. A je to čím dál víc brutální, lidi nakupují na vánoce a už TEĎ jsou nervní a protivní.. :D hrůůza.. A proto ten krém potřebuju :D
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Já se podělím o kousek svého léta. Sedím v letadle. Mám pro sebe tři místa (vlastně 9, ale tak pro mě jsou využitelný jen ty tři). Těší se na 12 strávených v Řecku (na ostrově Karphatos, ale to ještě nevím, jelikož jsem o tomhle ostrově jaktěživ neslyšela). Po přístáni rychle zjišťuji, že je to malá čudla s letišním provozem 2 letadla/den. Sestřenice mi s nadšením sděluje, jak se dočetla, že je to tu supr čupr, že je všechno blízko a lid´ moc přátelští. Pokračuje spoustou dalších absolutně bezvýznamných informací, které se dozvěděla v recenzích na internetu.
    Vystupuji v Pigadii, zdejším hlavmím městě, a rychle mi dochází proč je všechno blízko. Ostrov by se během jednodenního výletu dal v pohodě přejít z východu na západ, jedinou menší komplikací by bylo přvýšení, ale kdo nemá rád horské túry, ne? Celá natěšená doslova vyběhnu na pláž, jež nemí tak písečná, jak tvrdily stránky, ale vem to ďas. Ačkoli je poměrně větrno, jsem ujišťna, že dneska vítr nefouká, a proto je nějakých 40 ve stínu.
    Druhý den zrána opět čiperně vybíhám na pláž po noci stráveně v pekle (kombinace neustálého chrápání a 30 stupňů je vskutku vražedná), abych na vlastní kůži pocítila, co zde znamená větrno. Na pláži nejde zůstat déle jak 2 minut, pokud si nelibuje v písečné masáži (pro bližší přdstavu si najednou do zad, sthen, lýtek a vlastně úplně všude zabodnětě tisíce jehliček). Jdu tedy plavat. To se po chvíli ukazije též jako chyba, protože s každým nádechem vám vítr vhrne litr vody do pusy. Bezva. Třeba se pbjví vlny. Touto myšlenkou se dopouští další chyby, páč vlny jsou jen na západním pobřeží. Smůla děvče.
    Moje poslední naděje nějaký noční život umírá rovněž tak. V noci je to tu mrtvé asi jako moje část Prahy, rozuměj v děvet jsou všichni zalezlí doma, s jdiným malým rozdílem, všichni se někam musejí přesouvat. A VŠICHNI k tomu používají motorová vozidla. Je mi trochu k breku vzhledem k tomu, že ani přes den tu na to není moc pěkný na pohled, jelikož vítr odhalil všechny odpadky, které byly doteď alespoň částečně schované v písku (jako například injekční stříkačku, fakt mňamka). Achych ouvej. No, ale abych zase jenom nepomlouvala Olympos stojí za návštěvudoporučuji vygooglit. tesi.cerna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Hodně štěstí s bakalářkou! Jediné štěstí, že když jsem psala já, ještě jsem neznala blogy :) BioAromu jsem se snažila olajkovat na FB, leč jsem našla jen samé řecky psané stránky, takže jen jeden komentář ;)

    OdpovědětVymazat
  53. Bioaroma super, zatím jsem vyzkoušela jen samý dobrý věci, takže se nebudu bránit zkoušet dál... Moje pleť je totiž paličatá a vyžaduje jedině a pouze kvalitku :-D

    OdpovědětVymazat
  54. No, psát ti o platonické lásce k Severusovi asi není nejlepší nápad :-D . Kočky máme dvě s aktuální váhou něco kolem 5 kg? :-D jediný námět ke psaní, co mě napadá, je, že díky tvým článkům začínám utrácet nehorázné sumy za různé olejíčky, balzámky... Takže už druhým dnem vyrábím hvězdičky z korálků, abych měla pro kamarády alespoň nějaký dáreček, když už nemám dost peněz na jeho koupi :-D Jak tak o tom přemýšlím, vyrobený dárek je beztak lepší než kupovaný. Je na něm vidět ta práce a čas, který byl jeho výrobě věnován. A taky si myslím, že takový dárek i víc potěší :-) No, teď se jdu učit dějepis, protože nejsem ten typ člověka, který si řekne "tohle mě nebaví, to se učit nebudu!" a prostě se na to vybodne. Docela těmto lidem tuhle vlastnost závidím, já se na to prostě nedokážu vykašlat :-\ Jinak do budoucna ti přeju zdárné dokončení diplomky a spoustu čtenářů :-)

    OdpovědětVymazat
  55. Nic od BA jsem ještě nezkoušela (což bych ráda napravila, jelikož vypadá perfektně!) a tohle by mohla být super příležitost :) S bakalářkou ti naprosto rozumim (píšu diplomku), ale jestli ti můžu poradit, moc neprokrastinuj nebo dopadneš jako já :D Teď mi zbývá měsíc a půl do odevzdávání, takže se brzy zhroutim :D Držim pěsti!!!

    OdpovědětVymazat
  56. No tak myslím, že než všechny komenty přečteš, máš výmluv až až... Bakalářku nezávidím, už mám za sebou bakalářku i diplomku a abych toho neměla málo tak jsem pomáhala s bakalářkou mamce a kontrolovala bakalářku i diplomku přítelovi, doufám, že už nikdo v mém okolí studovat nebude!! :D
    Sleduju i na FB

    OdpovědětVymazat
  57. na fb bioaroma ode mne už kdysi like dostalo :)

    OdpovědětVymazat
  58. Krétu zbožňuju, ale na tuhle značku jsem tam zatím vůbec nenarazila. Ale řecká kosmetika mi obecně přijde skvělá.

    Jinak naše kočka se má skvěle, tuhle jí naše dítě vykoupalo zadek a ocas v květináči :-) Ale nese to statečně.

    OdpovědětVymazat
  59. Jsem tu jediná, která má radši Luciuse Malfoye než Brumbála?
    Jinak skvělá GA!

    OdpovědětVymazat
  60. A přidávám si i druhý komentář (sleduju pod jménem Mýča Phamová).

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj Míšo :-)
    přeju hodně štěstí k napsání bakalářky! :-)
    Abych řekla pravdu, tak nám se kočičák s přicházející zimou začal taky zakulaťovat :-D Ale na druhou stranu jsme s mamkou rády, protože v létě z něj byla chodící kostřička, i když žral jak protrženej :-/ A další zajímavou věcí na něm je, že se stihl za celý jeho rok a půl života proměnit z černé číči na číču černo-šedivou :-D Ale je to náš Míšánek :-)

    OdpovědětVymazat
  62. Noo, a aby toho nebylo málo, tak sleduji Tvůj fb pod Barča Tisoňová :-)

    OdpovědětVymazat
  63. A samozřejmě, že jsem skromná, tak si přidám i třetí odkaz, krásně sdílím soutěž ;-)
    Hamty hamty :-D

    OdpovědětVymazat
  64. Ahoj Míšo, v první řadě bych ti chtěla poděkovat za úžasný blog a díru v mojí peněžence :)) Tvůj blog sleduju od léta a každý jeden měsíc neodolám objednávce na ekokoze :) Už jsem se pokusila vyrobit balzámy na rty, vlasy, vlastní mix koupelových solí a tělové máslo (no tu se přiznám, to se mi nepovedlo, ale zřejmě moje chybka v dávkování, nicméně mě to neodradilo a hodlám pokračovat) a mám přichystáno na výrobu bomb do koupele. A taky díky za tvoje recenze, už jsi mě inspirovala i v téhle oblasti :) a BioAroma vypadá víc než dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  65. Hojky,
    Značku Bio Aroma neznám a dle tvých recenzí (ostatně jako vždy) vypadá velmi sympaticky, takže si ráda zasoutěžím :)) EO ylang-ylang mám doma, používám je občas do nějakého toho domácího krému a jeho vůně mi přijde božská (leckomu ne, já vím). A v kombinaci s citronem a růží??? ÁÁÁCH! Diktamos, přiznám se, neznám :o) Hroznový a jojobový olej? YES!!! :-D

    OdpovědětVymazat
  66. ...a aby řeč nestála, tak náš kocour Barney (to máš ale kočičích čtenářů, co?) začíná taky pěkně mackovatět, bo si kvůli rekonstrukci bytu, kterou děláme, válí šunky na dovolené u našich na chalupě ;)

    OdpovědětVymazat
  67. ...poslední "pěkný" film, který jsme s přítelem viděli, je "Na život a na smrt". Je podle pravdivého příběhu a je tuze moc smutný...
    Ať ti jde bakalářka od ruky! Měj krásný den =)

    OdpovědětVymazat
  68. Ráda se zúčastním taky, cena vypadá moc lákavě. :)

    Rozptýlení týkající se Harryho Pottera.... spíš mám dotaz, jsi na Pottermore? :)

    OdpovědětVymazat
  69. BioAroma je nejvíc boží. Nechápu to haló kolem Inlight, zkoušela jsem oboje a i kdybych nevěděla nic, vyberu si BA. Tím nechci říct, že IL je špatnej, to vůbec, jen by se mi prostě fakt nechtělo dát třikrát tolik peněz za něco, co funguje stejně. A to jsme ještě hodná, jelikož IL mi neudělal vůbec nic, neviděla jsem rozdíl před a po. Ale BA jsme měla větší vzorky, tak se snažím být spravedlivá. Ale jen trochu :-) Sleduju všude všechno, ale koment nechám jen jeden, beztak je to jedno - buď to vyjde nebo ne :-) Držím palce s bakalářkou :-)

    OdpovědětVymazat
  70. Ahoj, sleduju přes GFC :-) Moc hezký článek, sleduju tvůj blog už delší dobu a pořád si říkám že zkusím nějaké DIY a kdy jindy než teď k Vánocům jako dáreček :-)

    OdpovědětVymazat
  71. Wow, ty mě zase lákáš, moc ráda bych ho vyzkoušela! :) A jeho kolegu s tea tree možná ještě o chloupek víc... jinak moje morče je na tom stejně jako tvoje kočka.

    OdpovědětVymazat
  72. Ahoj Miško, z tvých tipů mám vždycky vítr v peněžence, ale tenhle krémík bych teda opravdu ráda vyzkoušela. Sleduji přes fb. Mám kocourka briťáka a jeho zimní zásoby tuku jsou monstrózní :-) doufám, že mně se tentokráte vyhnou :-D Karolína Š.

    OdpovědětVymazat
  73. daska8@centrum.sk a moj tip na film ti zasielam naposledy som videla Romper stomper dost kontroverzny film ale treba urcite vidiet :)

    OdpovědětVymazat
  74. a dala som like na stranku :)
    daska8@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  75. a zdielam aj na mojom FB https://www.facebook.com/daska.melosova pretoze by som naozaj rada vyhrat :D
    daska8@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  76. Ahoj. Ja si tvoj blog čítam ako odľahčenie pri písaní diplomky. Vždy tu super zrelaxujem :)

    OdpovědětVymazat
  77. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    No, momentální počasí teda nic moc, vcelku zima :/ ale jako už to může přijít, mám delší dobu novou bundu ve skříni, tak jí už chci provětrat, je boží! ♥ :D. Za měsíc Vánoce, ulala :D potom ta atmosfééra:))
    Kočku nemáme :D, brácha akorát králíka, ten mě docela omrzel už, jaký dělá bordel :/. Ale dneska to je přesně týden, co jsem si udělala radost. :) Byli jsme s maminou u sousedky a ta říkala o svý dceři, jak dělá ve zverimexu a má rybičky. :) Ale akvárko jen na 2 litry atd. Tak jsme jeli, protože se mi to vždycky líbilo a je to strašně uklidňující. :) Mám modročernou rybičku a plno dekorací:)) jsem ráda, včera jsem mu měnila vodu a cajk. :D A prý je spokojený, když si dělá na hladině bublinky a má jich tam plno, super! Neruší a ani nedělá nepořádek :) schovává se v takový skalce :D

    S bakalářkou Ti budu držet palce a myslet na Tebe :-*.
    To si teda počteš :D

    OdpovědětVymazat
  78. jéééé, ten chci!!! já už si musím zakázat chodit sem! čím víc čtu ty návody, tím víc všechno chci vyzkoušet. E-shopu ekokozy už se musím vyhýbat obloukem... ale i tak to tu miluju:) nepřemýšlela jsi, že bys pár těch diy vydala knižně (resp. třeba jako fotosešit?). moc drahé by to nebylo a navíc bych to teď nemusela vymýšlet a dělat pro ségru sama...:) popřemýšlej:) podmínky splňuji:) hezký večer, verča

    OdpovědětVymazat
  79. Díky tobě jsem nad webem Bioaroma slintala tak dlouho, až jsem neodolala depigmentačnímu oleji. Protože jsem lajdák, na nějaké viditelné výsledky ještě nemám nárok, ale tak skvěle voní.. Jako Antiperle.. Ptostě návrat do dětství.. :-)
    Co se rozptýlení týče, o víkendu jsem byla na Interstellar a pecka! I když ten nejhappyendovatější závěr by si mohli odpustiti.

    OdpovědětVymazat
  80. + samozřejmě Fb : Barbora Vyroubalová

    OdpovědětVymazat
  81. Krém se mi moc zamlouvá určitě by se mi hodil (mám smíšenou pleť a akné), tuto značku jsem sice ještě nevyzkoušela, ale podle toho jak tady o ní básníš musí být určitě úžasná. Díky tobě jsem se začala zajímat o přírodní kosmetiku a také o její výrobu, i když jsem ještě nic nevyzkoušela tak mě hodně lákají různé krémy nebo přípravky na vlasy (hlavně šampón) a tak doufám, že se k jejich výrobě jednou dostanu.

    OdpovědětVymazat
  82. + 2. komentář (už vůbec nevím o čem psát :D) asi o Harrym Potterovi - četla jsem ho nejmíň desetkrát, všech 7 dílů, i když nejsem takový fanda jako sestra, která je totálním fanoušek Severuse :D

    OdpovědětVymazat
  83. No a do třetice (už jsem líná něco vymýšlet) kočku nemám i když je to určitě zajímavý domácí mazlíček, slyšela jsem, že všechny jsou originál s vlastní povahou a nenechají se jen tak zblbnout. Jo ještě facebook - Anet Bartošová

    OdpovědětVymazat
  84. FB a GFC: Veronika Pospíchalová
    Asi tomu nebudeš věřit, ale co bych dala za to psát bakalářku. Už pracuju, tak mi tohle období přijde najednou tak nostalgicky fajnový... Jen ty státnice bych znovu nechtěla ani za zlatý prase! :D

    OdpovědětVymazat
  85. Druhý komentář - FB: Veronika Pospíchalová

    OdpovědětVymazat
  86. Milá Míšo, od té doby co čtu tvůj blog si začínám všímat složení výrobků, na tvé doporučení jsem si koupila ten nejlepší korektor, vyrobila vlastní šampon na vlasy, objednala spoustu surovin z ekokozy.. Tak prosím piš dál, ať se mám kde inspirovat, potřebuju vyrobit nějaký super diy dárek pro dámskou část rodiny :-) Na krém jsem se dívala, uvažuju nad koupí tohoto nebo verze s tee trea oil, ale pořád se nemůžu rozhodnout..

    OdpovědětVymazat
  87. Na pinterestu se mi líbí sklenice s nachystanou suchou směsí na cookies nebo recepty na jakýkoliv diy. A naše milé kočičky vypadají vedle obřího štěněte po 10 letech zase jako malý koťata :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A z HP mám postřeh, protože jsem se (kvůli bakalářce) pustila do blueray maratonu a ony tam jsou úplně nový scény, takže jsem hleděla jak puk :)

      Vymazat
  88. Sledujem.cez Fb Zuzi Uramová....
    Tak zacnen.otazkou ktora ma najviac pobavila ...ako sa ma moj kocur? Asi najlepsie z celej rodiny ...iba vyjeda a pribera....vsak zima za dverami ak.uz aj nevstupila pomalicky. Zato ja ako cerstva vysokoskolacka mam nervy v kybli...vyrazky na tvary...zakaz cokolady od doktorky a teda nizkosacharidovu dietu pred Vianocami!!!! Ach toto budu teda sviatky :-/ snad sa aspon na mna stastie usmeje a vyhram tento krem...moj od biodermy mi uz dochadza a som aj rada,lebo na zimu mi uz treba vyzivnejsi...zelam ti krasne sviatky v kruhu najblizsich ;-)

    OdpovědětVymazat
  89. Prikladam druhy komentar za like na bione na fb :-) krem sa mi velmi pozdava...prirodne zlozenie mi je sympaticke..najviac som ale zvedava na tu vonu a carovanie s vodou pri aplikacii;-) ja mam zmiesanu plet takze aj to by sedelo:-) takze trimce palce:-)

    OdpovědětVymazat
  90. jo, a bioaroma se mi líbí na fb ;) tak si zvyšuju šanci na výhru, protože krém opravdu chci!! :)

    OdpovědětVymazat
  91. néééé, jaktože se mi můj strašně dlouhej komentář nepřidal?? to je smůla!! achjo, to nesnášim, psaní podruhý toho stejnýho už není ono... tak to budu muset nějak zaimprovizovat. Kde jsem byla?
    Bakalářka je fuj, taky bych měla začít. Vlastně začnu, až dopíšu tenhle komentář, a až si uvařím oběd, a až se vysprchuju. Dneska mám línej den,ale večer píšu test, tak bych měla něco začít dělat. Já se rozptyluju jednoduše. Třeba čtením tvýho blogu... nebo jiných blogů a různých receptů. Přemýšlením nad tím, co bych mohla vyrobit. Jo... občas z toho ani nemůžu usnout, to se mi nikdy nestávalo.
    Harryho Pottera moc neznám, ale před dvěma rokama jsem hlídala kluka v Londýně, který ho znal nazpaměť. Ale nebylo to s ním lehký, protože mu bylo 8 let, byl to takovej malej intelektuál (strašně mi připomínal Sheldona z Big Bangu) a skoro nic nechtěl dělat, ale nudil se. Jednou jsem strávila strašně moc času hledáním nějakýho zajímavýho chemickýho pokusu, a konečně jsem jeden našla, tak jsem za ním s tím přišla a on mi otráveně řekl, že to zná a vysvětlil mi, jak to celý funguje. Možná bych ho teď už dokázala nadchnout líp :) třeba vyráběním toilet bombs, který jsem dělala o víkendu. Ze sody, kysleiny citronový a EO. Hodí se to prý do záchodu a vyčistí ho to trochu a dá mu to hezkou vůni. Taky tam psali, že se to může dát do horký vody a inhalovat (díky těm EO). Zkusila jsem to se zbytkem, co se mi nevešel do formiček, a byla jsem ráda, že jsem hrnej nenechala nad notebookem, což byl můj původní záměr, protože to hezky bouchlo, a voda byla všude. Ale provonělo mi to fakt krásně pokoj. Takže to budu asi dělat častěji.
    Taky se ráda rozptyluju v novém obchodě tady v Liberci, v Tigeru. Milovala jsem ho už v Anglii, miluju ho tady i když v korunách se mi vždycky věci zdaj dražší. Nevím proč :D Je to super obchod plnej různých zajímavých věci. Takže co neutratím na ingrediencích (na ekokoze), tak to utratím v Tigeru, anebo taky na jídle :D Achjo. Tak já už jdu radši končit a vařit si ten oběd :)
    A přeju ti, ať ti jde psaní bakalářky... minimálně líp, než mně ;)

    OdpovědětVymazat
  92. Ahoj Míšo, recenzí jsi mě dost navnadila, nicméně nikde jsem nevyčetla, jestli krém používáš i na den? Jako denní krém většinou používám bb a cc krémy, ale hledám nějaký "normální" (pod tekutý nebo minerální MU) co mě nebude mastit. Teď používám Steam cream, je lehký, příjemný, ale mastí taky.. Btw. víš, že zhruba od té doby, co jsi napsala pochvalnou recenzi na Miraclean, tak není nikde k dostání ? Myslela jsem, že je to Tvým článkem, že všechny Tvé čtenářky s pupínkama vzaly lékárny útokem, ale je to prý kvůli "přelejblování" - které jim trvá už asi 3 měsíce... Tak jsem si vzpomněla, jak jediné co jsi na Miracleanu nechválila, byl ten obal, resp. ta děsná etiketa! takže asi Tě vyslechli až u zdroje :)

    OdpovědětVymazat
  93. Jako Baruš Lisníková sleduju i FB BioAroma :)

    OdpovědětVymazat
  94. A samozřejmě i sdílím na svém profilu Baruš Lisníková :)

    OdpovědětVymazat
  95. A můj první komentář o tom, že Tě sleduji na FB jako Baruš Lisníková a recenze je boží, takže ten krém nutně potřebuji, se nezobrazil, tak raději posílám ještě jednou :)

    OdpovědětVymazat
  96. ahoj, díky tobě jsem objevila Bioaroma, ráda čtu tvůj blog i když jsem už taková jako trochu postarší pani s dvěma dětma, psem, kocourem a morčetem. Jarka H.

    OdpovědětVymazat
  97. Jo a kocour se jmenuje Mau Quindicová :) nevim, jak , ale vymyslel to 4 letej syn. Zdravím ! Jarka H.

    OdpovědětVymazat
  98. Super soutěž, krém se mi moc líbí a něco takového na mou mastnou pleť a akné hledám. Tak snad se mi podaří vyzkoušet... :)

    OdpovědětVymazat
  99. Já přidám nedávný kosmetický zážitek. Netrpělivě jsem vyhlížela limitku Viennart od Catrice (to zrcátko prostě potřebuju), na fb se konečně objevila zpráva, že jde do prodeje. I vyrazila jsem do našeho Rossmanna a skutečně tam byl stojan s novou limitkou, jenže se jedná o Feathered Fall, která byla v Německu v prodeji už někdy v říjnu. Ale nevadí, koupila jsem si fialovou rtěnku, není příliš pigmentovaná a tónuje, což je přesně to, co vyhledávám. No a když budu mít stěstí, dorazí k nám za nějaké dva měsíce i ta se zrcátkem :)

    OdpovědětVymazat
  100. To už jsi ve třeťáku nebo už to píšeš tak brzo? Já ještě nemám ani téma a pořád mám asi čas, ale nejradši bych byla taky, kdybych už mohla říct, že na ní dělám, ale nemám poslední dobou čas na nic, natož na něco, co mám odevzdat až za rok. :-D

    OdpovědětVymazat
  101. Moc se mi tvůj blog líbí,takže u něj bezostyšně prokrastinuju a přemýšlím,co vytvořit pro kamarádky na vánoce.Asi to bude nějaký lesk na rty..teď do zimy by to mohlo být dobré:)Docela dost by mě zajímal nějaký souhrn nejlepších anti aging přírodních složek...je jich asi celkem dost ale nemám o tom nějaký ucelený přehled.Tak třeba by to pro tebe mohlo být taky zajímavé téma:)

    Fb: Tereza Tereza

    OdpovědětVymazat
  102. Ahoj,
    už delší dobu chodím mlsat na tvé stránky,je to silně návykové a leze to do peněz.Ale to je fuk,momentálně jsem se dostala do fáze,kdy se osypu už jen při pomyšlení na drogerkovou kosmetiku,tak mi nezbývá nic jiného,než míchat a vařit a pipetovat...Harry Potter by klidně mohl být můj spolužák nebo spíš bratr,tak nějak jsem s ním vyrostla.Ale klidně bych ho i s celou jeho partou zaprodala jen za jediný den ve Zmijozelu po boku pána zla. :) Tom Riddle je prostě hot a kdyby nepřišel o nos a celý se tak nějak neobalil slizem,na světě by dnes vládla temnota.Kdyby používal kosmetiku od Bioaroma,určitě by se mu nic takového nestalo. :D Před Vánoci tam hodlám pár kousků objednat,všechno je to tak lákavé,musím to postupně ozkoušet.S příchodem mrazivého počasu se nejvíc těším na skořicový balzámek na rty.Skořici miluju a klidně bych se v ní i koupala,kdybych pak neotekla,jako tetička Marge.Jinak kočku nemám,bohatě mi stačí mé dvě děti.Ráda půjčím na venčení,většinou se ale nikdo nehlásí,nechápu proč. :) A nakonec děkuji,že jsi a že vynakládáš tolik úsilí a času do tohoto blogu,nevím,co bych si bez něj počala.

    OdpovědětVymazat
  103. Ahoj, už dlouho jsem nezkoušela nic vyhrát, tak zas zkusím popíchnout štěstěnu :-) Začínám patlat dárečky k vánocům, už mám Bath melts - pomerančové, kokosové, růžové. Dneska budu dělat bath bombs a patlátka na pusu a ještě dumám nad nějakým krémíkem. Ale ty se mi zas tak moc nedaří, většinou jsou hodně tuhý, chtěla bych vychytat nějaké emulze. Teď jsem si objednala z ekokozy nej nej bambucké bio máslo a mám ho pro dvouletého syna na tvářičky do mrazu, tak snad to bude fajn, já teda bambucké miluju. Navíc za 3 neděle mám termín s dalším mimčem, takže už mám i zásoby mandličkového oleje. Musím říct, že za poslední půlrok jsem změnila dost názor na kosmetiku a to jsem toho měla plné police, samozřejmě plné ropy a většinou byla i v mém dopise ježíškovi. Musím uznat, že na mém novém natural postoji máš dost velkou "vinu" i ty. Tak díky ;-)

    OdpovědětVymazat
  104. Taky bakalářka? Soucítím, ta moje leží v hlubinách mého počítače, napůl zapomenuta, napůl ignorována. Bohužel plno jiných povinností ohledně školy, práce a nového bydlení (stěhovat se před zkouškovým je taky super nápad) mě spíš nutí ji odkládat. Místo toho prokrastinuju, objevila jsem totiž kouzlo Pána času a už asi druhý týden sjíždím díl za dílem :D.
    Navíc teď bydlím v centru Plzně a je strašný, jak jsem tím zlenivěla :D. Mám všechno kousek a nejradši bych všude chodila v teplákách, protože se mi nechce převlíkat. A vlastně se mi často ani nechce vůbec ven, protože představa, že polezu ty čtyři patra zase nahoru se mi moc nelíbí :D.
    Prostě, jednoduše a antropologicky zlom vaz (protože "hodně štěstí" nosí smůlu) a nepřežeň to s tou školou:))

    OdpovědětVymazat
  105. jáááááááj, mně se celej koment smazal, bych se na to ....... asi musím udělat další objednávku na ekokoze, nebo fakt nevím, jak se utěšit :-DDD

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...