neděle 6. července 2014

Dobrýho šestýho: Loutky v nemocnici


http://media0.oblazek.cz/images/media0:4e0b6d17cf627.jpg/loutky.jpg
Zdroj

    Další měsíc je za námi a máme tu opět "šestého". Hned na začátek bych vám chtěla moc poděkovat za úžasné reakce pod minulým článkem o Alzheimerově nemoci.

    Dnes se přesuneme o pár generací níže. O občanském sdružení Loutky v nemocnici jsem se dočetla poprvé na stránkách protisedi.cz, a projekt mi naprosto učaroval. Dětským pacientům trávícím v nemocnici tolik času loutky přinášejí zábavu, zároveň jsou hry poučné a představují terapeutický prvek.

    Loutky působí již ve čtrnácti městech, přes léto vystupují na táborech dlouhodobě nemocných dětí a kromě jednorázových představení pořádají také týdenní bloky, kdy děti samy loutkovou hru nacvičí. Na projektu se podílí umělci a lidé s pedagogickým či sociologickým vzděláním a kromě České republiky slavila tato forma terapie úspěchy i v zahraničí.

Zdroj
    Projekt považuji za geniální a pokud se vám zamlouvá stejně, jako mně, podpořte ho se mnou. Za každou dárcovskou SMSku ve tvaru

DMS LOUTKY na číslo 87 777

se projektu z ceny SMS 30 kč připíše 27 kč. Další informace o Loutkách a možnostech podpory projektu najdete zde

    
    Já už mám svou DMS poslanou. Pro představu mě pomoc občanskému sdružení stála krabici džusu nebo pětinu průměrné rtěnky z drogerie. Pokud se zapojí třeba jen desetina pravidelných čtenářů, společně můžeme Loutkám přispět téměř dvěma tisíci a nepřímo tak udělat nemocným dětem jejich pobyt v nemocnici krásnějším.

    Mějte se krásně,
    M.
   

   


   

7 komentářů:

  1. To je jako Zdravotní klaun :) Ti jsou super - taky "blbnou" s dětma v nemocnici, sice často bez loutek, ale v úžasnejch kostýmech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, o těch jsem také slyšely, díky bohu za takové projekty:)

      Vymazat
  2. Jé! :) Tenhle projekt je super, také už jsem svou DMS poslala. Je hrozně fajn, že o takových věcech píšeš, protože čím více lidí se o nich dozví, tím líp!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, i kdyby poslal DMS jeden člověk, rozčíření povědomí za to stojí. Díky za připojení se!:)

      Vymazat
  3. Děkuji, že o takových věcech píšeš.... :)! DMS poslána...
    Krásný den. Kat....
    http://salek-snu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Posláno! :)
    Zaslouží si to! jahodovaluccy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...