pátek 2. května 2014

Nejvíc WTF produkt na světě


    Když jsem poprvé otevřela řasenku od firmy Orofluido, která byla v dárkovém setu s vlasovým olejíčkem, fakt mi v hlavě nejdříve naskočilo krásně hloupé "what the fuck". 

    Jako pardon, ale řasenka, která má ve víčku modrobílý brutální světlo? Au au au!
 
Na spodních řasách na vrchním obrázku mám fialovou řasenku, to už není dílo Orofluida. Jednak už by mi to světýlko asi vypálilo sítnici, jednak se mi osmdesátkový trendy pomalu vkrádaj jak do šatníku, tak do kosmetiky.

     To si to tak nanášíte, koukáte se do zrcátka, ale vidíte pouze světýlko jako u očaře. 

    Mrkáte a řasenka se vám vesele patlá všude na kůži. Což vám světýlko rádo ukáže.

    Nemáte potuchy, jak málo nebo moc černé barvy jste nanesly, jelikož světlo vám zákeřně znemožňuje vidět, kam až sahají konce vašim světlých řas. 

    Párkrát se možná do oka i šťouchnete. 

    A až dílo doděláte, stejně jako po té prohlídce u očního vidíte všude vnitřek svýho oka nebo co to vlastně vždycky vidím. Vlastně ještě můžu říct, jak jsem děsně ráda, že mi řasenka do oka s dobrým záměrem měření tlaku nefouká.

    Vážně - WTF. A taková pěkná řasenka by to byla. Zlatej obal, zrcátko na jedné hraně, dokonce ani není špatná. Kartáčky sice preferuji plastové s umělýma štětinama, jaké má např. řada Miss Sporty StudioLash, ale efekt na očích pěkný. 

    Takže, proč, proč, proč?!

    Mimochodem, cápkové z Orofluida mají to hnusný modrý světlo vůbec nějak rádi. V minulém dárkovém setu jsem schytala zase čirý lesk na rty. Neleskuju, ale dobře, zlatý balení, totožný s řasenkovým, mě nalákalo a vyzkoušela jsem. 
  
    Když si ale tak nanášíte lesk na rty a v zrcátku vidíte namodrale bílou pusu, nějak vás přejde chuť se líčit. 

    
    Jaký je váš nejvíc WTF produkt? Za mě Orofluido vede s neskutečným předstihem.

    Mějte se krásně,
    M.

31 komentářů:

  1. :D tož to se soudruhům moc nepovedlo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Předpokládám, že se to nedá vypnout :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli dobře vidím, tak jsou tam dva malé šroubečky, takže aspoň vyšroubovat by to mohlo jít =)

      Vymazat
  3. tak tento produkt je jen jedno velké LOL.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. To by mě asi zabilo, při mé světloplachosti... I když vyjdu z bytu do denního světla, deset minut mrkám a nevidím a bolí mě oči... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem si přímo taky říkala, se svýma citlivýma očima bych asi neměla šanci si oči vůbec nalíčit, venku mě taky bolí oči ze světla, pořád nosím sluneční brýle

      Vymazat
  5. Kde udělali soudruzi z NDR chybu? (Stříleli za války do vzduchu.)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to mě pobavilo,co ti lidi dneska nevymyslí!

    OdpovědětVymazat
  7. :D Moje citlivé a zarudlé oči s čočkami pláčou jen co o tom čtu!

    Nějak nechápu smysl toho světýlka - já nevím jak ostatní, ale já se teda vždycky líčím buď v koupelně nebo u zrcadla v pokoji, a světe div se - v obou případech máme osvětlení :D Takže nějakou baterku v řasence opravdu nepotřebuju, leda že bych měla v plánu se líčit po tmě ve sklepě. Nebo v jeskyni. Nebo o půlnoci v temném lese...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nějak, tenhle vynález bych zařadila do nějakýho podobnýho seznamu, jako je tenhle: http://justsomething.co/23-craziest-japanese-inventions-you-never-knew-existed/ :-)

      Vymazat
    2. A jej, teď jsem se zase zasekla, takové "fun facts" stránky mě nesmírně baví :D

      Vymazat
    3. Nápodobně:D Nejhorší je, že u většiny podobnejch webovek jsou dole další podobný linky, to tim pak člověk zabije dvě hodiny jen to fikne:)

      Vymazat
  8. ked sa niekde ocitneš sama v tmavej uličke aká budeš rada že máš svietiacu riasenku!! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Aby mě ten úchyl ještě líp našel!

      Vymazat
  9. Na to se da rict snad jenom DAFUQ :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to jsi mě vážně pobavila :-D, haha, takové milé nadšení ! Možná při otevření ono světýlko vypadá efektivně, ale věřím, že poté veškerá efektivnost končí :-D, jinak to zrcátko a zlatý obal- bomba :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi ten obal hrozně líbí, o to víc mě štve, jak to celý pokazili!

      Vymazat
  11. to je dobrá blbost :D přemýšlím o nějakém WTF produktu, ale teď mě nějak nic nenapadá. možná taková ta divná plastová věc, co byla kdysi v Ladyboxu (nevlastním, jen jsem četla), pomůcka na malování řas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomůcka na malování řas? To jdu asi googlit:)

      Vymazat
  12. Kam ta kosmetika spěje :D :D Nad touto řasenkou jsem se vážně zasmála...ale obal a to zrcátko je super :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Hele, Mišo, koukám, že jsem na tom stejně jako Moora.. první co mě napadlo, vezmi černou lihovku a nemilosrdně to zamátni. Ale protože ta Ti asi udělá jen lehký průsvitný film, vezmi to nějakým tmavým lakem na nehty ;) =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to asi nechám jako čistě WTF produkt, kterým budu děsit kamarádky:-) Ale ten lak by to možná i dal:D

      Vymazat
    2. to jsme zkoušeli s fleškou do rádia v autě, většina jich má ty extrémně silné diody a v tom autě je to prostě nepříjemné. bohužel lihovka nestačila, tak to přítel nějak vymontoval :D

      Vymazat
  14. Ha! To je docela strašidelné... :D Smysl by to dávalo jedině v případě, že by to byla baterka, která se dá v nouzi použít jako řasenka :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to jsem se zas jednou pobavila :D Úplně si to "WTF" dokážu představit :D Obal sám o sobě vypadá krásně, ale to světýlko? Prostě WTF?! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Proboha, to je nějaký opožděný aprílový žert, ne? :D Prosím, řekni že jo. Protože tohle mi fakt hlava nebere. Leda by to bylo dělaný někde v nočním lese či něco na ten způsob :D

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. :D Náhodou paráda. Máš špirálu Jamesa Bonda. Najskôr sa nalíčiš a potom môžeš človeka vypočúvať a svietiť mu pritom do očí a ani to nebude podozrivé :D
    Ja by som sa tým nelíčila, lebo by som si nalíčila všeličo len nie mihalnice.
    Ale inak vyzerá špirála dobre, až na to, že svieti :D
    "Môžeš mi zasvietiť?"
    "Jasne počkaj sekundu." Hrabeš sa v kabelke, tasíš špirálu, otvoríš špirálu a svietiš :D
    Osoba, ktorá chcela zasvietiť pri tomto lampášiku aj zabudla čo chcela a padá v kŕčoch na zem a rehoce sa. Načo je v špirále svetlo?
    Vždy pripravený/á :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...