středa 9. července 2014

Recenze: Odličovací oleje Saloos



    Když jsem jela někdy v únoru k babičce, zapomněla jsem si s sebou vzít odličovací balzám. A jelikož v domě se kromě dědova ředidla nenacházelo snad nic, čím bych se odlíčit mohla, šlo se na nákupy. V košíku skončil levandulový odličovací olej od Saloos, a svou zapomětlivost jsem od tý doby stačila ocenit jako těžký požehnání, protože odličovací oleje jsou (až na pár drobností) famózní.

    Vyzkoušet jsem stihla již meduňku, bergamot, levanduli a argan revital, všechny pojmenované podle esenciálních olejů, které odličovák obsahuje, mým favoritem se stala meduňka. V nabídce je i tea tree, růžové dřevo nebo neutrál verze, vybere si každý typ pleti. I když já osobně tohle u odličovacího oleje moc neřeším.

    Líbí se mi jednoduchost a rychlost odlíčení - na navlhčenou vatičku stačí kápnout minimum oleje a bez problému stáhne veškerý makeup včetně očního (z toho jsem mimochodem nadšená, všechny ostatní odličovací přípravky, které jsem si kupovala, včetně nejjemnějších micelárek, ze mě dělaly angoráka); a jakmile je xichtík čistý, není nijak mastný, ale také netáhne, jak to tak po odlíčení bývá. 


    Jakkoliv jsem nadšená, budu hnidopich a pár hnid na odličovacím oleji vypíchnu. Menším problémem je praktičnost balení - respektive nepraktičnost. Lahvička je bytelná, skleněná, takže na cestování relativně nepoužitelná. Na druhou stranu vypadá krásně, to jo. 

    I složení by mohlo být přívětivější. Službu stejnou, jako odličovací olej od Saloos, mi udělá i čistý jojobový olej, Saloos obsahuje kromě přírodních olejů také PEG sloučeninu a Laureth-4, který nemá v kosmetice pověst nejšetrnější složky, navíc má být i relativně komedogenní (ačkoliv mně póry neucpává).

     Přesto po olejíčku sahám moc ráda - rychlý, efektivní, voňavý, pěkný i na oko. Cena je navíc také více než příznivá - za 50 ml oleje zaplatíte 90-100 kč a vydrží opravdu dlouho.

    
    Co vy a odlíčení? Jaký produkt je vaším favoritem? Máte zkušenost s těmito oleji?

    Mějte se krásně,
    M.

44 komentářů:

  1. Argan Revital jsem měla a byla jsem z něj absolutně nadšená. :) Uvažuji o další koupit, protože mi neskutečně vyhovoval a to hlavně v tom, co jsi zmínila - že nestahoval pleť a nezmastil ji. A ta rychlost, s jakou jsem byla odlíčená? Prostě krása. :)
    W.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli Ti voněl argan revital, bude se Ti líbit i meduňka nebo bergamot, úžasné jsou teda všechny:-)

      Vymazat
  2. Já používám Granátové jablko a jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  3. Já sahám k odlíčení klidně i po kokosáku, na oči je pro mě ideální. I mandlovým olejem od Saloosu jsem se odličovala, je mi to moc příjemné :-) Ale že parabeny jsou i v Saloosu? T

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosák je na odlíčení úžasný, bohužel se po něm vysypávám a už jsem lenoch na to, abych používala dva různé odličovací přípravky:-) Jinak s těmi parabeny to byla má chyba, díky trb, že mě dole v komentářích upozornila, nějak se mi to v hlavě popletlo:)

      Vymazat
  4. Olejíčky jsou úžasné, voňavé....mám je moc ráda. Bohužel NE MOJE PLEŤ. Ačkoliv byl pocit po odlíčení parádní, začalo se mi po olejíčku tvořit akné, ačkoliv nemám aknetickou pleť. Zkoušela jsem trpělivě celkem dlouho..., ale pleť protestovala. Je to škoda.... :(
    Kat....
    http://salek-snu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je naprd! U mně je to zase jedna z mála věcí, po které se nevysypu:)

      Vymazat
  5. Saloos používám často a ráda,ale ty odličovací jsem prozatím nevyzkoušela.Takže příště :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou skvělý, mám teď růžové dřevo, jediné mínus, že občas vidím "mlhu".
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně se naštěstí zatím nepovedlo:)

      Vymazat
  7. já jsem si koupila ten levandulový na tom veletrhu, ale používám ho do vany, protože se mi s ním odličuje blbě - dělá mi mlhu před očima a spotřebuju ho na každé oko strašně moc, aby to vzal všechno :( obličej neposoudím, na ten mám mastňáckou Biodermu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Mně stačí jen kapka na celý obličej včetně očí:-O Ale zas bych se nesnesla s Biodermou, tohle máme úplně obráceně:)

      Vymazat
  8. Určitě mám v plánu si nějaký koupit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo parabeny? Nějak jsem si jich ve složení nevšimla, ani na ofiko stránkách nejsou. Mám neutrální a je supr.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, byla to chyba z mé strany, omlouvám se za mystifikaci a děkuji trb za opravu:)

      Vymazat
  10. Používám jen olej od Saloosu jako takový ale o těhle odličovacích jsem také přemýšlela. Každopádně já se držím své Biodermy a asi u ní budu i dlouho zůstavat, jsem s ní spokojená :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hlavní:-) My si s Biodermou mohly vyškrábat oči, já jí obrazně a ona mně doslova:D

      Vymazat
  11. ja som sa snažila odlíčiť olejmi a vôbec mi to nešlo, ani to nehlo s mojou špirálou a to nie je vodeodolná ani nič :/ tak samozrejme favorit micelárka Bioderma / ešte dopoužívam Loreal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Mně řasenku jakýkoliv olej rozpustí jako nic, i ty voděodolné :-/

      Vymazat
  12. Měla jsem růžové dřevo a meduňku a zpočátku jsem z nich byla nadšená, ale oba mě brzo začaly pálit v očích a ráno jsem měla oči opuchlé. Tak jsem jednou z nouze použila na odlíčení jejich obyčejný meruňkový olej, použila jsem ho úplně stejně jako odličovací - kápnout na vlhký tamponek a odlíčit se, a světe div se, nic mě nepálilo, byla jsem krásně odlíčená, a když to s ním trošku přeženu, už se pak ani nemusím ničím mazat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ráda odličuji zase jojobákem:-) Ale ta vůně je pro mě takové velké plus:)

      Vymazat
  13. Hezký den Míšo :-) já se velice ráda už dlouho odličuji čistícím olejem Santal na mastnou pleť od zn.Original Atok. Nanáším na navlhčený obličej a potom smívám vlažnou vodou. Pleť je po něm úžasně hydratovaná a hebká i bez následného dalšího ošetření. Pokud je popis o složení na jejich stránkách pravdivý,tak by měl obsahovat jen rostlinné oleje, éterické oleje, lecitin a vitamin E :-) Je balený do praktické plastové lahvičky s pumpičkou,takže i velice praktický na cesty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak takové balení je snem:-) Já budu na cesty asi Saloosácký přelévat, je to pořád praktičtějš než balzám:-)

      Vymazat
    2. Odličovací olej je praktický už v tom,že je tekutý a nemusíš tak řešit problém s tím,že by se Ti třeba balzám vlivem vyšších teplot začal roztékat :-)

      Vymazat
  14. Ahojda,

    tak já osobně řeším zrovna problém s odličováním... Používám leta dvoufázovej Bourjois a nikdy nebyl problém, za poslední týden mi po odlíčení zrudnou oči, ale fakt moc... Tak jsem zkoušela W7 taky dvoufázák a furt to samý...
    Teda už jsem po očku hledala na Saloos stránkách už je to dýl, ale tys mi ho teď připoměla a asi pro něj skočím =o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho zkus, holky tu píšou, že jim dělá mlhu, já s tím ale zatím problémy neměla:) A je krásně jemný!

      Vymazat
    2. Mlha mi neva, hlavně jen, aby to nepálilo... večer jdu na věc =o)

      Vymazat
  15. hydrofilní oleje jsou super, používala jsem dohromady s květinovou vodou a byla jsem spokojená :) nejlepší je asi lemon tea tree, protože skutečně krásně voní a zlepšil mi pleť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden z mála, které jsem ještě nezkoušela:) Bojím se toho tea tree, pleť mám momentálně tak pěkně normální, že ji nechci ničím sušit:)

      Vymazat
  16. a nepletou se ti náhodou parabeny a PEGy? PEG to má, protože jinak by to byl prostě olej a nešlo by to umýt, kdežto díky PEGu je to takové uživatelsky přívětivější. parabeny to nemá.

    jinak tyhle odličovací oleje mám docela ráda, vlastně je to jedna z prvních věcí, se kterou jsem začínala z přírodní kosmetiky. odličují super, včetně očí, i když trošku mlhu nechají a musí se pořádně smýt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš ještě že Tě máme, máš pravdu! Jsem trubka, hned to jdu opravit a dookomentovat všechny, kdo se tomu právem divili. PEG taky nic moc, ale oproti parabenům je to zlatý.

      Jinak já s mlhou zatím nemám problém, i když jsem na oči přecitlivělá:)

      Vymazat
  17. Týýjo, řikám si - "To budu pak určtiě celá umaštěná a páč mám ofinu, znamená to věčně slepenou ofinu..". Ale pokud fakt nemastí, tak všechno, co je levandulový, mě dost láká! Asi budu potřebovat něco na odlíčení, až se vrátím do ČR, žejo? :)))

    OdpovědětVymazat
  18. Taky jsem měla hrozně ráda meduňku, hlavně na odlíčení před spaním. Ale ž s mi tak moc nelíbí složení, takže se odličuju normálně čistým olejem, většinou avokádovým

    OdpovědětVymazat
  19. Vyzkoušela jsem Tea Tree Lemon, Růžový dřevo, ale Argan Revital je můj favorit, ta pleť je potom takový vyživená a "naducaná". Někdy bývám trochu umaštěná, tak si po odlíčení ještě plácnu papírový ubrousek na obličej a pohodička :) A hlavně, že se pak člověk nemusí mazat, to je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  20. Mně tam ty PEGy taky trochu vadí, tak se chystám na odličovací olej od Nobilis Tilia, cenově vychází líp než Saloos a to složení se mi laickým okem zdá také lepší. Marcela

    OdpovědětVymazat
  21. Už delší dobu nepoužívám na odličování nic jiného. První lahvičku jsem vyhrála, několik dalších koupila a poslední dostala, takže teď mám pět v různém stádiu rozpoužívanosti a odličuju podle toho, na jakou vůni mám náladu..
    Vetšinou to vyhraje bergamot a meduňka..

    OdpovědětVymazat
  22. Kdysi jsem zkoušela od Saloosu bergamotový olej, ale třeba s běžnou řasenkou si vůbec neporadil. Ale když to tak čtu, asi jim dám znovu šanci :)

    OdpovědětVymazat
  23. Mela jsem bergamot byl skvely,ale pak jsem ho znovu nekoupila kvuli parabenum,ted mam olivak

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem jedna z těch, kterým nesedl. Měla jsem ten meduňkový a zkooušela jsem mamčin levandulový a růžový a dělala se mi krupička a spousta černých teček, takže já asi cílovka nebudu....teď mi moc vyhovuje čistící krém na nečistou pleť od Alverde, taky nevysušuje

    OdpovědětVymazat
  25. Používám levandulový, krásně voní a funguje teda i na voděodolnou řasenku, takže super! :))
    jen mě teď trochu zarazilo, že spoutě lidem ucpává póry...tak jestli se pupínky nedělají kvůli němu...no kdo ví :/

    OdpovědětVymazat
  26. Meduňka je úžasná - rozsáhlá recenze zde: http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2013/02/nova-laska-hydrofilni-odlicovaci-olej.html. Rovněž jsem vyzkoušela neutrální a nyní používám HO od Hádka, který asi ještě lepší.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...