pátek 16. května 2014

BB na léto: Holika holika Aqua Petit Jelly BB Cream


    Hm, tak se nám to tu mění ve sklad kosmetiky asiofilního blbouna, kterej pomalu nepíše o ničem jinym, a když zrovna nehlásá o světobornym korektoru, nehlásá vůbec. Což teda vypadá blbě, ale měla to být omluva vám, čtenářkám, které na Kiss a Bee chodíte ve stále hojném počtu, ačkoliv jsem v poslední době neměla čas psát kvalitnější články o tématech, která si myslím, že sem většinu z vás přitáhla a ukotvila. Což se budu snažit napravit, jen na mě teď bohužel doléhá učivo, na které jsem během semestru šťastně koukala jako na spícího draka. (A Bajaja nikde.)

     Na veselejší notě vám ale musím říct, že pokud hledáte perfektní lehký základ pro pleť na parné léto, našla jsem ho za vás. 

    Po Aqua Petit Jelly jsem toužila předlouho. Je to jeden ze dvou velmi profláklých lehkých BB krémů na asijském trhu, které nemají mastnou bázi - zrovna tento krém tvoří z 80% mentolová voda. Druhý, který jej většinou v recenzích doprovází, je od značky Skinfood, recenzi najdete zde a doma se mi objevil dřív jednoduše z toho důvodu, že se jmenuje po pomeranči. I když v poměru ceny a množství vychází dráž - Red Orange Jelly BB obsahuje 25 g želékrému, dnešní fešák celých 40.

    Nebudu pět ódy na složení, protože až na nejrůznější extrakty, mezi nimiž jsem postřehla například kaviárový, a šťávu aloe vera tam najdete typický asijský koktejl hnusíků. Do letního parna si ale nedovedu nic lepšího, než tento produkt, představit, takže pokud jste úplně nerezignovali na nepřírodní kosmetiku, krém by mohl být přesně pro vás. 


    On je totiž lehoučkej jak pírko, lahoda ho roztírat. Kam se hrabe Apetito se svou reklamou, kde má milovnice tavených sýrů slastný výraz z toho, že jezdí nožem po chlebu - takovej vám vykouzlim při nanášení BBčka dvakrát. 

   Boží je i balení - bábovičková sklenička totiž ukrývá špachtli, takže po pár pokusech se člověk naučí získat množství, které potřebuje, a zároveň si bakterie z rukou nebudou vesele žít v želékrému. 

    Konzistence je fakt super, něco pro hravý duše. Je to blbý, ale asi mě nikdy nepřestane bavit bábovkou klepat - efekt jako stehna v minišortkách v drncavým autobuse, akorát je to pěkný. Krému je na celý obličej potřeba jen maličko, hezky se přizpůsobí tónu pleti a k dispozici jsou dva odstíny. (Z nichž já mám ten světlejší.)

    Optimální je údajně nanášení houbičkou, která byla dokonce součástí balení, jelikož to ale neumím a považuju houbičky za zloděje nemalého množství makeupu, nanáším prsty, jak jsem zvyklá. A pokud nepracujete s BBčkem vyloženě pomalu (což by si říkalo o cuckovatění), vmžiku se budete moci těšit ze sjednocenější, projasněnější pleti. 

 
    Velmi se mi líbí, jaký efekt BB cream na pleti vyčaruje - nezalézá do pórů, krytí má spíše mírné, takže člověk nevypadá jako maska, pudr můžete nechat doma, protože je pleť zmatněná, kde potřebuje, zároveň ale nepůsobí uměle a má přirozený šťavnatý lesk. Krásně vyrovná zarudlost pleti, a že já bych mohla povídat. Vodní báze navíc zajistí, že z vás milý BB cream jen tak nesteče.

    Bohužel i tady je pár háčků. Pokud máte suchá místa na obličeji, BB cream je moc rád vyzdvihne, a to fest. Po nanesení objevíte lišaj, o kterém jste ani netušily, že máte. Kvůli nižší krycí schopnosti to taky nebude nic pro pupínkářky, i když dobrý korektor to vyřeší s grácií. Na vrstvení rovnou zapomeňte. BB cream chce také vhodný podklad - na obličejových olejíčcích se mu nelíbí, a na suché pokožce bez jakéhokoliv krému už vůbec ne. 

    Mrzí mě také nižší SPF faktor, i když se pod krém natírám krémem na opalování, od asijského produktu určeního na léto bych čekala více, než dvacku. Red Orange Jelly je na tom v tomto ohledu stejně - nechápu. Mám doma hutnější BB, která by si do parného léta vzal jenom beauty sebevrah, která mají faktor 35-50.


    Takže jo, suma sumárum, kdybych měla více v oblibě pudry, asi bych bábovku doma mít nemusela. Jenže můj denní makeup stojí a padá na BB creamu a BB pudry si můžou trhnout štětcem. Efekt na pleti je úžasný a přirozený, cena cca 240 kč příjemná. Kupovala jsem zde a krém dorazil do tří týdnů v pořádku, a protože mě brzo čeká sluníčko, teplíčko a moříčko a jakkoliv jsem světlá, opaluju se i ve stínu, asi ke mně poputuje i tmavší bráška - na léto bude tohle určitě jeden z mých stavebních kamenů.


    Co vy a arsenál na léto, už máte zásoby? Jak řešíte makeup v parnu? Máte nějakého oblíbence?

    Mějte se krásně,
    M.

28 komentářů:

  1. Já pořád hledám :-(. Tímto ti gratuluji, páč já už jsem dost bezradná :-D. Potřebuju trochu nějakého toho krytí, korektory mě moc neba (i když na ten z tvé minulé recenze se chystám). No uvidíme, čeká mě teď měsíc u učení tak mezitim můžu v rámci prokrastinace vesele hledat a pak vyrazit na státnice v tom nejlepším letním BB!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To hledání je zábavný! Jinak mrkni určitě na řasu Good Afternoon BB, mají spoustu variant (opět Skinfood), jsou lehké, ale krytí je trochu lepší, mám doma čtyři (se až stydím to napsat), a kdyby mi je sestra pořád nekradla, používám je snad častěji než Misshu:-)

      Vymazat
    2. Díky za tip, určitě kouknu ;-)

      Vymazat
  2. Tenhle make-up mě velmi zaujal. Takový nějaký na léto sháním. Měla jsem od Chanelu aqua make-up a byl skvělej, ale cena je vyšší. Flakonek je roztomilý. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem student, co je línej do kosmetiky tolik investovat, i když po té dražší taky pomrkávám:-) U asijské se ale seknu málokdy!

      Vymazat
  3. Šmarjá, tak tohle taky chci! Dneska je nějakej blbej den na prohlížení blogů, protože všechno, o čem jsem si přečetla, chci. Ach jo. Chudák peněženka, no nedá se nic dělat :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, Týnko, takový dny mám já tak obden:D Blogy jsou zlo!

      Vymazat
  4. Na ten jsem taky koukala! Holika Holika je obecně hrozně vtipná šminkárna :))
    Já se v létě většinou jen krémuju, pudruju a tvářenkuju (kromě normálního líčení - řasy apod). Nesnáším pocit ulepenýho xichtu, kdy mi vedrem utíká nanasenej BB jinam.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holika Holika... Achjo, ten jejich kočičí rozjasňovač mi nedává spát!!!
      Jo, s tím pocitem jsme na tom stejně, já většiniou jen korektoruju, ale tohle BB fakt nikam nepůjde, mám už tuhle konzistenci ozkoušenou od pomerančového BBčka:)

      Vymazat
  5. Přemýšlela jsem o něm (přiznám se, že velkou roli v tom hraje to žravý balení :D), ale asi by mi vadila ta špachtlička, i když je to možná jen o zvyku :)
    U moře si dávám na obličej jen opalovák, korektor na pupínky a kruhy pod očima, trochu pudru a nazdar :) Ve městech třeba nějaký BB s vyšším faktorem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balení je nejlepší a špachtlička super, člověk si zvykne hned:-) U moře také žiju na korektoru, ale na večerní promenádu to něco bude chtít, hlavně když jsem vždycky po dni na sluníčku rudá jak rajče:)

      Vymazat
  6. Ó jé, zamilovala jsem se a on je beznadějně vyprodanej :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Achjo, no to je typický, ale na ebayi ho určitě někde splašíš, nabízí ho spousta prodejců:-)

      Vymazat
  7. A snese se s mastnější pletí? :)

    OdpovědětVymazat
  8. A já ty tvoje asijský články mám náhodou ráda! Teda když se tak zamyslím, tak mám ráda snad všechny články napříč tématy :) Pár BB jsem vyzkoušela a zůstala jsem věrná nejprofláknutějšímu od Misshy. Je to tedy hlavně kvůli odstínu, protože na světlejší jsem nenarazila :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak to jsem ráda! Jakoupak Misshu máš? Já za nejprofláknutější považuji ten Perfect Cover, ale těžko říct, jak to je:-) Také jsem většinu roku Misshe věrná - jejich Signature je bomba, a odstín 21 pro mě akorát:-)

      Vymazat
  9. Páčia sa mi síce jednoduchšie balenia, ale to, čo tento zázrak dokáže, je úžasné!!! Ten efekt... Toto skutočne musím mať. Kde ty chodíš na tie skvelé vecičky? :) Ja viem, na eBay :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, na ebayi totiž často prokrastinuju a takhle to dopadá:(:D

      Vymazat
  10. Krásné balení, pěkný odstín,ale díky asijským hnusíkům, jsem měla i hnusíkové záněty, takže BB už ani omylem a to nejen asijská!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, chudáku, tak to naprosto chápu. Já měla zatím štěstí, i když většinou si dělám na produkt pořádný research, jestli to hodně lidí nevysypává.

      Vymazat
  11. Já musím říct, že články o tvých asijských vychytávkách mě baví :) No řekni, která blogerka tuto kosmetikuku, tak žere a podává pravidelné info o dalších a dalších produktech? Já jsem ještě na žádnou jinou nenarazila. Kdybych byla na přednášce ekonomiky, tak řeknu, že jsi zaplnila trh :D už několikrát mě na ebay něco zaujalo, ale rozhodovat se je na základě obalu a ceny je dost riskatní, takže potom stačí mrknout k tobě a problém je vyřešen. Když už jsem se tak rozepsala- máš i skušenosti s asijskými CC?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se články těší oblíbenosti!:-) S CC creamy zkušenosti nemám, abych byla upřímná, já je nemám ráda, zamilovala jsem se do BB creamů a CC považuju jenom za hajzly, který se vezou v abecedový mánii, což je děsně dětinský a hloupý, ale je to tak, a CC ani do kosmetickejch zásob zařadit neplánuju:) (I když, ne, to bych kecala, dost mě láká CC od Bourjois.)

      Vymazat
  12. úplně slyším ten zvuk stehen v minišortkách :D :D
    já už radši asijská BB neriskuju, všechna, která jsem měla, mi po čase dělala paseku (ano, i Missha z těch pidi vzorečků), navíc zvýraznění suchých míst by byl můj problém... na léto používám mastné BB Garnier, odstín Light mi sedí až po opálení, dělá mi ale krásnou pleť, dobře kryje, je lehký, neucpává, drží celý den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to se Ti nedivím, s takovou zkušeností bych na to asi už taky nesáhla - pro mě je tohle pleťová kosmetika Mary Kay, auauau

      Vymazat
  13. tenhle by se mi líbil :D nevíš jestli má nekomedogenní složení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nijak nezlobí, i když podle stránky cosdna pár komedogenních složek obsahuje, s asijskou kosmetikou je to vždycky trochu loterie, ale ani nikde jinde na internetu jsem nenašla v recenzi, že by s ním pleť nějak bojovala:)

      Vymazat
  14. Vypadá dobře a docela mě láká, ale make-upů a BB mám na léto hromadu, takže letos si žádný nesmím pořídit .)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...