čtvrtek 17. července 2014

V létě sahám po...


    1. BB creamu. Se samotným krémem si nevystačím, ačkoliv bych v létě ráda; mám totiž prosvítající blbožíly, který jsou zhruba takhle krásný. BB krémy Nivea nebo Holika holika jsou oba krásně lehké, neucpávají póry a většinou používám oba dva kvůli míchání odstínu.
   


    2. Korektoru. OK, ne každodenně, protože jsem líná. Banánovej pán mi každopádně perfektně dozmizíkuje žilky v obličeji a nic si s tmavšími kruhy kolem očí neporadí lépe, než mnou oslavovaný lososový concealer. 
   
 
    
    3. Tvářence. Je to oficiální, vyrostla jsem - zatímco v pubertě byla tvářenka nepřítel, teď bez růžových (korálových, broskvových...) líček nedám ani ránu. A mé fotky z puberty ukazují, jak moc byla jejich absence na škodu. 

    Často si dnes vypomůžu rtěnkou, z pudrových tvářenek jsem si v poslední době oblíbila tu z kolekce Beach Cruisers od Essence. Za což překvapivě nemůže jen ten super přechod z oranžové na červenou (který jsem samozřejmě nedokázala uspokojivě vyfotit), tvářenka se mi zamlouvá i obecně. Na druhou stranu v tomhle směru asi nejsem bůhvíjak náročný zákazník. 
   


    4.  Rozjasňovací tyčince. Tuhle od Catrice mám již druhou, což o něčem svědčí. Používám ji všelijak, vždycky v rámci společensky přijatelných mezí. 

    Obočí nadále většinou ignoruju, nicméně když už se mi chce s ním něco dělat, snažím se naučit používat stíny na obočí od Essence, na který jsem slyšela samou chválu. Světlý odstín je super, celkově to ale asi nebude nic pro mě a vesele zůstanu u mé oblíbené tužky od Alverde. 
   


    5. Řasence. Ještě aby ne, bez řasenky si připadám jako chlapec. V Tetě byla akce na řasenku Retro glam, a bylo jasno. "Retro" je jedno z těch slov, na která se chytám jako kapr na žížalu. Zabalte kostku cukru, napište na ní něco retro ovocnýho, přidejte asijskej znak a nějaký supr slovo typu "dewy" a vypláznu za ní kilo, ani nemrknu. Každopádně řasenka se po Miss Sporty StudioLash řadě stala mým novým favoritem (i když se neodvažuju tvrdit, nakolik na to má vliv název).

    Když plánuju nálet na bazén, přes retrořasy ještě prsknu průhlednou "řasenku" z řady Beach Cruisers od Essence (zdá se, že heslo "beach cruisers" si v mozku taky našlo svý cestičky k utrácecí sekci). Tahle fajn modrá věc udělá z jakékoliv řasenky voděodolnou a musím říct, že nějaké menší koupání s ní vydržím bez pandích očí. 

   
   

    6. Barvách! Nadále zůstávám milovnicí výrazných rtů, takže když došlo na focení, bylo mi jasné, že u jednoho kusu photoshoot neskončí. Ačkoliv je můj arzenál rtěnek a různých barevných balzámových paskvilů širší, v poslední době sahám zejména po Astor Lipcolor butters nebo nových rtěnkách od Avonu (už se v těch Ultra Super Absolutech nevyznám, tady se jedná zřejmě o řadu Ultra Color Absolute). 

    Rtěnky, přesto, že tolik nevydrží, jsou na rtěch opravdu extrémně příjemné a melounový odstín, který se v jedné ze dvou tyčinek ukrývá, je samou definicí léta. Pseudochubbystickům od Astoru nemám co vytknout. Fakt že ne. V kosmetické taštičce vždy alespoň jeden tahám a nejčastěji to bývá zářivě oranžová nebo růžová verze.


    Když jsem článek psala, vzpomněla jsem si na jeden z vůbec prvních příspěvků, kterých se blog dočkal - taktéž o každodenním líčení. A asi se ze mě stává stará konzerva, protože až na pár produktů se můj makeup téměř neliší. Mimochodem, taky jsem chystala těžkej coming-out s nějakou mejkapovou selfie, ale asi na to jsem ještě dost velkej srábek, koneckonců, všechnu odvahu momentálně plácám na spřátelování se s tvorem, kterýmu jsem se poslední tři roky vyhejbala jako čert kříži. Ale pan Rozárek se těch selfíček nebojí. Stejně jako klování mejch vlasů.

    
    Po čem saháte v letních pařácích vy? Jak vypadá vaše zkrášlovací rutina? Stínujete, linkujete nebo rtěnkujete? Máte v zásobě nějaký super produkt, který chceme všechny skoupit, ale zatím o tom nevíme? Sem s tím!

    Mějte se krásně,
    M.

18 komentářů:

  1. V lete si na liceni nepotrpim. Taky proto, ze jsem celou dobu na chate. Ale pokud jde o rasenky, nemuzu si vynachvalit svoji favoritku od Yves Rocher.
    Jinak se musim pochlubit, vcera jsem si vyrobila sve prvni telove maslo (bambucke maslo, kakaove maslo, kokosasak, mandlovy olej, trochu vceliho vosku, levandulovy EO, grepovy EO, vitamin E) a stavam se na nem postupne zavisla :D ted se chystam jeste na krem proti striim, ale tam neocekam okamzite (pokud nejake) vysledky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to zní parádně, ať žije DIY!:)

      Vymazat
  2. Já přes léto hodně minimalizuju líčení, nemám toho ráda na sobě moc, když se u toho ještě potím, blé. :)
    Pan Rozárek je roztomilý! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahooj, chci se zeptat, když si přetřeš řasy tou průhlednou "řasenkou" Beach Cruises, dají se pak dobře odlíčit? Jestli se nechová, jako klasické waterproof řasenky, které musíš z řas vyloženě sloupávat a tím ti jich polovina vypadá..? :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Silvi, tohle bohužel neposoudím, s waterproof řasenkami v kombinaci s mastným odličovacím olejem či balzámem jsem nikdy neměla problém odlíčit vše jemně.

      Vymazat
  4. V létě jsem těžký minimalista - opalovací krém, korektor a rtěnka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať žije minimalismus, já občas jedu jen tandem opalovák, řasenka, balzám na rty, ale bez řasenky to nejsem já:)

      Vymazat
  5. V létě sahám po rtěnkách a třpytivých nude stínech :) a bronzeru
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. NENE!!!! Ty máš modrýho anduláka? Nás rozdělili při porodu. Já totiž modrý anduláky mívám už asi od mých šesti let (nyní v pořadí Hugo IV.). Tybrďo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, Týno, asi Tě rozdělili při porodu s přítelem, andulák není můj, i když poslední tři dny jsme se tak skamarádili, že bych ho přítelově rodině čajzla hned:) Že pozdravuju Huga IV!

      Vymazat
  7. Mejkap ma baví a v lete si ho užívam ešte viac ako inokedy. Ale úplne najviac ma na letnom mejkape bavia rozjasňovače a bronzery :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozjasňovače jsou báječná věc, a nepochybuju, že bronzery taky, jen to s nimi pořád neumím:)

      Vymazat
  8. Já se v létě taky líčím míň. Obočí a korektor je klasika, ale v létě si mnohem víc užívám barevné a výrazné rty a krásné tvářenky. Opomíjím trochu oči, na které si čas dělám zase v zimě...takže je to spravedlivé:D
    Jinak krásný článek, opět jsem se výborně pobavila :D díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za milý komentář, jsem ráda, že článek bavil!:) A je pěkné, že to máš spravedlivě rozdělené, já bohužel oči přehlížím celoročně, ale zato mám pěkný systém v lacích na nehty, sice jich mám pár, ale i tak maj striktní sezónní dělení:)

      Vymazat
  9. Taky v létě nosím BB cream, klasickej make-up jsem na obličeji neměla už od jara. Akorát musím míchat odstíny, protože se rychle mění i odstíny mojí pleti - stačí tři dny bez sluníčka a hned začínám blednout, ale jakmile se zase udělá hezky, hned jsem tmavší (ale bohužel stále ne úplná černoška:D)
    Ale co je pro mě momentálně nejdůležitější je světle hnědá tužka na obočí, to si maluju i když jdu do fitka a celý obličej zůstává nenalíčený.....asi za to může trauma z toho, jak jsem si v 16 úplně vytrhala obočí a dlouhá léta pak nerostlo.....tak asi proto už NIKDY nechci dopustit, aby mě svět viděl bez něj, i když už konečně dorostlo :D

    OdpovědětVymazat
  10. a jaká že je ta melounová? :D sounds good.. no já to moc nepřeháním, poloviční linku kolem oka nějakým stínem, řasenku, makeup-pudr, když se mi chce, tak trochu bronzeru :D jsem nějaká lenivá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...