neděle 20. dubna 2014

Soutěž (se kterou nemá Ralphie nic společného) a velké díky vám

Zdroj

    Krásnou neděli všem! Dejte si na chvíli pauzu od malování vajíček, baštění mazanců a rodinných veselostí a pojďte si zasoutěžit! (Zabere to tak minutu, čestně.) Díky vám totiž neslavím jen Velikonoce, ale také čísla, která by mě ve snu nenapadla.
   
    Před pár dny jsem si totiž otevřela blogger, a vybafla na mě nejen pětistovka registrovaných čtenářů, ale také dvousettisícovka (teď to určitě píšu blbě, ještě štěstí, že tenhle koutek internetu je to poslední místo, na které by můj bývalý češtinář zavítal) shlédnutí blogu Kiss a Bee.
    
    Asi není třeba psát, jak mě to dojalo. Vlastně mě dojímáte pořád. Mám hrozný štěstí, jak krásnou odezvu blog má, ostatně, co může být pro pisálka větším úspěchem? Odměňujete mě dnes a denně a teď je řada zase na mně. Pro jednu z vás jsem si připravila rovnou celou kosmetickou taštičku. 
    
    Možná se ptáte, proč je na úvodní fotce Ralphie. Nebojte se, žádné dloubání v nose v podmínkách soutěže není (i když za zkoušku by to možná stálo, by mě zajímalo, kolik bych měla soutěžících) - já vlastně sama nevím, kde se tam ten Ralphie vzal. Ani bůhvíjak nemusím Simpsonovy. No nic.
    
    Možná to bude dáno tím, že nejlepší fotka, jakou se mi podařilo s výhrou udělat, je této (ne)kvality:
    
  
   Báječný, co? Tak to zkrátka dopadá, když se musím uchýlit k focení mobilem. Uff. 

    Edit: přefoceno :-)

 

    K jedné z vás poputuje: 
  • kosmetická taštička H&M - vypadá takto, fotka je šmejd;
  • lak H&M;
  • krém na ruce Alverde;
  • dezinfekční gel Balea;
  • balzám na rty s malinovým práškem;
  • SOS kelímek s vůní růže;
  • spoustu vzorečků;
  • a, drumroll, po velkém úspěchu i Berta.

    Co pro tuto výhru musíte udělat?
  • čtěte mě (viditelně, GFC/Facebook), to dá rozum;
  • do komentáře mi napište, jakou vychytávku s sebou musíte mít v taštičce vy, a když se vám bude chtít, klidně to doplňte nějakým randomem, co vám přijde na rozum, dny jsou dlouhé, vajíček ubývá a čtení není nikdy dost;
  • email mě bude zajímat až po soutěži; nechcete-li tedy dostávat emaily od umírajících praprastrýčků z Uruguaye odkazujících vám své jmění výměnou za číslo účtu, tak jej nepište.

    A to je všechno, do půlnoci 4.5.2014 se budu těšit na vaše komentáře!

    Mějte se krásně,
    M.

   P.S. Ode dneška pro mne také můžete hlasovat přesně tady v soutěži LOHAS Blogger 2014 - pokud se vám článek S DIY za lepším životním prostředím líbil, budu vděčná za lajk! Ceny jsou více než lákavé, v případě výhry by vás samozřejmě čekala soutěž o její část. Ale myslím, že LOHAS soutěží se dočkáte, ať už výsledky budou jakékoliv, takže to dejte pěkně srdíčkem:-)

    P.P.S. Jsem děsná "copycat", protože kosmetickou taštičku jsem rovnou brala i jednu pro sebe, stejně jako lak, který už mám na nohou (booožíí). Gel i krém na ruce už jsou mými stálicemi, a bez balzámku a pidikelímku nedám ani krok:-)

    P.P.P.S. Jak to sakra všechny holky dělají, že se jim článek o soutěži povede napsat v pár řádcích, což je naprosto správné, jelikož takové články mají jinak nulovou výpovědní hodnotu? Smekám!

102 komentářů:

  1. V kabelce s sebou musím mít kapky do oči (bez těch bych nepřežila), dále pak nějaký vzorek parfému, rtěnku a pudr a samozřejmě Ibalgin!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem nesvá, když u sebe nemám balzám na rty a krém na ruce. Jináč asi nic zajímavého :D Přeji krásné svátky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Žádná úplná vychytávka mě zrovna nenapadá, ale kosmetická věc, bez které bych neodešla z domu, je balzám na rty. Nerada to přiznávám, ale jsem na něm závislá. Bez balzámu se cítím nejistá, čekám kdy namazání z domova vymizí a já budu mít rty zase jako saharu. Párkrát se mi už stalo, že jsem si musela skočit do nejbližší drogerky, no fakt závislost...

    OdpovědětVymazat
  4. čo musím mať ? krém na ruky, balzám na pery, antibakteriálny gel na ruky a lak na nechty :D ten nemusím, ale vždy sa voláky najde :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám v každej taške najmenej balík hygienických vreckoviek a samozrejme balzam na pery. V študentských časoch som sa neobišla ani bez USB kľúča. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To je moc pěkné! Taštička se mi líbí, a to nesnáším růžovou. :))
    Jinak já jsem v tomhle trochu skaut, pro svůj klid s sebou musím mít aspoň několik spínacích špendlíků, prášek na alergii a na hlavu, bloček, tužku, desinfekční gel, krém na ruce, a ostatně cokoliv, co by se mohlo hodit. Dost často i zavírací nožík. :)) A spoustu dalších věcí, to by asi bylo na dlouho, jsem nervózní, když s sebou nevláčím celý svůj nesesér. :))
    Berta by se mi velmi hodila, zrovna hubnu. :D

    OdpovědětVymazat
  7. desinfekční ubrousky, pudr - přesto prostě vlak nejede :-D

    OdpovědětVymazat
  8. pěkné ;) já se v tašce neobejdu bez balzámu na rty, krému na ruce a desinfekčního gelu. Krásné Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já mám všude v taškách, batozích, kapsách.... kapesníky :D Jinak jsem schopna zapomenou a jít bez klíčů, mobilu, peněženky

    OdpovědětVymazat
  10. Já musím mít balzám na rty... Jednou jsem v kabelce našla 6 různých balzámů :D Pak ještě pudr a stětec, hlavně když mám dlouhý den a potřebuju poupravit "fasádu"

    OdpovědětVymazat
  11. Bez pudru a matujících papírků ani ránu! A skoro vždy mám u sebe ještě aspoň korektor a něco na pusu (lesk, rtěnka, balzám... nebo všechno :D).

    OdpovědětVymazat
  12. určite mi nemôže chýbať balzam na pery... bez toho to nejde :-)
    inak podarená súťaž :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Výhra je skvělá!
    Já sebou všude musím nosit korektor, kvůli mé problematické pleti a pudr, nesnáším totiž když se lesknu!:D

    OdpovědětVymazat
  14. Já toho s sebou musím mít asi docela dost :D Balzám na rty je nutností asi každé správné ženy. Krom toho samozřejmě rtěnku, krém na ruce..prášky na alergii i na bolest hlavy (to ale není moc kosmetické:D). Tangle Teezer, deodorant, zápisník (často bez propisky:D) a spoustu dalších věcí. Ale kapesníky a antibakteriální ubrousky většinou zůstanou ležet doma. S tím už musím něco udělat! :D
    Jinak já nekomentuju tak často, ale opravdu moc se mi líbí všechny DIY a už se těším až budu mít trochu volněji ve škole a vrhnu se na to! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já se neobejdu bez krému na ruce a balzámu na rty...a papírových kapesníků...každopádně moje taška má vždycky asi pět kilo, tak toho bude mnohem víc :)

    OdpovědětVymazat
  16. Balzam... teda, keď ho so sebou mám, tak si naň ani nespomeniem, ale ak nie, tak mi už od zabuchnutia vchodových dverí strašne praskajú pery a nutne ho potrebujem :D No a keďže moja bakalárka súvisela s hodinami práce v labáku, brúsením, leštením, máčaním... od tej doby nosím aj krém :D ...a kačací GPS navigátor (ok, ok, žltá nokia), aby mi neušla žiadna keška a nestratila som sa :)

    ...och, a ja som dúfala, že tých strýčkov z Uruguaja mám len ja :/ Občas mi ale dôjde aj dáka ponuka, že mi pošlú pár miliónov dolárov na účet, že ich niekto potrebuje odložiť u mňa :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj!

    Ve všech svých kabelkách a různě po kapsách musím mít vždy nějaký balzám na rty nebo hydratační rtěnku, protože hodně trpím na suché rty a mívám na nich nehezké šupinky.

    Měj hezké Velikonoce! D.

    OdpovědětVymazat
  18. Ty jsi boží Míšo :D Já musím mít aspoň dva balzámy na rty (jeden normální a jeden zabarvený, to kdybych chtěla být extra sekssy:D), taky ještě kleštičky na nehty, protože naprosto nenávidím, když si nehet někde třeba oškrábnu a nemá hladký tvar, musí být s okamžitou platností ustřižen.:D A taky krém na ruce... A pak takové ty věci, jako je mobil, peněženka, kapesníčky.... Jsi nejlepší!:o)

    OdpovědětVymazat
  19. Super balíček! :) Nutně u sebe musím mít vždycky žvýkačky, Tic Tac, balzám na rty, hřeben, papírové kapesníčky, hydratační krém a dezinfekční gel na ruce.
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji krásné Velikonoce a jaro plné sluníčka! :)

      Vymazat
  20. Tak koukám, že je nás více, pro které je svatá trojice balzám na rty, krém na ruce a desinfekční gel. Já teda musím mít v kabelce vždycky ještě nějakou knížku, když se mi do kabelky nevejde knížka (nebo aspoň čtečka), tak to není nic pro mě :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Ta taštička je naprosto úchvatná! A tvou kosmetiku bych také někdy velmi ráda vyzkoušela. :)

    Určitě s sebou vždy nosím platíčko Ibalginu, doplňovací flakónek s parfémem Miss Dior Chérie, pudr se zrcátkem, desinfekční gel na ruce, balzám na rty nebo minimálně lesk, diář, knížku a v tohle roční období přihazuje ještě sluneční brýle. :) Přeji hezké Velikonoce! :))

    OdpovědětVymazat
  22. Na to, kolik sleduji všelijakých módních a kosmetických blogů, bude má odpověď možná trochu nestandardní - nedokážu byt opustit bez knihy :D jen opravdu ve velmi výjimečných případech, kdy vyrážím třeba na koncert ve společnosti a vím, že ji neotevřu, jsem schopná ji doma nechat. Dekorativní kosmetiku s sebou většinou vůbec netahám :)

    Přeji příjemné prožití svátků! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Místo malování vajíček trčim v práci a budu tu trčet i zítra :-x U sebe musim mít vždy balzám na rty, krém na ruce, tangle teezer, lak na vlasy a deštník! Deštník je sice v 99% případů zbytečný, ale léta praxe ukázala, že když si ho nevezmu, vždycky prší, i když žádný déšť nehlásili :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Juchů! Další šance pro věčného smolaře, co se výher týče :D To jsi mi udělala radost. To se vůbec nemusíš divit, že tě máme všechny rády (nebo snad všichni rádi?), když jsi na nás tak hodná. A vůbec, celý tenhle včeličkový blog je takové pozitivní místo :)

    Takže abych snad už přešla k věci: moje must have jsou mé matující papírky vlastní výroby (stříhám z hedvábného papíru, strašná věda :D) a taky pudr... ačkoliv poslední dobou mi moje mastná tlamička poněkud vysychá. No a teď to bude znít, že už ti děsivě lezu do zadku... ale balzámek na rty, co mám od tebe je úplně boží a dokonce se s ním dá nosit i Love Lips od Dermacolu (ta divně červená verze) a to je úspěch :D

    Můj komentář už je oproti ostatním asi trojnásobně delší, tak můžu s klidným svědomím skončit... :)

    OdpovědětVymazat
  25. Moc gratuluju k megačíslu, wow! Lajkuju, jsi nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  26. Asi bych to nezvládla bez štětečku na rozčesání obočí a řas - kromě kosmetiky a klasických štětců je to asi moje největší vychytávka :)

    OdpovědětVymazat
  27. Vždycky mám u sebe balzám na rty (momentálně ten od tebe :)), krém na ruce a antibakteriální gel. A někdo nade mnou psal, že neopouští domov bez knihy - to já vlastně taky :) Beru si ji s sebou všude, dokonce je větší pravděpodobnost, že doma nechám mobil než čtivo.
    Tak pěkné Velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
  28. No, já se taky přidám do řad těch, co mají kabelku fakt nacpanou k prasknutí. :-D Z těch kosmetických věcí se neobejdu bez antibakteriálního gelu, pudru, štětce na pudr, korektoru a balzámu na rty. A vůbec nevím, jak je to možný, ale při každým úklidu kabelky v ní najdu dávno ztracenou rtěnku nebo lak na nehty. :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduju jako By-Moni / FB Monica ..........

    V kosmetické taštičce (a nebo spíš poházené po kabelce) většinou nosím: pudr, štětec, korektor, občas tvářenku, balzám, někdy rtěnku.

    OdpovědětVymazat
  30. Z kosmetických vychytávek se neobejdu bez balzámu a antibakteriálního gelu nebo aspoň čistících ubrousků. Tu spoustu dalších věcí co s sebou taham radši ani vyjmenovávat nebudu :-D

    OdpovědětVymazat
  31. V kabelce mám z těch kosmetických věcí (většinou dost chaoticky) balzám na rty, korektor a antibakteriální gel. Jinak taky nosím vždycky knížku (protože, co v šalině bez knížky?), mobil, klíče a kapesníčky :) jooo a žvýkačky :)

    OdpovědětVymazat
  32. V kabelce mi nesmí chybět kapesníčky, balzám na rty, krém na ruce a antibakteriální gel - bez tohoto nevyjdu ven :-D

    OdpovědětVymazat
  33. V kabelce (no, spíš kabele, která musí pojmout celý můj školní arzenál) a taky ve skoro každé kapse musím mít balzám na rty. Teď s sebou třeba tahám měsíčkový od Alverde, s kterým podvádím mou mnohaletou stálici Neutrogenu. Taky mám vždycky u sebe spoustu rtěnek...ačkoliv se vlastně maluju akorát doma a pak na to zapomenu :D Tahám i čtečku, často foťák - co kdyby. Jinak spoustu sešitů, kalkulaček, tužek a pastelek, kapesníků, chemických plášťů, krémů na ruce, normálka :D

    OdpovědětVymazat
  34. Nedám ránu bez kapesníčků. Sice je většinou ani nevytáhnu, ale zaručeně vždy když je nemám, pocítím potřebu. :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Jediný, co nosím pořád u sebe je krém Linola Fett (nejmastnější krém ever) kvůli mýmu atopáku. Jinak by mi ruce uschly a upadly :).

    OdpovědětVymazat
  36. NIKDY nedám ránu bez balzámu na rty a papírových kapesníčků... :) k tomu nosím v tašce vždy malou kosmetickou taštičku, kde se nachází vše možné.. dva balzámy na rty - jeden z nich právě od tebe:) a také SOS kelímek s růžovou vůní, která je boží :) - oba výrobky jsou prostě výborný, děkuji! dále moje taštička obsahuje mini balení krému na ruce, rtěnku (kterou používám jen "svátečně"), gumičky, sponky, dezinfekční gel, olejíček na nehty a možná ještě nějaké blbosti, které často nepoužívám a jsou ukryty až na dně :D
    Přeji hezké Velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
  37. ach, ta taštička... jak vidím růžovou, tak taju <3 :D jinak sleduji tu i na FB a nedám ani ránu bez balzámu na rty (momentálně toho tvého :) a korektoru.

    OdpovědětVymazat
  38. Bohužel (nebo možná bohudík) v kabelce nic kosmetického nenosím, ale bez čeho se rozhodně neobejdu jsou náplasti... tak nějak podvědomě si kupuju jen a pouze boty s vraždícími sklony, které se na mě při každé příležitosti snaží odrovnat, takže lepím paty o sto šest...

    OdpovědětVymazat
  39. balíček je parádny - hlavne tá ružová kozmetická taštička nemá chyby :-) na ulicu nevyjdem bez zrkadielka, papierových vreckoviek, balzamu alebo rúžu na pery a niečoho na svieži dych...toto sú nevyhnutné veci, ktoré si so sebou beriem neustále...ale keď idem niekam na dlhšie, tak mávam kozmetickú taštičku, kde mám pomôcky, ktoré používa takmer každá žena - ako púder, krém na ruky, dezinfekčný gél, voňavku, asi milión rúžov a balzamov na pery (priznávam - som na nich závislá), zmatňujúce obrúsky a pár tabletiek pre prípad núdze :-) ale to určite nie je všetko, čo tam mám, keďže moja kabelka má asi sto kíl :-D pozdravujem a fandím :)

    OdpovědětVymazat
  40. já poté, co jsem našla na svojí ultramegapřecitlivělou pleť konečně ten pravý krém, tak tam nosím svoji Mixu <3 nemůžu se jí nabažit, mám rozpoužívané asi 4 různé výrobky od ní, z toho 2 typy hydratačních pleťových krémů; a co tu nejspíš ještě nepadlo, vysledovala jsem, že teď pravidelně v kabelce nosím tekuté magnézium a dry hands - nejsou to úplně kosmetické nezbytnosti v pravém slova smyslu, ale pro mě jakožto studující pole dancerku naprosté nutnosti :D

    OdpovědětVymazat
  41. v kabelce s sebou mám hlavně krém na ruce, protože je mám strašně suché:-)

    OdpovědětVymazat
  42. ja so sebou nosím fľašu vody. a zicherku :-D

    OdpovědětVymazat
  43. nosím u sebe úplně všechno :) ale většinou použiji jen balzám na rty

    OdpovědětVymazat
  44. Já musím mít balzám na rty a kapesníčky. Ostatní mě tahat nebaví, když pominu náplasti.

    OdpovědětVymazat
  45. V taštičce musím mít ibalgin, jelení lůj, silnější prášek od bolesti :D a zrcátko :)

    OdpovědětVymazat
  46. Já sebou vždy musím mít balzám na rty. Včera jsem si zrovna brala malou kabelku (kam se nevejde kosmetická taštička) a na balzám jsem zapoměla, tak jsem si hned musela koupit ve městě jiný..

    OdpovědětVymazat
  47. V taštičce musím mít tónovaný balzám na rty, malé balení krému na ruce a něco na bolení hlavy. A hroznový cukr :-)-
    Na FB sleduji jako A. Tomanová, tady jako Am Tom.

    OdpovědětVymazat
  48. V kosmetické taštičce mi nesmí nikdy chybět rozhodně balzám na rty,rtěnka, pudr a kapesníčky.

    OdpovědětVymazat
  49. Mám kosmetickou taštičku skoro velkou jako samotná kabelka :D Říkám si,co kdybych náhodou něco potřebovala. Takže tam mám hygienické potřeby, šitíčko, párátka, kapesníčky, balzám na rty, kartáček na zuby(malý dětský)-kdybych musela někde přespat, mini deodorant, mini voňavku, žvýkačky, Ibuprofen,zrcátko a myslím že spoustu dalších pokladů "pro přežití" bez kterých se neobejdu a jsou pro mě důležité.

    OdpovědětVymazat
  50. Krásné dárečky jsi vybrala. Já nemám klasickou kosmetickou taštičku, ale, jak já říkám, TPZ-ku neboli taštičku poslední záchrany :D v ní nesmí za žádnou cenu chybět balzám, rtěnka, pudr, gumička do vlasů, propiska, tampony samozřejmě ibalgin nebo jiné léky proti bolesti, náplasti atd.

    OdpovědětVymazat
  51. Tak rozhodně u sebe mívám růžovou propisku (protože jsem úča a červená je moc stresující) :-) Pak dioptrické brýle, pak sluneční dioptrické brýle (ještěže nenosím čočky, to bych tahala ještě normální sluneční brýle). Pak potřebuju něco na čtení do dopravních prostředků (bus, vlak, šalina - denně mám zajištěné čtení asi na 2,5 hodiny), takže v posledním roce už jen čtečka. A z kosmetických nezbytností chladivý oční gel (teď mám od Ryoru a je fajn), ten používám skoro tak často jako balzám na rty.

    OdpovědětVymazat
  52. Budu těžce neoriginální, z kosmetiky s sebou tahám akorát balzám na rty, ktém na ruce, deodorant a občas rtěnku.

    OdpovědětVymazat
  53. Já bývám hodně nervózní bez balzámu na rty a zrcátka.. Vadí mi, když přes den nemůžu překontrolovat jestli se mi někde něco nerozmazalo.. :-) a pak mi v kabelce nikdy nechybí kousek hořké čokolády :-D jsem prostě mlsoun :-D

    OdpovědětVymazat
  54. Uplna klasika balzam na pery, kvapky do oci a krem na ruky :) Pekny prazdninovy pondelok! :)

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj Míšo, s sebou nosím balzám na rty Kiss a bee, lipcolor butter od Astoru, papírové kapesníčky, žvýkačky a mini lékárničku. :) Přeju Ti krásné Velikonoce. :)

    OdpovědětVymazat
  56. No vždy u sebe mám balzám na rty a krém na ruce. Ale v poslední době nosim i make-up, jelikož mám celoroční rýmu a nos mám furt červenej a make-up hned pryč :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  57. Ani ne tak vychytávka jako nutnost je pro mne balzám na rty, krém na ruce (přinejhorším jen jedno z toho :D ). A kapesníčky spolu s léky, ať žijí alergikové. :)

    OdpovědětVymazat
  58. Gratulujem k super cislu odberatelov :)
    Moja oblubena kabelkova vychytavka je atomizer zo Sephory.

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj, sleduji jako Nine a na fb jsem také fanda :)
    Je to zvláštní, ale já v kabelce žádnou kosmetiku už nenosím, dříve jsem nosila celou kosmetickou taštičku, hřebínek, zrcátko, mini lak na vlasy, deodorant :D to je hrůza, když si teď představím, kolik dekagramů navíc jsem s sebou táhla! Teď si s sebou maximálně vezmu nějaký balzám na rty nebo krém na ruce a to je vše :) Zato ale tahám náplasti a silonové ponožky pro případ, že zajdu do krámku s letníma botkama a chtěla bych je vyzkoušet :D Hezké Velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
  60. Sleduji tě přes Bloglovin a FB a jinak s sebou potřebuji mít pudr a korektor, bez toho se nehnu, protože moje pleť je teď, po vysazení antikoncepce, jeden velký děs a hrůza, ale zase se mé tělo zbaví té hnusné chemie a to mi za to stojí!! :)

    OdpovědětVymazat
  61. Ta taštička je moc hezká ;) Já určitě v kabelce musim mít balzám na rty, bez něj ani ránu, pak krém na ruce a když jsem i nalíčená makeupem, pak ještě pudr se zrcátkem, občas korektor. No a samozřejmostí jsou taky papírový kapesníčky. Kolikrát mi vytrhly takzvaný trn z paty, když jsem se vítězoslavně probojovala do kabinky na záchodech a bohužel až po vykonání potřeby zjistila, že tam není toaletní papír :D Nebo když se něčím pokecam, na to jsem expert. Poslední dobou přemejšlim nad přidáním hřebenu, protože když víc fouká vítr, vypadam pak jako kdybych na účesu pracovala celou noc :D
    To je asi všechno, na co si teď vzpomenu. Jinak tvůj blog sleduju cca od října 2013 a hrozně jsem si ho oblíbila ;) Mám dokonce už i objednaný nějaký tvoje produkty, tak se na ně moc těšim. Fandim ti, jen tak dál! ;)

    OdpovědětVymazat
  62. Sleduju přes GFC a FB :) Jinak v mojí kosmetické taštičce musí být aktuálně denodenně kapičky a sprej na alargii :) Jinak balzám na rty (Blistex) a pak zrcátko s hřebenem v jednom :) Rtěnku, korektor a další věci naházím jen občas, když si vzpomenu :)

    OdpovědětVymazat
  63. Nesmí mi chybět balzám na rty, bez toho nejede vlak! A pak taky pudr, rtěnka a papírové kapesníky.

    OdpovědětVymazat
  64. Krém na ruce, balzám na rty, antibakteriální gel a párátka :D

    OdpovědětVymazat
  65. Bez balzámu na rty a pudru nefunguju :)

    OdpovědětVymazat
  66. Gratuluju k počtu čtenářů! V tašce nosím vždycky kapesníčky a zrcátko, to je nutnost :)

    OdpovědětVymazat
  67. Matující papírky a pudr ale hlavně uplně vždycky a v každé kapse nosím balzám na rty.

    OdpovědětVymazat
  68. Tak myslím, že takových věcí bude víc. Třeba nemohu odejít z domu bez hřebenu, laku na vlasy, krému na ruce a hlavně zrcátka, páč to je potřeba opravdu pokaždé.

    OdpovědětVymazat
  69. tak hlavně musím mít zrcátko, kapesníky, balzám na rty a potom to co mám zrovna na puse.. vlastně se totiž skoro nemaluju.. jsem na to líná , vstávat do školy dřív :D

    OdpovědětVymazat
  70. No teeda, tak toto budem výherkyni závidieť. Takmer si vystihla obsah mojej kozmetickej taštičky. Balzam na pery - to je samozrejmosť, aj keď ja celkovo nosím so sebou minimálne jednen klasický balzam, aspoň dva tónované, a aspoň dva rúže :D dezinfekčný gél a krém na ruky samozrejmosť tiež, aj keď niekedy, keď sa krém už nevôjde do taštičky (asi kvôli tomu počtu produktov na pery :D), tak beriem so sebou balzam na nechty od Saloosu, ktorý naozaj zbožňujem - tá jeho vôňa :), aaa skoro vždy v taštičke mám aj v malilinkom kelímku odliaty make up - to, že som ho nikdy za tie roky nepoužila ani jediný raz neriešme :)
    Lak na nechty som so sebou niesla raz, a bola to posledná cesta toho laku, a aj kozmetickej taštičky, takže to už nepraktizujem :)
    Ale Berta :D Tak to mi vzalo všetky slová! Je to milé, že sa chceš podeliť o kamošku :D

    OdpovědětVymazat
  71. Gratuluju! :)
    Já musím mít balzám na rty a kapesníčky. Ale bez balzámu jsem nervózní, je mi nepříjemně a musím si ho jít koupit. Takže mám dohromady asi tak 10 balzámů všude možně :)) (včetně toho od tebe).

    Jinak random.. chmmm... hniju v práci, jsem nachlazená. V neděli jsem si chovla kamarádčino dvojměsíční miminko a byl to skvělej pocit. Balím, protože kvůli odjezdu do ŠPA pouštím pokoj. Mám toho nad hlavu :) Jak se máš ty?

    OdpovědětVymazat
  72. Já musím mít u sebe vlhčené ubrousky, zrcátko a kapesníčky, občas přihodím i balzám na rty o korektor. Většinou nosím malé kabelky, žádné extra vaky :)

    OdpovědětVymazat
  73. Neobejdu se bez balzamu na rty a kosmetickeho zrcatka😉

    OdpovědětVymazat
  74. Vychztavkou je pro mě tmavý balzám na rty, protože oživí celej vzhled mýho obličeje :-D Ale nic, asi to neni vychytávka, co? :-D

    OdpovědětVymazat
  75. Ja so sebou nosím vždy tunu vecí... Malú kefu na vlasy, šošovky s kvapkami do očí, balzám na pery musí byť ( väčšinou mám aspoň dva až tri aby som si mohla vybrať ), niekedy so sebou dokonca nosím zubnú kefku s pastou... Zrkadlo, kapesníky, žuvačky - bez týchto vecí by som neprežila. A vždy musím mať aspoň jednu gumičku do vlasov :)

    OdpovědětVymazat
  76. Sleduji přes GFC.

    Bez krému na ruce nedám ani ránu, to samý "matlátko" na rty... :)

    Hezký den
    Runa

    OdpovědětVymazat
  77. Já nevydržím bez balzámu na rty, ve školním penálu mám snad dva, pak tam schovávám i korektor a kompaktní pudr, někdo už poznamenal že v penálu nosím víc kosmetiky než školních pomůcek :) A protože dělám v práci v kuchyni, kde je to na spáleniny docela nebezpečné tak sebou nosím i do malé lahvičky přelitý panthenol :)

    OdpovědětVymazat
  78. Bez balzámu na rty nevylezu z domu, super je to hlavně teď, když můžu "machrovat", že je to můj vlastní a ne kupovaný :D Za to ale musím poděkovat hlavně tobě ;-)

    OdpovědětVymazat
  79. V kabelce mi nesmí chybět balzámek na rty, krém na ruce a matující papírky :)

    OdpovědětVymazat
  80. Samozřejmě jsem věrným čtenářem a v kabelce musím vždy mít tuhý make-up a rtěnku (obojí alverde) a obojí je takového odstínu, že když chci koupit další, tak není, takže i tak je třeba se bez nich občasně obejít :-D

    OdpovědětVymazat
  81. Já se teda nehnu bez dezinfekčního gelu, taková moje malá úchylka :D Dokonce už jsem byla dotázána, zda nemám sníženou imunitu, že se pořád dezinfikuju :D Ale v rámci školy se vyskytuji v nemocničním prostředí a člověk je už tak nějak i zvyklej :) A další věcí je samozřejmě nezbytnej balzám na rty :)

    Mno, ač jsem nakukuji už celkem dlouhou dobu, sledovat jsem musela dát až teď, jak jsem zjistila :-)

    OdpovědětVymazat
  82. Určite musím mať pri sebe vždy parfém a krém na ruky...parfém, aby som stále pekne voňala a krém na ruky, pretože som nervózna, keď mám suché ruky, avšak krém pri sebe nemám :-)

    OdpovědětVymazat
  83. Kamkoli jdu v tašce nesmí chybět balzám na rty a krém na ruce (jako atopik bych se bez krému zbláznila) :)

    OdpovědětVymazat
  84. V kablece musím mít balzám na rty a krém na ruce. Na nějaké vychytávky jsem zatím nepřišla, tohle jsou moje dvě must have, pokud je nemám jsem nervózní a většinou si jdu do drogérky koupit náhradní.

    OdpovědětVymazat
  85. Ráda s sebou nosím rozjasňovač v tužce a rtěnku.

    OdpovědětVymazat
  86. Nutně sebou musím vždycky mít krém na ruce a korektor. No a jelikož je jaro a já jsem alergik, musím nosit i Zodac abych nevypadala jako napuchlá žába co snědla chilli papričku.

    OdpovědětVymazat
  87. Žádnou super kosmetickou vychytávku asi nemám. Minimální výbavička je balzám na rty, dezinfekční gel, náplast a kapesníčky a to není nic objevného..

    OdpovědětVymazat
  88. kromě obvyklého "příslušenství" jako jsou kapesníky, balzám na rty, minikrém na ruce, dezinfekce na ruce nebo jednorázový dezinfekční ubrousek Denkmit z dm a žvejky, nosím ještě nějaký vonný olejíček, nebo klidně i malou verzi tea tree oil od vietnamců. Hodí se na bolest hlavy, ale třeba i pokud se vyskytujete ve stísněném prostoru - třeba mhd - vedle někoho nevábně vonícího :)

    OdpovědětVymazat
  89. Pořád sebou tahám pudr, korektor a tužku. A bohužel pořád zapomínám na balzám na rty :D

    OdpovědětVymazat
  90. S Sebou nosím jen balzám na rty(nebo lesk) ,kapesníčky a pepřák :D:D

    OdpovědětVymazat
  91. Ahojcek. Super sutaz!!! Ja mam balzam, korektor, V., kapesniky, ruz, dezinfekciu... ;-) ;-) ;-) tesiiiim sa ak sa na mna usmeje stasticko!!!! Moc pozdravujem mas super blog... Sylvia

    OdpovědětVymazat
  92. Vzhledem k tomu, že stále měním přenášedla (batoh, kabelku, nic - vystačím si s kapsami bundy, saka,...) vlastně nikdy nevím, co s sebou mám. Ale něco na rty se většinou najde a nutností jsou kapesníky na ušmudlané nosy mých dětí.

    OdpovědětVymazat
  93. Ahojda,
    zásadně s sebou nosím klíčem, mobil a peněženku. Když si peněženku zapomenu, tak jen kvůli tomu, abych nemusela platit nákup :D ale jinak tam mám různá patlátka na pusu (btw. to od tebe příteli fakt pomohlo!)

    OdpovědětVymazat
  94. Já nedám ani ránu bez balzámu na rty.

    OdpovědětVymazat
  95. Tak nevím, připadám si trochu divná, ale asi není nic, co bych sebou musela mít, kosmetickou taštičku sebou téměř nenosím :D Ale mám taštičku první záchrany, náplasti, kapesníčky, baterku :D Cítím se trochu jako vyvrhel.

    OdpovědětVymazat
  96. Ahoj, ja jsem vseobecnej maniak na patlatka na rty, balzamky, rtenky, lesky.. Vsecko :)) a pak taham petikilovou kabelku a bojim se pachnout do drogerky :)). A taky desinfekcni gel na tlapky pro pripad kulturni jizdy mastnou tyci a tim padem i krem na tlapky a zrcatko, pinetku, hreben, kapsonosopleny a miliardu dalsich, jak jinak nez ultra potrebnych veci :))).

    OdpovědětVymazat
  97. Zajímavý, že zrovna když potřebuju nějakou kosmetickou taštičku, tak najdu soutěž. :D
    Já toho s sebou tahala tuny, od řasenky po tyčinku na pupínky, teď bych se vážně neobešla bez Tangle teezeru a balzámu na rty. To je moje TOP dvojka, bez nich ani ránu! :)

    OdpovědětVymazat
  98. Je úžasné, že dáváš takové příležitosti svým čtenářům. Takové soutěže má každý rád. :)

    A teď k věci. Co musím mít vždy u sebe? Určitě pudr se zrcátkem, ten s sebou nosím už pěknou řadu let. Někdy potřebuju jen to zrcátko, ale když je u toho pudr, tím líp. Ale většinou toho nosím s sebou ještě víc - hřeben, korektor, lesk na rty, krém na ruce. Všechny tyto produkty mám v mini verzi, taková cestovní kosmetika. :D

    Zaujala mě hlavně ta kosmetická taštička a spousta vzorečků. Strašně ráda dostávám vzorky kosmetiky, i když si většinou pak nic z toho nekoupím, ale i tak mě baví to zkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  99. Wow, taková kosmetická taštička by se hodila :) Ale jinak máš podle mě talent na psaní, protože tvoje články se čtou jedna báseň :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...