pondělí 11. srpna 2014

Rok Kiss a Bee


    Když blog slaví rok (nebo dva nebo pět), často bloggerka upeče nějakej strašně krásnej dort, popřípadě muffiny, ze kterých vám na klávesnici tečou sliny, že byste se v nich vykoupali.

    Jelikož koukat se na moje kuchařský díla je asi tak příjemný, jako dávat si zírací zápas s Medúzou, vrchol mýho umění bylo uplácat pseudovčelu z marcipánový modelíny (a minutu po photoshootu jí do sebe nacpat). No, nevadí, úvodní fotku k článku mám, a to je to, oč tu běží. 

    V dnešním příspěvku bych vám chtěla moc poděkovat za podporu, která se blogu dostává. Zní to jako klišé typu světový mír a láska pro všechny, ale bez vás bych u blogování se svou povahou rozhodně nevydržela a určitě by mě to nebavilo tolik, jako mě to baví s tou úžasnou odezvou. 


    Blog se stal mým novým koníčkem, navíc činností, kterou dělám pravidelně - naučil mě jakési rutině, kterou jsem u věcí, které nejsem vyloženě nucena dělat, postrádala. Vy všichni, kdo blog čtete, jste se stali bez větší nadsázky mými přáteli - několik opravdu úžasných mailů a komentářů si ukládám do zvláštního souboru a už bylo pár chvil, kdy mi psychicky opravdu pomohly. 

    Za těch 365 dní mého blogu jsem napsala 206 příspěvků, z nichž nejčtenější bývají zpravidla recepty na domácí kosmetiku - tak třeba nejpopulárnější multifunkční krém se dočkal téměř sedmi tisíc zobrazení. Wow. Mezi nejoblíbenější články se řadí i čištění olejem - oil pulling method pro ústní dutinu a oil cleansing method pro pleť. 

    Téměř 600 lidí začalo považovat můj blog za natolik hodný čtení, že nechaly mé příspěvky, aby jim téměř denně zavalovaly hlavní stránku na bloggeru, čehož si opravdu cením, stejně jako zhruba šest set padesáti kliknutí na Facebookové "To se mi líbí."

    Blog Kiss a Bee se dočkal více než 340 000 zobrazení; cestu si ke mně nejčastěji hledáte přes googlové vyhledávání, a to díky klasickým heslům jako "kiss a bee", "kiss a bee krém" nebo "kissabee blog", občas mi ale ve statistikách vyskočí i překvápko typu "muscle selfie", nad čímž mi doteď šrotují závity. 

    O Kiss a Bee jste se také mohli dočíst ve slovenském časopise Eva, na stránkách StudentPoint.cz nebo Generace 21. Podařilo se mi navázat také několik úžasných spoluprácí, ze kterých mám obrovskou radost a z nichž některé udělaly radost i pár z vás. Celkem jsme tu měli 9 soutěží, ze kterých vzešlo 14 (snad spokojených) výherkyň.


    Když blog slaví rok, je ve zvyku také vyhlásit soutěž, jenže se mnou to samozřejmě nebude jednoduché - z dovolené se vracím za dva týdny, tudíž si na soutěž budete muset pár dní počkat. Můžu ale slíbit, že bude o co soutěžit - o nějakou materiální děkovačku vás nepřipravím:)


    Doufám, že se vám tu v dalším roce bude líbit alespoň tolik, jako v tom minulém, a že nadále budete mé články shledávat jako vhodné ke čtení. Rozhodně se vynasnažím!

    Mějte se krásně - a děkuju, 
    M.

36 komentářů:

  1. Jee gratulace k blogonarozeninám :-) Jen tak dále, ráda se nechávám inspirovat recepty, které jsou tak krásné, až je mi líto kazit je mými pokusy :-D A vůbec se nedivím, že multifunkční krém je na TOP žebříčku, je fakt super (samozřejmě ten tvé výroby, já se o to raději nepokouším :D).

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Míšo! :) Moc a MOC Ti gratuluju k narozeninám... Téééda, vlastně Kiss a Bee :) Držím vám palce, ať jste i nadále tak úspěšné, čtené, plné dobré nálady a ať nás i dál inspirujete svým čarováním... :)
    Užívejte narozeninové slávy! Už se těším, na další mazadla, lektvary a kouzelné vodičky :)
    Krásný den...Kat....
    Btw: Včela je super :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kat, díky! Včela chutnala líp, než vypadala...:D

      Vymazat
  3. Gratulujem k prvému rôčiku a prajem ti, aby sa blogu darilo aspoň tak dobre, ako doteraz :*
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší a další a další roky! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, An, uvidíme, jak mi to vydrží!:)

      Vymazat
  5. Gratuluju k prvním narozeninám blogu ! :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluju k narozkám blogu a do dalších let přeju jen to nejlepší! :-)
    P.S. Ta marcipánová včela se mi taky moc líbí! ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Doufám, že těch roků bude ještě plno!
    Tvůj blog mám moc ráda, a ty nekosmetické články ještě víc - tvoje "recepty" na domácí kosmetiku jsou sice super a je to neskutečný, co všechno dokážeš vyrobit, ale vím, že se svou šikovností se do toho patlání ani pouštět nebudu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, to jsou ale bláboly, tohle kuchtění dokáže každej, zvlášť někdo, kdo vytváří doma tak krásný pečivo - na to bych si v životě netroufla já! Blogovou náklonnost sdílím na maximum, jdu si k Tobě dohnat resty a pobavit se:)

      Vymazat
  8. gratuluju moc k narozeninám, do dalších blogovacích let přeju hodně nadšení, elánu a spoooousty spokojených čtenářů :) a teď si jdu dát něco sladkého, protože jsem dostala chuť na tu včelu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Natálko, až se zas uvidíme, musim Ti přinýst kus marcipánu:D

      Vymazat
  9. Gratulujem :) ešte veľa rokov prajem :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc gratulu, máš úžasné výsledky :) Přeji jen hodné a milé čtenáře :)

    OdpovědětVymazat
  11. Gratulujem :) inaka le ja mám pocit, ako keby si blogovala už strašne dlho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, to já taky, jako kdyby se blog narodil se mnou:) Děkuju!

      Vymazat
  12. Míšo přeju Tobě i Tvému bločku ještě spoustu spokojených let a dlouhý život v blogovém světě. Tvůj blog mám moc ráda, ale to víš, to Ti nemusím pořád povídat :o)

    OdpovědětVymazat
  13. gratulujem , tvoj blog je skvelý.mimochodom , ja som sa o tebe dozvedela práve vďaka eve

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Já bych o tom článku ani nevěděla, nebýt některé ze čtenářek!

      Vymazat
  14. Ahoj, gratuluju moc a tvuj blog mám k ranní kávě. Mimochodem, chtěla bych tě poprosit, zda bys mohla z gadgetů přidat vyhledávání, ráda se k některým článkům a návodům vracím, ale to rolování a hledání.. uf. Díky a hodně štěstí dál. P.S. plánuješ ještě nějaký ten článek o kombuche?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyhledávací gadget určitě přidám, to mě vůbec nenapadlo, díky! Kombuchu pořád plánuji, jsem strašná, určitě se tu brzy objeví:)

      Vymazat
  15. Gratuluju moc a hlásím se jako jedna ta spokojená! :D

    Hezký den
    Runa

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj spolu-bee...Moc ti závidím dovču a už už už nám tady chybíš.Stýská se mi po tvých fotkách u bílého plastového okna.:-) Jinak s tím vyhledáváním by to bylo super...Gratuluji k prvnímu výročí blogu.Jo a kombucha by se taky hodila.Já ji dělám z mnoha příchutěni,ale už se mi to začíná omrzovat,tak bych uvítala jiný nápad,jinou chuť.Měj se moc hezky. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj spolu-bee!:) Vyhledávání i kombucha se tu objeví, jen kombuchu dělám jaksi klasicky - experimenty mi nikdy tolik nechutnaly:) Plastové okno bude brzy zase hlavním hrdinou!:)

      Vymazat
  17. Gratulujem k prvému roku :) Tvoj blog som začala sledovať asi pred piatimi mesiacmi a už si neviem predstaviť, že by som zmeškala príspevok. Som nadšená domácou prírodnou kozmetikou a veľmi ďakujem, že si mi ukázala spôsob, ako si pripraviť doma niečo, čím je moja pleť nadšená, je to bez takých fuj-hnusov. Prajem ti ešte veľa inšpirujúcich článkov.
    Juj, dajako som sa rozpísala :D
    http://little-miss-dee.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Michelle! Jo, ať žije přírodní cesta:)

      Vymazat
  18. promin, ale ty si s blogem skončila? Nebo jaký je důvod tvé absence. TOTO NEÍN ŽÁDNÝ ÚTOK, POUHÝ DOTAZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, blog měl pouze pár dní pauzu kvůli dovolené:)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...