neděle 8. června 2014

Soutěž s přírodní kosmetikou BioAroma

Zdroj


    Sluníčko svítí, ptáčci zpívají, třešinky zrajou (a mně šťastně bují angínka způsobená klimatizací v letadle), vylepšit to kromě paralenu a echinaceových kapek může snad jedině soutěž o něco super. A já mám něco super na rozdávání díky BioAroma, přírodní kosmetice z Kréty

    Nechci předbíhat, ale jeden z krémů této řecké firmy testuji několik dní a jsem do něj zamilovaná. Každý, kdo se podívá kosmetice na zoubek, pochopí, proč mě tak nadchla - to složení! Ty vůně! Ty oleje! Ty obaly! (No a taky to Řecko!, žejo!) 

    Mrkněte se zde a zamilujte se taky. A protože v každém novém vztahu rádi vyzvídáte, najděte mi odpověď na jednoduchou otázku:

    Proč nepotřebuje kosmetika BioAroma konzervanty?

    Je mi jasný, že až zjistíte tohle, budete chtít ty krásný kelímky, skleničky a tuby hned zlíbat; a protože je určitě velká většina z nás odkojená na Bravíčku nebo Top Dívce a jakožto takové erudované ženy víme, že před první pusou musíme mít rty měkčí, než všechny dětský prdelky na světě, budete určitě potřebovat balzám na rty. Mrkněte, jaké možnosti kosmetika BioAroma nabízí a napište si o svého favorita do komentářů spolu s odpovědí na soutěžní otázku.

    V tomhle momentu už se vám určitě BioAroma moc líbí. Tak ten novej vztah zpečeťte palcem nahoru na Facebookových stránkách


    Teď už zbývá jen dát signál vesmíru, protože to prej funguje. Tak já nevim, sportku sázim jednou měsíčně a zatím jsem vyhrála jednou 70 korun, který jsem byla moc líná si vyzvednout. Asi špatná karma. Třeba o to líp zafunguje ta vaše. 

    Výherce oznámím za měsíc zároveň s recenzí na poklad, který mám na nočním stolku v případě, že by mě popadla velká nutnost očuchávat něco parádně voňavýho. 


    Budu se těšit na vaše komentáře - soutěžit můžete do půlnoci 7.7. (protože to je fakt pěkný datum). Ráda si počtu, pokud mi chcete říct i něco mimo soutěž - ve středu mě čeká zkouška, na kterou jsem zatím nehnula ani prstíčkem a jakákoliv možnost prokrastinace je vítána!

    Mějte se krásně,
    M.

    

    

57 komentářů:

  1. Nejvíce se mi líbí krém proti akné a balzám na rty pomeranč, skořice, vanilka (moje oblíbené vůně). PS: Ach ty obaly, ty jsou prostě krásný!
    bobu2375@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Znám a je naprosto boží, takový super poměr cena/kvalita jsme už dlouho neviděla. Krém proti akné funguje super, měla jsem vzorek cca na 4 dny, mazala s tím ramena, která mám v hrozném stavu a i po těch 4 dnech byl vidět výsledek, což se mi ještě s ničím nestalo. Chtěla bych všechno a časem na to asi i dojde :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten teď právě testuju a zdá se být super.

      Vymazat
    2. Tak já Vás asi nemám ráda, teda já ne, já vás miluju holky, ale moje peněženka ne, pokud nebudu mít brzo ten Váš vychvalovaný krém na akné asi neusnu :))) jinak balzámek došel a hodil by se, bo jsem líná umíchat si poslední dobou svůj :) olajkováno a balzámek mě potěší kdyby náhodou jakýkoliv :)

      Vymazat
  3. V kosmetice BioAroma nemusí být konzervanty, protože neobsahuje vodu, kterou mikroorganismy potřebují k životu. Kdybych náhodou měla štěstí, tak bych si vybrala verzi balzámku s pomerančem, skořicí a vanilkou v tyčince. Facebookové stránky jsem olikovala jako Markéta Polidarová. A ty obaly jsou neuvěřitelné.

    OdpovědětVymazat
  4. V kosmetice BioAroma nemusí být konzervanty, protože neobsahuje. Koukám že kosmetika není nijak drahá, asi vyzkouším léčbu na akné :) nevíte jestli posílají vzorečky? Doufám že vyhraju, pak bych si přála bylzám citron a máte

    OdpovědětVymazat
  5. Musím teda říct, že obaly mají krásné! :) Ještě jsem nic nezkoušela žádnou bio kosmetiku. :)))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak konzervanty neobsahují protože kosmetika neobsahuje žádnou vodu. A balzámek se mi nejvíce zalíbil s vůní máty a citrónu.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Miško. Tvůj blo sleduji samozřejmě už od začátku,ale ještě jsem se neodhodlala ti napsat.Nikdy jsem nic nevyhrála a předpokládám,že nevyhraji ani u tebe,ale chtěla jsem to jen zkusit.Zbožňuju tvůj blog,i když mi za pár týdnů bude 40.Nebo snad právě proto :-) Každopádně bych se moc ráda přihlásila do soutěže a konečně něco vyhrála.Obzvláště u tebe. Krásná fotka v profilu. Jen mi to připadne,jako jiný člověk. Já jsem zvyklá na tu jednu jedinou,ale tahle je taky nádherná. Jsi úžasný člověk.Budu se těšit,zda mi štěstíčko zaklepe na mail chacki@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já ti chci říct mimo soutěž, že už jsem recenzi n jejich krém psala a je božíííí! Jsem taky nadchnutá maximálně. A balzám na rty bych taky chtěla, to je jasný, takže se vlastně zúčastňuju :). A jinak nejsou tam konzervanty, protože tam není voda, prý. Jinak se mi líbí i mraky dalších produktů, třeba depigmentační olej, čistící olej, všechny krémiče...och. Mail: in-your-face@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to já prošvihla - no jasně, dovča, už koukám na datum, jdu se začíst:) O tomhle krému jsem taky uvažovala, nakonec vyhrál jiný:)

      Vymazat
  9. Páni! nádhera.. to složení je úžasné! :-) žádná voda = žádné konzervanty ;-) nejvíc mi padl do oka rozhodně Noční depigmentační pečující olej, hlavně pro jeho obsah dikamového es.oleje. Ten bych opravdu vážně chtěla vyzkoušet.. a pak 24h anti-aging krém, který by určitě výborně seděl mojí mamce :-) z balzámů pak ten s mátou a citronem :-)
    vondruskovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Kosmetika je bez konzervantů, protože neobsahuje vodu. Jinak moc pěkná soutěž! :-) Z produktů na pleť mě hodně zaujal krém na akné, z balzámů ten s bergamotem :-)
    tereza.zavrelova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. V kosmetice BioAroma nejsou konzervanty, protože neobsahuje vodu.Líbí se mi sérum proti vráskám na obličej a oči a balzám s bergamotem.radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tak píšou, že kosmetika neobsahuje vodu :) A teda balzám na rty s vuni mata a citron vypadá fakt božsky, přímo na léto! Díky za typ na další kosmetiku :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé to je super! :) o této stránce slyším/čtu poprvé a jsem nadšená :) děkuji za Tip :) a přesně jak píšeš :) hned jak sem si přečetla o konzervantech, jsem nadšená ještě víc :)) více kosmetických firem by mohlo vyrábět koncentrované krémy bez vody :)) pomerančový balzám se včelím voskem vypadá moc lákavě :)
    Míšo, hlavně se uzdrav co nejdříve, protože by byla škoda tomhle krásném počasí být doma :))
    se zkouškou hodně štěstí :) já mám zítra Technologii a vůbec se mi do toho nechce :D to, že jsem na 7 stránce z 80 mluví za vše :D :)))

    eliasova33@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Moje první blogovací soutěž, tak také zkusím štěstí :) Bez konzervantů může být proto, že neobsahuje vodu. A zaujala mě maska na vlasy, protože moje vlasy ji momentálně fakt potřebují :D

    Ta.co.nema.jmeno@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Tato kosmetika nepotřebuje konzervanty, protože neobsahuje vodu, díky které se mikroorganismy v krémech množí :)
    Pokud jsem to správně pochopila, tak si máme vybrat balzámek na rty, takže já bych si zvolila buď tento:
    http://www.bioaromakosmetika.cz/Balzam-na-rty-se-vcelim-voskem-pomerancem-a-skorici-d8.htm
    nebo
    http://www.bioaromakosmetika.cz/Balzam-na-rty-pomeranc-skorice-a-vanilka-v-tycince-d68.htm

    Jinak na FB už je palec pod jménem Baruš Lisníková a můj mailík je Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Jach, to je krásné! To potřebuju nutněěě :) U zkoušky držím palce, mě čeká něco podobného ve čtvrtek s tím rozdílem, že jsem prstem hnula, ovšem u matiky mi to je prd platné, pomoooc :D

    OdpovědětVymazat
  17. Super soutěž! Hned bych s radostí brala krém proti celulitidě s rozmarýnem, cypřišem a černým pepřem, ten by se teď před létem hodně šiknul. Z balzámků bych ráda ozkoušela ten s pomerančem, skořicí a vanilkou v tyčince, mňam. Všechny produkty vypadají ohromně lákavě! Letos se opět chystáme strávit letní dovolenou právě na Krétě, zdejší prostředí nás úplně uchvátilo, milujeme řeckou atmosféru. Jasný důkaz, že krétská kosmetika nemůže být jiná než zázračná. :)
    Odpověď: Přírodní kosmetika BioAroma nepotřebuje konzervanty, protože neobsahuje vodu.
    Přeji krásné slunečné dny! Sleduji všude a všechno! :) hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Miso, take zkusim stistko😉 jelikoz kosmetika neobsahuje vodu nejsou potreba konzervanty. Kdybych vyhrala byla bych stastna jako blecha! Preji brzke uzdraveni* Eli

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, nooo kosmetika vypada zajimave!
    Konzervanty neobsahuje, ptz neobsahuje vodu.
    Jinak bych brala krem na akne a balzam na rty s pomerancem a vcelim voskem :-)
    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. dík za tip na další přírodní kosmetiku ! bez konzervantů je proto, že neobsahuje vodu a je koncentrovaná. Z balzámů na rty nejlepší na léto - máta a citron :) Jarka jarkahavlikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Bez vody se hnusům špatně žije, takže není potřeba je uměle vypudit. Navíc se množství rychleji spotřebuje.
    Balzám na rty-nutnost. Skořice a vanilka-láska! :)
    zuzlik.zuzla(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Nejsou tam, protože tam není voda. A značku neznám, takže díky za nový tip!:-)
    simonastodulkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Kosmetika neobsahuje vodu, takže nepotřebuje konzervanty. Z balzámů by se mi teď na léto nejvíce líbila kombinace máta-citron (miluju mátové balzámy). A ještě mě docela zaujala čistící pleťová maska se zeleným jílem a bergamotem, tu snad budu muset vyzkoušet:-)
    texxi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. sakra, teď sháním nějaký nový krém proti akné a už mám 3 tipy a teď nevím jaký :D

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj, bezva soutěž :)
    Mně se u produktů BioAroma nevíc líbí Aloe vera hydratační gel a Peeling s levandulovými zrníčky a samozřejmě také balzámky na rty :)
    A odpovědí na otázku je, že kosmetika nemusí obsahovat konzervanty, protože neobsahuje vodu.
    daniela.komarkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Takže - odpoveď na otázku, prečo kozmetika BioAroma nepotrebuje konzervanty znie, že neobsahuje žiadnu vodu, preto nie je potrebné využiť pri výrobe konzervanty. Milujem prírodné veci a určite by som si zamilovala všetko od tejto značky. Vzhľadom na to, že mám veľmi problematickú pokožku (a už vôbec neviem, čo by som mala vyskúšať, aby som sa zbavila akné) nesmierne ma zaujal krém proti akné, ktorého zloženie som si zamilovala už teraz :-) ale nepohrdla by som ani balzamom na pery, na ktorom som závislá :-D
    PS: Neviem síce, či môžu súťažiť aj ľudia zo Slovenska, ale aspoň som to skúsila :-)
    PS2: Držím palce pri skúške :-)
    thina.bacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Nepotřebuje konzervanty, protože neobsahuje vodu, ve které by žily mikroorganismy.
    ježiš všechny ty vůně! ale máta mi teda moc neříká..
    i když do řecka jezdíme téměř každý rok, tak jsem na ni snad ještě nenarazila!

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, díky za tip na kosmetiku, musím to víc omrknout :D . A výrobky neobsahují konzervanty, protože neobsahují vodu. Z balzámů se mi nejvíce líbí ten máta a citron :)
    pod.se.pobit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Krémy s růží by mohly být super, jestli i krásně voní....? Ráda bych je vyzkoušela:-) žádné konzervanty=žádná voda
    sucha.ver@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. no to vůbec neznám, ale vypadá to krásně! jinak držím palce na zkoušku a boj s angínkou :( a sobě teda na tu výhru :)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Miško, tak tahle značka vypadá vážně super! Osobně bych ráda mimo jiné vyzkoušela ten balzám se včelím voskem a pomerančem. Všechny věcičky obsahují samé lahůdky, navíc žádné kozervanty - žádná voda, prostě bááájo :-) Kája

    OdpovědětVymazat
  32. Konečně 100% přírodní kosmetika, zase můžu trochus vému tělu ulevit od chemie:) Můj favorit je hydratační krém s růží a mandarinkou pro suchou a citlivou pleť, už jsem vyzkoušela snad tisíc krémů, ale zatím mi žádný moc nevyhovoval, tak snad tento už bude poslední:)
    Odpověď na otáku: nepotřebuje konzervanty, protože neobsahuje vodu.
    Katynais86@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  33. Není voda, není místo pro breberky. Tahle kosmetika mi už od pohledu připomíná slunné týdny v Řecku, které jsem měla možnost strávit na studijním pobytu v horách Epeiru. A máta s limetkou je rozhodně favorit!

    OdpovědětVymazat
  34. Já s tím mám jeden problém - ač bych teda soutěžit děsně chtěla, protože tohle je možná jediný okamžik, kdy se letos aspoň vzdáleně ale nejvíc přiblížím Řecku =D To, že neobsahuje vodu, mi přišlo docela zvláštní - co teda obsahuje, jen oleje? AL eto je blbost, zvlášť když jsme viděla jejich nabídku. SLožení samozřejmě pod jednotlivými výrobky nikde rozepsané není. Ale stačilo kliknou na sekci "proč není ve výrobcích voda" - no a hned druhá věta mě fakt rozesmála - je tam aloe. A Aloe je co?olej? tuk? Je to normální vodní složka a jako taková podléhá bakteriím i zkažení. NAvíc, konzervanty nezabraňují jen tomuto druhu nákazy, ale taky oxidaci olejů, která je v některých případech opravdu rychlá a zabere někdy i jen 3 měsíce.. Je to sice hezké, ale něco mi na té pohádce přijde volaké čudné.. =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No složení je ale napsáno u každého produktu, třeba tady: http://www.bioaromakosmetika.cz/24h-krem-s-olivovym-olejem-ruzi-a-ylang-pro-normalni-smisenou-a-mastnou-plet-d2.htm
      a o aloe jsem teda nic nečetla.

      Vymazat
  35. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  36. Jeeeee super sutaz!!!!! Kozmetika je bez konzervantov, pretoze neobsahuje vodu. Urcite musi byt uuuzas krem proti akne!!! Co uz som vsetko vyskuuuusala a stale nie a nie plet cista!!! Budem stastna ked sa na mna usmeje stastie. Pekny den Sylvia
    Zabudla som dat email - sylvinka@ymail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Ty brďo - neobsahují vodu jo? Hm, to vypadá docela slibně, i když mě teď docela nahlodal komentář od Mitsuuko de Ak :-D Každopádně jsem koukala na balzámy a v podstatě mě zajímají všechny, ano, já nejsem příliš náročná...
    k.zouzalova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Skvelý typ pre nás devy ktoré milujú prírodnú kozmetiku :)
    Nikde som sa ale nedočítala či platí súťaž aj pre SR no aj tak sa vyjadrím. Prečo kozmetika neobsahuje konzervanty už asi ani nemusím opakovať, je to tu už verejne známe, neobsahuje vodu, ktorá podporuje množenie mikroorganizmov. Mne sa najviac zapáčil asi balzám na pery s včelím voskom a pomarančom (lebo je v krásnom balení) a ja nosím pri sebe neustále aj niekoľko druhov balzamov, mám hrozne suché pery a chvíľka bez balzamu = popraskané pery do krvi. No musím sa priznať že ma zaujala celá rada výrobkov, nie len krásnymi obalmi ale hlavne svojím zložením. Musia nie len prekrásne voňať ale musia byť aj nehorázne kvalitné a plné prírodných látok :)
    PS veľmi rada sa tvojím blogom inšpirujem, ďakujem za krásne a užitočné rady :)
    anetsparadise.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Byla jsem na Krétě se sestrou a je tam náádherně. Je skvělé, že BioAroma přírodní kosmetika vodu neobsahuje, z toho důvodu neobsahuje ani konzervační látky) A nejvíce mě zaujalo - Noční depigmentační pečující olej, Odličovací olej s heřmánkem a diktamem a Hydratační tělové máslo s olivovým olejem, jasmínem a santalovým dřevem. ludmi.homolacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. No , konzervanty nepotrebuje preto , že neobsahuje vodu.A najviac sa mi páčil krém proti akné s tea - tree , bergamotom a gerániom.

    Rashika

    OdpovědětVymazat
  41. Musím říct že mě ta kosmetika docela zaujala (trochu míň už potom ty ceny...). Odpověď na soutěžní otázku: Tahle kosmetika nepotřebuje žádný udržovací fujtajbly proto, že neobsahuje vodu.
    PS: Zkoušela jsi pít/vyrábět kosmetiku z Matcha tea? Tenhle čaj teď začali prodávat na Chodově; docela mě zaujalo, co o tom píšou a říkají - nicméně ve výsledku nevím, co si mám myslet :) nechutná to buhvíjak a všechny živiny jsou rozepsaný na 100 g a člověk toho do jednoho nápoje využije asi 2 g...nezkoušela jsi to náhodou? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a abych nezapomněla - nejvíc mě zaujal odličovací olej, krém na akné a balzámky na rty taky nevypadají vůbec zle :)

      Vymazat
  42. Jako pravidelná čtenářka nemůžu soutěž opomenout :o) Odpověď je: protože neobsahuje vodu, kterou mikroorganismy potřebují k životu. Stránky jsou opalečkované a líbí se mi Balzám na rty máta a citron, protože mě určitě příjemně osvěží.

    OdpovědětVymazat
  43. balzámy na rty, nádhera
    a řecká kosmetika, v srpnu jedu do Řecka, tomu říkám náhoda

    OdpovědětVymazat
  44. Kosmetika BioAroma prý neobsahuje vodu, proto nepotřebuje konzervanty. :-) Nejvíc mi padl do oka balzám na rty máta a citron. A bojím se, že i když nic nevyhraju, stejně si od nich něco objednám. :-D

    OdpovědětVymazat
  45. Kosmetika bez obsahu vody konzervanty nepotřebuje. :-)
    Ze sortimentu mi oči přecházejí, ale nejvíc mě láká asi heřmánkový odličovací olej.
    alltinygems@email.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Super tip:) Já ani nevěděla, že jde udělat kosmetiku bez vody (to je i odpověď na otázku, že bez obsahu vody není třeba konzervantů). Nejvíc mě zaujal balzám s bergamotem, protože netuším, co to je masticha:D

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Protože neobsahuje vodu, tak nepotřebuje konzervanty :) Nejvíc se mi libí hydratační pleťový gel nebo ten 24 hodinový s bambuckým máslem...

    Z řecké kosmetiky mám moc ráda taky přírodní Korres, jen je trochu dražší, takže zatím zkouším jen vzorečky a snad dojde i na plná balení :)

    OdpovědětVymazat
  48. Konzervanty nejsou potřeba, protože výrobky neobsahují vodu. Mým favoritem je pomeranč, skořice a vanilka. Zjistila jsem že na první objednávku je 25% sleva :-)

    OdpovědětVymazat
  49. V kosmetice BioAroma nemusí být konzervanty, protože neobsahuje vodu (tu mikroorganismy potřebují k životu). Balzámy všechny mají zajímavé příchutě takže mě zaujaly všechny, ale nejvíce Balzám na rty se včelím voskem, pomerančem a skořicí.

    OdpovědětVymazat
  50. V kosmetice BioAroma nemusí být konzervanty, protože neobsahuje vodu, kterou mikroorganismy potřebují k životu. Kdybych náhodou měla štěstí, tak bych si vybrala verzi balzámku s pomerančem, skořicí a vanilkou v tyčince. sona.babiankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. jes ešte stiham suťaž :) 7.7 je pekny datum moj ocino ma vtedy narodky :)
    a niesu potrebne konzervanty lebo tam nieje voda ktoru potrebuju tie malinke mikroorganizmy aby zili :)
    ja by som si vybralaaaa mmmmm Balzám na rty s včelím voskem, pomerančem a skořicí , pretože milujeeeeem medove veci :3
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  52. O této kosmetice slyším dnes poprvé. Po shlédnutí produktů mám už několik favoritů! Velmi se mi líbí, že kosmetika BioAroma neobsahuje vodu a proto nejsou třeba konzervanty.
    ivisandali@gmail.com
    gfc: ivisan
    fb: Ivi San

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...