sobota 28. června 2014

Velký triumf Nivey aneb BB krém 5v1


    Tak jo, přiznejme si to. Nivee se povedlo něco, co jsem už myslela, že se žádné evropské značce kosmetiky nepovede - přinesla na trh BB krém, který jsem si zamilovala, přestože není z Asie. 

    Co se evropských bíbíček týče, většinu těch klasik, co člověk potká v drogerii, jsem vyzkoušela. BB od Mixy mi nezakryje a nesjednotí nic, pouze mi pokožku obarví, jako kdybych strávila pěkných pár hodin v soláriu. S Garnierem jsem byla mastná zhruba za třicet sekund, a to ani mastnou pleť nemám. Díky L´Órealu a jeho magickému krému, který se z bílé barvy perfektně přizpůsobí vašemu tónu jsem zjistila, že můj tón je zřejmě někde mezi nahnilým pomerančem a karí. Essence se bojím.

    Přesto mi soutěživost nedala, na stránkách Nivea.cz jsem v pravidlech vyčetla, že každý den vyhrává BB cream prvních pět soutěžících, počkala jsem si na 00:00 a  bylo. Jsem podlost sama. 



    A za to morální selhání jsem ráda - krém je totiž skvělý. Upřímně, dost na té skvělosti nese fakt, že typická vůně krémů Nivea je mým oblíbeným fetišem a malou modrou plechovku s sebou často tahám -  bíbíčko voní úplně stejně, akorát trochu slaběji.

    Ani vůně však nedostihne hlavní přednost týhle parády - vypadá celý den skvěle. Přes BB se nepudruji a pleť vypadá svěže, rozjasněně, přirozeně leskle (nikoliv mastně), zčervenání zmírněné, póry méně viditelné, i moje blbožilky moc neprosvítají. A tu hydrataci nejen cítíte, tu i vidíte. 



    Výhrady mám dvě, a asi nikoho nepřekvapí. Verzi krému mám pro světlý tón pleti, od moře jsem si přivezla nějaké to opálení, i přesto je na mě krém stále trochu tmavý - už jsem se ale naskillovala tak, že jej dokážu rozetřít perfektně do ztracena, a budiž mu k dobru, že odstín jde do přirozeně opálené pleti, nikoliv do oranžády. Což je samozřejmě celé dost subjektivní. 

    Objektivně mě trochu mrzí SPF 10 - u asijských BBček se toto číslo standartně pohybuje od 25 nahoru, alespoň dvacítka by nebyla na škodu. Opalovák pod to samozřejmě řeší s grácií.


    Obecně můžu říct, že jsem z BB dost nadšená - dokonce tak nadšená, že se nějakých čtrnáct dní nepatlám ničím jiným, a to je co říct, protože BB-bráchů se tu válí dost. Pokud vám typická Niveácká vůně nevadí a ke (z mé strany stále favorizovaným) BB z Asie nemáte důvěru, mohu ho s klidným srdcem doporučit.

 

    Jak to máte s evropskými BBčky vy? Zkoušely jste konkrétně Niveu? Jaká je ta "vaše" vůně kosmetiky?

    Mějte se krásně,
    M.

31 komentářů:

  1. Mám to podobně, zkoušela jsem garnier, který mi barevně nevyhovoval, pak jsem si na ebay objednala Skin 79 a Lioele, ale ty mi zase ucpávaly póry a vyskákaly mi pupínky. Teď mám hypoalergenní z avonu, pupínky mi nevyskakují, ale zase jsou v něm malé třpytky, tak to se mi taky úplně moc nelíbí :D
    Tento od Nivey vypadá moc dobře, myslíš, že nebude ucpávat póry?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evey, mně nevyskakují, těžko říci, nakolik to je individuální, ale já jsem na tohle docela citlivá (před dvěma dny jsem zkoušela vzoreček krému Clarins a tři pupínky jsem měla do večera, ačkoliv mám teď pleť jinak úplně v pohodě), tak bych řekla, že Nivea je neucpávací frajer:)

      Vymazat
  2. Měla jsem ho ve vzorečku a vůbec mi nevyhovoval...vůbec nic nedělal, krytí ani sjednocení pleti, nešel vrstvit a při aplikaci tvořil strašné hrudky, které nešly z obličeje nijak dostat dolů...z evropských BB mi naopak vyhovuje právě Bioderma, Garnier a Loreal.. :D Asi každému sedne něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, tyhle věci jsou asi dost subjektivní, mně zase hrudkovaly všechny ostatní a z efektu Nivey jsem nadšená:D

      Vymazat
  3. Měla jsem ho ve vzorečku a vůbec mi nevyhovoval. Je pravda, že na pleti je velmi příjemný a krásně voní, ale bohužel jestli já něco nemám, tak je to suchá pleť, takže jsem se po něm hrozně leskla. Jako bonus je strašně tmavý a nekryje. Takže za mě určitě ne. Jediné rozumné BB z drogérie mi přijde Maybelline. Z asijských BB jsem zkoušela jedno taktéž ve vzorečku (Tony Moly Triple cosi) a taky mi vůbec nevyhovovalo - mastné, těžké, ucpávalo mi póry. Zůstávám u make-upů :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krytí má opravdu jen lehoučké, to je fakt:) Já měla s Asií zatím štěstí, kromě dvou vzorečků od Skin79 mi vyhovovaly všechny naprosto parádně!

      Vymazat
  4. měla jsem ho ve vzorečku a kromě odstínu mi vadila konzistence, byl na mě moc hutný a cuckatěl :( z evropských BB miluju Garnier, ten na mastnou pleť, ale bohužel kvůli odstínu ho můžu mít tak maximálně dva měsíce v roce :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě hutný vůbec nepřipadá!:) Ale s tím odstínem se shodneme, no, už teď ho roztírám relativně dlouho, na podzim budu muset míchat se světlejšími BBčky a v zimě bude mít klídek.

      Vymazat
  5. Tak ti nevím kde se u mě stala chyba, ale mě absolutně nevyhovovalo. Konzistence sice fajn, super vůně, ale dost jsem se po něm leskla a ani výdrž mě nijak neohromila. Takže BB putovalo dál. Já zůstávám věrná těm asijským. Zatím mi nejvíce sedí ty od Misshy.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně vydrží pěkně, ale je fakt, že pokud ho hodím do srovnání s Misshou nebo Skinfoodem, Asie vyhraje. Momentálně se vezu ale na Nivea-mánii, ta vůně je bezkonkurenční!:)

      Vymazat
  6. Já evropská BB moc nemusím. Měla jsme jich taky docela hodně, ale z žádného nejsem extra nadšená, teď mám Astor a je docela fajn, jen opět tmavý. Niveu jsem měla ve vzorečku a právě mi přišla hrozně mastná, skoro jako kdyby obarvili ten jejich krém v modrém kalíšku. Ale bylo to před více než rokem, takže kdoví, že by třeba upravili složení? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem zkoušela BB Avon a Avon Anew. Oba se jevily jako poměrně super a pěkně voněly. BB Avon (ten levnější) ale vůbec nevydržel na xichtě a Avon Anew (růžovej, dražší) mi tak strašně zacpal pleť, že jsem si beďary léčila měsíc po jeho týdenním používáním. Oba poputovaly dál ke kamarádkám s pěknou pletí, protože pro mě - rudošku a občasnou beďarkářku nic moc.

    Oriental Gold od Skin79 je můj brouček a jen tak ho nedám!

    OdpovědětVymazat
  8. Mám tu vzorečky a ještě jsem ho nezkoušela, ale asi už nadešel čas :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tady tento BB jsem sice zkoušela jen ze vzorečku, ale mě připadal že moc nekryl :D ale mám ještě pár vzorečků tak musím znovu vyzkoušet už si to moc nepamatuju bylo to kdysi. :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. já jsem docela dlouho používala bb od garnieru (pro mastnou pleť) a moc mi vyhovovalo :) ale s asijskými bb se to srovnat nedá, to je jasné. od nivey jsem viděla jednou na galaxii přání makeup a úplně mě to šokovalo, protože jsem nevěděla, že vyrábí i dekorativku :D měla jsem nutkání ho zkusit, protože na netu nebyly nikde žádné recenze, ale nakonec jsem vycouvala. :)

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj, vedela by si odhadnut ci ma tento bb teply/studeny ton? prip poradit nejaky zlty bb hoci aj azijsky? vdaka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicky, spíše teplý;) A co se asijských týče, do teplých barev mi přijdou Skinfoody (např. Good Afternoon Apple Cinnamon BB) ;)

      Vymazat
  12. Já se až stydím, ale mě normálně vyhovuje BB od Garnieru:)))

    OdpovědětVymazat
  13. To už je druhý pozitivní ohlas na tuhle srandu.=) A protože mám taky vždycky onu modrou plechovku někde po ruce, docela o tom uvažuji, jestli se moje pleť nesrovná.=)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, nezkousela jsi nekdy zkvalitnit "nedokonalou" kosmetiku surovinami, ze kterych vyrabis? nadstavit nizke Spf nebo zesvetlit prilisnou pigmentaci oxidem zinecnatym nebo zlepsit konzistenci a hydrataci olejickem... Nevim, jestli je to dobry napad a s vyrobou kosmetiky nemam zadne zkusenosti, ale s parametry toho, co pouzivam, porad jaksi vnitrne bojuji:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Yves, občas si do šamponu přidám olej (ať už klasický arganový/jojobový, nebo esenciální), ale do jiných zásahů jsem se zatím nepouštěla:) U Nivey by se to docela nabízelo, ale není to možné už kvůli tubě. Ale zlepšování zdar, za pokud nic nedáš, pokud Ti daný produkt na zlepšování nevyhovuje:)

      Vymazat
  15. Keď som zbadala titulok tohto príspevku, bola som neskutočne zvedavá na tvoj názor, resp. objasnenie svojho nadšenia. A poviem ti, som rada, že na toto BB sa niekto vyjadril tak pochvalne. Ja ho mám už cca rok a stále s ním bojujem. Chvíľu mi vyhovuje, chvíľu nie, namixovala som si ho už so všetkým možným, aby mi vyhovoval najmä odtieň. Čo som si na ňom však všimla je, že robí krajšiu pleť. Z dlhodobejšieho hľadiska sa mi zdalo, že pleť akosi skrášľuje, zdokonaľuje... Všimla si si niečo také aj ty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to tak přijde! Patlám se s ním cca 14+ dní a připadá mi, že si moje pleť našla takovou správnou hranici mezi vysušenou a mastnou, po odlíčení je fakt pěkná a ne unavená:)

      Vymazat
  16. Já jsem ho dostala a taky mi vyhovuje až na tu barvu. A to nejsem z těch co si stěžují na nedostupnost světlých odstínů. Ale jinak jsem z něj taky nadšená :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Z BBček jsem měla klasický Garnier ale nevyhovoval mi ani barvou ani tím že jsem po něm byla hned mastná takže putoval k mamce, pak jsem koupila variantu pro mastnou pleť a s tím už jsem spokojená. Sice pleť zmatní jen na chvilku a to ještě pudruju ale to je u mě normální. Mám smíšenou pleť a v T-zóně se mi mastí hodně. Light verze má taky ok barvu a to jsem bledule. Obecně ale dávám přednost tekutějším lehce krycím make-upům protože objednávat asijská bb se mi po internetu nechce, vždycky jsem radši když si produkt můžu v drogerce vyzkoušet.. Co se týče BB Nivea vůbec mě neláká, podle tvého popisu by na mě byl šíleně tmavý a mastný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mastný mi moc nepřijde, ale tmavý fakt je, bohužel. Jinak mně se hazard na ebayi vždycky vyplatil:)

      Vymazat
  18. Tak do Nivey bych fakt neřekla, že bude super...
    Já osobně mám Missha cover :-D občas se mi leskne pleť a někdy vůbec ne, sice to nechápu, ale neva...

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...