středa 28. května 2014

Letní nezbytnosti


    Tak co, kdo se lekl, jestli jsem v tom dlouhém týdnu bez jakéhokoliv příspěvku nenatáhla bačkory? OK, OK, nebudu si tolik fandit. Každopádně jsem ty bačkory měla už tak na špičkách brutálně krátkých prstů u nohou (bych vám přála lakovat ten malíček, 1mm X 1mm), čtyři zkoušky v rychlém sledu za sebou se na mně podepsaly zažívacími potížemi, spánkovým deficitem a vůbec, potkat mě minulý týden, myslíte si, že z Azkabanu utekla ženská a blond verze Siriuse Blacka.

    Po temném a těžkém úvodu (klaustrofobní malíček, Sirius Black bez všeho, co ho dělá sexy a zažívací potíže, nevím, co vás mohlo zasáhnout víc) si tedy pojedeme dnešní článek na sluníčkově jednorožcové notě. Dneska, přesněji řečeno zhruba za dvě hoďky od zveřejnění článku, si totiž poletím směr jihovýchod a tejden mi bude hezky a líno a vedro. Prostě letně. 

    A při přehrabování se kufrem (což mi markantně znemožňovaly obě kočky) jsem si řekla, že se podělím o věci, které mám s (nejen) nadcházejícím létem spojené já. A budu se těšit, že si přečtu o těch vašich!


    Znáte tvorbu nadané umělkyně Dády Patrasové a zejména potom geniální píseň Holčička jahodová? Zaměňte si jahodu za meloun a vyjdu vám z toho já, protože na mě sedlo melounový šílenství víc, než jindy. Většinou se spokojím s tím, že meloun baštím a nadšeně se stříkám melounovým sprejem od Avonu, tenhle rok jsem pro jistotu v náletu na H&M posbírala meloun i do outfitů. Melounová, holčička melounová... Mimochodem, taky jste se jako malé bály polykat melounová semínka? Ty hororové představy, jak se semínko zasadí na dno žaludku a umřu, protože mě zevnitř ucpou obří melouny... 


    Klobouky, ať žijou klobouky! Tenhle z C&A už je mým několikátým, bohužel soudruzi kolegové se nedochovaly, jejich úmrtnost v mých rukou je závratná. Což platí i pro sluneční brýle, kde je to ovšem větší katastrofa, protože mi sluší tak jedny z tisíce. Tenhle rok mi padly do oka i na oko jednoduché ze Sixu. 

    Ze stejného obchodu pochází i ananas (protože jak v létě nejím meloun, jím ananas) a neonové náušnice. Kopretinová čelenka je trochu úlet, ale vzhledem k tomu, že jsem jí vyráběla sama, jí budu nadšeně nosit a divný pohledy budu ignorovat. (Ta zpropadená blbost trvala tak dlouho, že jsem u toho stihla naposlouchat snad tři kapitoly Harryho Pottera a od jehly jsem měla ruce tak rozpíchané snad ve všech existujících bodech. Pak si to nenoste, žejo.)


    Dobrá, tím, že sem dávám Bobble láhev, trochu cheatuju, protože bez ní nevycházím z domu ani v zimě - v létě její důležitost tak nějak narůstá. Ve vysokých teplotách mám sklony omdlévat (nejlepší, když takhle jedete s přítelem na dovču a místo dovči skončíte na kapačkách), proto ty hory hroznového cukru. Ve velkých vedrech doprovází hroznový cukr ještě malé balení Pringlesek.

    Když jsem omdlela poprvé (na prohlídce v Colosseu, skupina dvaceti lidí s průvodcem, žůžo, to chceš), na povel měl celou kritickou situaci a velký vzrůšo a show pro diváky sympatickej australskej doktor, který mi právě Pringlesky nacpal, spolu s pidimedíkem z hotelový snídaně. A protože to říká doktor, tak se to má dělat. (Překlad: jsem ráda za výmluvu, proč tu přesolenou dobrotu sem tam baštím. Ze zdravotních důvodů, vážení.)

     Osvěžení ve sprše mi (opět trochu cheating, po celý rok) zajišťuje gel Chilly - od prvního okamžiku, co jsem vyzkoušela vzorek z, tuším, Top Dívky, asi tak rok před vymřením dinosaurů, si získal mé srdce svěží vůní a tím, jak skvěle chladí. Na sladké vůně mě ve sprše neužije. A během dne mi před roztečením brání termální voda ve spreji (aktuálně Avene z Elle), kabelkové balení deáčů (jakkoliv je Adidas super, malá Balea se mi zamlouvá víc) a tělové spreje Avon - melounovej kámoš je vyfocenej nahoře, tahle vůně je snad ještě geniálnější - údajně mango a granátové jablko.

    Opalováky jsou tak trochu moje posedlost a nedávám bez nich ránu během celého roku, v létě ale přitvrzuji s faktorem i frekvencí mazání. Záhadně preferuji kosmetiku určenou pro děti, připadá mi důvěryhodnější, proto dětská tyčinka Balea s SPF 50. Na přetírání partií nejrizikovějších ke spálení ideál (i když fakt, že je oranžová a trochu barví, je těžká mystérie). Vedle ní vidíte DIY opalovák, ze kterého jsem dost nadšená - brzy se tu objeví recept!


    Tohle léto mi nějaký kolečko přeskočilo na jiný místo a přestávám se bránit barevnějším očím. Zářivá pusa zůstává (všechny tyčinky mé oblíbené Astor Lip Butters, vzhledem ke kvalitě potisku vám ale těžko řeknu, co mám za čísla), zářivé oči budou asi zdatně konkurovat - tyrkysová tužka od Essence a fialová od Catrice jsou asi to nejodvážnější, co si na oči jsem schopná dát. A když budu chtít být barevná a umírněná, sáhnu po fialové řasence od Miss Sporty nebo tyrkysové od Mary Kay.

     Jako po celý rok, i v létě volím jako podklad BB - Skinfood Red Orange je díky své želé konzistenci na léto geniální, stejně jako nedávno recenzovaný kámoš od Holika Holika. Do mé skromné lakovací sbírky přibyla modrá zmrzka od Etude House, dokonale bílá Gabriella Salvette (díky všem fejsbukářkám, které mi poradily!) a jedovatě zelený Rimmel. Mňam. 


    Jak se chystáte na léto vy? Také "sbíráte" věci již dlouho před sezonou? Jaký je váš přístup k opalovákům? Bály jste se jako malé melounů v bříšku? Jaký bude letos váš makeup? A kloboukujete?

    Mějte se krásně,
    M.

P.S. Jak je avizováno na začátku článku, týden budu mimo - omluvte tedy prosím, pokud nebudu odpovídat ve společensky přijatelném intervalu.

15 komentářů:

  1. No máš to krásně připravený, Míšo! :) Taky bych brala dovču, všema deseti. :D Na domácí opalovák se strašně těším, určitě bude super. A moc prosím, jaký odstín (číslo) je ten zelenáček od Rimmelu? Dík. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Runo, promiň, že píšu až teď - odstín laku se jmenuje Lime Wedge;-)

      Vymazat
  2. Melouny jsou super a bez hroznového cukru taky nedám ani ránu!
    Hrozně mě baví to chystání, nakupování věcí a hlavně těšení na léto, které u mně většinou trvá déle než výlet do teplých krajin nebo krásné počasí u nás :)

    OdpovědětVymazat
  3. Melouny jsou super. Já mám teda jen melounovou halenku z M&S někdy z předloňska, ale stejně ji mám pořád ráda, navíc je z úžasně lehkého materiálu, takže na léto ideál. :)
    Na domácí opalovák jsem vážně hodně zvědavá. :)
    Já naštěstí v teple neomdlévám, ale za to se mi horkem a nedostatkem vody rychle spouští migrény, takže vodu s sebou taky tahám pořád.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hihi, rok před vymřením dinosaurů, ty ty vtípky sypeš, holko melounová! :-) Doufám, že se zkoušky vydařily a že se podělíš o nějaké pěkné cestovatelské zážitky! Hezkou dovolenou!

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů, chtěla bych Tě někdy v létě potkat. Celou omelounkovanou s tou báječnou kopretinovou čelenkou ve vlasech! Ale vážně, tu čelenku určitě nos, minimálně na dovolené, je skvělá a Ty šikovná. A melounků v bříšku jsem se bála taky :) Bon Voyage, Bee!

    OdpovědětVymazat
  6. No on Sirius v knížce původně přece byl blonďatej.... :))
    Ten modrej Adidas tak krááásně voní! <3
    Já jsem se bála jíst pecky z třešní, aby mi z pusy nevyrostl strom :))
    No a klobouky.. .ráda bych kloboukovala už tak 3 roky, ale stále jsem nesehnala klóbrc mých snů :) Užij si dovču!

    OdpovědětVymazat
  7. Tyto nezbytnosti moc dobře znám :D :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Přesně ten tělový sprej granátové jablko a mango je můj milovaný, jediná věc, kterou z Avonu kupuju :-D

    OdpovědětVymazat
  9. TO melounový všechno je naprosto boží! ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Teda! Vidím, že seš kompletně připravená:) Jsem moc zvědavá na ten opalovák, protože letos vyrážím po dlouhé době k moři, ale mažu se i teď nějakým matujicím fluidem Sun dance z DM. Jinak otázka trošku mimo, ale nevíš, kde by se daly levně sehnat (nejlíp bez poštovnýho atd.) lahvičky s kapátkem? Chtěla bych si do něčeho přelít olejíčky do cestovní taštičky. Nemáš zkušenost třeba s lékárnáma? Děkuju za info:) A pěkný jaro/léto přeju!.)
    Kristýna

    OdpovědětVymazat
  11. já jsem se zase bála toho, že se mi ty pecky shromáždí ve slepáku a pak mi praskne :D ale už se na melouny zase těším, teď se akorát obžírám jahodama <3
    jinak mi tvoje "nesladěná" bobble láhev připomněla, že bych si taky měla pořídit nový filtr...!

    OdpovědětVymazat
  12. Právě jsem ve fázi hledání receptu na opalovák pro sebe a děti. Tak jestli se můžu přimluvit, hoď to sem brzy. Používala jsi oxid zinečnatý? A v jakém poměru vůči krému?

    OdpovědětVymazat
  13. Tie šľapky sú najlepšie. Ja som sa nebála, že mi v brušku narastie melón, ale že mi tam vyklíči semienko a vylezie cez ústa, cez nos alebo cez iné otvori a inak semienka nejedávam dodnes :D Aj tak mi nechutia.
    Opaľováky som si už konečne nakúpila, aj keď doteraz som im nevenovala až takú extrémnu pozornosť, ale tento rok som musela začať :/
    Klobúkujem od minulého roka a páči sa mi to.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...