čtvrtek 10. července 2014

Realash je boží! (& ke komu poputují tři séra?)


    A hned vám řeknu proč. Nebo raději ukážu?


    Nevím, jestli ten markantní rozdíl dostatečně vidíte, každopádně já jsem to dopracovala tak, že nad stavem svých řas u zrcadla óchám a áchám. Co se sér na růst čehokoliv týče, byla jsem vždycky trochu skeptik, ale Realash mě obrátil na pravou víru. Séra jedou!

    Největší změny se rozhodně děly v prvním měsíci. Rozdíly v délce i hustotě byly nejvýraznější, zároveň mi padalo více řas, než na co jsem byla zvyklá. Potvrdily se mé domněnky z minulého článku - padlé deriváty dělaly místo silnějším sestrám. Mám teď zkrátka řasy 2.0 - pevné, dlouhé, lesklé. 

    Na oficiálních stránkách Realash si můžete přečíst i výčet možných vedlejších účinků, já se s žádnými nesetkala. Je fakt, že mi oči slzely asi častěji než obvykle - když jsem se se svojí extrémní šikovností ďoubla aplikátorem séra do oka. Což nadšeně dělám i s řasenkou nebo tužkou na oči, jen se zkrátka zvýšila frekvence nebezpečí. 


    Na fotkách výše vidíte mé řasy bez stopy maskary. Řeknu vám, nebýt blondýna a mít řasy tmavší, snad se i bez řasenky obejdu. Ačkoliv, připadá mi, že jsou řasy i tak oproti svému původnímu stavu tmavší, těžko ale posuzovat, může to být i světlem. 


    Skvělé řasence Retro Glam od Rimmel se potom povedlo zvýraznit i konce řas, které jsou v mém případě totálně průhledné, a ukázala celý dopad sérování. Připadá mi, že řasy vypadají, jako kdyby byly prodloužené (nějakou super profesionálkou, od které to nevypadá uměle a nepěkně). Oproti prodlužování má sérum ale všechny výhody v kapse - finančně vychází o dost lépe, časově je příznivější, za dva týdny nevypadáte, jako by se vám pár řas zbláznilo a přerostlo o dva centimetry všechny okolo a hlavně vám nebudou umělé nožičky lézt do očí.

    Co říct? Myslím, že dnes to křičí z každého slova, které jste si doteď přečetly. Pokud chcete řasy 2.0, sérum Realash můžu s nadšením doporučit! Startovací balíček séra, které vydrží tři měsíce (i když mi připadá, že to moje má potenciál i na další používání, a rozhodně ten potenciál hodlám vyždímat do dna), stojí 1100 kč, k dispozici jsou i výhodnější balíčky s více séry.

    Zastoupení Realash (konkrétně milé paní Adrianě:)) děkuji za možnost sérum vyzkoušet a tímto s ním rozhodně nekončím.


     Losujeme

    Protože Realash se rozhodl udělat třem z vás Vánoce v červenci, jdeme losovat! Kdo bude óchat a áchat nad řasovým upgradem?

    Již v minulém článku jsem naznačila, že randoma bych z losování ráda vynechala. Původní plán také byl, že některou výherkyni vyberu na základě komentáře sama. Když to prostě nedávám - nejradši bych každému, kdo svůj cennej čas tráví čtením toho, co si smolím, poslala sérum a dárkovej koš k tomu. Takže přišly na řadu klobouky. 

Před losováním byla čísla samozřejmě složená do pidičtverečků:)

    Vybírala jsem celkem z 54 soutěžních komentářů; v červeném klobouku z čísel 0-5, ve slaměném 0-9. Losování probíhalo bez státního dozoru a notáře, zato pod přísným dohledem koček, a to se taky počítá. 

    Random-Bee potom vybral následující čísla:


    ... pod kterými článek okomentovaly:

    Martina Bačová (pěkný mihalnice přeju:-))



    Claire (už se chystám na tu škytavku 24/7;))


    a Monika (pravidelně, jasný?:))


    Výherkyním gratuluji, doufám, že jim sérum udělá pořádnou radost a prosím, aby se mi ozvaly na mail kissabeeblog@gmail.com. Pokud by se neozvaly do 16.7., vytahuju znova klobouky. Vy ostatní nezoufejte, před námi jsou ještě vyhlášení dvou soutěží!



    Jak se vám sérum zamlouvá? Máte v plánu jej vyzkoušet? A jak moc vůbec stav svých řas řešíte?


    Mějte se krásně,
    M.    

13 komentářů:

  1. Rozdíl je opravdu veliký, krásné řasy!

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny rasy, na serum ctu same dobre recenze. Hodilo by se, vzdy jsem si myslela, ze mam ok rasy, ale nedavno jsem koukala a mam je kratky a na to, ze jsem bruneta, tak spodni i hodne svetly, blond :D
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Málem jsem omdlela! Tohle není možné, budu mít upgradované řasyy! :-) Díků dík!!

    OdpovědětVymazat
  4. Teda já se omlouvám, ale nejvíc se mně líbí fotka před, ty dlouhatánský řasy na mě působí už trochu strašidelně, ani nevím proč :) Ale hlavní je, že seš spokojená, v reálu to taky určitě vypadá jinak než na fotkách. Já mám řasy hodně světlý a poměrně i krátký, ale s řasenkou jsem schopna dosáhnout celkem uspokojivých výsledků :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som ho chcela vyskúšať, lebo moje riasy sú fakt nula nula prd, ale keďže som najprv bola tehotná a teraz kojím, tak nemôžem. Nebude až také bezpečné, ako tvrdia. Ešte som dnes našla toto http://pilna.blog.idnes.cz/c/413446/REALASH-serum-na-rasy-varovani-pro-spotrebitele.html.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ešte by som chcela dodať, že sérum obsahuje Ethylcloprostenolamide - prostaglandín, hormón, rovnako ako napr. sérum, ktoré používala Petra Lovely Hair.

      Vymazat
  6. Výsledek vypadá skvěle! :) Ale měla jsi hezké řasy i před tím. Já se sér docela bojím, mám hodně citlivé oči a ráda bych ještě i viděla. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je super! Já používala NutraLux, což se postaralo o řasy nádherný, dlouhý a prostě dokonalý. Jenže jsem zrovna chytila všechny side effects, a tak jsem přestala. Řasy držely ještě 3 měsíce, teď už vypadaly a já jsem zase s těma svejma 3 milimetrama na očích. Chjo:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jsou parádní výsledky! Ach, taky bych chtěla...ale i přes spoustu pozitivních recenzí si za ty prachy asi necham zajít chuť...uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Téda, to je mega rozdíl :-)
    já jedu v Lumiganu a taky mega spokojenost... ale tak vím, že by se to nemělo, tak asi přejdu na něco jiného...

    OdpovědětVymazat
  10. To je neskutečná změna, teď je z tebe hotová mrkací panenka! :)

    A já jsem strašně naštvaná sama na sebe, že jsem se nezúčastnila!
    Takové řasy bych si moc a moc přála, protože ty moje jsou k pláči, jsou dokonce o dost kratší a vypelichanější než tvoje "před", achjo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale alespoň si to teď můžu vyčítat jen sama sobě a nemusím nadávat na odud (nebo tobě:DD), že mi není přáno mít dlouhé řasy :D

      Vymazat
  11. Úžasná změna!!!! A výherkyním GRATULUJI :)
    Krásný den....Kat....
    http://salek-snu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...