středa 3. září 2014

Chubby stick od Clinique? Meh...


    Taky se vám stává, že máte k nějaké konkrétní šmince naprosto grandiózní očekávání, který je v momentu vyzkoušení zašlapaný do země? Já většinou ne - většinou totiž pouze čekám, že dekorativní kosmetika bude splňovat funkci, pro kterou je určená, a pokud je v té funkci nějak výrazně lepší, než dosavadní předchůdci, přijde nadšení. Pokud ne - meh, stane se. 

    Za dekorativku moc neutrácím, šminek mám sice, hanba, až dost, ale moje fasáda zůstává stejná za použití téměř stejných produktů. Asi jsem na Sephoru, její zboží a zejména její prodavačky ještě moc student, nebo je to prostě fakt, že mi momentálně větší radost udělá litr rybízovýho vína z farmářskýho trhu. Ale tak každej máme něco a tenhle příspěvek rozhodně nemá být takovým tím podívejte-jak-šetřím-a-jsem-rozumná-a-vůbec-ne-shopaholik článkem (rozhodně ne od někoho, kdo je schopnej obětovat šeredný peníze za předraženou plechovou retroceduli s Batmanem). 

    V USA nicméně přišel moment, kdy mě opustil milovaný Lipcolor Butter od Astoru (budiž mu random skládka poblíž San Franciska lehká), a protože jsem si jako praktická dívka vzala pouze dvě barvy na rty, a protože jako marnivá dívka se bez oranžové neobejdu, došlo na Clinique.


    Vychvalovaný Clinique. Geniální Clinique, který celou mánii chubbysticků ("macatých klacků na rty", jak jim krásně říká Boo) odstartoval. Božský Clinique barevný balzám, který v Čechách pod čtyři stovky nekoupíte. 

    Byl tam, a stál v přepočtu méně než polovinu. A byl tam dokonce odstín Oversized Orange, po kterým jsem prahla a který má patřit k těm výraznějším barvám.

    Vzhledem k tomu, jak jsem unešená z tyčinek od Astoru (disponuju pěti a téměř nic jiného na rtech nenosím), čekala jsem, že když si nanesu ten pravý chubby stick, rozlije se nebem duha a na jednorožci mi přijede Bill Gates dát pár milionů dolarů za to, jak mám krásnou pusu. Nebo něco na ten způsob. 

    Celá situace se obešla bez jednorožců. Skutečnosti, že chubby stick nevoní jako Astor, nenanáší se krásně jako Astor a neklouže po rtech příjemně jako Astor, bych ještě přešla. Horší už byla výdrž, pigmentace a pocit na rtech, který bych shrnula jako "na prd". 

    Ačkoliv má chubby stick od Clinique vcelku líbezné složení, jako s balzámem si s ním nepřipadám (za což zčásti asi můžou ty zpropadené třpytky). To se dá překousnout, ostatně si mažu pusu balzámy pořád (buďme upřímní, je co spotřebovávat). Pigmentace mě ale zklamala neskutečně. Tyčinkou Astor stačí přejet jednou po rtech a mám rovnoměrnou, sytou barvu, která svítí na sto metrů a drží až nečekaně dlouho. S Clinique šmrdlám, a po pěti minutách šmrdlání mám trochu živější nádech. Což u mě konkrétně neprojde. Neprojde u mě ani "leskový" finiš". Samozřejmě otázka názoru.
    

    Tady je na ruce pro porovnání na ruce maximálně dlouhé šmrdlání s Clinique nad nedbalým čmárnutím nejumírněnějším odstínem Astoru. Z fotky není bohužel rozdíl tak markantní. (A tak aspoň všichni vidíte, že mám po létě taky opálenou ruku.)

    Zkrátka se Clinique řadí (vedle mj. Chanelu no. 5, ke kterýmu jsem si před pár lety šla slavnostně čichnout s tím, že tou nádherou padnu k zemi, a pád k zemi málem nastal z opačýho důvodu) ke kosmetice, která mi potvrzuje, že mně konkrétně drogérka na většinu dekorativky stačí. Ne že bych Chubby stick nedopoužívala - nicméně si při nejbližší příležitosti doujdu pro novej oranžovej Astor za rozumnějších 169 a budu z něj mít o to lepší pocit. A nad fotkama chubby sticků v časopise se už rozplývat taky nebudu.


    Co vy a velká očekávání? Které kousky zklamaly vás? A jak by u vás dopadl souboj originálu a (jedné z mnoha) kopií?

    Mějte se krásně,
    M.

31 komentářů:

  1. Tyjo, tak to bych nečekala. Já si taky myslela bůhvíco to nebude. Já mám tlustopastelku od Catrice ve dvou odstínech, voní jak vanilkové rohlíčky, barví dost a je mo přijemná. Za 129 Kč je ještě levnější než Astor, doporučuju vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Catrice se dlouho chystám, podle toho, co píšeš, voní podobně jako mé milované Astorky, rozhodně ji zkusím, s Catrice bývám spokojená:)

      Vymazat
  2. já mám Clinique a Catrice - ta sice líp voní a klouže po rtech, ale je děsně lesklá. navíc pravou čubinu mám v naprosto peckovém odstínu Mega Melon, který prostě ty ostatní nemají. a upřímně mě ani ty jejich ostatní odstíny nelákají, ani od Catrice, ani od Astoru :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten by mně asi tolik neseděl, jsem spíš na ty hodně výrazné:) A pro mě platí pravidlo čím víc odstínů, tím líp!:D

      Vymazat
  3. Ty píšeš hrozně skvěle prostě :D Zbožňuju tvoje metafory! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Díky bohu, teď už vím že jí nepotřebuju :o) Já zjistila že se bez té drahé dekorativky vážně obejdu- viz. můj článek o Hervaně. Je to všecko tak předražené že jsem po koupi vždycky spíš naštvaná (přesně jak píšeš - je to fajn, ale za ty kačky naprosto neadekvátní). To raději nějáké krášlítko z přírodní kosmetiky a ušetřené peníze vložit do něčeho smysluplnějšího. Ale chápu že si tím někdo může dělat radost, to zas jo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, v tom článku jsem se taky našla. Více peněz dám do kvalitní pečující kosmetiky (respektive kvalitních surovin), u dekorativky mi to je víceméně fuk, hlavně když to funguje, a třeba řasenka od Miss Sporty za 79 korun mi slouží líp, než Dolls Eyes. Ale jako koníček to taky beru:D

      Vymazat
  5. Ja som si tiez v Spanielsku kupila prvny originalny tlusty klacek :D S Astorom je skutocne neporovatelny. Ale nepovedala by som, ze horsi..ibaze iny. Astor odtiene mam dva a popravde ich kvoli sytosti pouzivam malo. Zato Clinique mi vyhovuje prave tou nenapadnostou a tym, ze pery prirodzene a jemne zafarbi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiný, to jo, pro mě bohužel tím horším způsobem:D Tobě vyhovuje přesně můj opak, ale tak tím je to tak zábavný, že jsme každej jinej:)

      Vymazat
  6. Chubby stick mě lákají, ale zase se mi za to nechce dávat tolik peněz :). Viděla jsem na blogy ty od Astor a ty se mi líbily, tak spíš vyzkouším ten Astor
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Astor za to rozhodně stojí, Clinique by za mě nestál ani za stovku:)

      Vymazat
  7. A jaké odstíny od Astor máš, které se ti líbí? Jsem taky světlý typ, blond vlasy, teplý odstín...tak budu ráda za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, tak to jsme, zdá se, stejné typy:) Mé nejoblíbenější jsou rozhodně Pretty Poppy (křiklavá oranžová) a Feeling Feeline (teplá růžová), poté mám "nude" Hug Me, červenou Cherry Me a růžovku Pink Lady:)

      Vymazat
  8. Páni, tak já to mám opačně. :D mám doma asi 6 tužek od Clinique a dvě od Astoru. Ty od Astoru nesnáším a jsem z nich nešťastná. Vůbec nevím co s nimi. Jsou strašně rtěnkově tuhé, dělají na rtech příšernou vrstvu, ztrácejí se nerovnoměrně, vysušují rty a hrozně obtiskávají. A to se snažím dát tenkou vrstvu. :( Naopak Clinique tužky splňuje přesně to, co od nich očekávám a co sami reklamují: lehce hydratují rty, na rtech jsou příjemné a některé odstíny necítím vůbec. Při jedné vrstvě přirozeně a jemně zvýrazňují rty (mlbb), při dvou až třech jsou výrazné. :) mám transparentní odstíny i ty netransparentní a i ty intense, které jsou už celkem rtěnkové. Ja píše Natálka, odstín Mega melon je boží! :) pití přežijí, ale po obědě mizí, no. A strašně mě štvou ty ceny v ČR! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holt jsme každý jiný, to je sranda:) Já to mám přesně opačně (jen se mi Clinique neobtiskává, to zas proti tomu nemůžu říct křivý slovo).

      Vymazat
  9. Já mám doma tlustý pastelky na rty od Astoru, MUA a jednu dokonce i od Inglotu. Nejradši mám právě Astor, Clinique jsem si zkoušela v parfumérce (několikrát) a pokaždé jsem udělala jen to "meh" z nadpisu a do vývrtky jsem z nich teda rozhodně nepadla. Takže tak. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Clinique je prostě meh!:) Jsem ráda, že se shodnem:)

      Vymazat
  10. Na Astor probíhá sleva v Rossmannu - 25%, takže pastelka vyjde na 126 korun českých ;)
    Laura

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Lauro, you made my day! Díky za tuhle nedocenitelnou informaci, zejtra pro něj naklušu, jelikož je to jedna z mála kosmetiky, o který fakt můžu s čistym srdcem prohlásit, že ji potřebuju:)

      Vymazat
  11. Jeden Cubik jsem si koupila a zklamani naprosty, uz ani nevim, kde ho mam. Barva nevyrazna, pece se nekonajici, vydrz neexistujici...Takze zustavam dale u Benetintu:)J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten jsem ještě nezkoušela, na druhou stranu jsem s Astorem tak spokojená, že nemám potřebu přecházet!:)

      Vymazat
  12. Z pastelek mne láká jenom Catrice, ale nehodlám ji pořizovat, dokud nespotřebuji něco z toho, co už mám doma.
    A o přehnaných očekáváních mi ani nemluv. loni jsem si pořídila vytoužené stíny od Lily Lolo, světlou a tmavou fialovou. Pochopitelně jsem čekala, že z nich budu nadšená stejně jako z jejich makeupu, leč nestalo se. Výdrž nic moc, jdou v pohodě setřít rukou, pigmentace slabá a co je nejhorší, namísto úžasné fialové jsou oba stíny spíše šedohnědofialové a výsledná barva za moc nestojí. Chystám se ještě na fialové stíny od EDM, ty jsou prý dobré, ale tohleto byl přešlap jak sviňa. Navíc za ty prachy, žejo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu říkám zodpovědný přístup, nejdřív spotřebovat a pak nakupovat... Já se to snažím také praktikovat, ale zrovna u BB creamů a rtěnek mi to prostě nejde. A s tím Lily Lolo to je teda hrozný, další důvod, proč radši nakupuji za menší peníze - zklamání ze stínů za stovku bolí míň, ale chápu, taky plánuju rtěnku od Chanela, už proto, abych mohla prostě říct, že mám rtěnku od Chanela:D

      Vymazat
    2. V9š jak to je, ne vždycky se mi to daří dodržet :) Třeba oleje jsou taková moje Achillova pata, mám jich tolik, že bych si z fleku mohla otevřít olejárnu. A poslední dobou se povážlivě zvýšilo množství nových krémů. Ovšem šampon jsem si do zásoby žádný nekoupila a to mě jich teď pár láká :)

      Vymazat
  13. Já fakt nemám ráda tyhlety něcomezi produkty. Buďto je to péče nebo je to dekorativka. Když chci balzám, chci pořádný, bezbarvý balzám, kterým si důkladně natřu rozpraskaný rty a bolavý koutky, pokud mám rty v takovýmhle stavu, tak na ně nebudu upozorňovat barvou. Pokud mám rty ok a preferuju barvu, volím normální čistokrevnou rtěnku. Nehledě na to, že mě fenomén barevných balzámů nechává chladný, protože nuda, s tímhle nápadem už přišlo Labello, akorát, že je holt nenapadlo strčit to do ňuňacího pastelovýho balení a prodávat za dvojnásobek. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím s Tebou a Labellem nesouhlasit, jejich zabarvený balzámy jsem měla a s konkrétně Astorem se to nedá srovnat pigmentací, výdrží a musím říct ani péčí. Zbytek je samozřejmě čistě individuální, já mám rty v dobrém stavu většinu času, ale líbí se mi je tak mít, proto vítám možnost pečující rtěnky, kterou pro mě tyčinka od Astoru je:) Ale samozřejmě taky občas sáhnu po pěkně čistokrevný rtěnce!

      Vymazat
  14. Já měla taky jeden Chubby Stick, už jsem ho vypotřebovala a alší asi neplánuju. Žádný další "klacek" :D jsem neměla, ale ted chci vyzkoušet ty od Clarins tak jsem zvědavá. Jinak mě v poslední době zklamal mono stín od NYX, horší jsem snad ještě neměla. Opravdu hrůza.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stíny mně osobně nesedí obecně, ale to bude asi mnou, prostě to neumím:D O Clarins klaccích ani nevím, jdu googlit!

      Vymazat
  15. Mně zase chubby od Clinique ohromně vyhovuje, ale tedy musí vyjít tak na 160,-Kč max.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, a za 160 kč ho jsi schopná sehnat?:) Klobouk i s vlasy dolů!

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...