neděle 19. října 2014

Vyhlášení výherkyň očních stínů FARAN (+ proč se po mně na pár dní slehla a ještě slehne zem)


    Po párdenní prodlevě všechny zdravím! Dnes budu pro tři z vás poslem dobrých zpráv (a očních stínů), zároveň se s vámi musím podělit o smutnou událost, která mi bránila a nějakou dobu bude bránit v publikování článků.

    Umřel mi noťas. 

    Po delší nemoci, jejíž příčinu se doktorům nepodařilo odhalit a která se projevovala zabitím několika baterek i nabíječek, sekáním a náhlým vypínáním, jsem mu pravděpodobně zarazila dýku do zad, když jsem si nutně potřebovala doplnit level vlákniny a k večerní prokrastinaci u internetu si udělala Psyllium Dr. Poppova. Ačkoliv dostal notebook svůj přísun vlákniny pouze do touchpadu (a moc ho nenačerpal, jelikož jsem hned začala ječet, po hrstech rvát papírový kapesníčky se Šmoulama a hystericky škodu utírat), po třech minutách se ozvalo líbezný "kchchrrrchr" a milovaný HPčko to zabalilo. 

    S ním jsem přišla o spoustu nafocené kosmetiky, dva návody, tři přírodní ingredience, na který jsem byla připravená pět ódy, a hlavně o možnost psát. Už tak parazituju na přítelově notebooku kvůli škole, brigádě a mailům dýl, než se sluší. 

   To by bylo tedy k vysvětlení. Uvidíme, zda se HP v rukou šikovnějších lidí vzpamatuje, nebo ne, každopádně pár dní nebudu schopná publikovat. Doufám, že na mě nezanevřete - slíbit vám můžu pořádnou ódu na bahno z mrtvého moře, DIY na nejjednodušší výživnější krém na zimu, soutěž s kosmetikou BioAroma a recenzi na jejich krémy a spoustu nápadů na Vánoce, protože se moje úchylka začíná rozjídět naplno (dneska jsem si v HMku pořídila šaty proto, že budou ladit s vánočním stromečkem... kill me now).



    Teď ale k věci! Do soutěže o oční stíny Faran se sešlo krásných 65 komentářů, z nichž random vyžvejknul tři vítězné. A že se mu to podařilo fantasticky - každé ze čtenářek, které napsaly svou preferenci odstínu, bude vyhověno.

    První losované číslo byla pětka, pod kterou se skrývala Káťa. Díky Kátě to všechno skvěle vyšlo a doufám, že bude spokojená s odstínem Ultra Sky!



    Druhou výherkyní je autorka 34. komentáře Luci, za kterou poštou poletí Purple Star!




    A do třetice všeho dobrého komentář č.46, který napsala Verča (a Veru, ano, Cherry Lady je přesně taková, jaká si myslíš, že je:)).



    Doufám, že jsem vítězkám zvedla náladu a prosím, aby se mi ozvaly na mail kissabeeblog(at)gmail.com se svou adresou, nejpozději do příští neděle, poté bych losovala znovu. 

    Vy ostatní nemusíte zoufat - v blízké době se na minimálně dvě soutěže můžete těšit!


    A jsem zvědavá, jak se dneska máte - chytáte už vánoční náladu? Vaše technika je ok? Taky krmíte svůj notebook nebo mobil nechtěně tekutou stravou? A nechystáte se náhodou na Signal? My s Tomem rozhodně vyrážíme, minulý rok to nemělo chybu!

    Mějte se krásně,
    M.


P.S. Ještě jednou mnohokrát děkuji obchodu Biooo za poskytnutí úžasných očních stínů do soutěže.


21 komentářů:

  1. Jééé, já to vůbec nečekala ! Moc děkují ! Asi fakt smůla v lásce, štěstí ve hře :)
    Mail už sem poslala.Krásný den :)

    OdpovědětVymazat
  2. At se notas brzo uzdravi :) na Signalu jsem byla vcera a lidi prislo tolik ze bylo uplne na umreni. Byl to pro me tak hororovitej zazitek ze jsem o tom musela napsat clanek http://miiwhq.blogspot.cz/2014/10/na-signal-festival-uz-nikdy-vic.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Mii! Tak my měli asi míň lidí, koneckonců byla neděle, ale mně se líbilo, sem tam by trochu míň lidí neškodilo, ale dalo se:)

      Vymazat
  3. Tak nám taky pošel starej dobrej brach notas a museli jsme koupi nový a vše nahrát atd, takže taky byla na blogu trochu pauza :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vanocni nalada uz me docela chyta...moc by me zajimaly ty saty ladici ke stromecku,ja si kazdej rok kupuju "ke stromecku" neco noveho na sebe pro radost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, máme to stejně! Letošní šaty ke stromečku mám z HM, tmavě zelené, s krátkým rukávem a krajkou, úplně k nim vidím vánoční ozdoby na ucho a budu jako stromeček:)

      Vymazat
  5. Ahoj Miško, přeji noťasovi brzké uzdravení. Minulý týden jsem ti posílala majlík, doufám, že jsem zase nezahučela do spamu :-) Díky K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, jsem teď s mailem neschopná, prosím o trpělivost:) Děkuju moc za přání!

      Vymazat
  6. Ech, snažím se nekrmit své elektrospotřebiče tekutou stravou. Ale ne vždycky se mi to daří. Proto používám termohrnky s mini dírkama na pití (i v práci), aby v případě katastrofy byly škody co nejnižší. I přesto hlásím, že jsem v práci zlikvidovala klávesnici (bohudík jsem byla tak chytrá a dala noťas daleko od sebe na vyvýšené místo) a jednu myšku (asi pošla stářím). Congrats výherkyním, RIP za HP.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tu smůlu, že nejlíp se mi pije z megahrnků o objemu 1l:-/ Ale na noťas se dostalo pár kapek, asi už se mnou neměl trpělivost:D

      Vymazat
  7. jee užasný! ještě nikdy jsem nic nevyhrála! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že Tě výhra potěšila!:)

      Vymazat
    2. ale psala jsem ti e-mail a nepřišla mi žádná odpověď. ?

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Luci, vím o něm, jen je bohužel teď můj čas na internetu limitovaný a věnuji jej převážně škole; každopádně v pátek budu balíčky odesílat a v pátek dám také vědět:)

      Vymazat
  8. Ahoj holky,

    no gratulka!

    Jinak článek jsem četla na mobilu a tam se blbě píše...
    Tááákže, měla jsem notebook asi pět let, baterka vydržela pět hodin a prostě láska na první pohled, kvalitní stroj, i když technický parametry vzhledem k věku už nic moc...
    A samozřejmě před zkouškama jsem ho nesla absolutně unavená z ložnice do obýváku a vyklouzl mi z ruky, plesk, rozbitý LCD a litry slz... Oprava? Nerentabilní...
    Kde vzít 15 papírů na novej? :-D pak se mi rozbil ještě telefon...
    Takže tu hrůzu, kdy notes prostě nejde velice dobře znám a je mi tě líto =o( , ale pevně věřím, že HP půjde vzkřísit =o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, telefon a noťas zároveň? To je úplná sociální smrt! Můj chudák Alcatel dostává dost zabrat a takz teda funguje tak na 60%, ale zatím žije, díkybohu:D Děkuju, taky pořád doufám ve vzkříšení:)

      Vymazat
  9. ahojky:) po delší době zkoušení stínů musím říct, že potřebuji další a další barvičky. Stíny se dobře nanáší (je potřeba štěteček, krátkým aplikátorem mám docela problém, pokud si na víčko nanesu i bázi pod oční stíny, tak vydrží opravdu hodně dlouho. Barva je moc krásná, pokud jí nanesu málo, je světlejší, pokud víc, tak zase tmavší, takže se s ní dá krásně stínovat. Jedinou nevýhodu vidím v balení. Je malé, ale když otvírám víčko, většinou se mi trošku stínů vysype... ale to je hold nevýhoda práškových stínů... takže ještě jednou moc děkuji za možnost vyzkoušení si této dražší značky, jdu obhlídnout další barvičky:) verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru, moc děkuju za dojmy! Musím říct, že mně si stíny taky získaly na první pohled (a to jsem jen opravdu setřela prach ve víčku) a po Ježíšku nějaké plánuji - i když s tmavými odstíny vypadám jako upír, takže něco světlejšího:) Jsem moc ráda, že Ti výhra takhle sedla!

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...