čtvrtek 12. června 2014

Miraclean - zázrak z lékárny


    To je šerednej obal, co? Vždycky, když po lahvičce sáhnu, vzpomenu si na film Mumie, který umím nazpaměť, protože jako dvanáctileté dítě jsem bůhvíproč měla podobně znepokojující filmy velkou potřebu na tajňačku sledovat. 

    A že já po lahvičce sahám často - každé ráno. Miraclean je totiž největší zázrak, který jsem od počátků mých bojů (nebo třetí světové) s pupínky objevila. No fakt. Krém, dobrý. AHA kyselinky, dobrý. Tea tree olej, dobrý. Oil Cleansing method, fajn. Ale Miraclean? PECKA!

     V košíku mi zinková emulze přistála vlastně úplnou náhodou - na lekarna.cz jsem prostě potřebovala přidat do košíku něco, co mi dorovná částku nákupu tak, abych měla zdarma poštovné (jsem líná kupovat kaše a výživové doplňky v kamenných prodejnách) a Miraclean za 136 kč problémek mile vyřešil. 

 
    Přípravek slibuje, že se popere s aknózní, rozpraskanou či atopickou pokožkou i s drobnými poraněními a popáleninami. Jasně, od takové věci z lékárny nemůžete čekat hitparádní složení (toliko tedy pro zelené duše) - ale jakkoliv je moje duše zčásti zelená, nebo aspoň tyrkysová, pěkná pleť mi za to stojí

    Bílá emulze udělala za poslední měsíc a půl zázraky. Zmizela krupička, přestaly se dělat velké pupínky a černý tečky se z velký většiny taky odporoučely. Zároveň jsem nezaznamenala žádné vysušení (vystačím si s opravdu extrémně tenkou vrstvou) ani žádné jiné nežádoucí efekty.

    Mimochodem, emulze se osvědčila i jako jakýsi primer - pleť hezky vyrovná, zmatní a BB creamy nezalézají do pórů. To, že Miraclean nanáším ráno, má i podstatnější důvod - jsem zastáncem toho, že přes noc má pleť regenerovat, ne se nacucávat mým novým nejlepším kamarádem.


    Aby všechno nebylo růžový - Miraclean docela smrdí. Existujou i větší vraždy (třeba zinková mast, kterou jsem si mazala na atopickej ekzém - smrděla jsem jako zabíjačka) - ale taky asi většina z nás nechce čichat po ránu v koupelně alkohol.


    Miraclean můžu doporučit všema deseti. Když jsem fakt líná, ani ten BB cream si už nenamažu a vystačím si jen s emulzí a krémem. Což je pro mě, zvlášť takhle o zkouškovým, menší zázrak. 


    Máte s kouzelnou emulzí zkušenosti? Jaký produkt dělá zázraky pro vás?

    Mějte se krásně,
    M.

37 komentářů:

  1. Znám a účinky potvrzuji. I na ten ekzém je super.

    OdpovědětVymazat
  2. Má láska k miracleanu trvá už dlouhá léta.. nedávno jsem o něm taky psala, protože mi zachránil obličej, když nic jiného nepomáhalo.. a ten obal je tak hnusný až je vtipný a ani bych nechtěla, aby ho změnili.. tohle si v koupelně prostě nespleteš.. :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, Miracleanem se mažu vždy po holení, perfektně zklidní podrážděnou a zarudlou pokožku :-) Kája

    OdpovědětVymazat
  4. O tomhle zázraku slyším prvně a docela bych ho ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle výrobek vidím poprvé, ale zní to krásně. No, složení opravdu nic moc, ale pokud to dělá takový zázraky, tak bych se třeba odvážila si to na obličej napatlat. Ale rozhodně je to lákavější vyzkoušet na můj atopák. Stejně na něj nepoužívám nic přírodního, protože příroda je v tomhle hodně krátká, i když chemie není zas tak moc lepší.

    OdpovědětVymazat
  6. Noo, tak to asi vyzkouším.. nemáte s ním některá zkušenost na ekzémy? Resp. konkrétně na seboroickou dermatitidu? Super tip!

    http://www.missbagaholic.com

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ho asi týden a už po týdnu jsou vidět výsledky :) Pupínky se sice ještě dělají (co by člověk po týdnu chtěl), ale jsou menší, míň viditelný a rychleji zmizí. Překvapilo mě, jak je pleť jakoby prozářená, sjednocená a celkově vypadá jak upravená ve photoshopu :D Na krupičku zatim moc nezabírá, tak uvidíme. A přestože ani jizvičky nejsou nijak světlejší, jak v diskuzích několik holek psalo, tak mám tu pleť takovou jakoby světlejší a prozářenější. Jedna slečna v diskuzním fóru dokonce psala, že jí to dost vybělilo obličej a měla problém se opálit :D Jinak dávám ráno i večer a hned jak příjdu domů, tak pleť odličuju.
    A smrdí hrozně, něco mezi řepkovým olejem, dezinfekcí a okurkovým salátem :D Jinak v kamenných lékárnách vychází na 155 Kč, malý balení okolo 80 Kč, co jsem čekovala. Konec komentáře :D

    OdpovědětVymazat
  8. no to vůbec neznám! ale ten smrádek bych asi nepřežila...

    OdpovědětVymazat
  9. Jojo, Miraclean... jednu dobu jsem na něj "zapomněla" a používala Biodermu Global, ale kam ta se na něj hrabe! Pak jsem si naštěstí všimla, že mi dochází expirace, tak jsem ho rychle chtěla dopotřebovat, mazala se ráno a večer a byla překvapená, jak úžasně to funguje! Prostě můj smradlavý škaredý účinný miláček :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to zní jako opravdový zázrak, dost jsi mě nahlodala si ho hned teď pořídit. Budu se muset jít pozeptat do naší malé lékárny zda ho vedou. Doufám, že ano! Díky za super tip!

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  11. Holky, vy jste mi navnadily :-) přítul má ekzém na obličeji, já mám akné :-D jdem do toho

    OdpovědětVymazat
  12. Je mi třicet a s akné bojuji víc jak půlku života. Miraclean jsem objevila vloni v létě a výsledky se dostavily. Ale ne stoprocentně. Po dvou baleních Miracleanu jsem si koupila suda cream. A stál se zázrak. Od puberty jsem tak málo akné neměla. Není to stoprocentní, menstruační cyklus mi něco na obličeji vyžene. Ale je toho minimum a už to nejsou ty hnusné boláky, co se tvoří několik dnů. Takže Miraclean za mne super, ale Sudacrem bomba. Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. To zni skvěle akorát to složení je dosti strašidelné tak nevím jestli bych do toho šla když jinak používám všecko přírodní a pak na sebe napatlat toto se mi trochu příčí..Ale možná to někdy risknu až zas nebudu vědět co s pletí :o)

    OdpovědětVymazat
  14. To vypadá parádni, jdu na to mrknout ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  15. Tyhlety smradlavý chemický zázraky za hubičku z lékárny naprosto miluju. Už jsem o tom četla u eM, píšu si na seznam, až se mi zase bude chtít při pohledu do zrcadla brečet a už nebudu vědět, co si koupit. Naštěstí mám pleť teď v pohodě a pečlivý mazání opalovákem stav mé pleti drží na uzdě i pod nepříznivými slunečními vlivy. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Peru se s atopákem, tak asi také zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám zinkovou mast z lékárny se složením zcela přírodním (sádlo, včelí vosk, zinek) a vyhovuje mi líp - jen lokálně. Emulzi dávám na opruzenej zadek :-), smrdí dost.

    OdpovědětVymazat
  18. Všem moc děkuji za komentáře! Koukám, že Miraclean je pořádně profláklá hvězda:) Kdo jste nezkoušely, určitě se ho nebojte, krémy z drogerie jsou mnohem horší chemický koktejlíky. A smrad není k nevydržení, jakmile Miraclean nanesu, necítím už nic:)

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to musím vyzkoušet! :) kosmetika z lékárny je mnohonásobně lepší, než ta z drogerie... já v lékárně například kupuju i krém Excipial U Lipolotio, protože mám sušší, citlivou pleť, a je prostě skvělej! :) Navíc stojí cca 110 Kč za 200ml. Co ho používám, mám pleť skoro jako dětskou prdýlku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní dobře, na ten musím taky mrknout!

      Vymazat
  21. Ten obal je naozaj fuj, ale píšem si ho na môj kozmetický wishlist a nech sa všetky hnusoby na mojej pleti trasú. Som teda zvedavá ako bude na mne fungovať, lebo momentálne mám pleť zase v zlom stave a to som sa už vytešovala, že sa to už zlepšuje a opúšťa ma puberta - tudle-nudle.

    OdpovědětVymazat
  22. To vypadá moc dobře! Mně na akné na obličeji hodně pomohl Sudocream, taky z lékárny a v podobné cenové relaci...ale toto vypadá jako větší pecka! Určitě vyzkouším, snad zafunguje na černé tečky a malinkaté podkožní pupínky. Díky moc za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ty mě zrujnuješ! :-D včera jsem ho koupila... namazala jsem se jednou a nevim, možná je to placebo... ale už teď se mi zdá, že ta věčná krupička co se jí nemůžu zbavit je lepší :-) ale ten smrad teda stojí za to! Přítel poznamenal, že to smrdí jako dvousložkový lepidlo :-D

    OdpovědětVymazat
  24. Za tento tip ti budu nadosmrti vděčná. Po vysazení HA bojuji už asi 4 měsíce s opravdu hnusnou formou akné, a co si budu nalhávat - ani při HA jsem neměla pleť jako dětskou prdýlku. A jako u spousty ostatních nic nezabíralo, zkusila jsem i čínskou medicínu (fakt, že tedy zatím jen první měsíc ale fakt hříšné peníze), antiparazitickou kúru, atd. A nic. A teď - po dvou dnech Miracleanu pozoruji opravdu viditelné zlepšení. Halejuja :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem hrozně ráda, že Miraclean pomohl, je to opravdu zázrak v lahvičce:-) A díky za komentář, vysazení HA, respektive to, co mi to provede s pletí, je mojí noční můrou, je fajn vědět, že to není nevyřešitelné:)

      Vymazat
  25. ahoj všem, tenhle zázrak používám už dlouhou dobu, je prostě úžasný, jak všechny píšete, ale začínám se děsit toho, že je už možná nesehnatelný – v lékárnách nikde a v e-shopech ho taky nemůžu vůbec dohledat, všude je nedostupný :-( tak jsem narazila i na tenhle blog...nevíte prosím někdo, jak by se dalo ho sehnat? moc díky za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, to mě ani neděs... Já jsem teď v půlce druhého balení, takže jsem ještě po novém koukat nezačala, snad to není tak, jak píšeš...

      Vymazat
    2. No je fakt, že jsem teď zběžně projela lékárny a většinou ho vedou jako vyprodaný či nedostupný... Zkusila bych nějakou internetovou lékárnu kontaktovat, popř. zkus Sudocream, hodně lidí si ho chválí, prý je podobný:)

      Vymazat
    3. děkuju za odpověď :) jj, už jsem do jedné napsala, tak snad něco odpoví...sudocream jsem zkoušela a je možná dobrý na jednotlivé pupínky, na zhojení, ale je hrozně mastný, takže já ho přes den jako "zmatňující primer" vůbec používat nemůžu, tahle báječná funkce miracleanu mu chybí...:-/ budu zkoušet ty lékárny, snad je jen momentálně vyprodaný...:-)

      Vymazat
    4. Dnes jsem psal dotaz výrobci, který mi sdělil, že by se měl do dvou týdnů objevit znova v prodeji. Výpadek v distribuci je prý způsoben změnou etikety.

      Vymazat
    5. Ach děkuju, samý dobrý zprávy, Miraclean bude a možná ani na tý poličce v koupelně nebude tak strašidelnej!:)

      Vymazat
    6. no tak to je úžasné, díky za info ;-)

      Vymazat
  26. Ahoj, možná že už jsi to zmiňovala, ale já se raději znovu zeptám :) Jak často a kdy vlastně Miraclean nanášíš? :) A hlavně jak zapadá do tvojí kosmetické rutiny? :) (Myslím tím, používáš s krémem nebo olejem? )
    Děkuji,Gee

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda Gee, aktuálně kvůli výpadku Miracelanu (mění balení, nebo měnili, když jsem potřebovala nové) pužívám Sudocrem, se kterým jsem teda méně spokojená, ale účinky v téměř stejné. Nanáším 1x denně, většinou ráno, občas ráno zapomenu a mrsknu to na sebe večer:-) Na to nanáším ještě výživnější krém, aktuálně od BioAromy.

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...