úterý 20. května 2014

Na co mě ulovil ebay



    
    Na ebay jsem tak nějak pečená vařená. Při dlouhejch přednáškách není nic lepšího, než enterem odcvaknout nabízený link, který naskakuje automaticky po ještě více automatickém ťuknutí na klávesu „e“. Pak už následuje horečný projíždění zboží, jedno vás vede k druhýmu, potřebujete samozřejmě všechno. Kdyby někdo věděl, kolik blbostí mám uložených pod štítkem „watch later“, asi mi zarezervuje pěknej pokojíček v Bohnicích.
 
    Každopádně na rozdíl od mnohých nakupujících jsem já asi děsnej štístkař – nikdy se mi nestalo, že by objednané zboží nepřišlo. Tak jsem se vlastně díky nápadu jedné z vás rozhodla sepsat, co všechno mi přišlo včetně odkazů, abyste mohly jet v tý prokrastinaci se mnou a, doufám, bez spálení. 

 
    
      Kosmetika je trochu kapitola sama pro sebe; vyhledávání v báječnym světě nekonečnejch zásob všeho možnýho i nemožnýho většinou zahajuju heslem „Skinfood“, kde to také v 90% končí unáhlenou platbou přes PayPal a následným černým svědomím, že toho už mám dost. Naštěstí jsem se Skinfoodem tak spokojená, že mi obdržený balíček svědomí vyčistí doběla.

    Úplnou jistotou jsou obchody bringbringshop nebo jeho „podvětev“ rubyrubyshop (kupovala jsem mj. Skinfood Good Afternoon Lemon&Rose tea, Peach&Green tea, Berry Berry tea, Apple Cinnamon tea, Eggplant Eyeshadow stick, Lip&Cheek tint a většinu asijské kosmetiky, kterou na blogu najdete), já mohu stejně vychválit i ideaseller_kr (mj. Skinfood Banana Concealer Stick), worldmarket201010 (mj. Skinfood Salmon Dark Circle Concealer), cosmeticmarket2012 (Holika Holika BB cream).
 
    Nevím, jestli jsem někdy psala o svém přístupu ke štětcům – já to s nima prostě neumím, nekamarádíme se, nebaví mě to, a jediné, co nanáším jinak, než prsty, je tvářenka, popř. pudr, který ale moc nepoužívám. V minulosti mi bylo úplně jedno, čím na sebe produkt dávám, maličko mě zhýčkal štětec od Péti (momentálně ve výprodeji), který mi dal přítel, pořád na tom ale nejsem tak, abych byla ochotná vypláznout za násadku s pár chlupy nahoře velké peníze, a nechápu, co bych dělala s třiceti štětci různých velikostí a tvarů – tak jsem na to šla pěkně barbarsky a objednala si dva štětce celkem za asi osmdesát kaček.



    Investice mě překvapivě nemrzela, oba štětce jsou jemňounké, hezké na pohled, na rozdíl od falešných Vuittonek mě imitace profláklých štětců nijak neuráží a několik praní už také přežily bez úhony. Takže pokud jste na tom se štětci podobně, jako já, od tohoto prodejce je mohu jedině doporučit. 
 
    Kdo fandí Minionům a chce potěšit svoji infantilní stránku, nechť si objedná obří bačkůrky se žlutejma fešákama. Jsou vážně parádní, na koleji mě v ničem jiném nepotkáte. Jen pozor na velikost - je označena jako univerzální, podle mýho osobního názoru by ale Minioni nohu větší než 39/40 nezvládli. 


    Párkrát do roka jezdíme s kamarády na pár dní na chalupu, kde jsme schopni strávit několik odpolední hraním pokeru doprovázeném Tequillou, a jasně, že jsme k tomu potřebovali klobouky. Poker je s nima o dost pokerovitější. ( Bohužel se mi nepodařilo zpětně dohledat prodejce.)


     Z ebay mi přišly také dvě sukně, které se mi na obrázku líbily – jednobarevné, krátké, do áčka, podobné jsem nemohla nikde najít. Za tu parádní cenu ke mně putovaly rovnou dvě plus jedna ségře, bohužel i mých 165 cm se zdá být moc a dovolím si v ní vyjít jenom v naprostém bezvětří – nic kratšího nemám a přeci jenom nejsem Marilyn Monroe, abych chodila ven ukazovat kalhotky a bylo to cool.


     Tento rok absolvovala ségra taneční, a člověka, který zvládne rychleji něco omylem zničit, neznáte. I proto jsme se spolu rozhodly, že místo toho, abychom několikrát vyhodily pětikilo oknem za to samé v Intimissimi (jednou to vyhozené pětikilo stačilo), zkusíme koupit samodržící podprsenku na ebay. A světě, div se, přišlo úplně to samé, co koupíte v ČR za několik set, s tím rozdílem, že prodejce chce nějakých 80 korun. Vyzkoušeno, osvědčeno. 
 


      Největší radost mám ale hodinek s Mickey Mousem, které mi dal Tom a které nesundám z ruky. No, co dodat – jsou krásný, po stisknutí tlačítka na boku hrajou písničku z Mickey & Friends (v tom správným devadesátkovým monofónním stylu, kterej mívaly naše první mobily) a pojí se mi s báječným dnem. 
 



    Na další spokojené nákupy si nevzpomenu, naopak si až moc živě vzpomínám na dva nepovedené. Vždy se to týkalo větších šperků (výrazné náušnice s kameny, výrazný náhrdelník) a vždy přišlo něco naprosto otřesného. Náhrdelník nevypadal pěkně a kvalitně ani z dvaceti metrů s přivřenýma očima a náušnice mi málem utrhly uši. Ze šperků jsem vyléčená a radši si připlatím v Sixu nebo H&M za něco, z čeho nezčernám. 


    Co vy a ebay nákupy s mírným rizikem? Copak jste si pořídily pěkného a co máte v merku? Mě poslední dobou dost lákají šátkové čelenky, ale lolití králíček není úplně moje cílová imidž.

    Mějte se krásně,
    M.

P.S. Všechny fotky, až na sbírky asijské kosmetiky, štětců a sombrera, pochází z ebay stránek avizovaných prodejců.
P.P.S. Taky jsou ty fotky pěkně pitomý, protože má blogger problém s formátem jpg.
P.P.P.S. Kdybych nebyla tak líná, mohla jsem to přehodit do .png, to je taky fakt.

53 komentářů:

  1. Jsi zlááá! Ty hodinky nutně potřebuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda potřebuješ, jsou nejlepší!

      Vymazat
  2. Já jsem na ebay taky pečená vařená. Chjo, další věci co potřebuju. Ty hodinky jsou fakt parádní. A ta sbírka asijské kosmetiky. Chjo podruhé. Jinak já na ebay koupila štětce. A to z důvodu, že jsem na dekorativku nemehlo. A to pořádně. A tak se mi nechtělo utrácet mega sumu za štětečky od RT. No a pak jsem si zde taky koupila již pár kousků oblečení. Lehkou parku, která mi sedla jak pr*el na hrnec a nějakou blůzku. U jednoho trička se mi stalo, že jsem si objednala velikost "univerzální" ale než přišlo, tak jsem prodejci hlásila, že mi nedošlo ať pošlou nové. Mezitím tričko přišlo a bylo teda xxxxs, pro mini japonečku.Naštěstí to druhé, které mi poslali bylo OK, a sedlo krásně. Takže ťukťukťuk, ebay zatím nezklamal a můžu utrácet dále, jupííí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, baví mě to pojetí univerzální velikosti:D

      Vymazat
  3. proč mám tak velkou nohu :'( musím mrknout na tu podprsenku, něco podobného jsem sháněla loni na poslední chvíli na svatbu sestřenky a v porovnání s moskevskýma cenama je pětikilo v intimissimi ještě super cena, tam stála snad skoro tři tisíce!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hledej a třeba najdeš i větší Mimoňě! Jen ta univerzálka fakt není moc velká:-/ Podprsenka za 80 se rozhodně vyplatí:)

      Vymazat
  4. Tak na ty backory musim mrknout:D Taky tam nakupuju rada, ted cekam sako a topik a urco bych rada jeste dalsi. Jinak stetcova taky moc nejsem, pouzivam na pudr a tvarenku, make-up nanasim prsty. A stiny stetcem jen kdyz si delam vyraznejsi vecerni.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v čemkoliv výraznějším bohužel vypadám blbě, kouřovky pro mě nepřipadají v úvahu, takže i těmto štětcům se vyhnu:-) Na bačkory mrknu, stojej za to!

      Vymazat
  5. Hihi, jak na to tak koukám, chci být lolití zajíček s neviditelnou podprdou.. Naposled jsem si koupila látkové pytlíky a la zajíc s ušima na cestování, na schování prádla, ale jsou mini. A washi tape do kuchyně (ještě nevím co s ní nakreslit/nazdobit). :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty pytlíky mě lákají! Washi tape jsem zatím na chuť nepřišla, ale jak se znám, brzo tomu taky propadnu:)

      Vymazat
  6. Z ebaye mi zatím nepřišel jen jeden balíček, naštěstí to bylo jenom pár dolarů a trochu si za to můžu sama, protože jsem si na něj vzpomněla až po limitu na vrácení. Tak jsem psala prodejci, že mi nic nepřišlo, odpověděl, že mi vrátí peníze, ale žádné peníze mi nevrátil. Dál jsem to neřešila, mohla jsem ho napráskat ebayi, ale nevim, jestli by to vůbec šlo, když už to bylo asi dva měsíce po limitu. A zrovna včera mi přišel balíček, kvůli kterému jsem se zařekla, že už si nikdy nekoupím oblečení z internetu bez zkoušení. Chtěla jsem lehké sáčko, říkala jsem si, že za tu cenu to bude nějaký lehký materiál bez podšívky, prostě takové "casual" sako. No a přišla mi tepláková mikina na knoflík. Navíc ve vyblité barvě a s párajícím se švem. Takže konec, nejsem tak bohatá, abych si kupovala levné věci. Teď už jenom kosmetiku, ke které si přečtu recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to se Ti nedivím. Já se oblečení taky většinou bojím, i když odolat asosu je dost těžký:)

      Vymazat
  7. Ahojda,

    jo rubyrubyshop můžu taky doporučit, objednávala jsem opalovák a parádička =o)

    A ty Mimoní boty potřebuju :-D nutně a hned teď!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Já nevím, já tam odvahu nemám nakupovat :D Ale tak jako mohla bych to i zkusit že :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám nějaký šminky a náušnice. S náušnicema jsem naopak byla vždycky moc spokojená. Za 17 Kč krásný věci :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, že bych jim dala ještě šanci? Když já po všem černám:(

      Vymazat
  10. miluju nákupy na ebay :)) mam vytvořenou záložku, kam si vždycky hodím odkaz, co by se mi tak jako líbilo :D ehm ...nedávno jsem zjistila, že tam mam hozených asi 60 odkazů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom s číslama tak podobně:D

      Vymazat
  11. taky jsem tomu úplně propadla a dost by se mi hodilo víc typů, co tam koupit :D momentálně čekám na vzorečky bb od Etude House, kabelku na makeup, sluneční brýle, peněženku, mašličku na culík, spínače na sluchátka a kamaráce jsem kupovala pouzdro na mobil. dlouho jsem se odhodlávala k založení účtu na ebay a paypal ale jsem ráda, že jsem konečně sebrala odvahu :D

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem se ebay vždycky dosti bála. A když jsem dávala kamaráce moji kosmetiku, tak se mě pak nějak během hovoru ptala na obaly, kde je kupuju a za kolik...a když zjistila, kolik to v ČR stojí, tak večer už jsem od ní měla v e-mailu několik odkazů na obaly z ebay, které stojí pár korun...no co budu povídat, strach mě přešel, naše pošťačka už si přivykla na moje balíčky ze zahraničí a musím říct, že zatím mi vždycky všechno přišlo a dokonce i celkem rychle :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás si pošťáci zvykli házet balíčky na popelnici, co máme hned za plotem, sakra, proč mají slušný pošťáky všichni ostatní a ne já?!:D

      Vymazat
  13. tá podprsenka to fakt drží? potrebujem taku fakt :D a za aký dlhý čas ti prišla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a koža pod tým aj nejako dýcha alebo je to potom spotené? :D

      Vymazat
    2. Baru, fakt drží, a perfektně, a to mám prsa spíš větší, přišla za 3 týdny;) A nevím jak v horkém počasí, ale v zimě byla super, bez pocení.

      Vymazat
    3. tak diky za tip asi objednám ;) .... urob častejšie také články :D

      Vymazat
    4. Jo, a potom si na mě hromadně počíháte, že vám ruinuju bankovní účty:D

      Vymazat
  14. Naprosto souhlasím s tím prohlížením o přednáškách. Já teda nakupuju hlavně věcičky na nehty, který tady jsou hrozně předražený. Kolečko nějaký zdobících kamínků tady za 150,- a v aukci se dá vyhrát za 18,-. Co ale hlavně, jsem si pročetla všechny tvoje články o Skinfood a nedalo mi to, zkusila jsem si objednat GoodAfternoon - Peache Green. Mám mastnou pleť s vééélkými sklony k akné. Neměla jsem nějak extra očekávání o krytí, když je to přece jen BB, ale teda jsem překvapená jako blázen. Odstín sedí, samozřejmě takový kouzelník aby schoval všechny pupínky není, ale zakryje toho dost a ta pleť pořád vypadá přirozeně a dokonce i fakt zmatňuje. Takže se chystám až ho dodělám objednávat znovu. Za tohle ti děkuju, nadruhou stranu zase něco co mi bude žrát peníze dělám si zálusk na Vita-B který teď ale bohužel (bohudík?) nemají a na jejich laky ... ááchjoo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsi spokojená!:-) Mně zrovna tenhle BB došel (respektive mi ho dovyplácala ségra) a je mi bez něj smutno, taky budu objednávat znovu:)

      Vymazat
    2. tyjo tak jsem hodně nakřáplá ! :D momentálně jsem v usilovném pátrání po nějakém makeupu/bbčku a furt nemůžu narazit na toho pravého :D škoda, že neprodávají jen sample, i když za těch 150,- bych to mohla risknout :D

      Vymazat
    3. Jo, myslím, že se není tolik čeho bát, i když jasně, vždycky je riziko, že krém nesedne:-)

      Vymazat
  15. Ja uz mam tu manii za sebou (nadeje pro vsechny, ze tato nemoc odezni!:D), ale jeden cas mi taky zvonila postacka kazdy tyden s jinym balickem:-) Neprisel mi za celou dobu jeden balik, ale zrovna s teplakama, na ktery jsem se fakt tesila! Jo a s tema botama me stvou, vybrala bych si stokrat, ale vsechno jak na potvoru konci na 39tce, kdyz ja mam 40 ....aspon usetrim, ze jo! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plum, kvoli tvojim clankom o veciach z eBay som si zalozila PayPal :) Aj tvoj clanok o veciach, ktore si si v poslednej dobe kupila/chcela z eBay by ma potesil. Inak ja mam nohu 42, takze tvoja 40 je podla mna vyhra :)

      Vymazat
    2. Plum, myslím, že 40 by byla na hraně, ale taky by to mimoni ještě zmákli:-) A je fakt, že mánie odeznívá, bejvaly doby, kdy jsem objednávala o dost víc, teď jenom stalkuju a ukládám odkazy:D

      Vymazat
  16. Jeeej. Clanok na prianie :) Dakujem.
    Ja som pred par tyzdnami objavila caro aukcii na eBay a na ceste mam este cca 10 balickov za uplne smiesne ceny :)
    Zaujimave je, ze zatial som si z eBay neobjednala ziadnu kozmetiku, ale aj k tomu casom asi pride :) Vidim to na vzorky roznych BB kremov. A s mojou vyskou a postavou je objednavanie oblecenia z Azie utopia.
    Keby vznikol nejaky eBay TAG a urobilo ho viac blogeriek, bola by som velmi rada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju za námět!:)

      eBay tag zní jako dobrý nápad, i když nevím, jak jsou u nás na tom blogerky s objednáváním z ebaye, kolik by jich vůbec tag udělalo.

      Vymazat
  17. Já teda tu podprsenku nemám s ebay a ani z intimissi (vlastně už ani nevim, odkud ji mám), ale jsem jediná, komu nehezky splácne moje už tak miniprsa? :( :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miruš, já mám prsa spíše větší, ale ségra má menší, naučila se jí ale lepit hooodně ze strany a naopak jí to udělá lepší žlábek, než podprda:-)

      Vymazat
  18. Mě by moc zajímalo, jak jsi s podprsenkou spokojená. Na diskuzích na netu jsem četla, že jakmile se pod ní pokožka v létě trochu více zpotí, tak začne klouzat a odstávat. Je to kousek pouze na 1 či 2 hodinky nebo zvládne celý den (s přiměřenou aktivitou samozřejmě:) díky za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já spokojená jsem, ale musím říct, že jsem jí zatím nosila jen na zimní plesy (a spíše jako "prevenci proti zimě" - v létě chodím klidně naostro, když tričko podprsenku nedovoluje), ale tam jsem spokojená byla, i nějaké to pozdější skákání na pódiu podprsenka vydržela a neodchlipovala se, naopak jsem měla relativně problém jí sundat. Před lety jsem měla podprsenku myslím také z Intimissimi (moje taneční:-)) a ta mě zlobila podstatně víc.

      Vymazat
  19. Na ebay som si doteraz neobjednala nič, ale vďaka tebe si čoskoro (možno aj dnes) objednám BBčko Holika Holika a snáď aj korektor Skinfood. Vlastne, vďaka tebe som to trocha prelustrovala a vybrala by som si skoro všetku kozmetiku, ktorú máš na fotke. No, ja ti tu ďakujem, že všetko vďaka tebe, no kreditka si bude myslieť niečo iné :)
    Prosím ťa, za ako dlho cca ti prišiel ten BB krém? Bývam na dvoch veľmi vzdialených adresách, tak aby som sa vedela zariadiť, kde to radšej poslať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aknelko, myslím, že nebudeš litovat! Obě ty věci jsou bezvadné:-) A kreditce se omlouvám!

      BB cream mi přišel po cca 2,5 týdnech, obecně mi balíky přicházejí nejpozději do měsíce.

      Vymazat
  20. Tie papučky :3 A tie sukne tiež sú pekné :3 Je tam proste veľa pekných vecí.

    OdpovědětVymazat
  21. Podprsenka a sukně objednány, supr tipy!;)

    OdpovědětVymazat
  22. Taky jsem si objednala štětec. Jeden jsem totiž vyhrála v GE a byl tak skvělý, že jsem zkusila pokus č.2 a objednala jsem si asi za 50,- Kč druhý. Jsou jemné a super!
    Jinak jsem na ebay nakoupila zase tunu věcí, tak se těším, až mi to přijde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to těšení na balíčky je nejlepší:-)

      Vymazat
  23. A ještě z mých daní, ble21. května 2014 21:14

    Fajn a super až na to, že do školy se chodíá se učit, se učit, se učit a ne na ebay. Je to neuctivé vůči přednášejícímu, to za a, za b tam nemusíš pak vůbec bejt, za c není divu kolik blbek má vš, když přednášející jsou tam pro srandu králíkům a na takové kozy plýtvají svou inteligencí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dle mého názoru lepší přijít, poslechnout si, co se povídá, a pokud začne být přednáška nudná, začít se zkrátka tiše věnovat něčemu jinému. Za větší neúctu přednášejícímu považuji v takovém případě odejít či, lidově řečeno, dělat bordel. Bohužel nežijeme v ideálním světě a ne každý přednášet umí. Přála bych Vám zažít určité kurzy, kde čte profesor na jedné z nejlepších českých vysokých škol hodinu a půl v kuse z papíru - opravdu záživné. To, že máme příliš vysokoškoláků, si myslím také, ovšem nemyslím si, že by to byl zrovna můj případ - je tak jednoduché někoho odsoudit na základě půlky věty. Škoda, že se z Vašich daní nedá zaplatit nějaký kurz chápání nadsázky. Urážky mé osoby nebudu komentovat a příště se zkuste podepsat, když Vám to psaní tak jde, jméno určitě nebude problém. Pokud se ovšem nejmenujete "ble".

      Vymazat
  24. Ahoj Miško, tvůj blog jsem objevila před pár dny a od té doby jsem tu kadý den a čtu starší příspěvky, tolik fakt zajímavých věcí jsem na žádným jiným blogu nenašla:) Musela jsem si kvůli tobě i pořídit sešit abych si dělala poznámky:D Nejlepší jsou tvoje přírodní tipy a recepty na domácí kosmetiku a vůbec všechno okolo péče o tělo. Bude v nejbliší době zase nějaký recept? V jednom ze starších článků jsi psala že napíšeš o kombuche a jak si jí děláš sama doma, to bych taky uvítala:) Měj se fajn a hlavně pokračuj v blogu, je bezkonkurenční!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj milá jmenovkyně:-) Děkuju za krásnej vzkaz, odpovídám pozdě, blog teď chudák trpí mým zkouškovým, ale rozhodně se DIY jen tak nezbavíte, zrovna tu jeden projekt dodělávám, takže během týdne se něčeho dočkáš, mám v hlavě spoustu nápadů a konečně bude i více času na tvoření! Článek o kombuše pořád odkládám, ale rozhodně také bude, je to fantastickej nápoj:-) Měj se báječně a děkuju za přízeň!

      Vymazat
  25. Senzační článek, obdivuji smysl pro humor, vtipné texty a k tomu nosné info. DÍÍÍKY! ráda se sem vrátím :o)

    OdpovědětVymazat
  26. Na ebayi rada nakupujem, ale tiež mám niekoľko zlých skúseností. Tak napríklad s BB krémom, ktorý mi prišiel ako napodobenina a mám aj jeden z tých štetcov a polovica štetín z neho už vypadala :D
    Pozývam ťa do mojej giveaway
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...