sobota 6. září 2014

Dobrýho šestýho: APLA

 
Zdroj

    Blogový příspěvek s charitativním podtextem mi minulý měsíc bohužel utekl, o to víc doufám, že se více lidí aktivně zúčastní toho dnešního, který jsem se rozhodla zaměřit na autismus. Tato porucha mentálního vývoje dle statistik postihne v ČR zhruba 200 narozených dětí ročně.

    Chlapečka s takovou poruchou máme v ulici, a kromě velké plachosti - téměř nikdy ho nevidíme - by člověk na první pohled neuhodl, že je něco jinak. Své o tom ví ovšem jeho maminka, která ho může dávat do speciální školy pouze na dvě hodiny denně, kromě kterých věnuje 100% času jemu. Zajímavé je, že chlapec je výborný, co se zvířat týče - naše dvě potvory se venku nenechají pochovat ani od nás, natož od cizích lidí, a právě malý soused je výjimkou.

    Začlenění lidí s autismem do společnosti není snadné; jedinou možností, která pomáhá stav zlepšit, je speciální pedagogika s využitím kognitivně behaviorální terapie. O odbornou pomoc a o podporu rodin s dětmi s autismem se stará sdružení APLA- Asociace pomáhající lidem s autismem.

    Díky DMS můžeme přispět třiceti korunami i my - stačí poslat SMS ve tvaru

"DMS APLA" na číslo 87 777.

    Chvilku se s matematikou porochním v utopii; víte, kolik by APLA dostalo na účet, kdyby přispěl každý přes Blogger přihlášený čtenář Kiss a Bee? Číslo se blíží dvaceti tisícům. Obětujme částku, za kterou bychom si koupili jednu čokoládu, polovinu nejlevnějšího šamponu v drogérce nebo lak od Essence, který stejně nepotřebujeme, a pomožme společně někomu, komu mohou tyto peníze výrazně pomoci. 

    Ocení to i vaše karma. A karma není sranda. 
 

    Moje karma je se mnou pro dnešek spokojená; co ta vaše?

    Mějte se krásně,
    M.

   

9 komentářů:

  1. Vypadla ti z cisla jedna sedmicka. Je to: 87777

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky díky díky! Nechápu, jak se mi to povedlo takhle zblbnout.

      Vymazat
    2. Neni vubec zac. Jsem moc rada, ze Dobryho sestyho delas :)

      Vymazat
  2. Odesláno. :-) Mimochodem, k tématu doporučuju knížku Rychlost temnoty, jejíž hlavní postavou je autista. Autorka je myslím matka autisty, a asi i proto je to tak dobře popsané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Len, děkuji za doporučení, musím na to mrknout.

      Vymazat
    2. Snad se ti bude líbit, já si ji úplně zamilovala. Jo a je to fakt hodně silný příběh; já největší chladnokrevňák jsem u toho úplně vyměkla. :-)

      Vymazat
  3. Perfektní blog, strašně se mi líbí Tvůj styl. Člověk si vylepší nejen zevnějšek, ale i karmu ;) Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, moc děkuju za všechny, kteří Tvoje (nejen to dnešní) "Dobrýho šestýho" potřebují!!
    Sms odeslána!!
    Krásný spokojený den...Kat....

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...