pátek 25. července 2014

I ♥ Dizao


    Ještě že to Biooo máme. Bez něj bych neměla kam chodit pro bezvadný ajurvédský pasty (permanentně vyprodaný, protože jsou nejlepší), moje internetová prokrastinace by se musela přesunout jinam (a hledejte si plnohodnotnou náhradu) a Dizao balzámky by pro mě byly velkou neznámou. 


    A že stojí za to tuhle nádheru znát. Balzámek je nabitý mým oblíbeným kombem kakaové máslo-bambucké máslo-kokosový olej, o správnou konzistenci se stará také hypoalergenní karnaubský vosk, proti zánětům bojují esenciální oleje a barvě šéfují oxidy železa ve spojení s červenou řepou. 

    Největší problém balzámků je obrovská nabídka - zkuste si vybrat z více než dvaceti kousků, člověk aby si na to bral dovolenou. Kromě odstínu Lily, který si získal moje srdíčko barvou, jsem měla v merku i fíkový, zmrzlinový s mangem nebo pivoňkový, a to až po zúžení výběru.

    Přiznám se, že právě sytá, krásná korálová barva mi na balzámu nejvíce učarovala. Na výrazné rty si potrpím a takhle výborně pigmentovaný balzám jsem ještě neměla - momentálně s sebou tuhle tubičku nosím, kudy chodím, protože mi geniálně supluje rtěnku (tady se sluší poděkovat Vendy z Biooo za odstínovou konzultaci po mailu - rozhodovala jsem se mezi verzemi Lily a Light Coral, který je prý světlejší). Výdrž je samozřejmě menší, na druhou stranu patlejte si v tomhle horku balzám s klasickou rtěnkou - nejen, že většina skončí ve zmrzlině, ale i ten jeden pohyb navíc je pro můj deodorant těžkou zkouškou. Navíc u málokterého produktu se mi stane, že jej řadím pod štítek "dekorativní" i "pečující" - takový věci se musej hejčkat.


    Pokud by měl teď k protokolu nastoupit zlej polda, řekl by vám, že má trochu problém se zasunutím balzámku. Občas se potvora zasekne lehce vysunutý a zpátky nejde, pročež mám jeho hrdlo stylově opatlané. Zlýmu poldovi by se taky nechtělo investovat do nebarevného balzámku, na druhou stranu z barevnejch, skvěle pigmentovanejch verzí si sednou na zadek s hodným oba.


    Shrnuto a podtrženo (fuj, podrtžení bez odkazu, upadne mi ruka), Dizao je pro mě luxusní záležitost a já děkuji Biooo, že mám tu čest si ji vyzkoušet. Do barevné verze bych investovala sama znovu (a asi i budu, protože tubičku tahám neúnavně jak kočka koťata - sakra, teď mi padla do oka Magnólie), u bezbarvých verzí mi za ty peníze chybí nějaká ta nadstavba - možná si neumíchám doma až tak ingrediencemi nabitou tyčinku, každopádně slouží výborně. 


    Máte s těmito balzámky zkušenost? Který krasavec by putoval k vám domů? Máte rádi Biooo, milujete Biooo nebo zbožňujete Biooo?

    Mějte se krásně,
    M,

P.S. Ještě jednou moc děkuji obchodu Biooo v zastoupení milé Vendy za poskytnutí produktu k recenzi!

24 komentářů:

  1. Mě se na první pohled strašně líbí korálový odstín 221, ale čekala jsem nějakou intenzivnější barvu, jako je na krabičce.. v testeru je to spíš taková nudná oranžovo- růžová. Ale složení mají všechny kousky moc pěkné, jen co je pravda. Až se proberu svou zásobou barevných balzámů, jeden si určitě pořídím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je právě kromě toho svého "naživo" neviděla, tak jsem byla opravdu moc vděčná za radu:) Na Magnólii se asi budu muset zajít mrknout na vlastní oči;)

      Vymazat
    2. Jo jo, jdi je omrknout.. Já jsem ráda, že jsem si je nejdřív prohlídla a nekupovala zajíce v pytli :)

      Vymazat
    3. Mám kamélii a jsem nadšená :-) Já nenosím rtěnky, necítím se v nich dobře a lesky mě štvou, že lepí a jsou hned pryč. Tohle ja na půl cesty a navíc matný (ale některý odstíny jsou lehce s perletí, ale už si nepamatuju, který). Taky jsme brala na slepo, bála jsem se, že bude tmavý, ale je to taková ta barva "právě jsem snědla kilo malin", kterou jsme strašně dlouho hledala.

      Vymazat
    4. Taky chci vypadat, že jsem právě snědla kilo malin! Budu muset zajít omrknout všechny odstíny "live":) (A teď bych si dala kilo malin.)

      Vymazat
    5. Reni, kamélie je na rtech tak pěkná, jo? Maliny sice na zahradě mám, ale stejnak ji asi půjdu vyzkoušet! :)) Perleť má myslím zrovna ten můj korál a pak taky některé ty do fialkova. Nejhorší, že je těch barev tolik.. kdo se v tom má vyznat?!

      Vymazat
  2. Jsou testované na zvířatech?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leaping Bunny sice nemají, ale řekla bych, že netestují. Většina užitých ingrediencí má totiž označení USDA.

      Vymazat
    2. Tyhle značky netestují ani nepoužívají složky testovaný na zvířatech, to vychází tak nějak logicky z principu věci. Osobně nevím o značce, která by byla přírodní, používala certifikované ingredience, aby následně výrobky testovala na zvířatech, ale kdyžtak mě opravte....

      Vymazat
    3. Tak jak píší holky, zákazník, který je natolik pozorný, že si všímá ingrediencí, si určitě bude všímat i tohoto a výrobek testovaný na zvířatech by si nekoupil ani omylem:)

      Vymazat
  3. Můžeš prosím napsat, které další věci z toho eshopu Biooo.cz doporučuješ nebo resp. sama kupuješ, v článku jsi zmiňovala ajurvédské pasty, které konkrétně máš ráda? Eshop jsem doposud neznala a dost mě zaujal, ráda bych udělala první nákup, ale nechci naslepo. Díky za odpověĎ. Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, koukám, že Biooo má další oběť!:) Mám na mysli pasty Supirivicky a Sumudu, na které mě nalákala Mitsuuko, dále jsem v Biooo kupovala minerální makeup Everyday Minerals (recenze na blogu, já jsem spíše na tekutá BBčka), chodím si tam pro gel aloe vera od Etsi můžu doporučit hydratační krém značky Logona, najdeš tu třeba i Saloos (odličovací oleje a vanilkový kokosový olej stojí za to!), poslední dobou tam chodím očuchávat parfémy Vivacités de Bach a pořád plánuju, že vyzkouším BB krém od Lavery... Říkám, člověk by tam dokázal prokrastinovat hodiny:)

      Vymazat
    2. Ano, ty pasty jsou super :) Mám je taky.

      Vymazat
  4. Zkušenost s tímto balzámkem nemám :), ale vybrala bych si jahodový nebo s granátovým jablkem
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. A jak voní a chutná? Já mám třešňovej, je super, ale tak nějak voní a chutná do mentolova, což mě dost zklamalo :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jako u Tebe, to jsem vlastně nenapsala... Nějaký slabý mentol:)

      Vymazat
  6. miluju Biooo, balzámky musím zkusit, jak je měli v té akci, tak jsem to prošvihla :(

    OdpovědětVymazat
  7. Mám odstín Lotus a je pěkný, škoda že mě nenapadlo že budou mít v obchodě testery :) Ještě uvažuji nad korálovým. JInak jsem s nimi moc spokojená

    OdpovědětVymazat
  8. Ne a ne a ne! Vůbec jsem to nečetla, ksakru! Zrovna když jsem se dokázala přesvědčit, že vzhledem k množství odstínů a nedostatku swatchů odkládám projekt Dizao na neurčito, objeví se tu juchací recenze :) A komentář od Reny jsem neměla číst už vůbec, já chci taky malinové rty!
    Jinak Biooo oblibuji velice, naštěstí je daleko a poštovné vysoké, jinak už bych to tam vyplenila. Daleko větší lákadlo pro mne ovšem představuje Ekokoza (děkuju pěkně, dnes už podruhé :) tam odpadá i problém s poštovným a navíc oleje v čistém stavu jsou mi jaksi bližší než už hotové výrobky.
    Jo a ajurvédské pasty taky zbožňuji (a taky díky Mitsuuko)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mitsuuko je děsnej lákač!:) Jinak já mám většinu roku Biooo dostupné díky škole, skoro by člověk řekl "achjo":)

      Vymazat
  9. mě moc zaujaly, ale po letmém zkoušení testerů mi přišly všechny odstíny buď do růžova nebo do hněda a já bych chtěla nějaký červený, tak je budu muset očíhnout pořádnějc...vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že přímo červená mezi nimi chybí:-/

      Vymazat
  10. Biooo miluji!!! <3
    A ke mně poputuje asi tulipán... Už dlouho po něm pokukuji :)
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
  11. ach jo, no... momentálně pracuju na obřím seznamu věcí, které z biooo chci a tohle budu muset přidat... život s touhle obsesí je tak těžký

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...