čtvrtek 26. června 2014

Co s váma udělá chlap?


     Sedím před televizí v dresu španělského gólmana s ciderem v ruce a čekám, až začne Studio ČT k dnešním fotbalovým přenosům - a lakuju u toho nehty, abych tu maskulinitu vyrovnala. Nehty teď lakuju skoro každej den, protože přiznejme si to - u jaký holčičí činnosti můžete vcelku nerušeně sledovat zápas Itálie s Uruguayí?

    Můj přítel miluje fotbal. (By mě zajímalo, kolik z vás si teď v duchu povzdechlo - "můj taky".) Nejvděčnější dárek je pro něj fotbalovej dres/povlečení s logem oblíbenýho fotbalovýho týmu/cokoliv, co jen vzdáleně a přes třicet oslích můstků jakkoliv připomíná dvaadvacet chlapů šílících z míče. 

    Že mě nakazil, mi mohlo bejt jasný, když jsem před dvěma lety nadšeně souhlasila, že naší novou plyšovou ovci pojmenujeme Mičuda. Zhruba v tom momentu (spojení milované věci s fotbalovým pojmem, šel na to chytře) se mi začaly rozpojovat ženský cestičky v mozku a pomalu se přeskupily se do něčeho takovýho:

Zdroj
   
    Co říct. Před měsícem jsem brečela štěstím, že vyhrál Real Madrid ve finále Ligy mistrů. V Turecku mi bylo jasný, že si hlavně chci koupit dres. Na Facebooku má mých ctěných lajků víc stránek fotbalových než kosmetických, přes super.cz rolluju na seznamu dolů na sport.cz, ve Fortuně jsem častějc než v drogerii a zkušenýma očima poznám i ofsajd.

    Otec zatlačuje slzu dojetí, když kolem mě prochází, hovoříc do telefonu, a já ho pštím, abych slyšela komentář Míry Bosáka, kterýmu lajkuju každou fotku jako šestnáctiletej kluk. (Od tlačítka sdílet mě dělí poslední zbytky důstojnosti.)

    Matka vrtí nevěřícně a smutně hlavou, přemýšlí, kdo to kukaččí mládě v porodnici podstrčil za něžnou dívku, která se jí narodila a spolu s kočkama zděšeně nadskakuje, když mohutnými hlasy oslavujeme gól. Nemůže se dočkat konce mistrovství světa.

    Upřímně, ani já ne. Bojím se, že jestli to takhle půjde dál, zakrní mi prsa. 


   Co provedl chlap s váma? Jsou z vás fotbaloví nadšenci, plivete do dálky, kroutíte hlavou nad well-done steakem nebo si neměníte spodní prádlo každý den? Pochlubte se v komentářích!

    Mějte se krásně,
    M.
    

P.S. Abychom to neměli tak jednostranné - můj přítel čte můj (kosmetický) blog a ví, jaký je rozdíl mezi make-upem a BB creamem. Jak by řekl Sheldon Cooper:


   
    

57 komentářů:

  1. Pěkné :) Se mnou můj přítel nemusel provádět žádné experimenty s podvědomou propagandou, spíš já jsem šťastá, že konečně po dvou vztazích, kde mí ex fotbal neradi, jsem si našla konečně k sobě fandu :) Já ráda fotbal, hokej, tenis, olympiády, téměř cokoli kromě curlingu a golfu :) Takže máme s přítelem naše oblíbené večery nad mísou salátu a s pivem v ruce a fotbalem :) Ale jo, taky si u toho občas lakuju nehty, jindy hodím na obličej masku (která tam pak musí zůstat 45minut plus nastavení :-D ), prostě přidávám do toho spíše mužského světa svůj ženský element :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ráda též všechno, nejvíce tenis, i na ten curling jsme koukali dost, ale golf je fakt nuda na entou:) I když pivo do mě ještě nikdo nenalil:D

      Vymazat
  2. Na fotbal mě muž ještě nenaučil. Ale zato na hokej... (A na pivo, ale to by dáma zřejmě neměla veřejně přiznávat. :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, pivařka An! Já pivo pořád neumím, a asi nikdy umět nebudu (nejhorší byla ta pivní výzva, co kolovala Facebookem), a hokej... Když hrajou naši, tak koukám, jinak bych si zápas asi nepustila:)

      Vymazat
  3. Pritel taky fotbal miluje, tsleduje kazdy zapas, takze nase vecery jsou ted s vinem u fotbalu :D Ale beru to, kdyz se me ptal, zda mi to neprijde divny, tak jsem rekla, ze ne, za ty roky jsem si zvykla :D On odborne a zkusene hodnodi a ja komentuji fotbalisty :D Jinak je mi to uplne putna a nejaky MS me uprimne nechava chladnou :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nadávám, Španělé mi odjeli, není koho hodnotit:D

      Vymazat
  4. Fíha to je dost děsivej článek :-) Já jsem naštěstí nikdy žádnýho extrémního fanouška neměla, mě vážně nikdo nedonutí koukat na tyhle věci :-) Teď mám přítele kterýho sport nezajímá stejně jako mě takže to vůbec nemusím řešit. Předchozí přítel koukal jen na hokej, to se ještě dá překousnout a ten ještě předchozí fotbal hrál ale nikdy jsem na jeho zápase nebyla takže asi nejsem tak tvárná. Jinak tvůj blog je super ale těším se na kosmetické články.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se dala zmanipulovat docela ráda, asi ve mně nějaký zárodky lásky k fotbalu musely bejt:D Jinak já zas hokej bůhvíjak nemusím, asi je na mě moc rychlý a nestíhám si ho vychutnat:-) Díky, kosmetických článků teď bude hafo, pár týdnů budu ještě přikovaná na lůžku a blog je mým pěkným spojením se světem:D

      Vymazat
  5. No, já jsem se takhle naučila pít pivo (předtím mi moc nechutnalo) a dívat se n seriály. Ani nevím, jestli z toho mám radost.=) Ale tak pěkný článek bych asi ani o jednom z toho nenapsala.=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak vypěstovat si závislost na seriálech jsem zmákla sama:D A pivo se zatím nikomu nepodařilo do mě nalít. Děkuji za lichotku, určitě napsala!:)

      Vymazat
  6. ha ha, jsem se pobavila, zakrní mi prsa :D :D mě to nechává celkem chladnou, přítel taky miluje fotbal, ale já koukám spíš tak na půl oka, aby mu to udělalo radost.. My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Péťo, tak to u mě taky začínalo... :D

      Vymazat
  7. To je vtipné. Já fotbal nemusím, prostě mě nechytl a ti fotbalisti mi příjdou obecně jako takové primadony. To hokej, to je jiná! Hokejisti mi příjdou děsně zexý a to vlastně ani nemusí být moc pěkní, asi to dělají ty dresy a imič drsňáků, takže na ten koukám moc ráda :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně připadají fotbalisti jako uřevný holky, hokejisti jako pitomci, já "kopu" za tenisty!:)

      Vymazat
  8. Přítel fotbal nesnáší. To já ho spíš občas ukecám, ať se se mnou podívá na zápas. Vydrží mu to tak 20 min a pak si jde pro knížku/noťas/zmizí... Na co mě chlap ale naučil je pít pivo. Teď se doma snad ptám častěji já jeho, jestli si nedáme pivínko nebo kdy zase půjdeme na pivo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, je mi jasný, kdo u vás nosí kalhoty!:D

      Vymazat
  9. Já mám ráda fotbal i hokej hlavně díky tatínkovi, můj manžel zas takový fanda není:) Ale zase,každý zápis Ligy mistrů musí vidět atd. No takže typický chlap:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasika, u mě byl nátlak ze strany otce taky přítomnej, to jo:D

      Vymazat
  10. :D moc hezké :-) Naštěstí ten můj neholduje žádnému sportu a jak jsem za to ráda!! Ale rád kutí, takže umím držet vrtačku, poznám i nějaké nářadí s divnými názvy a podobné věci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se mi zatím vyhýbá, s mojí šikovností bych skončila jako postavičky v Happy Tree Friends:)

      Vymazat
  11. Se mnou asi žádný chlap nic neprovedl, spíš je to vždycky naopak :) takže se teďka můj nový partner začíná zajímat o asijskou kuchyni, kulturu, učí se vařit a zasvěcuji ho ještě do tajů cosplay a kostýmování :) i když je pravda, že se díky němu asi dostanu blíže k living history. Tak trochu čuně jsem byla už předtím a sporty sleduji jen velmi zřídka. Mojí vášní jsou formule, kterým ale zas můj milý moc neholduje. Ale nenutím ho na ně koukat :D aspoň mám vždycky na těch pár hodin svůj klid. Stejně jako on by mě nikdy nedostal k fotbalu, ten mě prostě nikdy nebavil a bavit nebude (tedy koukat na něj, hrát ho, to je jiná) :) jinak je tohle předávání si koníčků a dalších věcí super věc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to Tvému milému závidím - Asie mě taky fascinuje:) Formule mě nebaví, i když film Rush jsem viděla už dvakrát - nějak mi ty závody připadají dost monotónní, i když určitě nejsou:)

      Vymazat
  12. Môj brat sedí večne za počítačom v obývačke a keď ide futbal, tak mi povie, aby som prepla, no on sa zatiaľ len hraje na PC a kto asi tak pozerá futbal?no predsa ja :-D už viem pomaly viac ako on :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je mazec. My se s přítelem asi ovlivňujeme vzájemně. Kdyby jsme někdy měli společnou domácnost, nutností bude kočka (můj vliv) a pořádná televize s playstationem (jeho vliv). Naštěstí teda není sportovní fanatik, obávám se , že v tom by mě nepřesvědčil.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Markét, taky se ovlivňujeme ve více věcech, tohle je takové "aktuální":D Je paráda, jak se sobě ldi začínají více podobat, čím déle spolu žijí.

      Vymazat
  14. Připtel fotbal nemá rád, ale je velkej počítačovej hráč :D nejprve jsem jednou koukla jak to hraje, a celkem se mi tp líbilo (hezké postavičky a barevná kouzla :D) a teď hrajeme spolu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, také znám - před dvěma lety byla těžká práce odtrhnout mě od Bitvy o Středozem:) Teď si přítel rozjel mánii League of Legends a do toho spadnout nechci, závislosti mám silnější, než on (třeba takový Travian - jakmile založím vesničku, osm měsíců mě neuvidíte.)

      Vymazat
  15. Haha, tak to je sranda...
    Můj muž teda fotbal nerad, jako upřímně spíš nesnáší... já osobně taky, celkově nemáme rádi žádný kolektivní sporty, natož jejich sledování...
    No, ale čím mi nakazil, je to kravina, ale on před pitím nápoje míchá skleničkou, takže to už dělám taky... A TO NECHCI! Já to jen okoukala... občas se při této činnosti přistihnu, hmmm...
    Jinak jsem nechytla snad nic :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míchá skleničkou? To dělají whisky degustéři, ne?:D

      Vymazat
  16. Bych vám řekla, ať jste úplně v klidu, dámy. Můj je thai boxer :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... Takže všichni utíkat před Teranell!

      Vymazat
  17. Vlastně bych si přála, aby můj milej měl rád tyhle mužský srandy (nejsem teda úplně fotbalovej fanda, zato hokej fakt můžu). On si radši žehlí ofinu, fotí se s kytarou a trénuje drsnej výraz na koncerty, aby nad ním zmalovaný puberťačky mohly učůrávat blahem. Je to bída, některý chlapi přestávaj bejt chlapama! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, tak to jsem ještě neslyšela:D

      Vymazat
    2. Já to bohužel i viděla... :D Na druhou stranu kluci s kytarou maj svoje kouzlo... :3

      Vymazat
  18. Rikam si, jaka je to skvela fotka toho fotbaloveho paru a pak mi doslo, ze to jsi ty s pritelem! :) Super clanek, mam to hodne podobne, jen dres svuj jeste nemam ;) Adela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkujem!:) Adél, skočte s přítelem do Turecka - dresy za pár euro v top kvalitě;)

      Vymazat
  19. Můj přítel fotbal nesnáší :D on miluje auta :-)

    OdpovědětVymazat
  20. U nás vede hokej, přítel je fanda HC Lvu Praha, bohužel tým asi končí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No slyšela jsem, byla jsem dost překvapená... To musí bejt pro fanoušky docela šok.

      Vymazat
  21. Vtipny clanok :D Moj priatel fotbal nesleduje, ale zato byt v praci v muzskom kolektive je velmi vyzivne :)) Sledujete aj ligu? Inak by mi to vobec nevadilo sledovat, sama mam rada olympiady, majstrovstva cohokolvek, atletiku (asi lebo otec je velky fanda kazdeho sportu)..ale k samostatnemu zapnutiu tv kvoli fotbalu som este nedospela :) Co inak znamena to meno ovecky? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sledujeme, ale anglickou a španělskou!:) Jméno ovečky je odvozený od slova míč... Do slovenčiny by som to prepísala na Loptičku:D

      Vymazat
  22. Se mnou můj chlap udělal (poměrně překvapivě) to, že se tak úplně neomezuju v ukazování smutku, strachu a jinejch (po)citů, který se mi jevěj jako "ohrožující mou důstojnost a obecnej respekt" :)) Dřív bych neplakala před někým jiným, než nejlepší kamarádkou, v nouzi nejvyšší ještě před druhou nejlepší kamarádkou. Teď svorně brečíváme s přítelem při loučení a říkáme si "Neřviiii..." :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a k tématu pivo a žena... já jsem žena a milovnice piva víc, než těch pár kluků, se kterýma jsem randila, takže jsem ráda, že jsem našla pijana :)))

      Vymazat
    2. Já vám to pivo až závidím, jakkoliv je na mě tatík pyšnej jakožto na mladou ženu sledující fotbal, kdykoliv padne řeč na to, že nepiju pivo, říká, jaká je to ostuda a tváří se smrtelně vážně... :D

      Vymazat
  23. Já fandím hokeji, fotbal mě zatím minul ,ale nevadí mi. Já mojeho začala tahat na hokej, a teď v létě zase chodíme koukat na fotbal a MS u nás jede nonstop :D. Nějak mě fotbal nebere, ale ani nevadí a spíš se furt na něco vyptávám, protože na rozdíl od hokeje nemám pravidla v malíčku :) A co se týče piva, tak to milujem oba :)

    OdpovědětVymazat
  24. Já fotbalu nefandím, vůbec, jsem největší ignorant dokonce i když je třeba mistrovství a další takový ty věci, o kterých nemám ani ponětí. (tak nechápu, proč mi teda zakrněly prsa:D)

    Ale největší radost mám, když jsem u přítele a jednou za sto let nespíme v povlečení Arsenal (v pokoji vymalovaném na červeno), ale převlékne postel do modro-bílé puntíkované verze. No, nestává se to často, protože to Arsenal povlečení má pro jistotu 3x :D

    Ale na stěně visí Arsenal kalendář vždy, i přesto že je z roku 2011, kávu dostávám do červeného hrníčku s jasným logem, všechny tapety na mobilu i počítači a vyzvánění jsou jasné.........nicméně zůstávám stále odolná a stále ani netuším, co je to ofsajd :D
    Jo a bojím se mu říct, že mám na léto letenku do Barcelony.....:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Arsenal! Tak to já se s tebou už ale nemůžu kamarádit, u nás se jede Tottenham (ano, spíme v povlečení Tottenhamu... :D) a to jsou - jak určitě víš - největší rivalové!

      Třeba to tvoje prsa vzaly nějak reverzně, zkus na fotbal kouknout a možná se vrátěj:D

      Barcelona? Te envidio!!!

      Vymazat
  25. Fantasy, sci-fi, metal... ale jelikož jsem k tomu měla sklony už předtím, neberu to jako takovou ztrátu identity. :)
    Ještě je navíc fanoušek počítačových her a pravidelným pročítáním Score jsem si vybudovala celkem solidní přehled. Takže se počítám za hráče-teoretika. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Na fotbal a auta mě naučil táta, asi chtěl syna. : )) Ale můj kluk to teď silně oceňuje!

    OdpovědětVymazat
  27. jooo, tak to znám, u nás frčí taky Arsenal (zdravím Markétu v příspěvcích nade mnou :D), takže Ti bohužel musím napsat, že jste slepice, kurníkáři a že McDonaldu někdo fandit musí :D :D :D ... neboj, já to zas tak nežeru, ale sestavu bych z hlavy možná dala a vím koho JSME koupili, kdo k NÁM přistoupil atd. :D na Vánoce jsem kupovala šíleně drahou mikinu až z Anglie a ve Španělsku jsem se nesměla za žádných okolností dotknout jakéhokoliv jejich dresu, i kdyby to bylo poslední oblečení na světě :D ... ale tak aspoň je sranda, žejo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... Tak teď se teda už asi třetí minutou směju a nemůžu přestat, to já Tě budu snad muset přestat číst nebo co!:D Bychom měli dát někdy double date, ať si kluci změří síly:D

      Vymazat
  28. U nas to teda fotbal moc neni, jen tak okrajove, kdyz nedavaj prenos nejakeho cyklistickeho zavodu. Takze ted mam tezke obdobi, kdy se prepina pouze mezi kolama a fotbalem. :) Pritel uz me tim tak nakazil, ze se sama ohlizim po cyklistech na silnickach a hodnotim na cem jezdi, jake maji vybaveni a HLAVNE jake maji nohy!!! :D Vecne tema u nas doma! ;) Anicka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak cyklistiku bych zas nedala já:D Ale nohy fakt pobavily, hodnotíte svaly, nebo kvalitu oholení?

      Vymazat
  29. No, predevsim svaly. Ale ja na tajnacku sleduju mnozstvi neoholenych nohou u profi vypadajicich silnicaru, abych mela argument, proc by si je nemel pritel taky holit. :D Bohuzel se mi to moc nedari, pac mnozstvi "neoholencu" je v podstate mizivy. :D Chjo... Anicka

    OdpovědětVymazat
  30. Můj přítel naštěstí sportovně založený není - ani aktivně, ani pasivně. I když hýbat se snažíme oba a jemu to jde překvapivě lépe (např. kolečkové brusle - on si brouzdá sem a tam a já se křečovitě držím všeho, co potkám) =oD

    Po loňské dovolené v Chorvatsku Míra přišel z práce a prohlásil, že viděl na poli dvě holky, jak si fotí outfity. Zná Petru i Míru z Lovelyhair, ale ještě furt má v něčem mezery :D

    Já zas začala rozeznávat motorky, i když ta naše je už asi týden prodaná :( Nejlepší bylo, když soused u nás v baráku nastartoval na jaře svou mašinu a dělal "vrrrm vrrrrrm" - to byl tak krásný zvuk, zaparkoval před dům a já se hned běžela k oknu podívat, jaký to stroj má. Celá šťastná Mírovi říkám, že to je krásná černá mašina a on mi tvrdil, že je to Bandit a já na něj, že néé, protože Bandit je přece od Suzuki (kamarád to má), a tak jsme se začali dohadovat, protože já věděla, že je to Yamaha a prý jak jsem to zjistila - jednoduše, ten velký nápis na nádrži se nedal přehlédnout! Tak Mírovi sklaplo :D :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...