pátek 29. srpna 2014

Jak mi R&B zachránilo vlasy


    Skutečnost není tak medová, jak se z titulku zdá a vlasy mi ze spárů klimatizace opravdu nevytrhl nepřetržitý poslech Rihanny. R&B v Lush verzi stojí trochu víc, než pirátské stažení převlečené pop music, ale kromě toho, že perfektně funguje, i dokonale voní a nestane se, že by nesedlo vašemu hudebnímu žánru.

    Dojmů a kulturních šoků jsem si z Kanady a USA dovezla bezpočet, mezi ty nejsilnější ale rozhodně patří neustálá  a patřičně brutální klimatizace. Ať už je venku jakkoliv, vlezete do jakéhokoliv obchodu a restaurace a připadáte si jako v době ledové. Což o to, v letadle je na to člověk už jakž takž připravený; na běžné chození s sebou ale deku, tlusté vlněné ponožky a šátek na krk jaksi netahám, o vlasovém olejíčku a čepici nemluvě. Tak jsem se ani nedivila, když jsem měla po třech dnech vlasy krepaté jako Hannah Montana před objevením nůžek a osmdesátkovejch kalhotek.

    Jako správná cestovatelka jsem nechala doma veškeré pečující vlasové přípravky a hrála si na holku do nepohody pouze s šampukem a tuhým kondicionérem. A tak se stalo, že po třech dnech musela naprosto rozhozená holka do nepohody do kouzelnýho obchodu Lush.


    R&B vyhrálo na celé čáře nejen proto, že jsem si pro něj už jaksi šla. Ačkoliv mi kvůli barvě vlasů doporučovali dva prodavači za sebou Marilyn, díky složení, vůni a hlavně jednoduchosti používání jsem blonďatou masku zavrhla. 

    Pokud jste totiž líný jako já a dělat si pravidelně masku na vlasy, se kterou trávíte dvacet minut na hlavě, než se vůbec dostanete k procesu mytí, je pro vás utopie, bezoplachovou kůru budete milovat. 


    Ačkoliv složení není takové, že by si z něj přírodomil sedl na zadek, mezi hlavní figuranty patří ovesné mléko, avokádové máslo a kokosový, jojobový nebo olivový olej, které všechny patří naopak k ingrediencím svými schopnostmi zachraňovat vlasy známým. O geniální vůni se stará pomerančový květ a jasmín a zaručuji vám, že tu krásu budete cítit až do příštího mytí. 

    Moje zkrepované vlasy pily jako šílené, i tak stačilo do délek vetřít minimum balzámu - jinak v záloze čeká mastný look a můžete šamponovat znovu. Mně se osvědčilo zhruba množství velikosti maliny, a za dva dny jsem měla vlasy jako nové. Připadají mi navíc oproti normálu jemnější (a rozhodně úžasně voní), takže R&B používám i nadále. Většinou balzám vtírám do vlhkých vlasů, ale názory na používání se liší jak u samotných prodavačů, tak ve fóru.



    Balzám je určený v podstatě pro všechny typy vlasů - pro suché, kudrnaté, rozlítané, cuchavé, pokud je ale vaše hříva ukázková a v merku máte pouze větší lesk a oslnivou vůni, rozhodně se u vás neztratí. Cena v USA je o něco málo příznivější než v ČR, i tak si myslím, že výrobek není přehnaně předražený - rozhodně poté, co pro mě udělal. Kelímek obsahující 90ml sice působí dojmem, že jeho obsah vydrží tak na týden, opak je ale pravdou; po třech týdnech denního používání jsem nevyplácala ani třetinu. 

    No, co říct, jsem nadšená. Ono když holce něco zachrání vlasy, udělá si k tomu docela silnej citovej vztah. 
  


    A co vaši zachránci? Máte zkušenost s tímhle pokladem? Je klimatizace i vaším soukromým Voldemortem?

    Mějte se krásně,
    M.

27 komentářů:

  1. To mě zase nevadí mít masku na hlavně klidně přes půl hodiny :). Vypadá moc pěkně, já jsem ještě žádný produkt od Lush nezkoušela, ale chtěla bych to jo :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, já si mít masku na hlavě půl hodiny užívám, jenže tak jednou za půl roku:-/

      Vymazat
  2. Asi aj ja mam problem s klimou aj ked som sa nezamyslala cim to je, ze moje vlasy su po dni az dvoch suche. Na noc mam masku na vlasoch, rano umyjem, vlasy su krasne ale na druhy den mam suche konceky. Kde v Kanade si bola? Tiez som v Kanade. R&B mam na zozname a kedze sa mi minula moja magmaminty budem musiet navstivit Lush.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem ve Vancouveru, žije tam strejda:) Kdepak jsi Ty? A natrvalo, nebo na dovče? Zajímalo by mě, jestli klima jede na max i během zimy:) Určitě tenhle zázrak pomůže i Tobě!

      Vymazat
  3. R&B miluju. Ale ne tu hudbu. Tď už nevím, jestli jsem doma měla celý kelímek, nebo jen půlku, každopádně vím, že pořád ještě něco doma mám, a když už musím vlasy fénovat (fuj!), tak mě zachrání. A když jsem měla delší vlasy, byl mým každodenním pomocníkem. A navíc dokonale voní. A vůbec :D Tohle nebyly v žádném případě ani v u mě vyhozené peníze, a vím, že do něj půjdu znovu. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto se ztotožňuju, kelímek stál za každý cent:)

      Vymazat
  4. Na masky teda taky moc nejsem, ještě se mi nepodařilo vychytat, jak je aplikovat, vždycky mi to teče po krku a do očí atak...tak mám radši ty bezoplachovací péče po umytí. Momentálně u mě vítězí kokosák do vlhkých vlasů, ale tohle R&B vypadá fakt dobře, jen by to nemuslo být tak drahé! :)) evey

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak to jsme na tom s maskami podobně. Navíc je to tak na dlouho! Plus jsem tak šikovná, že i s čepicí na vlasy do sprchy, který si vždycky beru z hotelů, je celá koupelna zapatlaná. Tohle je zlatý, dražší sice jo, ale za ty peníze to rozhodně stojí:) Do R&B se myslím investovat vyplatí, ale je to samozřejmě věc názoru, já bych zase nedala velké peníze za řasenky nebo dekorativku obecně, kdežto jiné bloggerky na ně nedají dopustit:)

      Vymazat
  5. To si tam budu muset také na vlasy pořídit, protože si díky klimatizaci vlasy dělají, co chtějí. Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, Marti, budu ráda, když dáš vědět, jestli R&B pomohlo! (Nepochybuju o tom, že pomůže:))

      Vymazat
  6. Mne vôbec nesadol, s vlasmi mi to nerobilo vôbec nič a tak som ho po roku nepoužívania poloplný vyhodila :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je škoda vyhazovat, určitě by se našlo spousta nadšenkyň, které by kelímek odkoupily:)

      Vymazat
  7. Ahoj Míšo, vítej zpět! Já měla R&B jen jednou, hezky mi voněl ale při tom malém množství které se musí do vlasů dávat (při větším jak píšeš už jsou z nich mastňáky) na ty moje zničené chuděry nestačil. Ale moc hezky voněl jen co je pravda. Na zdravé a průměrně zničené vlasy bude určitě fajn! Já se teď rozhodla vlasům fakt věnovat protože už mě nebaví jak jsou děsné. Začala jsem s pravidelnýma olejovýma kůrama, masáží hlavy, oplachy atd...Je to dost časově náročné a určitě bych taky dala raději přednost bezoplachové péči ale nic jiného už bohužel nezabíralo...Tak snad to bude u vlasů alespoň nějákou odezvu!A ta klimatizace...! Taky jsem to v usa nepobrala, jsou fakt šílenci a nechápu jak je možné že všichni z těch tepelných přechodů neleží imrvere v posteli...no tělo si asi zvykne na ledacos.. :o)

    OdpovědětVymazat
  8. ja jsem ho kdysi mela,ale vubec mi nesedl, naopak mi vlasy strasne vysusoval:/ a myslim,ze na vine je kokosovy olej,ktery to obsahuje,ten v cemkoli je,tak mi ten produkt na vlasy nesedi a vysusuje je..tak jsem tehdy vyhodila predrazeny kelimek jeste z poloviny plny :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych to věděla, odkoupila bych ho, já jsem nadšená:) Ale s tím kokosákem to je klidně možné...

      Vymazat
  9. Klimatizaci nesnáším! Kdyby ji nastavili na snesitelnou teplotu, tak proč ne, ale kdo chce jíst / nakupovat / pracovat v lednici? o.O Jinak po měsíci v Kalifornii mi vypadala snad půlka vlasů. Kromě klimatizace je dodělalo i sluníčko a tamější přechlorovaná voda (plus má logika "na cestování mi stačí mini šampony z hotelů"). Kelímek mě láká, ale ta cena...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem většinu času trávila v Kalifornii, doufám, že poloplešatá neskončím:-/ Je fakt, že tamnější podmínky jsou pro vlasy strašné (jak to ty baby z Hollywoodu dělají?)

      Vymazat
  10. Já se teď asi zeptám jako blbeček, ale aplikuješ to před nebo po omytí? (a jestli to někde v článku je a já to jen přehlédla, tak se omlouvám :-)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adri, po umytí do ještě vlhkých vlasů:)

      Vymazat
  11. Ak na to nezabudnem, na R&B by som sa teda nechala nalákať veľmi rada. To ja môžem :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj spolu-bee.Tak to já asi budu vypadat,jako největší trotlík a bojím se reakcí,ale Lush u mě opravdu nehrozí.Zklamal mě na celé čáře.Moc se omlouvám všem fanynkám a fanatičkám,které používají jakýkoli výrobek od něj,ale i když možná nebudu (nebo budu) sama,musela jsem zareagovat a podělit se o své zkušenosti.Balíčků do dnešního dne jsem si nechala poslat dohromady teď už 5,behem cca 2 roků.Psala jsem o tom u sebe na blogu a opravdu mě přešla chuť si dál něco objednávat.Po sáhodlouhém googlování,diskutování a pročítání blogů jsem se nechala tolikrát zlákat a kupovala jsem docela drahé věci (i když jsou drahé skoro všechny) a pokaždé se těšila,jako mimčo. Krom chemie,která se v kelímcích (nevím,jestli ve všech,nebo jen v některých) ukrývá,mě naštavala doba spotřeby zaslaných kelímků.Některé byly dokonce prošlé.Pak mi poslali jiný výrobek,než jsem chtěla,jiný druh šampíku a taky trochu promáčklou krabičku na šampík. Možná jsem vychytala špatnou náladu odesílatelky,nebo se potřebovali zbavit pár procházejících věcí...nevím....každopádně jsem byla zklamaná ze všech balíků,co mi došly.Jednou bych taky chtěla poznat ty "zázračné" účinky,jak o nich každý mluví,ale u mě to bohužel nikdy nekonalo. Měla jsem dva podstatné důvody. Prošlost výrobků a chemie.I když se firma prezentuje,že výrobky jsou čistě přírodní,není tomu tak. Moje kůže to pozná bohužel ihned a nejen to,je to napsáno přímo ve složení.Ještě jednou se omlouvám a asi musím čekat (doufám,že ne ) velkou kritiku,ale nemohu jinak.Ještě jednou se omlouvám a ať budou reakce jakékoli,je to každého rozhodnutí a každého názor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, tak to zírám! Takové chování bych od Lush v životě nečekala - opravdu prošlé? To je teda hnus. Já jsem objednávala jen dvakrát z UK, naštěstí vše v pořádku. Myslím, že kdyby ses ozvala, poslali by Ti balení nové, i obal na šampuk, co tak sleduji stránky Lush na FB, tak se chovají opravdu hezky, když něco zkazí, a snaží se vše ihned napravit. Co se chemie týče, to je jedno menší bohužel, na druhou stranu když se to porovná s hnusíky z drogérky, je to pořád krása nebeská, já mám Lush jako srdeční záležitost, do obchodu strašně ráda chodím, zkoušela jsem toho spousty a nepotřebovala bych ani půlku prstů jedné ruky, abych vypočítala ty, se kterými jsem byla nespokojená, určitě je to ale individuální záležitost:)

      Vymazat
    2. Já vím Miško,byla by to taky moje srdweční záležitost,ale....už to riskovat nebudu. Každý má určitě svůj názor,v žádném případě jej nikomu nechci hanit,ale můj názor si taky nenechám vzít. Zkoušela jsem to mockrát,ale už mi došla trpělivost. A čekat se mi nechtělo.Doma je doma a co se doma uklohní,co se doma sní... Zůstanu u svého,ale tobě děkuji za názor...Já prostě ty chemický věci mít nemůžu. Bohužel pro mě....tak moc ráda bych je kupovala,ale od mala jsme jak víč zvyklá na čistou přírodu a moje buňky už asi chemii nikdy nepřijmou :-)
      Měj se moc hezky...A vítej z dovči....Mě čeká ještě jedna tento týden.Od soboty.:-)

      Vymazat
  13. Tak to budu potřebovat, to je bez debat:D

    OdpovědětVymazat
  14. Nejdřív jsem nechápala, co má s vlasy společného ta Rihanna, už podle názvu článku mi totiž bylo jasné, že půjde o Lush. Pak mi to teda docvaklo :)
    Klimatizace by mohla být odpovědí na to, proč mám teď v létě tak divné a sušší vlasy, dík, žes to zmínila.

    OdpovědětVymazat
  15. tak to moje vlasy naštěstí takové problémy nemají, ale z klímy jsem věčně nemocná. letos jsem poprvé přežila Chorvatsko bez angíny! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Tento poklad by se mi docela mohl šiknout do sbírky, díky za tip :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...