pátek 19. září 2014

Pleťové tonikum s růží a diktamem BioAroma


    V tmavý lahvičce se ukrejvá:
a) poklad;
b) pleťové tonikum;
c) něco, co přivede váš nos do stavu Nirvany.

    Pokud jste vybrali jakoukoliv odpověď či jakoukoliv jejich kombinaci, gratuluju, sice nic nevyhráváte, ale můžete mít dobrej pocit z toho, jak vám to myslí. Odpověď za b) je sice nejakurátnější, nicméně áčko i céčko v sobě taky kus pravdy mají. 

    Na vlně BioAromáckýho nadšení, který mi doma zavládlo, jsem si objednala pleťovou vodu s výtažky růže, tea tree a diktamem. V poslední době mám lehkou diktamovou mánii, jak kvůli krému, tak kvůli esenciálnímu oleji, který mi doma přistál, velký podíl na tom má i fakt, že se jedná o výtažek z rostliny rostoucí pouze na Krétě (5 bodů pro tonikum), hlavně ale fakt, že právě diktamos je v knížkách o Harrym Potterovi používaný jako rychlá pomoc od bolesti a na ošetření ranek (100 bodů pro Nebelvír tonikum). 


    Tonikum voní jako růžová voda šmrncnutá něčím dřevitým a pyšní se téměř dokonalým složením (zdravím alkohol, na druhou stranu k toniku zkrátka patří). Růže má za úkol pleť zpevňovat a harmonizovat, diktamos vyhlazovat a pomáhat s případnými jizvičkami, tea tree všichni známe jako zabijáka bakterií. Vhodná má být pro všechny typy pleti od suché po aknózní. 

    Má pleť je momentálně normální a citlivá a s tonikem si rozumí. Používám jej ráno i večer na čistou pleť před nanesením pleťového oleje, odlito mám trochu i v menší lahvičce s rozprašovačem, kterou s sebou, když se mi chce, hodím do kabelky (zvyk, který mi zůstal z USA, kde se mnou tonikum cestovalo v podstatě všude). Připadá mi, že cáknutí tonika či termální vody během dne udělá makeupu dobrou službu. 

    O službě samotného tonika mluvit úplně nemůžu, protože to zkrátka nepoznám. Zhruba spolu s ním jsem totiž vyměnila krémy za oleje, těžko říct, jestli na krásně vyživené pleti má tonikum také podíl. Jsem ale spokojená s obsahem lahvičky a rozhodně nevylučuji, že by to byla moje poslední. 

    Pleťové tonikum má objem 100 ml (a stále ho mám překvapivě dost), koupíte ho zde a nezapomeňte, že pokud se na stránkách BioAroma registrujete, máte automaticky 25% slevu na první nákup.


    Jak jste na tom vy? Používáte pleťové vody či tonika? Poznáte na sobě jejich službu? Co je vaším favoritem? Oslovila vás BioAroma tak, jako mě?

    Mějte se krásně,
    M.

   

20 komentářů:

  1. to vypadá výborně! osobně jsem díky Tobě BioAromu taky zkusila, zakoupila jsem olej proti pigmentacím na noc a balzám na akné s bergamotem? je to možný? (nemám u sebe, tak nevím, jak přesně se to jmenuje), obojí používám cca měsíc, noční olej je hrozně příjemný, skutečně lehce zesvětluje diskolorace po akné. s balzámem je to trošku těžší, mám z toho smíšené pocity. původně jsem ho chtěla používat na den, ale je moc mastný, nedrží na něm makeup, takže posledních 14 dní ho kombinuju na noc právě se zmíněným olejem..jinak složení obou produktů je fakt úžasný!
    jinak můžu doporučit akci Delarom, tento měsíc probíhá propagačka v salonech po celé ČR, včera jsem se zúčastnila v ČB a moc mě to oslovilo, za prvé skvělá paní kosmetička, za druhé skvělá paní od Delaromu, která o tom ví úplně vše, vzaly si mě do parády, peeling rukou, zábal, potom jsme zkoušely i nějakou pleťovku, odnesla jsem si spoustu vzorečků, perfektní citrusovou vůni a lehkou opičku. tajže jestli to třeba bude ve Tvém městě a budeš mít čas, je to moc příjemně strávený čas :) hezký den. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím vás Petro,
      pokud je pro vás krém mastný, zkuste ho smíchat s vodou. Do dlaně dejte maličké množství krému, přidejte kapku, dvě vody, tonika nebo aloe vera gelu a prstem míchejte dohromady dokud se nevytvoří bílá emulze. Vlastně přimícháte do koncentrovaného krému vodu a vytvoříte klasický bílý krém. Potom naneste na pleť. Makeup na tom drží dobře.
      Krémy od BioAromy jsou vysoce koncentrované a používá se jich malinké množství, zlomek toho, co jsme zvyklé u "klasických" krémů.

      Vymazat
    2. Děkuju moc za tip! Určitě vyzkouším. Jinak skutečně používám opravdu malé množství, protože je to, jak píšete, hodně koncentrované. Jinak jsem s péčí velmi spokojená, na noc to velice ráda používám, je moc příjemná.

      Vymazat
    3. Tak to mě opravdu moc těší. :-)
      Mějte se krásně.
      Monika

      Vymazat
    4. Včera jsem si vyzvedla svou první várku nákupu u BioAroma - krém na akné a jílovou čistící masku, ještě jsem nic z toho nevyzkoušela, chci nejrpve dopotřebovat krém co nyní mám,ale neodolala jsem a přičichla a ta vůně balzámu je nááádherná. A díky za tip kdyby na mě byl mastný :) Ráda bych ho používala na den i noc tak uvidím. Ale to tonikum mě dost nalákalo, vůně bude jistě nááádherná :)

      Vymazat
  2. presne toto tonikum mám a veľmi si ho šetrím, pretože je super a má úžasnú vôňu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojda,

    o toniku jsem přemejšlela, když jsem objednávala krém... neobjednala jsem ho s tím, že vyzkouším krém a uvidím... Mno na krém jsem každopádně zvědavá =o) dneska si pro něj jedu...
    A pokud to bude láska, tak do tonika půjdu.
    Já nerada kupuju celý řady, to stojí spoustu peněz =o) a pak by to třeba nefungovalo a to by mi štvalo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak v tom Tě naprosto chápu. Jakýpak máš krém?:)

      Vymazat
  4. já používám květovky, ten alkohol bych si asi nelajsla, ale souhlasím, vypadá úžasně :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K toniku to patří, i když bych se bez toho taky obešla:)

      Vymazat
  5. Používám vodu s růží od Alverde. Opustila jsem micelárky, klasické pleťové vody mi fungují lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelárky už u mě nemají místo dlouho, já mám ráda domácí růžovou vodu a tohle tonikum si mě taky získalo:)

      Vymazat
  6. Ouuu, to vypadá moc hezky! A nejen toto tonikum, skoupila bych od nich všechno :-) tedy děkuji za tip, asi provětrám peněženku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě budeš spokojená, je to úžasná kosmetika!;)

      Vymazat
  7. Míšo, máš zkušenosti ještě s jinými výrobky této kosmetiky z Kréty? Sedí mi oleje, ale u této značky mi přijdou zajímavé i krémy - třeba na akné s tea trea, geránií a bergamotem nebo krém s jojobovým olejem či depigmentační balzám na noc? Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, mám je v plánu co nejdříve prubnout, zatím s nimi zkušenosti nemám:)

      Vymazat
    2. Díky za odpověď, budu se tedy těšit na dojmy z nových produktů. Eva

      Vymazat
  8. Já sem zjistila, že jak je v něčem růže nebo to po ní voní, tak po tom hned začnu šilhat... A jak je v tom ještě diktamos? To musí být neodolatelný koktejl! Tonika jsem začala používat sice teprve nedávno ale už bez nich nedám ani ránu, na mojí mastnější,pórovitou pleť jsou ideální. Tak až mi dojdou moje nynější, vím co prubnout , díky;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diktamos je prostě paráda! Taky jsem nebyla na tonika zvyklá, používala jsem růžovou pleťovou vodu nebo svou bylinkovou směs, ale s tímto jsem také moc spokojená:)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...