neděle 13. července 2014

Minirandom posledních dní & vyhlášení soutěže s Birki's


    A máme tu můj první článek o všem a o ničem, jak by se dalo o random příspěvcích mluvit. Vzhledem k tomu, že poslední měsíc mám oproti normálnímu režimu opravdu random, focení všeho kolem sebe se jen nabízelo (jen ten děsnej nepořádek všude kolem jsem s prominutím vynechala.) Dejte mi měsíc a budu mít i instagram. (Né.)

    Jestli se mi na mononukleóze něco líbí, je to fakt, že mám konečně čas číst i normální knížky, což během roku nestíhám. Momentálně se nemůžu odtrhnout od Kmotra, ačkoliv mi tatík, který mi knihu dal k narozeninám, děj dopředu nadšeně spoiluje. 

    S pěkně hnusnou zlomyslností se raduju z bouřek, protože doma v podkrovním pokoji se v těch vedrech nedalo vydržet. Teď držím tak tak. Usoudila jsem ale, že milion stupňů je pořád lepší než dva miliony, co se v pokoji ustálily během veder, a že už je dostatečně zima na nepřetržitý pití zelenýho čaje z milovaný konvice. 

    Dieta mi zakazuje hodně mých oblíbených mňamek, díkybohu se mezi nimi nenachází (většina) ovoce. Kdybych si nemohla vzít meruňku nebo nektarinku, na které celý rok čekám se slinou v koutku pusy, asi mi hrábne. 


    Téměř všechen čas také trávím kvůli horku na zemi. Koukám na Hulka, Ironmana, Batmana nebo Thora, přestože to znám nazpaměť, a ruce zaměstávám skládáním origami jeřábů. Mám jich přes 500, jsem za polovinou - při internetové prokrastinaci jsem totiž narazila na starou japonskou tradici skládání 1000 jeřábů. Tomu, kdo je složí, se vyplní přání, podle jiných výkladů bude šťastný, podle dalších dlouhověký... No, všechno by za to stálo:-)

    I přes zákaz aktivity si na skvělé jógamatce z ještě skvělejší akce Yoga Sensation pořádané Reebokem jógu občas cvičím. A všem, které jóga zajímá, můžu vřele doporučit úžasně napsanou knížku Jóga - anatomie. 


    Téměř vůbec neutrácím (kde taky), ale když už si něco koupím (za odměnu, že jsem se na odběru krve nesložila, jak to mám ve zvyku), mám z toho radost tak pětinásobnou. Tak třeba Granko, který momentálně nemůžu. 

    Zakažte mi cokoliv, vzdám se doživotní zásoby sladkostí, ale Granko mi neberte. Extrémní náklonnost k tomu sladkýmu prášku se ještě zvýšila s koupí bezvadný plechovky. Miluju plechovky. Mám plechovky na sušenky, na žvejkačky, na náušnice, na kosmetiku, ať žije plech, je to krásný. 

    Ještě nadšenější jsem ale z Buddhových náušniček ze Sixu. Sundávám je jen do sprchy, což samo o sobě značí, jak moc mi přirostly k srdci - většinou jsem na podobný opatrnosti moc líná (a potom tak taky moje náušnice dopadnou). 


    Doufám, že jedna z vás bude podobně nadšená z výhry - jdeme totiž losovat výherkyni poukázky v hodnotě 1000 kč na nákup na stránkách mimi-galerie.cz, kde si mimo jiné můžete pořídit světoznámé zdravotní botky Birki's.

    Opět jsem ze sebe s pomocí klobouků udělala randoma. V červeném "desítky" od nuly do šestky, ve slaměném jednotky 0-9. Losovala jsem z celkem 69 soutěžních komentářů a strefit se mi podařilo téměř do poloviny:


    A gratulovat můžu čtenářce Luisalotta - a už teď Minnie závidím!:)


    Výherkyni prosím, aby se mi do týdne ozvala na mail, v opačném případě by přišly znovu na řadu klobouky. 

    Pokud po Birkiskách (oprávněně) dál toužíte, můžete třeba využít 10% slevu pro nákup na eshopu - stačí při objednávce zadat kód 99bc.


    Jak trávíte první červencové dny vy? Kdo měl náladu na random a kdo to protrpěl? Co jste si naposled koupily pro radost? Co jíte, co čtete, na co koukáte? (Já vim, budu brzo stará:))

    Mějte se krásně,
    M.

12 komentářů:

  1. Papírové jeřáby skládám taky; jedno období jsem je slḱládala při každém filmu a taky při nudných hodinách ve škole. :-) Bouřky jsem přijala s nadšením; vedra obecně nesnáším. Bouřky jsou nádherné (obzvlášť za oknem) a venku to krásně voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si navykla skládat u fotbalu a o to víc mě mrzí, že je dnes už finále, šlo mi to u toho dobře:D Já mám vedra ráda, ale jen když jsem zdravá a ideálně u moře, samozřejmě:) Vzduch po bouřce je bezkonkurenční! A sedět pod zastřešenou terasou, když kolem leje, s knížkou, to je nejlepší:)

      Vymazat
  2. Články o ničem a o všem mám stejně nejradši (jak na psaní, tak na čtení :D) a za tu dietu tě teda lituju. Na granku až tak neujíždím, ale kdyby mi někdo zakázal čokoládu, burákový máslo a cider, asi bych se na místě rozbrečela :D
    A za jeřáby tě musím taky jen obdivovat, mně nějak nebyla nadělena trpělivost ani zručnost, takže bych se začala vztekat už u prvního a s hromadou sprostých slov všechny papíry roztrhala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, píše se to dobře, to je fakt!:) Hele cider jsem neměla už měsíc a strašně mi chybí, jsem závislá na Sommersby a nedat si ho teď v létě je strašný. Chybí mi snad i víc než čokoláda!

      Jeřábi jdou už docela od ruky, i když prvních pět jsem totálně nevěděla, co dělám, a do konečnýho stavu jsem je dostala souhrou náhod - na internetu je sice milion návodů, ale v každým něco chybí, takže jsem se k postupu dopracovala kombinací asi pěti různejch stránek, teď už se to dá, i když jsem taky netrpělivka:)

      Vymazat
  3. Já momentálně čtu Tvůj blog, hlavně články o DIY kosmetice, a sepisuju si seznam plánovanejch DIY produktů (mám v plánu tělové máslo po opalování, levandulovou koupelovou sůl, obličejové sérum s arganovým olejem, růžovou vodu dle Tvého návodu a masážní olej proti celulitidě, možná i tygří mast...) a zároveň i seznam věcí, co ještě musím doobjednat z Ekokozy (a to si pro jednu objednávku teprv v pondělí půjdu na Uloženku! :D Jsem blázen...
    Jako Ty čteš "Jóga anatomie", já mám zrovna rozečteno "Pilates Anatomie" :D
    Zeleného čaje bych se nevzdala. Už se těším na chatu, kde mám svůj oblíbenej jasmíňák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to s tou Ekokozou naprosto znám, jakmile Ti přijde jeden balíček, zjistíš, že k tomuhle sis měla koupit i tamto a už se vezeš... :)
      S pilates a jógou je to dobrá náhoda! Asi to bude stejná edice, že? Na pilates se po nemoci plánuju vrhnou. to cvičení mě zajímá:)
      Já teď popíjím "letní" mix zeleného čaje od Basilur a je skvělý, i když na klasickou senchu s kapkou citronu a lžící kokosového oleje dle mých chuťových buněk nic nemá:)

      Vymazat
  4. Milá Míšo, napřed jsem Ti chtěla popřát brzkou úzdravu, ale když vidím, že čteš Kmotra, skládáš jeřabíky, koukáš na filmy a blaženě prohlížíš (krásnou) plechovku Granka, tak Tě nechám ještě chvíli v posteli...zdá se mi, že si to docela užíváš. ;-) A jednu bouřku mám zrovna za okny, tak můžeš přijít ;-).
    Pa pa, Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulka ctenarce =o)
    A tobě brzké uzdravení... Podkroví znám a ráda jsem se ho zbavila a vyměnila ho za cihlovej bytecek v přízemí (teď je tu na mikinu)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju výherkyni. A Miško dietu ti nezávidím, ale volno a odpočinek máš parádní.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  7. Ovocie, zelený čaj mňam. Jóga s tou sa už dlhšie v mysli pohrávam, ale ja som lenivec :/
    Žeriav / Jeřáb - pripomína mi to Prison Break. Tá myšlienka sa mi páči, keby som bola šikovnica, tak si ich aj ja poskladám. Zišlo by sa mi trochu šťastia od nich alebo nejaké to splnené želanie. Aj máš niečo v pláne s nimi? Teda využiť ich na výzdobu alebo púšťať do mora? Alebo niečo iné?
    Granko mám rada, ale boli ma po ňom bruško, takže si ho dávam, len keď mám už obrovskú chuť a inak by som bez neho umrela :)
    Náušničky sú pekné :)
    Aj by som odpovedala na všetky otázky, ale to by bol taký dlhý komentár, že až :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pampeliško, jeřáby plánuji pověsit ke stropu, a až se budu vdávat, budou součástí dekoru - údajně když nevěsta složí 1000 jeřábů, symbolizuje to dlouhé a tastné manželství - jeřábi jsou monogamní ptáčci, najdou si partnera brzo a jsou s ním celý život. Do článku jsem to ani nepsala, je to trochu patetický:D Ježiš, ještě že moje břicho snáší Granko s velkou grácií!:)

      Dlouhé komentáře mám ráda!:)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...