sobota 12. července 2014

Tělový krém s diktamem a měsíčkem Bioaroma & vyhlášení soutěže o balzámky vlastního výběru


      
     Bejt ještě alespoň jednou nohou v pubertě, místo nadpisu dnešního článku si vystačím se samýma srdíčkama. Přírodní tělový krém určený pro zpevnění pokožky speciálně zaměřený na zmizíkování strií je totiž paráda, která by si to zasloužila. 

    Když mi byla nabídnuta spolupráce s řeckou kosmetikou BioAroma, objevila jsem Ameriku. Podívejte se na jakýkoliv výrobek a určitě mé nadšení pochopíte. Rodinná firma Bioaroma totiž do pečující kosmetiky cpe všechno, co mám tak ráda - mezi nejčastější ingredience patří bambucké máslo, včelí vosk, olivový olej, jojobový, kokosový či mandlový olej a spousta dalších, to vše doplněné vhodnými esenciálními oleji a bez konzervantů. Hvězdou výroby je potom esenciální olej z diktamu alias dobromysli krétské, který jinde na světě nenajdete. 


    Člověk by se asi rychlejc mrknul na Pána prstenů v rozšířený verzi, než si dokázal v úžasné nabídce vybrat. Moje volba padla na krém proti striím, kterých na bocích pár mám (a dodnes moc nechápu, kde jsem k nim přišla, potomci kolem mě zatím neběhají a na proženy.cz jsem taky nebyla nafocená jako exemplář, kterej zhubnul čtyřicet kilo). Krém s podobným účelem a chemickým koktejlem bych si nikdy nekoupila, esenciálním olejům, které krém má, jsem se ale rozhodla věřit.


    Krásné balení ukrývá 200 ml krému, což jsem si myslela, že není moc, ale už milá provozovatelka eshopu Monika mi psala, že taková dávka mi vydrží několik měsíců - měla samozřejmě pravdu. Krému stačí nanést maličko, je koncentrovaný a s velikostí hrášku pokryjete bezmála hrachový pole. 

    Z konzistence vyloženě cítíte to úžasné složení. Směs olejů a másel pod teplem doteku jemně povoluje a nanášení je velmi příjemné. Pokožka je po nanesení úžasně vláčná a samozřejmě mírně mastná - krém používám zejména na noc. 

    Strašně mě mrzí, že Google Nozdry je jen sranda, při který uděláte z kamarádů voly (taky jsem tím volem byla). Kdybych k vám totiž nějak dokázala dostat tu perfektní vůni, sednete si z ní na zadek. Krém voní opravdu krétsky, nebo mi vytvořil novou asociaci. Směs olejů myrhy, diktamu, mandarinky a bergamotu je pro nos naprosto neodolatelná.
   

    Ještě důležitější ale je, že mi krém opravdu připadá účinný. Používám jej denně 1-2x téměř dva měsíce (přičemž mi snad ještě více, než polovina zbývá) a nevím, jestli nemá optický ústup strií zčásti na svědomí lehké opálení, ty potvory jsou ale opravdu o dost méně viditelné, staženější a některé sestry mě snad - opět alespoň opticky - opustily nadobro. A nebylo to smutný loučení.

    Závěrem vám můžu říci, že mám oficiálně novou oblíbenou značku kosmetiky. Krémem proti striím určitě neskončím, abych si nový status potvrdila, jsem ale naprosto nadšená. Kvalitní ingredience bez přítomnosti vody a konzervantů, které sama tolik miluju a kterým věřím, namíchaných s esenciálními oleji v malé zázraky, navíc krétskou rodinnou firmou - to už dřív nebudu mít ráda koťátka, než tudle parádu. 

    Mimochodem, pokud jste z kosmetiky podobně nadšené, na váš první nákup dostanete po registraci 25% slevu, což už je dobrej kauf.


    Kdo vyhrál BioAroma balzámek?

    Dnešní článek využiji také k vyhlášení výherkyň balzámků. Opět přišly na řadu moudré klobouky a losovala jsem celkem z dvaapadesáti veskrze správných odpovědí - BioAroma nepotřebuje konzervanty, protože neobsahuje vodu, jak již bylo v článku výše zmíněno.  
   

    Ruka mi padla na čísla 29, 48 a 19, a níže vypsané komentáře jsou tedy vítězné!





    Výherkyním gratuluji a prosím, aby se mi ozvaly s adresou na email kissabeeblog@gmail.com. Pokud se mi neozvou do týdne, přijde na řadu další losování. 

    A pokud jste dnes nevyhrály, nezoufejte - 25% sleva platí pro všechny, navíc tento týden ještě nejsme s losováním výher u konce (poslední dobou jsem takovej letní Santa Claus).


    Jak se vám BioAroma líbí? Jste podobně nadšené, nebo vás nechává chladnými? Co vás z nabídky zaujalo? A jak se dnes máte?

    Mějte se krásně,
    M.


P.S. Milé Monice děkuji, že si mě vybrala pro zkoušení výrobku, ze spolupráce jsem nadšená. Vše výše řečeno v článku jsou mé osobní názory a dojmy, za kterými si 100% stojím.

13 komentářů:

  1. Na strie trpím taky, v těhotenství ze mě asi bude jedna velká (a tlustá) jizva. Sice moc na krémy na strie nevěřím - jak tam jednou jizva je, tak jen tak nezmizí, nicméně mazání beru jako prevenci před vznikem dalších. No a jestli ten krém funguje, tak jdu asi do něj, až mi dojdou všechny zásoby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém je fakt zázrak, a až to krásný období s někým novým v břiše jednou přijde, rozhodně budu mazat tímhle pokladem. Jednak proto, že je přírodní, jednak opravdu pokožku krásně promastí:)

      Vymazat
  2. Strie mám taky a to jsem nikdy neměla přes 55kg....těžko říct, jak k nim člověk přijde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. El, já se pohybuju kolem šestapadesáti, sice jsem v pubertě byla jedno i na jednašedesátce, ale pořád to není takový váhový výkyv si myslím:D Asi nějaký dědičný faktor nebo co.

      Vymazat
  3. Ano, jsem nadšená! :D objednala jsem si jak krém na strie, tak "sadičku" na akné. jsem zvědavá na účinnost. článek si napsala s takovou radostí, že téměř nelze pochybovat...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skoro bych dala pravou ruku, že budeš spokojená, já už jdu také na svou objednávku, kosmetika je skvělá:)

      Vymazat
  4. Mně se udělaly "sluníčka" na prsou, když mi prsa vyrostly. Po duchaplné debatě jednou na střední o těláku jsem se dozvěděla, že to maj holky taky. Máma mi tvrdila, že strie nikdy nezmizej. Tak to mám asi aušusový strie, páč sluníčka už nemám :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zmizely samy od sebe? Wow, to byly fakt sluníčkový!

      Vymazat
  5. Pán prstenů a hrachový pole :D díky za pobavení u psaní diplomky! A tu vůni cítím i z popisu, mmm... tak jdu objenávat, nedá se nic dělat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psaní diplomky se nějak zpříjemnit musí!:)

      Vymazat
  6. Mě si an tuhle zajímavou firmu upozornila až ty minule :) líbí se mi tam krém na akné a krém na celulitidu i strije. Takže nákup zvažuji,ale mám toho teď doma mraky, takže až se mi uvolní trošku místa určitě něco vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to znám, kosmetiky všude plno, ještě že mám mladší ségru a ta kupu kamarádek, který vyzkouší všechno, co se jim do ruky dostane:)

      Vymazat
  7. Parádní článek :) Strie sice nemám (ani po těhotenství ... jupí), zato brokolice a květáku na stehnech mi přibývá..... :) Tak proč nevyzkoušet Zpevňující olej proti celulitidě s jalovcem, rozmarýnem, cypřišem, černým pepřem? Děkuji za tip :)....Jdu objednávat... :)
    Kat...
    http://salek-snu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...