neděle 4. května 2014

Skinfood Salmon Dark Circle Concealer Cream (aneb bez toho už ani ránu)


    Přiznám se, že jsem nikdy svoje neskutečně prosvítající kůži kolem očí moc neřešila, vystačila jsem si s BB creamem, a když už o něco jó šlo, sáhla jsem po klasický kulatý Catrice. (Čím častěji postuji články o dekorativní kosmetice, tím více si připadám, že nemám právo říkat si kosmetická bloggerka, pff.) 
    Jenže... Skinfood, no.místo v mým srdíčku v komůrce mezi Harry Potterem a čokoládou a ačkoliv mě nikdy korektory moc nerajcovaly, v pomyslným nákupním košíčku na ebay mi v poslední době skončily hned dva. A jakkoliv je banán pěknej, kelímek, který vidíte dnes, je prostě bomba.

Omluvte oprejskanej nehet. Jo, a taky díky všem, které mi na Facebooku poradily s bílým lakem na nehty. Volba nakonec padla na Gabriellu a jedu si jí skoro pořád!

     Kelímek je malý, skleněný a obsahuje 10g produktu, což mi vystačí tak na devět životů. Vysoce krycího krémového korektoru totiž potřebujete naprosto minimální množství, abyste zamaskovaly i takovou fialovou změť cévek, jakou mám to potěšení mít já. 

     Korektor má lehce narůžovělou barvu, jak je u podobných produktů zvykem, a kryje vážně parádně. Důkaz místo slibů? Následující fotka. Jo, až tak báječně ty žíly koukaj. Ráno mám občas problém najít oko. Pravý víčko už prošlo korekturou (i když koukám ne moc pečlivou), zatímco levý na krémíček ještě čeká, chuděra.


    Nejradši bych vám tady psala básně o tom, jak krásně drží, jak se, pochopitelně po lehkém přepudrování, ani nehne a neslévá, jak krásně kryje, ale nejvíc jsem unešená konzistencí. Spousta korektorů kompenzuje krycí schopnost jakousi suchostí, jsou s trochou snahy dost vidět, prostě to není ono, kor když máte takovýhle fialový drahoušky a normální korektor ťukáte navícekrát. Lososa nejenže stačí maličko, zároveň si ale připadám, jako kdybych nanášela hydratační krém. A působí jako druhá kůže.

    I cena je příznivá: za never-ending kelímek zaplatíte na ebay v průměru kolem 170 kč (třeba zde). Na výběr máte ze dvou odstínů, já jsem sáhla po 01 Salmon Blooming, k dispozici je ještě tmavší 02 Salmon beige. 

    Bohužel má i tenhle zázrak svoje ale. Já totiž vůbec netuším, z čeho se ta báječnost skládá, což mě dost vyvádí z míry. Přísahám, že googlením jsem zabila už tak hodinu. Na oficiálních stránkách kosmetiky Skinfood je pouze slepej výkřik, že korektor obsahuje "salmon extract and oil", což ani nevím, jak si mám vysvětlit a asi si to ani vysvětlovat nechci, protože ten korektor fakt miluju.

    
    Kdybych ke svým recenzím dávala takovou tu stupnici, na kolik produkt hodnotím, musela bych mu i navzdory velkému otazníku kolem složení dát tak tisíc osm set třiadevadesát z deseti. (Proč vlastně nedělám stupnice? Přitom je to takový krásně nápomocný...)

    A co vy, objevily jste v poslední době nějaký naprostý zázrak, bez kterého už nedáte ránu? Jak maskujete blbožíly vy? A trumfne někdo ty moje nádhery?

    Mějte se krásně,
    M.

61 komentářů:

  1. Stejný problém se složením mám u svého oblíbeného Skinfood Agave Cactus BB Cream. Je skvělý, ale to složení bych ráda viděla. Naneštěstí jsou moje pátrací snahy na netu zatím bezúspěšný (aspoň se mi nemá čím zkazit :D ). Jinak do Salmona jdu - zaprvé, je to Skinfood :) A za druhé, doteď jsem používala ten vychvalovaný Catrice Camouflage Cream, ale přijde mi, že trochu vysušuje a pod očima je po chvíli fakt vidět, což mi neskutečně vadí. Takže jsem ho začala používat jen na nějaké pupínky a tam je dobrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jestli je to přesně ono, ale http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_0eff87731.html, pokud jo, tak docela ok, salmona bohužel stránky neobsahují

      Vymazat
    2. Super, díky za odkaz. Je divný, že jsem ho tam hledala a nic se mi neukázalo, ale teď vidím, že je to tam už od roku 2012, záhada :) Každopádně problém vyřešen :)

      Vymazat
    3. Jojo, se Salmonem budeš určitě spokojená, nevysušuje ani náhodou, ba naopak:-)

      Vymazat
    4. Tak a už jsem ho objednala :) Teď už se jen těšim, až tomu krásnýmu kalíšku udělám místo na poličce v koupelně :)

      Vymazat
  2. Přesně nějaký takovýhle udělátko bych potřebovala, ale odrazuje mě absence složení..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dole už jedna šikovná prokrastinátorka něco našla:-)

      Vymazat
  3. Tak na tuhle recenzi jsem čekala. Vzhledem k tomu, že nemám až takový problémy po ránu, možná ještě pouvažuju, jestli si raději nepořídit banána (salmon extract oil mě docela děsí).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Salmon oil and extract zní hrozně, na druhou stranu pokud chceš korektor vyloženě pod oči, šla bych raději do něj, než do banánu - banán, ačkoliv na kůži taje, tu jemnou pod očima stejně trochu tahá.

      Vymazat
  4. Já teda nemám blbožíly, ale blbojizvy a celkově blbobradu a tu maskuji Catrice kamufláží nebo Mac korektorem v tubičce (název si nepamatuji, nemám ho v dosahu a jsem líná se zvedat :D). A musím říct, že kamufláž zdatně sekunduje několikrát dražšímu Mac :-)
    Jinak mě ta absence složení taky děsí. U pleťovky si to hlídám, ale pak hřeším na dekorativce. BB jsou prostě BB a zatím jsem nenašla mu, který by je předčil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tuhle lenost moc dobře znám:D Kamufláž je fajnová, ale pod očima minimálně mně fakt cuckovatí. Ale na blbobradu je fajn:-)

      Vymazat
  5. Tak si ma predbehla!!! Ale to by ma mohol ktokolvek, kedze v poslednej dobe nejak neprispievam a blog flakam a namiesto neho sa venujem detom, no teda, co som to ja zas...
    Tento korektor mam nafoteny asi mesiac a nie a nie sa k nemu dostat a napisat clanok, dufajme, ze sa to v najblizsich dnoch zmeni - moje predsavzatie.
    Suhlas so vsetkym, je uplne skvely a je to to, co som dlho hladala, odporucam a o zlozeni nechcem nic vediet - som ignorant a tesim sa, ze to funguje.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten by se mi také líbíl. Pěkná recenze a rozdíl po je opravdu vidět.

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je bomba krytí! já mám permanentní tmavě fialové kruhy, tohle musím zkusit! kdysi jsem měla korektor v podobné barvě od Bobbi Brown, ale byl to pidi kalíšek za 600, vystačil mi asi dva měsíce... ale taky mi trošku vadí to složení, přece jen kolem očí je to citlivá oblast...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D:D

      Myslím, že nebudeš litovat:-) Megakalíšek, super krytí a na ten lososí extrakt prostě spolu zapomeneme...:-D

      Vymazat
  8. Vzhledem k tomu, že bych se měla učit na maturitu, tak jsem si dala práci s hledáním toho složení a docela se mi to povedlo! :D Název korektoru jsem si přeložila přes Google do korejštiny a dala do vyhledávače, našlo mi to nějak korejskej blog, kde byly vypsaný ingredience podle výrobce. Takže jsem to zase překládala v překládači, takže to není úplně stoprocentní a některý ingredience jsou divný, ale mělo by to být asi takhle:

    petrolatum (vazelína), lanolin, kyselina kaprylová/kaprinová, parafín, škrobový oktenylsukcinát hlinitý, ? polyethylen, sorbitan oleát, glyceryl behenate, isostearic acid, ???, mikrokrystalický vosk, tokoferol-acetát, extrakt z jiker, lososový olej, palmitoyl oligopeptide, Palmitoyl Tetrapeptide-7, n-hydroxysuccinimide, další ingredience je fakt vtipná, protože mi to překladač přeložil jako 'kreativní bůh' :D, diacetyl boldine, ascorbyl tetraisopalmitate, steareth 20, propylbaraben, parfém, +, - oxid titaničitý, žlutý oxid železitý, červený oxid železitý, černý oxid železitý

    Neni to teda úplná příroda, je škoda spousty těch parafínovejch složek a některejch chemikálií, ale je tam teda taky dost přírodních výtažků a anti-age složek :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. klobuk dole, tak toto by sa mi robit nechcelo :-)

      Vymazat
    2. Prokrastinace je hrozná věc :D :).

      Vymazat
    3. No ty jsi úžasná prokrastinátorka!!! Dokonce Tvoje prokrastinace i přináší užitek, minimálně mně, to ta moje neumí:D Složení teda nic moc, trochu mě bolí extrakt z jiker a lososový olej (a to jsem si vždycky zakládala na cruelty-free kosmetice), ale zas kreativní bůh to převálcoval:D

      Vymazat
    4. ty si šikovná:) každý teď bude chtít salmona s kreativním bohem ve složení:D

      Vymazat
    5. Bee, pokud si zakládáš na cruelty-free, proč kupuješ asijskou kosmetiku? (a taky věcičky typu miss sporty) nechci se nijak navážet, ale cruelty-free věcí tu vidím sakra málo :-) Hold vegani to nemaj lehký.

      Vymazat
  9. Jó, tak to musim bezpodminecne zkusit, hodne slusny.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tu sedím s otevřenou pusou a koukám na ten zázrak. Je to vážně pecka. To zase bude moje peněženka o něco lehčí :D:D

    OdpovědětVymazat
  11. Já teď ujíždím na tom korektoru od Catrice camouflage cream, ten mi fakt vyhovuje i když mám fialový kruhy pod očima dost tmavé..

    OdpovědětVymazat
  12. Uff, no tak teď nevím, nad čím jsem tak váhala. Krytí je fakt bomba! Asi ho objednám i sestřence, která má problémy s kruhy pod očima :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať vám to oběma s lososem klape!:)

      Vymazat
  13. Žíly teda nemám, ale zato mám temně hnědý kruhy pod očima. Na tobě je ten rozdíl dost vidět a přitom ten korektor vypadá krásně přirozeně. To mě třeba odradilo od již zmiňovaného Catrice, že mi připadal dost těžký, hutný a hlavně pod oči příliš viditelný (krom toho, že se mi zdá moc dožluta, podtón dorůžova mám mnohem radši). Osobně kvůli tomu teda momentálně právě používám tekuté korektory. Tohle vypadá ovšem velmi slibně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Catrice je opravdu těžký, navíc když jsem ho nanášela, fakt jsem si i tahala kůži, což u té jemné bez mazových žláz fakt nechceš... Tohle je poklad. S tekutými korektory jsem děsný nemehlo:)

      Vymazat
    2. Jo? Já na ně teda přešla bez problémů, pod očima mi byly tuhý korektory až nepříjemný... Ale mám teda suchou pleť...

      Vymazat
  14. Tak už jsem ho skoro objednala, nicméně na jedné jiné recenzi jsem četla, že moc dlouho nevydrží a slévá se do čárek, tím jak je hodně krémový.. jak to vidíš Ty? Díky moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, mně osobně vydrží dlouho, i večer mám co odličovat a se sléváním problém nemám, když ho zaťupkám pudrem, ani se nehne. Na jednu stranu nemám mastná víčka a obecně mi produkty na očích drží dobře, na druhou stranu mám oči hluboko položené a to by si teoreticky o ty čárky říkalo:-)

      Vymazat
    2. Já ho mám doma taky a mně se tedy do čárek cca po 4 hodinách slévá a vypadá to dost hrozně (a to nemám mastnou pleť - naopak.. a pudrem ho zaťupkávám vždycky).. A mé kruhy pod očima navíc vůbec nezvládá.. Holt musím hledat dál, škoda (i když vlastně.. jak vidím ten lososový extrakt, tak mi to už taková škoda nepřijde) :-) (stejně tak mi nevyhovuje ani banán, s korektory od Skinfood si zkrátka nerozumíme..)
      Ivet

      Vymazat
  15. Tak to je pěkný rozdíl :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. a holky - i komentující i Míša :) myslíte, že by tím šlo zakrýt akné a že se potom nebude zhoršovat? pořídila jsem si holiku holiku a zdá se mi, že mi to pleť zhoršuje :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že to prostě musíš vyzkoušet. Nikdo ti nezaručí, jestli zrovna tobě zrovna ten produkt nepokazí pleť nebo ti jinak nebude sedět (nebude na tobě třeba držet). Upřímně, bez korektoru se kvůli kruhům pod očima neobejdu, kruhy mám celý život, takže korektor používám už léta, něco jsem už tudíž vyzkoušela, ještě v mém věku mi občas nějaký ten premenstruační beďar vyskočí, takže vytahuju korektor, který mám vždycky při ruce a zamalovávám a po čemkoli jsem si nikdy zhoršení pupínků nevšimla. Nemohla to být třeba taky alergická reakce?

      Vymazat
    2. podle mě to není úplně ideální barva na zneutralizování barvy akné, ale nejsem na tohle expert. teoreticky by se akné mělo zakrývat zelenou, ne? taková do růžova je na kruhy (plus asi žlutá, ale víc se mi osvědčila právě tahle, i když spoustě lidí to nepřijde a prosazujou jedině tu žlutou).

      Vymazat
    3. Já si taky zakrývám pupínky rozjasňujícím korektorem, což je podle mnohých blbost, ale mám natolik bílou kůži, že mi to vyhovuje. :-) Pokud má slečna podtón pleti hodně dorůžova, snad bych v tom neviděla problém... Osobně jsem třeba ani navíc barevným neutralizacím na chuť nepřišla, se žlutou nebo zelenou to neumím vůbec, dávám přednost korektoru v odpovídajícím tělovém odstínu.

      Vymazat
    4. alergická reakce to bohužel nebyla, pleď dorůžova mám a když jsem používala korektory, tak právě tělové. Přesně s těma barevnýma to absolutně neumím :D Chápu, že každá pleť je jiná, spíš mě třeba zajímalo obecně názor na to, jeslti to nekazí pleť. Většinou ten obecný názor až na pár vyjímek sedí :) díky

      Vymazat
    5. Třeba já mám pleť hozenou spíše do růžova, když se mi jó nechce nic dělat, zamáznu salmonem pupínky i oči a jsem v pohodě, tím, jak je krémový, je úplně neviditelný:-) Ale s tím, jestli bude akné zhoršovat, nebo ne, neporadím, to je bohužel individuální:( Já osobně snad problém nemám:)

      Vymazat
  17. Používám podkladovou bázi pod stíny ( Artdeco ) a to mi ty moje žilky na víčku schová (zatím:-) ).

    OdpovědětVymazat
  18. Blbožíly sice nevedu ale blbokruhy pod očima jo a stejně jako ty na korektory moc nejsem. Chystala sem se na ten banánový, ale ten sem po tvý recenzi zavrhla :-D. Tak už přidávám do asijskýho wishlistu na e-bay tenhle :-). Páč než já bych se dostala ke stojanu s Catrice, tak to budu mít doma lososa třikrát :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně to, že se dostaneš ke stojanu, ještě nic neznamená :) Já jsem u nich byla 7x(!) než jsem konečně chytla ten Camouflage ve svém odstínu. Je to vždycky hned totálně rozebraný..

      Vymazat
    2. Camouflage je oproti Salmonovi máčka, která navíc vysušuje;-) Radši ebay!

      Vymazat
  19. Já mám šílený kruhy pod očima - úplně temně fialový. Momentálně na ně používám korektor Healthy Mix od Bourjois a jsem s ním celkem spokojená, jen ta výdrž by mohla být lepší. Kryje tak středně, ale už jsem zjistila (ač to zní hodně praštěně), že když si ty kruhy zamaskuju úplně, připadám si divně - mám je celý život a bez nich to nějak nejsem já, jak kdyby mi to ubralo část výrazu.
    Časem se chystám na korektor od NARSu, ale tenhle od Skinfood vypadá taky docela dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím, prostě to pak vypadá nepřirozeně, jakože to nejsi ty. Jsme na sebe přece jen zvyklé i se všemi nedostatky. Vypadá to ve finálě podobně jako silně krycí make-up, který vykouzlí takovou tu úplně hladkou, porcelánově photoshopovou, úplně dokonalou kůži bez jediného pupínku, žilky nebo póru. Člověk se cítí jak z plastu, jak s maskou, není to on. :-) Taky mám hodně nápadný kruhy pod očima a moc to neřeším, zakrývám je rozjasňujícím korektorem od Rimmelu (potřebuju ho vyplácat, znova už si ho nekoupím, na zbytek obličeje je moc tmavý, už mám doma korektor v peru od Astoru a sedí mi líp) a nevím, jestli má něco do sebe ta rozjasňovací funkce, ale efekt se mi líbí, ač by jistě šly najít i více krycí korektory. :-)

      Vymazat
    2. jéé, to mně by to úplně zamaskovat nevadilo :D když třeba upravuju fotky a ty kruhy si odstraním, tak to je nádhera. mám je taky hodně, nepomáhá na to spaní, pití, krémy, je to prostě "vrozené", snažím se maskovat. NARS jsem zkoušela na ruku a okamžitě zpudrovatěl, což pod očima nechci, to mi pak hodně leze do vrásek. mám taky ten Rimmel, pak Inglot klasický a časem chci zkusit jejich přímo podoční a třeba i ten Bourjois, díky za tip :)

      Vymazat
  20. Já naštěstí problém s žilkami nemám ani ve svém věku po 40-cítce,ale zamaskovat sem tam bych nějaký ten pupínek, či načervenalé místo potřebovala. Zrovna já ale také řeším to,že když nemůžu rozluštit,nebo najít složení výrobku,tak si ho raději vůbec nekoupím :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Joj, keby bol nažltlý tak už je v košíku, ružový ja nemôžem :(

    OdpovědětVymazat
  22. Tiež ho mám a je naozaj skvelý, pod oči fantázia... Normálne rozmýšľam, že si kúpim aj očný krém so "salmonom"..:)

    OdpovědětVymazat
  23. Jak dlouho asi vydrží při každodenním používání?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedovedu si odhadnout, ale půl roku určitě:)

      Vymazat
  24. Ach jo, tohohle krasavce jsem si objednala, byla z něj nadšená, cca tři dny ho používala a pak odložila, protože mi rozjel tak brutální dermatitidu kolem očí, že jsem měla problém je udržet otevřené. Chudák lékarnice se zhrozila, když jsem k ní přišla pro radu, čím oči namazat :-D Kryl sice hezky, ale za to vysušování mi bohužel nestojí.. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, vážně? Já na vysušování kolem očí dost trpím a tenhle poklad mi nic zlého nedělal, nemohla to být spíše alergie na některou ze složek?

      Vymazat
    2. Myslím si to stejné, že to byla jen reakce na některou ze složek. Ale mrzí mě to, protože to balení je nádherné a taky moc pěkně kryl. Ale co už :-)

      Vymazat
  25. Ahoj..az ted jsem nasla nekoho kdo má uplne stejny problem s zilama na vicku..schvalne pisu zilama protoze ja je mam pres cele vicka!! NIKDY z domu nevyjdu bez podkladove baze, korektoru a stinu /musim dat min 2 druhy/ ptz vypadam fakt desne a jsem z toho dost zoufala..tento produkt urcite vyzkousim!! Uvazuju ze se zkusim zeptam v laser centru jestli to nejde odstranit!!..Diky moc za tip..Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...