pondělí 8. září 2014

Tag: 40 kosmetických otázek



    Žádný tag jsem nedělala už sakra dlouho. A jelikož mám antibiotika, na sluníčku mi moc fajnově není a kdybych si pustila třetího Harryho Pottera za sebou, bylo by mi trapně, ambiciózně jsem se pustila do megadlouhého kosmetického tagu. 


1. Kolikrát denně si čistíš pleť?
V tom pravém smyslu slova „čistit“ jednou, věnuji se jí ale ráno i večer.

2. Jaký máš typ pleti?
Po pubertě, kdy jsem měla pocit, že mám pleť neuvěřitelně mastnou, a odmastila ji do té míry, že byla jednu dobu brutálně suchá, se ustálila na jakémsi normálním levelu. Ale citlivá je mrcha pořád.

3. Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čištění pleti?
Aktuálně se odličuji meduňkovým olejem od Saloosu, což pro mě zahrnuje jak odičovací, tak čistící fázi; párkrát do týdne to doplňuji jílovou nebo bahenní maskou.


4. Používáš peeling?
Momentálně ne. Sice pocit po použití peelingu miluju a doma mám jak nějaké od Lushe, tak vlastní výroby, zjistila jsem ale, že to mé pleti tolik nesvědčí a zmiňovaná jílová maska jednou za čas mi peeling ve funkci pěkně nahradí.

5. Jaký pleťový krém používáš?
Poslední dobou žádný. Poslední měsíc a půl kopu za oleje, u kterých mě hrozně baví jejich variabilita.

6. Máš pihy?
Ne, ale vždycky jsem je všem děsně záviděla.

7. Používáš oční krém?
Na oční okolí taktéž používám směs olejů, sem tam sáhnu i po svém očním krému.

8. Máš nebo jsi někdy měla problém s akné?
No jejej. („No jejej“ je jedno ze slovních spojení, díky kterým musím mít češtinu ráda.) Poslední dobou díky upravené péči o pleť ale ustoupilo na minimum – vlastně nevím, kdy jsem měla pupínek naposledy, nepočítám-li pár černých teček. Nejhorší nápor akné jsem dostala k dvacátým narozeninám. Byl to super rok. 



9. Jestli ano, co ti nejvíc pomohlo?
Akné mi potlačil multifunkční krém, úplně ho stáhl zázračný Miraclean. Nejvíc mi ale pomohlo, že jsem si uvědomila, že přesušování humáčema z drogerie mi fakt nepomůže.

10. Jaký makeup momentálně používáš?
Makeup v pravém slova smyslu nepoužívám, ale BB creamy jsou v podstatě makeupem 2.0 – aktuálně nadšeně dopatlávám vzoreček Lioele Waterdrop BB, který plánuji objednávat v plném balení, stále jsem dost opálená, abych mohla používat Niveu, dělám si názor na BB od Rimmelu, který byl jako dárek k zářijové Elle, užívám si lehký Holika Holika, na večer sahám po Misshe… Sakra, mám jich moc.

11. Jaký korektor používáš?
Na kruhy pod očima je suverénně nejlepší skinfoodovský Salmon concealer, jinak jsem si oblíbila rozjasňovací korektor od L’Óreal, který používám tak nějak na všechno – často si vystačím pouze s ním a na nějaké BB kašlu. 


12. Jaký máš barevný tón pleti?
Těžko říct. Jsem dost světlá, na druhou stranu barevně spíše teplý typ, když je mi ale zima, jsem bílorůžová… Asi chameleon.

13. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?
Ne-e. Nelíbí se mi to, jednak bych to v životě neuměla nalepit, jednak je v 80% výsledek dost poznat. Doteď mě straší ve snech slečna, co vysedávala na přednáškách přede mnou a jejíž řasy jsme s kamarádkou zděšeně pozorovaly, jak si vesele končí až daleko nad obočím.

14. Věděla jsi, že by si měla měnit řasenku každé tři měsíce?
Já pro novou chodím nejpozději jednou za dva. A při ceně mých oblíbených od Miss Sporty mě to fakt nezruinuje.

15. Jakou značku řasenky momentálně používáš?
Momentálně mám Maybellinku, která se u nás neprodává, v USA je celkem nově, její pohyblivý megakartáček slibuje řasy až do nebes a jsou to zase jenom kecy. Už se těším na ozkoušenou IncrediBall

16. Drogerie nebo parfumerie?

V parfumerii si připadám jako zvířátko, který uteklo ze ZOO, a to nemám na mysli roztomilýho lemura, ale pěkně podezřelýho vřešťana nebo tak něco. Alespoň tak na mě vždycky koukají slečny prodavačky a páni sekuriťáci. Ne, dík. Můžu dát možnost internet?

17. Využila jsi někdy služby profesionální vizážistky?
Maminčina kamarádka, která se na kolena středního věku vizážistkou stala, mi vysvětila, že mi sluší švestkové tóny, načež mě nalíčila tak, že hrabě Drákula měl proti mně svěží očka. Tento milý zážitek mě utvrdil v tom, že i na věneček a maturák bylo dobré líčit se sama, a jednou se budu sama líčit snad i na svatbu. Ani sebelepší vizážistka neví, jak je kdo zvyklý se denně líčit, a na fotkách z důležitýho dnu je fajn, když se člověk pozná. 


18. Jaké pomůcky pří líčení používáš?
Zrcátko a štětec.  A občas náušnice, jejímž koncem separuju slepený řasy.

19. Používáš podkladovou bází pod makeup?
Ne-e.

20. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?
Ne-e. Nepoužívám ani oční stíny, takže tak.

21. Jaký je tvůj nejoblíbenější stín?
Hm… Vzhledem k tomu, že stíny nepoužívám, je odpověď jasná. Každopádně doma mám dva kalíšky Color Tattoos, a když je nějaká jó velká událost, tak na ně sem tam dojde.

22. Na líčení očí používáš spíše tužku nebo tekutou linku?
Opět ani jedno… Ovšem se na tomhle místě sluší podotknout, že si pro sebe dokážu najít supr tag. Vůbec to není tak, že na půlku otázek neříkám nic.

23. Nějaké doporučení nebo tip k předchozí otázce?
Kdybych mohla, vrátím se o 7 let dozadu a vysvětlím si, že ta černá tužka fakt není dobrej nápad.

24. Co si myslíš o používání pigmentů místo očních stínů?
Že chrousti nejsou nesmrtelní.  

25. Používáš (nebo jsi někdy použila) minerální makeup?
Ano, na zadek mě to bůhvíjak neposadilo a zůstávám u BBček.

26. Jaká je tvoje oblíbená rtěnka?
Asi tak všechny rtěnky na světě kromě brutální Milani. Nejčastěji používám LipcolorButters od Astoru ve všech možných odstínech, máme-li ale mluvit o rtěnkách jako takových, můžu zmínit retročervenou Kate od Rimmelu nebo nové rtěnky od Avonu.

27. A lesk?
Nesluší mi, lepí mi vlasy, nepoužívám.

Papej...

28. Tvoje oblíbená tvářenka?
Tvářenky mě poslední dobou začínají dost bavit, nejvíce používám dvě růžovky od Mary Kay.

29. Kupuješ si kosmetiku přes ebay?
Jo, ať žije Ebay!

30. Máš ráda kosmetiku z drogerie?
Mám. Jsem toho názoru, že člověk nepotřebuje řasenku za tisícovku, když mu stejnou službu prokáže drogérková za desetinu ceny. Za lak na nehty bych velké peníze také nedala, BB kupuji asijská, chubbystick od Clinique rozhodně není lepší, než mé oblíbené Astorky… Na druhou stranu od většiny pečující kosmetiky z drogerie bych dala ruce pryč.

31. Vyhledáváš/využíváš slevy na kosmetiku?
Snažím se jim nepodléhat, kuponky vypadají lákavě, většinou ale koupím něco, co akorát skončí v košíku s kosmetikou, na kterou nesáhnu, co je rok dlouhý. Naposledy jsem ale využila DM slevu na výše zmíněný rozjasňující korektor, kterého rozhodně nelituji.

32. Přemýšlela jsi někdy nad kosmetickým certifikátem?
Vzhledem k tomu, že sama nepoužívám 50% kosmetických vychytávek a štětce mě iritují, asi by to nebylo nic pro mě.

33. Kterou část líčení máš ráda nejméně?
Obočí! Mé vlastní je snad průhledné, obličej samozřejmě vypadá lépe s rámem, na druhou stranu musím nanést dostatečně málo barvy, aby se netlouklo se světlými vlasy… Je to věda. Jeden tah mimo a je ze mě klaun.


34. Co považuješ za nejhorší kosmetický prohřešek?
Tak nejvíc mě zarazily výše zmíněné řasy až na čelo. Běžně mě pobaví obočí, ať už vytrhané na tenkou linku, vytrhané jakkoliv jinak směšně nebo dokreslené do prapodivných tvarů a tlouštěk. Boží.

35. Máš ráda výraznější barvy v líčení?
Na oči si vystačím jen s řasenkou, což mi vyrovnává řvavá rtěnka. Zbožňuju jakoukoliv oranžovou, červenou nebo teplý odstín růžové, nemusím jen odstíny fialové a studené růžovky.

36. Líčení které známé celebrity se ti nejvíce líbí?
Můžeme říct, že je Lisa Eldridge celebrita? Měla bych jasno. Pokud ne – každá celebrita je díky týmu šikovných lidí nalíčena pěkně, takže to můžeme hodit komukoliv. Třeba taková Emma Watson vypadá vždycky fantasticky. Na druhou stranu líčit něco takovýho musí bejt hračka. 


37. Kdyby sis mohla nechat jen jeden produkt z tvé kosmetické taštičky, který by to byl?
Řasenku, bez váhání.

38. Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoliv makeupu?
Tom mi často lichotí už po probuzení, tak doufám, že moc nekecá. Myslím ale, že to mám jako každá ženská - někdy to jde, někdy vypadám jako chlapec po prochlastané noci.

39. Kdyby sis musela vybrat jednu kosmetickou značku, která by tě doživotně sponzorovala, která by to byla?
Ačkoliv se o přírodní kosmetiku nejedná ani náhodou, Skinfood. Ty obaly! Ty vůně! Ovoce a zelenina v každém názvu!

40. A na závěr - jaký je tvůj názor na (ne)důležitost kosmetiky v životě ženy?
Na jednu stranu je kosmetika jen prkotina a koníček, zejména když si ji člověk dá do souvislosti se vším, co se kolem nás děje. (Aneb někdo pomáhá v Africe nakaženým ebolou, někdo má kosmetickej blog... Ehm.) Fakt ale je, že na vzhled jsou kladeny čím dál vyšší nároky, a absolutní ignorace jakéhosi ideálu krásy žádný štěstí nepřinese, ať už v sociální, nebo profesní rovině. Takže všeho s mírou. A bez housenkovýho obočí. 


A jak jste na tom vy? Ve kterým bodech si rozumíme, a kde se naopak rozcházíme? Jak důležitá je kosmetika ve vašem životě?

Mějte se krásně,
M. 


P.S. Obrázky jsou posbíraný všude po internetu a já jsem dost líná na to, abych uváděla přesný odkazy. Navíc se učím plíst a další Harry Potter čeká. Není času nazbyt.

13 komentářů:

  1. Trochu jsi mě překvapila tím, že vůbec nepoužíváš očn stíny ani linky. Mezi bloggerkami je to dost neobvyklý úkaz. :-) Ale je fakt, že oči a řasy máš krásné. Sama je taky nepoužívám, a na speciální příležitosti mám Color tatoos, přesně jako ty. :-D Přijde mi, že málokterá slečna umí linky používat, aby na nich vypadaly dobře.
    Pro mě je úplným základem líčení obočí; mé původní je ohavné, přerůstá do všech světových stran a kroutí se tamtéž, ovšem já ho každý den krotím a lehce nalíčím, takže nakonec vypadá moc dobře. Paradoxně je obočí to jediné, co mi na obličeji lidi chválí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó děkuju, spíš jsem líná stíny a linky používat a ani to neumím:) Linky se mi líbí na pár hodně výrazných lidech, ale běžně kopu spíš za jednodušší líčení očí:)
      Já líčení celkem dlouho nelíčila, díky bohu, že to už dělám! Mé je tak nudné, že si ho snad nikdy nikdo nevšiml:D

      Vymazat
  2. Máme to rovnako, iba BB a riasenku :) žiadne tiene, ja dokonca ani líčka, obočie...radšej budem mať blede obočie ako na kilometer bijuce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s tím obočím souhlasím:) Tvářenku jsem se naučila dávat až asi dva roky zpátky, ale mně docela pomáhá vypadat "živě", plus mám relativně široký obličej, tak to opticky dodá na jakési plastičnosti:)

      Vymazat
  3. Housenka - viz Přátelé - Vypadá to, jako by housenka máma honila své dítě :D Jinak souhlasit musím s obočím, občas to slečny fakt přehánějí. Řasy nalepené se mi líbí jen u vyjímečných příležitostí - třeba na svatbu ples atd. Ale nedokážu si představit, že bych je měla trvale prodloužené (asi by to k cyklistické helmě moc neladilo :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Friends momentálně zase koukám, vliv na tag je jasnej:D Já řasy jednou prodloužené měla - vyhrála jsem to v Cosmopolitanu - a ač to vypadalo docela přirozeně, nikdy víc! Přerůstaly, padaly, dráždily v oku... A tolik peněz bych za to nedala, ani kdyby to bylo sebelepší:)

      Vymazat
    2. Musím si doma pustit ten díl s tím obočím :D:D No asi jsem taky líná utrácet za tyhle "vychytávky".

      Vymazat
  4. Nedávno jsem si vyzkoušela jaké to je absolutně bez kosmetiky...jela jsem za přítelem na víkend přes celou republiku a až u něj jsem si uvědomila že kosmetická taštička zůstala ležet doma na stole...pokud bych běhala po horách vůbec by to nevadilo, ale já byla ve městě a musela jsem chodit mezi lidi...nejdřív jsem byla lehce vyděšená a uvažovala nad tím, že zase rychle odjedu, nebo že poběžím do nejbližší drogérie...no a nakonec jsem se povznesla...obličej si ráno namazala krémem na ekzém, vyrazila do víru velkoměsta a pokud vím, nikdo si nestěžoval...bylo to celkem osvěžující vystoupení z rutiny...
    Jinak používám BB, korektor na pupínky, jemně pudru, stíny protože je potřebuju dopatlat a je mi líto je vyhodit netknuté a řasenku...a nebo taky nic :-)
    Zu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, tak to by byl pro mě očistec! Na druhou stranu mít tak zářivý oči jako ty, asi bych si taky troufla:) Mimochodem, ekzém lepší?

      Vymazat
  5. Já jsem také pro jemné oči a výraznější rtěnku..už jen proto, že nosím brýle a bez nich bych si ty oči nenamalovala :D a přijde mi to originální - všechny holky co znám (a malujou se) nosí černě orámované oči a rty zamalované makeupem..což je upřímně řečeno strašné -_- akorát zas pro změnu nemám ráda oranžovou ale studenou růžovou a fialovou jo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rty zamalované makeupem, vážně?? K nám do Pardubic tenhle trend naštěstí ještě nedorazil, to nemůže bejt pěkný... Já si na oči sice vidím, ale že bych s nima byla bůhvíjak šikovná, to vůbec:)

      Vymazat
    2. No jako hodně lidí si dává makeup tak, že při tom docela hodně přetře i rty a k tomu černé oči = vypadají jak mrtvoly

      Vymazat
  6. Jakýho HP máš nejradši? A jakou scénu? A jakou postavu? A jakýho učitele? A..... :))) Musíme někdy na harrypotterovskej pokec!

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...