středa 10. září 2014

Takže ten EOS...


    Jo, už ho taky mám. Jako správnej reklamou ovlivnitelnej člověk jsem ve Walmartu skákala (spolu s mladší sestrou) radostí do vzduchu, když jsme u pokladny objevily ikonickej balzám připomínající pidivajíčko. Jen tak na začátek - není jedovatej nebo něco. Jen mi na tý fotce sám přišel děsně smutnej, tak mu pomohl Horácio. 

    Nadšení vydrželo, než jsem vajíčko (do tý doby stokrát ožmoulaný, protože, to mu musím nechat, sahání na tenhle balzám má něco do sebe) otevřela. Vyvalila se na mě parfemace, která mi živě připomněla dovolenou u Berounky. Bylo mi šest a pamatuju si jenom neustálé žebrání o dalších 3,50 kč, jelikož pusinkám malých dětí mix chemie z jahodovýho lízátka děsně vyhovoval.


    Parfemace a bohužel i chuť mi z EOSu dělají nepoužitelný kousek - i když mě v mládí bavilo hrát si na to, že jahodové lízátko je lesk, těm dobám už odzvonilo. Ségra vhodila do košíku variantu s granátovým jablkem a malinou, která chutná a voní na chlup stejně brutálně. 


    O to víc mě překvapilo složení, protože pokud stránky nelžou, je to pecka. Osobně jsem tipovala, že dobrých 70% musí tvořit cukr, člověk ale nemůže mít vždycky pravdu. Na prvních místech včelí vosk, jojobový, kokosový a olivový olej, vitamin E... Ta hrůza, co mi křiví hubu, je pojmenována nenápadným "Natural flavor (aroma)", na kterým je dle mých pocitů naturální možná tak to slovo. 

    Samotné účinky veleslavného balzámu jsem moc posoudit nemohla. Na rtech mi byl nepříjemný, za tu chvíli, co jsem ho vydržela na nich mít, jsem toho moc nepochytila... Na druhou stranu co se balení týče, dostal by plnej počet bodů. Kdybych byla trochu víc hipster, nosím EOS v kabelce jenom proto, abych lidem sem tam ukázala, že ho mám. 

    EOS u mě místo nemá. Pokud ale nostalgicky vzpomínáte na jahodová lízátka, chytne vás za srdíčko. 


    Jak jste na tom vy? Podléháte bezhlavě ikonickým výrobkům? Taky by k vám vajíčko do košíku letělo? Nebo už své vajíčko dávno máte? Co na něj říkáte?

    Mějte se krásně,
    M.


P.S. Koupě Horácia v Kutné hoře byl začátek a konec mého emo období.


28 komentářů:

  1. Musím říct, že mě to balení nepřijde ani tak roztomilé jak všichni říkají. Takže jsem asi hodně špatnej hipster :D

    OdpovědětVymazat
  2. Balzamy na pery mám veľmi rada, ale akosi ma tieto EOS nikdy nelákali (ani ten tvar sa mi nepáči, to už Horácio mi je sympatickejší :D ). I keď mne by sa tá jahodová príchuť páčila, ale to rovno ostanem pri Crazy Rumors :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně stejně jsem běhala po americkém Walmartu, drogeriích a lékárnách. Protože ho všichni chtěli přivézt.
    Nakonec jsme jich se ségrou a mamkou táhly dohromady kolem 40 ks (aby měli všichni do foroty :) ). Zůstal mi jeden jediny. Když nechci rtěnku nebo lesk, tak po něm sáhnu. Balení je roztomilé, obsah nijak zvlášť výjímečny...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky...co se EOS týše,nikdy jsem ho neměla a nikdy asi mít nebudu. Domácí balzámek je domácí balzámek...naíc mi na to množství připadne trochu drahý...a co potom...vajíčko se oždibrá a jak dostaneš zbytek ven? nehtem,špachtičkou...je to nehygyenické.Ale to je každého věc...já jsem se spíš chtěla zmínit o Horáciovi :-))) Takovou náhodu jsem nečekala...:-)))Mám taky svého Horácia od střední.Sice má kapku jiné složení lebky,ale to jméno mi padlo do noty.To je mi moc milé.Vzpomněla jsem si na svoje roky na střední a hlavně jsem se strašně dlouho musela smát,když jsem ho u tebe uviděla...Horácio byl můj miláček a mám ho ještě někde ve skříni...kostlivce :-))) Díky za připomínku na krásná léta...Hned bych se vrátila :-)))Pac a pusu tvému Horáciovi :-)

    OdpovědětVymazat
  5. já mám tu variantu s granátovým jablkem, už jsem ale skoro na rovné ploše a maže se dost blbě, jahoda mě čeká ve skříni, tak se teď trochu bojím :D tohle mi teda docela voní i chutná, obal je boží (mám ho v práci, je to uklidňující), ale efekt je nic moc, po chvíli nic necítím a mažu znova. s takovým složením jsem čekala lepší výsledky... a kolegyně ho má teď taky a má stejné dojmy

    OdpovědětVymazat
  6. Přiznám se, že smysl těhle vajíčkových balzámů mi unikl, co je na tom balení tak strašně supr? Nikdy jsem po něm netoužila. Teď když vím, jakou hroznou parfemaci skrývá, tak jedna jasná Díky, nechci!
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiš, to lízátko! Návrat do dětství! Dala bych si ho i teď, tudíž EOS by u mě mohl uspět...a jako kdybych ho někde viděla, přihodím ho, protože to kulaté balení ve mně vzbuzuje touhu po něm...kamarádka si ho nedávno pořídila a mě prostě dost načutává, objednávat z netu se mi sice nechce, ale kdyby někde jen tak ležel, tak po něm skočím.

    OdpovědětVymazat
  8. Vůbec mě to nebere. Jakkoli balzámy potřebuju a používám. Ani ten tvar ne. Ani balení, ani nic.

    OdpovědětVymazat
  9. Já měla dva, malinu a med, myslím. Jako hydratace nic moc, ale vydrží aspon docela dlouho. Každopádně ty co jsem měla já, tak voněly docela hezky :).

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mám teda dva eosy ( vajko a tyčinka) a oba sú super :) pomegranate raspberry si mažem non stop a na moje pery to je zázrak :) hold, každému vyhovuje niečo iné :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle lízátko bylo nejlepší! :D
    Já jsem eosům nepodlehla. Mám raději klasické balzámové tyčinky, navíc jsem zamilovaná spíš do Crazy rumours... :) Že zdravím Horácia... :))

    OdpovědětVymazat
  12. Pořád se zmítám mezi chutí si ho koupit a cenou. Nechce se mi za něj platit víc jak nějakých 100 Kč, což je podle eshopů a dokonce i Ebaye kus pod hranicí ceny. No co, no. Tak na něj budu jen koukat a myslet na ty lízátka, které mi nikdy nijak extrémně nechutnaly... :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ja mam nejaky oranzovy a ze zacatku mi take spise smrdel, na druhou stranu ale na rtech je moc prijemny. Jojo, Miley mu proste udelala skvelou reklamu :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky se občas nechám ovlivnit - třeba ten slavný Carmex, jakmile jsem ho ve Vídni v drogerii spatřila, hned musel letět do košíku!:D
    A i po Carmexu mé komerční srdce touží - samozřejmě kvůli tomu, jak vypadá, ale nalákal mě i tvůj popis (jsem divná, když mě naláká negativní recenze? No...radši si odpovím sama:D) protože co je slaký=to je dobrý:D

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, jahodová lízátka, taky jsem si z nich vždycky dělala lesk :D Mě ten eos nějak neláká
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ja mam 2 prichute. Su fajn a som rada, ze som ich vyskusala, ale znova si ich uz nekupim.

    OdpovědětVymazat
  17. Mám ten samý co ty a po otevření jsem litovala že jsem se nechala zblbnout davem bloggerek. Cítím z něj jen syntetiku a účinek na rtech žádný.

    OdpovědětVymazat
  18. ja som teraz tiez v Amerike, videla som to ale vobec ma to nelaka si to kupit :D Mojim favoritom je "Burt's Bees" balzam na pery :)

    OdpovědětVymazat
  19. EOS bylo jedno z mých největších zklamání.. neskutečně mi vysušuje rty.. nenáviděla jsem ho tak moc, že jsem ten balzám vyjmula a tu kuličku si zkonfiskoval pes :D ted mám ale EOS krém na ruce a tenb naštěstí tak špatnej není..

    Co se týče balzámů na rty, tak nejlepší je prostě domácí, a pak mám ráda Burt's bees :)

    OdpovědětVymazat
  20. Musim rict, ze EOS miluju a je to jedinej balzam, kterej na puse snesu, protoze jinak cokoliv si na pusu dam, tak mi to leze krkem, ale tohle je bomba, nespotrebuje se ho hodne, krasne voni (skoro vsechny druhy), chutna a kazd baleni mam vzdycky na dlouho. :) Pouzivam ho uz vic jak dva roky a nemuzu rict jediny krivy slovo :) Kazdymu asi sedi neco jinyho :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já osobně mám EOS ráda. Doma jich mám asi 5 a to díky tomu, že když jsem byla v USA narazila jsem na ně,když byly ve slevě ;). Parfemace mi nějak nevadí... je to prostě takový normální balzámek v moc pěkném balení, ale co se týče hydratace znám i lepší ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Díky všem za komentáře! EOS je, koukám, buď love, nebo hate:)

    OdpovědětVymazat
  23. Vůbec nevím o co tady dneska go, to jsem tak moc v lese? :) Tu věc vidím poprvé ale jak je vidno, o nic jsem nepřišla, dobré vědět! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš zůstat šťastně v lese, fakt není až tak o co stát:D

      Vymazat
  24. Já tě tentokrát teda asi poslechnu :-D Strašně dlouho mě láká to nepraktické balení....ale recenze na něj čtu průměrné až negativní. Asi ho z listu přání smažu.

    OdpovědětVymazat
  25. EHmmm.... tak ja mam jak ruzovy, tak cerveny a nejradeji zeleny :D koupila jsem ho i manzelovi a nemuzeme si ho vynachvalit. Kazdopadne nejsem momentalne v cesku takze kupuji v zahranici za cca 100Kc a nechapu proc v cesku stoji skoro 200. tolik bych za nej rozhodne nedala :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ziju v Kanade a nemuzu si ho vynachvalit. Samozrejme nekupuji takove ty silne sladke vune jako jahoda ci granatove jabko, ale camomile honey je nejlepsi co jsem vyzkousel. Vzdy mi brutalne v zime -30C praskaly rty, nebo na lyzich. Zkousel jsem Niveu i takove ty z lekarny a vetsinou bud nepomohli nebo byli strasne vetrove a palilo me to na rtech jeste vice.
    Kdyz pouzivam EOS tak je to prijemne a za noc mam rty kompletne spravene od krve az po zahojene rany. Nedam na nej dopustit ale ne kvuli znacce ci cene, ostatne v Costco koupim jeden EOS za $2, coz je necelych 40 korun ceskych.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...