úterý 5. srpna 2014

Letadlem až za oceán


  
    V momentě, kdy se tu objeví dnešní příspěvek, už budu na cestě na letiště Václava Havla, celá natěšená na dlouhý let, který mě čeká. Létání miluju, stejně jako vše, co k tomu patří – předražený letištní kavárny (do kterých samozřejmě ani nepáchnu), ne úplně dobré jídlo, které v letadle dostanu, duty free obchody, to, s jakou lehkostí se kufr veze po naleštěných dlaždicích, strašidelný turbulence, nažehlený letušky a všehochuť lidí kolem.
 
   A taky balení. Bože, jak já miluju balení příručního zavazadla! Plánuju x dní dopředu, vzorně odlévám kosmetiku do malých kalíšků a jako válečnej stratég přemýšlím, jestli má moje taktika slabej bod. 
  
    Pokud vás zajímá, co mi bude v následujících hodinách ničit záda, čtěte dále; pokud ne, tak se s vámi na tři týdny loučím! Chtěla jsem předpřipravit spousty článků, ale klasicky mi plánování nevyšlo kvůli smutným rodinným událostem (bohužel ani zítřejší příspěvek na "Dobrýho šestýho" jsem nezmákla přednastavit, což mě mrzí nejvíc). Tak vás čeká alespoň děkovačka – nechce se mi tomu věřit, ale blogu bude rok!


 
    Po dlouhé době jsem vkročila do New Yorkeru a hned jsem úspěšně sehnala kabelku, která je na cestování jako dělaná – cross body, malá, ale prostorná navíc zlevněná na polovinu. Uschovává pouze peněženku, kosmetickou taštičku (o jejímž obsahu se můžete dočíst zde), mobil, sluchátka, kapesníky… Zkrátka klasiky. Plechová krabička, kterou vidíte nalevo, obsahuje žvýkačky, i když původně v ní byly mentolové bonbony, a malý kelímek je jedno z posledních DIY, které tu určitě uvidíte. 
 
  
    V obří tašce Nike je zbytek arsenálu (a ještě dost místa na to, aby všichni kolem mě prudili s tím, že si ke mně hodí něco, co se skvěle nese, jako třeba sedmisetstránkovou knížku). Jako první šel do tašky Batman, kterého jsem dostala od přítele na cesty jako ochránce – no, pokud mě nezachrání strážce Gotham city, tak nevím, kdo by měl. Bavit mě snad bude časopis a knihy v tabletu – již podruhé se chystám na Kerouacův román Na cestě.
 

    Jsem jeden z těch lidí, co nejedí moc velké porce, ale mají pořád hlad. Zázvorový flapjack s čokoládovou polevou je asi ta nejlepší věc, co znám, a je tak velký a sytý, že mi vystačí tak na tři malé „hlady“. Hroznový cukr je pro mě již nutností – můj organismus na sebe moc rád strhává pozornost omdlíváním a právě cukr je jednou z mála věcí, co pomáhá.
 

    Nechybí mi ani klasická letadlová trojka mikina-šátek-ponožky. Teplé ponožky mi pletla maminka (nadávajíce na kombinaci barev, po které mé srdíčko toužilo) a jsou zkrátka nejlepší – párů mám hned několik. Šátek beru spíše pro pozdější motání na hlavu, než že bych jej nosila na krku; nikdy jsem šálkám a šátkům nepřišla na chuť, i když jimi má skříň přetéká – příbuzenstvo má z nějakého důvodu každé Vánoce pocit, že bych je měla nosit. Sluneční brýle jsou klasikou, kterou jsem koupila v Sixu.


    Nejvíce mě ale baví plánovat kosmetiku. Představa dvanátihodinového vysoušení pleti mi nijak dobře nedělá, tudíž trávím nemalé množství času kosmetickými rituály. 


    Odličovací ubrousky jsou věcí, kterou upřímně nenávidím, bohužel se jeví jako nejpraktičtější. Kvůli tomu, jak mě všechny štípou v očích, lezu do letadla bez řasenky (a předstírám, že je to naprosto v pohodě a že si vůbec nepřipadám jako chlapec). Hned vedle ubrousků stojí v roztomilé cestovní lahvičce, kterou mi přivezla kamarádka z jejích cest, pleťové tonikum od BioAroma. Opravdu úžasně voní, navíc mě s pomocí vatových tamponků zbaví zbytků pochybné směsi chemie, kterou jsou napuštěné ubrousky – má pleť je totiž často nadšeně zdraví nějakou pěknou vyrážkou.
 

    V malých kalíšcích je přelitý gel aloe vera, zinková emulze a opalovací krém. První dva zmíněné jsem se naučila míchat spolu – emulzi, která obsahuje alkohol, to mírně zředí, zároveň mě nečeká alergická reakce na aloe vera, které když stoprocentní aplikuji na pleť, čeká mě alergická reakce. Opalovací krém je pro mě do letadla nutností – ačkoliv slunce za okny neopaluje, paprsky jsou v této výšce škodlivější, byť okna nepropustí plnou dávku. 
  
    Hydratuji tuhým sérem od Lush. Kmotřička houbička je tou nejlepší věcí, co se výživy týče; nic lepšího snad neznám. Fakt, že je sérum tuhé, přispívá k její praktičnosti, kostička, kterou s sebou tahám v kelímku, mi navíc vystačí na neuvěřitelně dlouhou dobu. Ze zvědavosti jsem také koupila vzorek krému od Alverde s divokou růží, který krásně voní a jsem zvědavá, jak si sedneme. Nákup nové pečující kosmetiky je pro mě vždy docela risk.
  

    To krém na nohy s ureou mám již 100% vyzkoušený a v šuplíku mi jich už pár strašilo. Sehnala jsem jej také ve vzorečku a bylo jasno – jede se mnou. 


    Naprostou nutností je také samozřejmě kartáček na zuby a pasta; já můžu opět opěvovat tabletky na zuby od Lush, které jsou lehounké, praktické, skvěle chutnají a na pořádné vyčištění mi bohatě stačí pouze jejich polovina.


    Dekorativní kosmetiky moc netahám. BB krém je pro unavenou pleť záchrana, a ten od Lioele si budu objednávat i v plném balení – dělá čest svému názvu Waterdrop, něco tak lehkého jsem snad ještě neměla. Protože trpím na kruhy pod očima, samozřejmý je pro mě i concealer od Skinfoodu, letenku měl jasnou také rozjasňovací korektor Lumi Magique od L´Oreal, který mám doma pár dní, ale už jsem se do něj stihla zbláznit.


    Pudr si beru spíše jako záchranu – běžně po něm spíše nesahám. Když už jsem ale koupila miniaturní kabuki štětec z H&M a zbláznila se do něj, bylo by mi divný pudr nevzít. Protože s řasenkou bych si v letadle s mojí šikovností vypíchla oko a rozpatlala si černou až na bradu, oční okolí si musí vystačit se zvýrazněným obočím. Stíny na obočí jsem úspěšně zazdila a jede se mnou má oblíbená tužka od Alverde, které nanáším trochu i nad řasy. O nějakou tu barvu se mi stará DIY lip&cheek tint, a až mě pečující barva na rtech začne nudit, zkrátka sáhnu do kosmetické taštičky pro mé oblíbené Astor LipcolorButter. 


    Hygienické ubrousky si neberu ani kvůli špinavým rukám – na to tahám v taštičce dezinfekční gel – ale zkrátka kvůli podpaží, stejně jako tuhý deodorant. Tento od Nivey je můj nejoblíbenější, a obecně antiperspiranty ve spreji nemusím – téměř vždy skončí alespoň něco u mě v puse. Brrr. 


    Samozřejmě se mnou jede milovaný Tangle Teezer, i když se snažím maz po vlasech spíše neroznášet. O konečky pečuji DIY balzámkem, který také cestuje v kosmetické taštičcev kabelce, a po letu si narážím na hlavu kšiltovku.


    Maska na spaní se mi líbí, i když v ní neuléhám každý den jako taková Blair Waldorf. Do letadla je ale naprosto perfektní a po pečující kosmetické fázi mi pomáhá spát. I když, až tak těžké to usnutí není:)



    Jak cestujete vy? Užíváte si balení, nebo je to pro vás otrava? Plánujete, nebo házíte do tašek, co vás napadne? Co by vám chybělo v mých taškách, nebo co by bylo naopak navíc? Řešíte na dlouhých cestách kosmetiku?


    Mějte se krásně,

    M.




 

 

12 komentářů:

  1. Já se na dlouhé lety nelíčím vůbec, do letadla si vezmu jen odličovací ubrousky, krém, balzám na rty a krém na ruce :). Ale létáni taky zbožňuju!

    OdpovědětVymazat
  2. Užij si výlet Míšo! Máme stejnou plechovou krabičku se zrzavou holkou a taky stejný plán četby! :) Zrovna jsem si z knihovny půjčila Kerouaca a taky se už podruhé chystám Na cestu! :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nikam ještě dlouho neletěla, tak vůbec nevím, co bych si s sebou brala. No, ale máš to pěkně vymyšlené, to ne, že ne! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, užij si výlet :) !!
    Do letadla mi nesmí chybět balzám na rty, vlhčené ubrousky, dezinfekční gel, knížka, blok a tužka, kartáček na zuby a nějaká ňamka. Nebo víc ňaminek... :)
    Létaní jsem MILOVALA a snad mu zase přijdu na chuť.
    Papa, krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
  5. máš to zmáklé já zrovna psala o tom, co jsem balila :) http://veronicas-style.blogspot.cz/2014/08/travel-co-sbalit-na-dovolenou-k-mori.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Veronicas-style+%28veronicas-style%29

    OdpovědětVymazat
  6. Jé a vidělas tohleto video od Michelle? :) (teda dávám ho sem s křížem po funusu, ale třeba na zpáteční cestu... :)) )
    http://youtu.be/COwWxX07qYU

    Užij si to tam! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Míšo, představ si takové balení zavazadel pro celou rodinku :-) mě,manžela a dvě děti ............ to je pak teprve zážitek :-) Mám takové tušení,že by mě s tím množstvím zavazadel,které jsem já schopna nabalit ani do letadla nevzali :-) Šťastný let a nádhernou dovolenou za oceánem :-)))))))))

    OdpovědětVymazat
  8. Přiznám se, že na tak dlouhé cesty se většinou nemaluji, řasy mám výrazné dost a když mám pocit, že jsem bledule, tak jen sjednocovací krém ;-) Jinak si balení užívám spíš co se týče oblečení, jeho kombinování a šperků a šátků :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  9. Juu :D a kam to letíš ?? :) Z.

    OdpovědětVymazat
  10. Já balím věci moc ráda :). Vždycky si napíšu na papír, co potřebuju, pak to nashromáždím a pak balím :)
    http://veru-life.blogspot.cz/ Užij si výlet

    OdpovědětVymazat
  11. Taky si vždycky sepíšu papír "co zabalit" a "co udělat před odjezdem" a pak je úspěšně ztratím a při balení marně vzpomínám co tak strašně důležitého jsem si tam napsala. A ještě přidávám tip, pokud potřebujete mít s sebou zabalené všechny potřebné krémečky a mastičky a zároveň sebou nemůžete vláčet všech osm skleněných kelímků a patnáct tubiček, sbalte krémy do pouzdýrek na kontaktní čočky - jsou šroubovací, těsní, dají se sehnat malé i větší... Zuza

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...