pátek 9. května 2014

Měsíc pečlivého sérování (& tři na rozdávání)



    Tamtadadá, měsíc pryč a musím říct, že jsme si se sérem Realash (první článek najdete zde spolu s počátečním stavem mých kožních derivátů) sedly. Teda nemůžu říct, jak sedím já séru, ale sérum mně rozhodně. 

    Nevím, jestli je to na řasách vidět, nebo jestli to vidím jen já po každodenním koumání, ale ty moje slabý potvůrky mi připadají o dost silnější. Když si nanáším řasenku, připadá mi, že zkrátka líčím brvy o dost pevnější, více zatočené. Také mám pocit, že jich mám více, než předtím – prvních pár týdnů jsem dokonce měla trochu problém s líčením, protože pod tou nejsilnější linií řas začaly rašit nové. 

Řasy po měsíci používání séra (bez řasenky)

    Realash kromě hustoty a pevnosti slibuje ještě prodloužení – to na sobě asi nedokážu objektivně posoudit, podobně, jako nedokážu posoudit, o kolik mi za měsíc narostly vlasy. Tak uvidíme za další dva měsíce, třeba ze mě bude mrkací panna. (OK, mrkací něco.) 

    A jak je to s případnými vedlejšími účinky? Upřímně, byla jsem skeptik. Oči mám dost citlivé, jsem alergik, bála jsem se vyššího tlaku, opuchlých víček, červených bělem, ztmavlé kůže u řas, což je podle stránek jeden z možných vedlejších účinků – ale vyšla jsem z toho skvěle. První 2-3 týdny mi připadalo, že mi řasy padaly více, než obvykle, nevím, zda to bylo subjektivní, či dělaly místo lepším a silnějším kámoškám

Řasy po měsíci používání séra (s řasenkou)
 
   Častěji jsem také měla pocit, že v oku něco mám – takový to supernepříjemný, když vám vletí do oka částečka prachu, vy mrkáte jak šílený a ta potvora dře a dře – ale také nemohu posoudit, zda bylo příčinou sérum, či zda to byla náhoda. Ono taky je fakt, že když se mnou půjdete na brusle, s jistotou téměř 100% mi i přes sluneční brýle vlítne do oka muška. Na tohle já jsem expert. 

  
    Každopádně zatím se řadím mezi nadšence, a doufám, že tři z vás budou brzy také. PR firmy Realash bylo totiž tak zlaté, že se rozhodlo poskytnout tři séra pro vás do soutěže.

    Tož tu máte podmínky! Každý, kdo by rád, aby k němu putovalo sérum Realash bez toho, aby musel vysolit 1100 kč, nechť
  • viditelně čte blog Kiss a Bee (FB/GFC)
  • lajk stránce Realash na Facebooku
  • mi napíše do komentářů, jakou má zkušenost se séry či jinými tríčky pro hezčí řasy
  • slíbí na svou duši, na psí uši a na kočičí svědomí, že firmě Realash poskytne fotku svých řas před a po používání - opravdu jen oblast očí, žádné celé obličeje  
  •  
 

 ·      Soutěž bude ukončena za dva měsíce, kdy se tu objeví finální článek o dojmech, co se séra týče. Minimálně jednoho výherce zkusím vybrat podle obsahu komentáře, což bude asi dost těžký, ale uvidíme – random už mě musí mít plný zuby:-)

    Mějte se báječně!
    M.


P.S. Řasy mám nalíčené milovanou Miss Sporty StudioLASH 3D Volumythic.

71 komentářů:

  1. Přísahám! =o)

    Asi bych za to tisícovku nedala, ale wau - fakt je vidět rozdíl! =o) Nikdy mě nenapadlo, něco takového vyzkoušet, ale kdyby byla možnost, tak proč ne? =o)
    Občas použiju řasenku a tím to u mě tak nějak končí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také ne, moc za kosmetiku neutrácím obecně, ale když tohle vidím, tak by mi za to to sérum i stálo:-)

      Vymazat
  2. Moje nově propuklé řasy na Tebe budou myslet dnem i nocí, jestli se zadaří. Fakt jsou zvědavé na to, jestli je probudí k životu Relash sérum.
    Teď zkouším hokusy pokusy s Ricinovým olejem, ale docela s ním mám problém. Večer nanáším, ráno nemůžu rozlepit oči. Fakt peklo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se riciňáku také pořád bojím, jak všechny oleje nábožně miluju, tenhle mám zafixovaný jako peklo a bojím se ho:D

      Vymazat
  3. Všechny podmínky splněny :) Blog čtu přes GFC, lajk na FB dán (Tereza Kratochvílová), o fotku se ráda podělím :) Jinak s vylepšováky na řasy ještě žádné zkušenosti nemám, ale už dlouhou dobu si říkám, že to musím prubnout. A tohle sérum vypadá dost dobře. Tak snad se na mě usměje štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Splněno slibuji že se vyfotím.Používám ricinový olej a vazelínu řasy jsou o něco lepší

    OdpovědětVymazat
  5. Tož já mám zkušenosti s né moc ordinérním prostředkem, a to Bioaquanolem. Ten se totiž používá na podporu růstu vlasů a co sem tak četla, tak to asi nikoho moc nenapadlo zkoušet na řasy. Ale musím říct, že to teda zabralo parádně. Řasy jsem měla opravdu hustý a o hodně delší. Protože jsem ale cinta, problém nastal tehdy, když mi z vatové tyčinky kápnul kousek i přímo do oka a to bylo takový menší štípavý peklo. Následně potom bylo oko i příšerně podrážděný a rudý. Pak sem toho nechala, kdo ví, co to s těma očima dělá, žejo... i když za ty dlouhý řasy to možná i stojí :D.
    A teď musím tak uboze a podbízivě říci, že mám 18. května dvacátý narozeniny, takže by to byl třeba pěknej dáreček... ne, nebudu trapná :D :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To Realash naštěstí nedělá, moje oční bělma jsou takto červená a žilkovatá sama od sebe (bohužel). Haha, předem všechno nejlepší! Byl by to dost opožděný dáreček, ale třeba padne volba na Tebe:-)

      Vymazat
  6. Done (jako prokrastinace mezi učením na maturitu). Byla by to skvělá odměna, jen tak mimochodem. :D
    mám zkušenost jen s ricinovým olejem na řasy, ale nějak nevidím účinky. Možná mi méně padají řasy, ale to není možné až tak objektivně posoudit, kdo ví, kolik jich vypadne z noc. :) Btw: mám podobnou barvu očí jako ty, taky se ti mění podle světla a nálady? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně štěstí, pořádně to Cermatu natři! S těma očima to je přesný:D Mění barvz v závislosti na všem, světlem a počasím počínaje, denní dobou konče - ráno bývají světloučce zelené, večer pomalu až hnědé, rozhodně s nima není nuda:)

      Vymazat
  7. Tak rozdíl je to obrovský, nejen v délce ale hlavně té hustotě řas! Já s podobně kouzelnými séry nemám zkušenost, jediné, co jsem pro svoje řasy v tomto ohledu udělala je ricinový olej, bohužel bez větších výsledků.
    Ještě mě ale napadlo, že když mi bylo asi 11, tak mi babička poradila, ať si řasy ostříhám, že až dorostou, budou mnohem hustší a silnější. Tak něco na tom asi bylo - princip, jako když se zastřihnou slabé konečky vlasů. Ale chodit několik týdnů bez řas, abych je pak pár týdnů měla v plné síle...:-D Nedoporučuju.. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiši, to se Ti babička dobře pomstila:D

      Vymazat
  8. Ahoj!

    Podmínky splňuji do puntíku. :-) Tvůj blog sleduji a moc ráda, "lajk" stránce Realash jsem udělila a "na mou duši, na psí uši, na kočičí svědomí" slibuji, že pokud se mi poštěstí, foto před a po poskytnu. :-)

    Jinak co se týká mě a mých zkušeností - zkoušela jsem sérum Sante (docela drahé na můj vkus a žádný růst řas jsem nezaznamenala), taky jsem zkusila sérum od Oriflame a to musím říct, že je mnohem lepší a levnější, řasy povyrostly, ale nijak závratně. Přítel se mě sice ptal, jestli nemám nalepené řasy umělé, ale mě to nějak nestačí. Tak teď jsem si namíchala sérum vlastní ala "co dům dal", tak uvidíme.

    Ale tohle Realash sérum bych hrozně ráda vyzkoušela, protože co se týká mých vlasů a řas, obojí nutně potřebuji co nejdelší. :-)

    Tak já si držím palečky a ty se měj co možná nejlíp! Pa Dominika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Domi, copaks umíchala?:)

      Vymazat
    2. Můj "co dům dal" recept: lžička ricinového oleje, 2 vymáčklé tobolky vitaminu E, lžička vazelíny, půl lžičky dýňového oleje a půl lžičky arganového oleje. Vše jsem smíchala dohromady a teď to mám v krabičce a natírám na řasy aplikátorem ze séra Sante, které mi už dávno došlo. Uvidíme, jestli to bude k něčemu, začala jsem včera. :-D

      Vymazat
  9. FB a GFC: Veronika Červená
    Ten rozdíl je fakt znatelný, alespoň dle mě.
    Nic jsem zatím nezkoušela, protože z řas nemám takové deprese jako z kvality mé pleti. Ale rozhodně bych chtěla něco podobného chtěla zkusit.
    Jediné co jsem zkoušela jsou ty objemové prášky /no prášek, jsou to spíše taková vlákýnka, ale oficiálně se to nazývá prášek :D /, jak je naneseš na řasenku a pak znovu řasenkou zafixuješ, ale po něm mi řasy připadaly jako pavoučí nožičky plus to nemělo žádný výrazný efekt a poslední plus jsem pak ten prášek měla po celém obličeji a po pokoji. Takže rozhodně ne.
    A svatosvatě slibuji, že bych průběh sérování pravidelně dokumentovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepadají ty vlákýnka všude pod oko? Mám z nich docela strach, i když pořád bych se je bála používat míň, než umělé řasy:)

      Vymazat
  10. GFC: Tinky Rinky, FB: Martina Bačová
    Wau, vidno, že to sérum ti zaúčinkovalo :-) Aj ja chcem také riasy ako máš ty!
    Moje mihalnice sú aj krátke a aj dosť riedke, preto som sa rozhodla vyskúšať sérum na mihalnice od firmy Oriflame a hodnotím to celkom pozitívne - začalo mi rásť viac rias a tak som ich mala pekne husté a aj o trošku dlhšie. Len problém je v tom, že väčšinou pri toľkých večerných procedúrach aj zabudnem si to sérum na riasy dať :-D
    Sľubujem a svoj sľub aj dodržím! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš já tak miluju slovo mihalnice!

      Vymazat
    2. faaaakt? :) a čo tak "čučoriedka" alebo "guľôčka"? :-D to sú tiež obľúbené slovenské slovíčka :-D haha...
      ináč musím podotknúť k tomu séru na mihalnice ( :-D ), keď si ho viackrát napatlám na riasy - zvykne sa mi vyhodiť akási reakcia v podobe červených fliačikov, či vyrážok, či čo to vlastne je a nepáči sa mi to... :-(

      Vymazat
    3. Čučoriedka je moc mainstream, ale třeba slovo kefka miluju:D Chudáku, tak mně to sérum naštěstí nedělá, to zní dost bolestivě:(

      Vymazat
  11. Tvůj blog čtu přes GFC jako Lucy Jackson :) A ráda pžiznávám, že opravdu pravidelně, protože jsem už vyzkoušela pár receptů na DIY kosmetiku a nějak jsem si v tom teď udělala moji novou vášeň, protože už jsem druhý týden doma a nemám moc dělat, tak si tak různě spatlávám, co máme doma a mamka už mě musela zstavit, aby nám pak něco zbylo k jídlu a k pečení :/ :D "Like" jsem dala jak na tvoji stránku, tak na stránku Realash (Lucy J. Preradovičová) a firma jě úplně úžasná, že tobě poskytla 3 séra, takže si výsledek můžeme vyzkoušet na vlastní kůži (řasy). No moje "triky" na hezčí řasy jsou určitě kleštičky na řasy, ikdyž moje ostatní kamárdky, to berou jako mučící nástroj na lámání řas :D Pak jsem zkoušela různé bezbarvé "prodlužující" řasenky od Dermacol, Essence, ELF, Alverde a nevím co ještě. Ale akorát to na konci řas udělá takové neviditelné žmolky, teda alespon u mě :/ Vždycky jsem měla problém s řasami, protože mám každou jinak dlouhou a na levém oku je mám dokonce i přes sebe :D Prostě mám divné řasy :D Přisáhám na svou čest, že fotky oči určitě firmě poskytnu a určitě nehodlám fotit svůj obličej, ještě že to jsou jenom oči :D Navíc mě výsledek určitě moc zajímá a pomůže to nejen firmě, jak to komu pomáhá, tak i ostatním potenciálním zákaznicím, které váhají s nákupem :)
    Přeji ostatním hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou zlatí, tři séra do soutěže je úžasné číslo, lajky si zaslouží, jak kvůli tomuto, tak díky tomu, jak sérum perfektně funguje:-) Jinak bez kleštiček na řasy taky nedám ránu! Zezačátku jsem byla skeptická, neuměla jsem to s nimi a také jsem měla pocit, že řasy lámu, ale prdlajs, předsudky a rozdíl je markantní:-)

      Vymazat
    2. Tak to rozhodně vždy potěší :) A navíc mě tvoje fotky rozhodně přesvedčily, že i pro ty moje krátký mrchy je nějaká pomoc :) Moje mamka si s kleštičkama prý jednou dokonce ti řasy vážně ustřihla a dodnes nechápu, jak se jí to mohlo podařit :D No má řasy vážně krátký :D Řekla mi, že to bylo, když byla ještě na střední, tak se asi v tý době prodávalo přeci jen něco, jako na lámání prstů ve středověku, jinak si to nedokážu představit :D

      Vymazat
  12. ahoj včelička :) sledujem lajkujem. na fb Barborka Perháčová na gfc Barbora Perháčová, meil Barborqaaa1@azet.sk
    so sérami ešte nemám skúsenosti, myslim ze take tie tu v drogérii stoja za nič, najviac ma zaujalo sérum, ktoré používala Petra z Lovelyhair, lebo tam ten rozdiel sakra je :) a ked nevyhrám jedno tu u teba tak si to asi budem musieť objednať lebo aj u toho tvojho rozdiel vidím, a za mesiac pekný a po ďalších dvoch mesiacoch budeš mať určite riasy "jako mrkací neco" :D a to ja chcem tiež! :P samozrejme že fotku pred a po zašlem ;) pa a pekný deň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Baru, taky si ten článek u Péti živě vybavuju, vlastně jsem zčásti i díky němu přijala spolupráci tak nadšeně, u Péti byl rozdíl ohromný:-)

      Vymazat
  13. Na FB a GFC pod týmto menom :) Ano sľubujem že pridám fotku rias :) A aké mám skúsenosti s týmito sérami?..žiadne ...zatiaľ čo som mala séra žiadne mi nepomohli ..dokonca som aj používala vazelínu ktorá mala pomáhať ale jediné čo som mala boli iba trošku vyživené riasy ale dialka a hustota nič :/ takže realash by som veľmi rada skúsila :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nikdy jsem necítila potřebu používat nějakou "výživu" pro řasy, ale když vidím jak ti po tom hezky narostly, vůbec bych tím přípravkem nepohrdla :)

    Na řasy jsem vždycky používala klasicky řasenku a zatím mi to stačilo, ale když vidím ty výsledky, asi to budu muset přehodnotit :)))

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, sleduju tě přez FB i tady na blogu a taky slibuju, že určitě poskytnu fotku řas před a po používání, ikdyž si stejně moc šancí na nějakou výhru nedávám, nikdy nic nevyhraju, jestli totiž u někoho platí přísloví neštěstí ve hře, štěstí v lásce, tak jsem to já :D Ikdyž je pravda, že to teď co se týče lásky trochu skřípe, tak třeba se poštěstí, co já vím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vyhrávám docela často, respektive jednu dobu jsem měla fakt vítěznou vlnu a lásku k tomu, tak se to asi nevylučuje:-) Držím pěsti, ať to přestane skřípat, máme tu máj, lásky čas!

      Vymazat
  16. Rozdíl je fakt znát! Já mám jedno podobné v šuplíku a jsem lempl lemploidní!! Nemažu pravidelně a to je kámen úrazu, takže určitě neber tenhel koment jako soutěžní , akorát by v případě výhry mi tu ležely séra dvě. Jen chci pochválit fotky jak jsi vše pěkěn zdokumentovala :) A kvalitní článek, díky za něj tak já zas budu týden poctivě mazat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tomuhle říkám obětavej člověk, to budou mít ostatní soutěžící radost:-) Děkuju za pochválení fotek, trvalo mi to věky, sama se fotit neumím a vždycky po takovéhle fotodokumentaci obdivuju, jak někdo může fotit líčící tutoritály - zabralo by mi to všechen čas vesmíru:-)

      Vymazat
  17. Podmínky splňuji a čestný skautský, že fotky těch mých nových nádherných panenkovských řas bych si nenechala pro sebe..
    Žádná séra jsem nezkoušela. Popravdě mě odrazuje cena. Používám ricinový olej, teda dost nárazově, ale stačí vydržet pár dní a výsledky vidět jsou.. Řasy jsou pevnější a delší, ale já bych si přála ještě hustější.. No jo no, ženská věčně nespokojená.. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Ty brďo, najednou se všichni rozepíšou :-D No osobně těmto sérům nevěřím a je vlastně úplně jedno, kam se to patlá. Zatím mě zkrátka nic nepřesvědčilo, že to opravdu funguje a pokud jsem sledovala nějaké změny, převážně to byl placebo efekt, protože nikdo jiný než já to neviděl :-D Každopádně teď jak koukám na tvé fotky před a po, jsem dost překvapená, protože tam rozdíl opravdu je! A zrovna ohledně sér na řasy jsem asi nejskeptičtější...no opravdu by mě zajímalo, zda by to něco udělalo i s mými smetáky - tudíž - slibuji, sleduji, lajkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem byla skeptik, ale sérum mě přesvědčilo, a ještě víc vaše komentáře, protože to asi fakt nevidím jen já - jupí!:D

      Vymazat
  19. Čtu tě na FB (Baruš Lisníková) i přes GFC a stránku jsem opalcovala.
    Jinak se séry zkušenosti nemám vůbec žádné, zkoušela jsem jen ricinový olej po kterém jsem si všimla, že řasy jsou jakoby tlustší a že mi rostou nové malinké, ale asi po měsíci mi začal olej vadit a celé oční okolí se mi po něm osypalo červenými svědivými flíčky, takže za mě ricinový olej už nikdy. Jinak sleduji v blogosféře zkušenosti ostatních blogerek a co mě hodně zaujalo u Petry z Lovelyhair i u Lucky z Život Lucie, je sérum Naturaluxe lashes MD.. ty fotky před a po byly jakože fakt mazec.. ale já jsem bohužel stále student a takovou srandičku si dovolit nemůžu :(
    Ale kdyby se mi takové zázraky povedly i s tímto sérem, tak se s ním neváhám pochlubit a zaslat fotky :D

    OdpovědětVymazat
  20. Na mou duši, na psí uši,.....a na kočičí svědomí, když už teď mám jednoho kočičáka doma...a přísahám taky, že nemámza zády skřížené prsty :D
    Inu, se sérama a podobnýma věcma nemám pražádné zkušenosti. Když někde vykukne nějaký článek, se zájmem si jej přečtu, hltám všechny ty "před" a "po" fotky, chvilku přemýšlím a sním nad tím, jak by bylo fajn, kdybych měla řasy krásnější, delší, mocnější, silnější....no prostě ženštější! Ale záhy na to se vrátím zpět do reality a řeknu si, že za takové věci přeci nebudu utrácet, a že můžu být ráda, že řasy vůbec mám ;)) Nicméně jsem pořád ženská (Na hradě je ženská!) a zvědavá, takže pokud by se ke mně nějaká taková věcička zatoulala, nepohrdnu, ujmu se jí jako vlastní, budu ji hýčkat, zkoušet, rozmlouvat s ní, zpívat jí oslavné písně.....ne, vážne- vyzkoušela bych to moc ráda :o)
    Měj se pěkně a doufám, že nebudeš mít za 2 měsíce řasy půlmetrové!!! :))

    OdpovědětVymazat
  21. Znám osobně paní co takovéhle podobné sérum (ne však tuto značku) už dlouho používá a sama říkala, že tak dlouhé a husté řasy nikdy neměla. Prý ji i ztmavly. Zaujalo mne to, a tak jsem se na to zeptala své kosmetičky a ta mi k mému překvapení řekla, že séra, které takto radikálně prodlužují a zhušťují vznikly jako vedlejší produkt při výrobě léku proti zelenému zákalu a tudíž obsahují i nějaké ty ne úplně fajn chemické látky, i když asi jen v takovém množství, aby je to nechali volně prodávat. Tlumočila jsem to i té paní, která sérum používá, prý si s firmou psala a oni ji ujišťovali, že nic špatného tam není, tak fakt nevím kde je pravda, kosmetička nemá důvod si něco vymýšlet, sama řasy neprodlužuje. Jediné co jsem pomocí strýčka Googla našla jen tenhle článek o jiném produktu jiné firmy http://www.ordinace.cz/clanek/serum-k-prodlouzeni-ras-muze-poskodit-vas-zrak/ tak fakt těžko říct, ale je asi jasné, že po přírodních produktech by řasy nerostly takhle zběsile. Docela by mne i zajímalo vyjádření firem, které tato séra prodávají, zda je to opravdu naprosto bezpečné. Jen pro pořádek - sérum jsem sama nezkoušela, ani nereprezentuju žádnou konkurenční firmu, ani nechci nikoho poškodit, jen mne zajímá i druhá stránka věci spojená se zdravím a zatím jsem se nikde ničeho nedopátrala.

    OdpovědětVymazat
  22. Noooo, tak já mám zkušenost s kapkama na nitrooční tlak, po kterém mi řasy sice narostly, ale měla jsem rozmazané vidění a to je u člověka, kterej sedí každej den tak dvě hoďky za volantem problém...
    Takže mám řasy zas na prd... Pomáhá mi sice řasenka Miss sporty žlutá, ale s dlouhejma řasama to bylo lepší...
    Jenže dát litr za sérum, který sice vydrží dlouho, ale zas je to dost peněz =o) no prostě nechce se mi to dát, pracující student s hypotékou na krku nemá peněz na zbyt...

    Ale na tobě to koukám zabralo, je to vidět na první pohled =o) já chci takyyy...!

    OdpovědětVymazat
  23. Jen kdyby ty Giveaways nebyly všechny přes Facebook (nemám) a přes Google (nemám). Jinak na řasy používám ricinový olej a sedí mi to:-)

    OdpovědětVymazat
  24. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá, like jsem dala na obojím :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Klidně bych to slíbila :)
    No a jinak mám sérum na řasy od Oriflame, ale žádný zázrak..Taky co bych chtěla za ty peníze :D, no koupila jsem si to jen tak pro pocit. Přemýšlím nad dalším, zkusit nějaký za pár korun. Nechce se mi do toho vrážet tolik peněz, nevěřila jsem tomu, ale jak to všude čtu a vidím, je to parádní a naprosto boží!!! ♥
    Mě to snad ještě víc nadchne než jiné lidi/holky, jsem na kosmetičce, která mě pořád hoodně baví, nedávno jsem si dělala zrovna kurz na prodlužování řas. :) Takže by mi bylo ctí a udělalo by mi obrovskou radost vyhrát a být zrovna já ta šťastná :). Mooc ráda bych to vyzkoušela, abych měla už i já své vlastní dojmy a zkušenosti. ;) Takže Tobě přeji mnnoho úspěchů s blogem a hlavně, jak po dvou měsících to dopadne s řasama, ikdyž máš oči citlivé. Máš to teď krásné!!:)

    Takže si asi jen budu držet palce, přeji krásný den :-*

    OdpovědětVymazat
  25. Já jsem zatím žádné sérum ani nic podobného na své řasy nepoužívala, ale zdá se mi, že od té doby, co používám na odličování očí místo klasického odličovadla z drogerie pouze kokosový olej, jsou na tom ty řasy o dost líp. Nicméně mám v plánu koupit si ricinový olej, tak uvidíme jak bude působit :))

    OdpovědětVymazat
  26. Já používám na své řasy Lumigan, tak bych to hrozně ráda porovnala, protože co si budem říkat, nic moc super na Lumiganu, kromě jeho účinků není :D. Jen ta cena není moc friendly :)

    OdpovědětVymazat
  27. Už jsem na tohle sérum jednou narazila a musím přiznat, že jsem si pomyslela, že o je zas nějakej předraženej podfuk, ale světe div se, na Tobě je to fakt znát! :-) Moje řasy jsou celkem ok, akorát jsou světlý, takže bez řasenky s nima moc parádu neudělam... zkoušela jsem na ně ricinový olej a přišly mi po něm pevnější, ale žádnej objektivní výsledek bohužel nemám. Tak jsem zvědavá jak na tom budeš za další dva měsíce! :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Tak tohle bych na ty svoje ubožačky (řasy) potřebovala. Nikdy jsem nic podobného nezkoušela, lámu hůl už dopředu. Když ale vidím na různých blozích výsledky, jsem nadšená. Tak snad se na mě štěstí usměje. :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Je to ale rozdíl. No pro mé staré řasy by to mohla být prima vzpruha. Slibuji, že to oko i s vráskami zveřejním. Přece jen na mladé oči se kouká lépe. I my starší chceme mít krásné oči, i když do mrkací panny jako maminka budu mít daleko ;-)

    OdpovědětVymazat
  30. Míšo, čtu tě moc ráda už delší dobu, možná sis mě tu už někde všimla:) na FB jsem Kristina Zapletalová
    Mám vyzkoušenou Taliku na řasy, jakože fakt efekt nastal, ale ne po měsíci, ale až tak po třech, po ukončení používání se to zase vrátilo do normálu, zkoušela jsem i ricinový olej, ale to mě nějak nebavilo, je velmi nepříjemné, když se olej dostane do očí, ale chci zpátky, ty nádherně dlouhé řasy, navíc mám na jednom oku řasy kratší:/ vypadá to fakt blbě, takže takové sérum by fakt bodlo:) Fotku před a po bych ráda poskytla, i pro mě by to bylo zajímavé srovnání.

    OdpovědětVymazat
  31. jéé ten rozdíl je vidět!! já jsem ještě žádné sérum nezkoušela, ale téměř každý večer si kořínky řas a řasy celé natírám vazelínou, kterou nejdřive rozehřeju mezi prsty, a zdá se mi, že povyrostly :D hlavně teda u spodních řas vidím rozdíl, ale je dost možný, že jsem si to vsugerovala nebo něco, nevyfotila jsem si totiž fotku před tím, tak teď nevim :/
    slibuju!

    OdpovědětVymazat
  32. Na mou duši, na psí uši, na kočičí svědomí! Já se soutěží téměř neúčastním, ale toto sérum bych chtěla moc moc moc vyhrát! Mám pocit, že poslední dobou mám řasy o dost kratší, než jsem dřív mívala, nevím, čím to je :( O sérech jsem zatím vždy jen uvažovala, používala jsem chvíli riciňák, ale moc mě to nebavilo... ale takového super séra bych si považovala!

    OdpovědětVymazat
  33. Zkousela jsem sérum na řasy od Dermacolu a nepozorovala jsem zadnou zmenu :( byla bych moc rada ,kdybch mohla vyzkouset tento pripravek :-)
    a.moudra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. řasy jako mrkací panenka, sen každé ženy? Můj ano, uvažuji i o prodloužení, bohužel nechci mít z řasů štětinky.. :/ své oči má citlivé jako děs, i z BIONE šamponu mi palí (štiplají) oči a když trochu svítí slunce musím mít brýle, jinak mě oči začnou dost bolet,
    o koupi této parádní věcičky jsem uvažovala, ale bále jsem, že mě bude dráždit, pokud ani tebe nedráždil, riziko by mohlo býti menší :) a za vyzkoušení člověk nic nedá :)
    slavnostě přísáhám (že pokud ho vyhraji) udělám důkladnou fotodokumentaci
    co se týče podmínek: tebe odebírám už dávno (dokonce se nedočkavě třesu až dojde balíček s tvými věcičkami) a těším se na koněčně 100% přírodní kosmetiku, úplně všem těm "certifikovaným" věcem nedůvěřuji..
    měj se krásně!
    fb like jako Kristýna Janků :)

    OdpovědětVymazat
  35. co já bych dala za to, mít krásné dlouhé a husté řasy :) hned by byl svět hezčí :) ale naštěstí to není zase tak zlé a dobře zvolená řasenka, taky umí své :) každopádně zatím jsem žádná séra nezkoušela a to především kvůli ceně, mám totiž vždycky na všechno smůlu a už vidím, že bych měla řasy pořád stejné ..i když ...nikdy neříkej nikdy, že? :))

    OdpovědětVymazat
  36. Slibuji a ráda to vyzkouším! :) Ještě jsem nic nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  37. Já také slibuji. ;) Každopádně, úplně zírám, co to umí a závidím. O.) Já o sérech četla spíše negativní komentáře atp., takže jsem se k žádnému vyzkoušení zatím nedopracovala. Ale toto mě tedy láká, když vidím ty výsledky. :)

    OdpovědětVymazat
  38. Zatím čtu na sérum samé pochvalné recenze, takže něco na něm asi bude. Já osobně s žádným sérem či výživou pro řady zkušenost nemám. Jen jsem jednu chvíli používala ricinový olej, ale nedokázala jsem se donutit k pravidelnosti, takže jsem žádné jeho účinky nepozorovala. Možná se časem k němu zase vrátím. Každopádně bych sérum ráda vyzkoušela, ale na rovinu se přiznávám, že tolik peněz bych za něj nedala.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj! Nevím co je GFC, ale fotku slibuji! :) Jinak zkušenosti s řasovýma zlepšovátkama žádné. Marťa

    OdpovědětVymazat
  40. všetko splnené :) teba cez gfc : mona recenzie a ich na fb ako monika štrbová :) od prírody mám bledé, nevýrazné mihalnice a konečne keď mám pocit že som si ich pekne namalovala, ma každá vysmeje že načo sa ja vôbec malujem, že to na mne vôbec neni vidieť :( vrr a to ma štve... tak som sa niekde dočítala vraj ricínový olej pomáha, ale na mne asi nie ( som vadný kus :D )...vždy sa nateším, keď sa mi ich podarí krásne namalovať a aj tak za hodinu mi padnú a sú rovné a polepené a aj s použitím klieštičiek ... a tak čo už, riasy nie sú všetko :) aspoň mi chvália moje plné červené pery :D muselo sa to niekde vynahradiť :D a samozrejme, že by som zverejnila fotku, určite aj na mojom blogu :) aspoň by som mala o pár čitateľov vyššiu sledovanosť ( snáď :D ) :)

    OdpovědětVymazat
  41. vše splněno, na FB sleduji jako Kamila Brázdová, foto klidně poskytnu ;) vyzkoušela jsem takové to profláknuté sérum od Taliky, ale podle mě prostě nefungovalo :/ u tebe vidím fakt rozdíl po používám, tak bych také ráda vyzkoušela něco, kde je výsledek opravdu viditelný :) kod by nechtěl mít řasy jak mrkací panenka, že jo :) aspoň bych mohla mrkat na "někoho potencionálního" ;)

    OdpovědětVymazat
  42. No jéje, já a moje řasy asi nikdy nebudeme velké kamarádky :D zkoušela jsem několik různých přípravků pro jejich růst, ať už z lékárny v podobě různých olejíčků a emulzí nebo drogérkové klasiky. Upřímně řečeno nikdy nebyly účinky takové, abych si z nich sedla na zadek. Tak jsem se jedno léto rozhodla a podlehla aktuální módě v podobě prodloužení řas. No- byla to ta nejhorší a zároveň nejlepší zkušenost. Pohlídala jsem si to, abych nevypadala nepřirozeně a jako- jak to říct kulantně- "profesionální společnice" (snad chápeš) :D Byla to paráda- v jednu chvíli zavřu oči a ve druhou je otevřu a mám krásné, dlouhé, černé řasy!!! Samozřejmě se dostavilo nadšení, nemusela jsem se zbytečně moc líčit a přesto jsem nevypadala jako zombie, jak jsem byla do té doby zvyklá :D Ovšem stinná stránka věci byla, že každé ráno řasy připomínaly kohouta po kohoutích zápasech-musela jsem jednu řasu po druhé rovnat pinzetou!! Nadšení mě přestalo opouštět, jakmile se umělé řasy začaly přizpůsobovat růstu těch mých- takže byly věčně nakřivo a divně odstávaly- bléé (!), mimo to jsem je začala nacházet v bytě po podlaze a prostě všude- hrozně vypadávaly. Vydržela jsem to takhle asi 3 měsíce. Nemusím říkat, že z tohohle experimentu se ty mé chuděrky vzpamatovávaly hodně dlouho. Tímto jsem se opět vrátila k vizáži, alá zombie :D Koukám, že jsem se trochu rozkecala. Každopádně si budu držet palečky (pěstičky) a třeba se na mě usměje štěstí, protože ten pokrok u tebe je vážně fantastický už se těším na článek za další měsíc ;) Růstu zdar :D

    OdpovědětVymazat
  43. Páni, tak to je rozdíl! Já žádné zkušenosti se séry na řasy nemám, ale po těch tvých fotkách snad budu hledat volnou tisícovku, jestli se na mě tedy neusměje štěstí, fotku samo dodám, kdyby tedy náhodou.
    Kámoška má řasy jak mrkací panenka a tvrdí, že je to tím, že si je jako malá ostříhala a pak jí vyrostly takový krásný. Ona je ten typ, co má vlasů na dvě hlavy, takže i ty řasy prostě stojí za to. Mám takový pocit, že kdybych to samé udělala já, tak mi nenaroste už vůbec nic...

    OdpovědětVymazat
  44. Zkušenost s podobnými séry zatím nemám, dříve jsem uvažovala o prodloužení řas, ale nakonec k tomu z důvodů finančních a také kvůli nošení kontaktních čoček nedošlo. Myslím, ale, že nápad séra je lepší než lepení řas umělých a určitě je to i dle mého názoru přirozenější cesta. Mám ale poměrně citlivé oči, tak bych se možná trošku bála, zda nedojde k nějaké negativní reakci, ale přesto bych sérum ráda vyzkoušela na vlastní kůži (řasy) :-)

    OdpovědětVymazat
  45. Teda vypadá to, že to fakt funguje..to by nebylo špatné vyhrát..:D Krásné řasy už máš ;)
    Já mám zatím jen zkušenost s Dermacol sérem..ale jo trošku to něco udělá, ale chce to pravidelnost a to mi zatím moc nejde..a dál ještě s ricinovým olejem.
    Fotky i článek ráda poté poskytnu.. klidně i u sebe na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  46. Vsetko splnene... Skusenosti nemam, ale vzdy som to chcela vyskusat... Ale ta cena!!! Ale raz si to musim kupit, lebo som od prir.blond a mam veeeelmi jemne a rasy!!! Fotky velmi rada, pred aj po, odfotim. Pekny den Sylvia

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj :)
    Vše snad splňuji a upisuji se zde,že fota pošlu :)
    Mě dost štve, že mám jen "pár" krátkých a celkem slabých řas... Hledala jsem všelijaká séra a pomocníky,co by mi v růstu pomohli. Nakonec jsem vyzkoušela cosi od Oriflame(cca 150kč). Nemůžu říct, že bych měla řasy až do nebes, ale jsou rozhodně silnější a já jsem šťastnější(a je fajn,že je to finančně dostupnější). A na ty zázračné řasenky, co v sobě mají látky na podporu růstu řas...no nevím,nějak tomu moc nevěřím, abych si to musela koupit.

    Přeji pěkný den

    OdpovědětVymazat
  48. Zdravím :-)
    Tak já žádné zkušenosti s podobnými séry nemám. Jako náctiletá a i o něco později jsem měla řasy dlouhé (ale světlé - jsem blondýna) a stačilo šikovně nanést řasenku a mrkačka byla na světě. Bohužel ta doba minula, na konci dubna mi bylo 37, a asi věkem (a opotŕebovaností ;-)) jsou řasy kratší a slabší. Takže bych tenhle zázrak ráda vyzkoušela, aby se řasy zase (alespoň na nějaký čas) vrátily do starých kolejí ;-) No a triky jak na hezké řasy nemám, jen co mi zaručeně řasy nezvedne je oční linka fixem. Jsem si koupila dermacoláckou zebru a víčko u řas mi tak nějak potom povadne, to samý řasy. Takže linka jedině tužkou nebo stínem.
    Přeju štastnou ruku při losování :-)
    Ivča

    OdpovědětVymazat
  49. fotku bych poslala! zkušenosti mám pozitivní s ricinovým olejem. ale pozor na zánět spojivek! můj mail: o.zahir@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Dlouho jsem si to nechtěla připustit a myslela jsem si,že jsem blázen a divná,když jsem to dělala,ale jen do té doby,než jsem zjistila,jak se ta má porucha jmenuje a že nejsem zdaleka jediná,která tím trpí. Já nad tím už nejspíš zvítězila,ale mé řasy jsou tím poznamenané. Ta porucha se jmenuje trychotillomanie, spíše je známá u trhání vlasů,ale já si trhala řasy. Hrozně jsem se za to styděla a nenáviděla jsem se,ale pak jsem pochopila,že za to vlastně nemůžu. Teď mám spokojený a šťastný život a tím mé potřeby trhat si řasy ustoupily,ale jak říkám,mé řasy to poznamenalo. Zkoušela jsem pouze řasenky,ale žádná séra ani olejíčky. Jéžíš,kéž bych vyhrála toto sérum, 100 procentně mu věřím a to jsem ho ještě nevyzkoušela a asi nevyzkouším,protože jsme momentálně na mateřské dovolené a dovolit si to rozhodně nemůžu a to mě opravdu moc mrzí.
    Kdybych vyhrála, určitě bych poskytla fotografie!!!!! Třeba to teď může vypadat,že tu hraji na city,ale to co jsem tu napsala,to jsem vlastně ještě nikomu neřekla a stojí mě to dost odvahy se k tomu takto veřejně přiznat,ale vlastně proč ne, ulevilo se mi a třeba mi to přinese výhru :-).
    Přeji hezký večer

    OdpovědětVymazat
  51. Mám hodně citlivé oči, takže z podobných sér mám trochu strach. Sama si ale myslím, že řasy mám celkem ucházející. Kdyby se mi ale poštěstilo, sérum by putovalo k mojí sestře, které řasy vypadaly kvůli nemoci.. :)
    hasalikova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Těmhle sérům jsem nikdy neuvěřila, ani nevím proč, prostě mi to vždycky přišlo jen jako takový lákadlo na lidi a říkala jsem si, že to prostě nemůže fungovat. Proto jsem naprosto v šoku z tvých výsledků a nestačím se divit, že ten rozdíl vidět opravdu je :) Myslím, že moje řasy špatné nejsou. Jsou dlouhé, relativně natočené, takže jediné, co k dokonalosti potřebují je něco, co je načerní (což zvládá řasenka) :) Proto i kdybych náhodou vyhrála, věnovala bych sérum mamince nebo některé z kamarádek, které se relativně pěknými řasami jako já, nepyšní :) Poslední dobou jsem totiž zjistila, že mě vážně neskutečně naplňuje dělat radost ostatním...Ať už jsou to cizí lidi na ulici nebo moji přátelé :)

    OdpovědětVymazat
  53. Zkoušela jsem sérum od Dermacolu, ale účinky nic moc. Ještě se mi nepodařilo nikdy nic vyhrát, tak zkusím štěstí. A třeba to bude spása pro moje řasy, které po těhotenství a kojení dostaly zabrat tak jako vlasy.
    kosikova.a@email.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Podmínky splněny, sleduji vše jako Šálek snů. Na psí uši i na kočičí svědomí slibuji.... :)
    Já mám řasy jako párátka. Ne tak dlouhé, ale tak parádně rovné!! Což je - myslím - "snem" každé ženy :D. A proto je v rámci zkrášlovacích procedur příšerně morduji!!! Nejen kleštěmi na řasy, ale mám i speciální "techniku", abych byla překrásná a měla smyslný pohled zarámovaný do hustého porostu pěkně točených řas. Chci o tom psát na svůj blog :). (Vida, to by se v kombinaci se sérem hodilo, ale to není nabádání...., napíšu i tak :) ) Zkoušela jsem asi rok i nalepovací řasy a to jsem byla mrkací..., to něco. Ale člověk je otrokem řas, musí se dolepovat.....a to není můj sen :). Navíc pak trvalo PŮL roku, než se jakž takž vrátily do původní velikosti.
    Tak krásný den....,
    Kat.....
    http://salek-snu.blogspot.cz/
    katerapie@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...