pátek 4. dubna 2014

Pár více či méně divných tipů, jak se namotivovat ke cvičení

Zdroj

    Ne, nebojte se. Neplánuju nikoho vmanévrovat do cvičení s pudly. (I když video najdete na konci článku, páč je neskutečný). Jen budu hodná holka a nasdílím s váma pár více či méně divných tipů, které mi pomáhají zvednout zadek od něčeho hloupého (dosaďte si třeba "zírání na cvičící pudly") a dělat namísto toho něco smysluplného. Trochu se hejbat. 

    Pro začátek vás musím varovat, že dnešní článek bude možná lehce kontroverzní, narcistní a politicky nekorektní. Také podotýkám, že tloušťku neberu jako vadu na kráse a lidi, kterým pohyb nic neříká, nepovažuji v žádném případě za nějak méněcenné, kdyby se něco takového někomu náhodou podařilo vyčíst (mně ne, tak snad ani vám). Jen je můj životní styl jinde. 

    Jsem jedním z těch lidí, co si bez pohybu nedovedou pomalu představit den. Zhruba v osmnácti jsem si navykla cvičit denně a zvyk je železná košile, drží se mě to doteď, za což jsem vděčná. 

    No, taky to pro mě znamená o dost více přemáhání, co se motivace týče, jelikož jsem kůže líná a nejradši bych strávila život zalezlá v posteli s hrnkem Granka a kolekcí Disney pohádek. A protože toho přemáhání bylo dost, postupem času jsem si vyvinula nějaké ty vychytávky, které mě ženou kupředu. 


    1. Berta

Berta bydllí tady.
 
    Zlatý hřeb hodíme hned na začátek. Berta je moje velmi dobrá kamarádka už... tři roky určitě, to ten čas letí. Kamarádka je to jen virtuální, hnusně ale řeknu, že toho pro mě udělala víc, než spousta "real-life" kamarádů. Bertu mám vytištěnou doma i na koleji, v peněžence, její fotku mám uloženou na ploše notebooku.

    Ono když tak sedíte na zadku a říkáte si, že dneska nic dělat nemusíte, a zrak vám spočine na něčem, jako je Berta, mírně vás ta lenost pustí. Berta je nejlepším nakopávačem. Dokáže i prodloužit výdrž, zajímaly by mě výsledky studie, kolik dá člověk kliků s pohledem na Bertu a bez ní. U mě tam rozdíl rozhodně je. Stejně tak spolehlivě funguje, když máte v supermarketu chuť koupit něco, co nepotřebujete, respektive co vaše tělo rozhodně nepotřebuje. A pokud by vám Berta nestačila v peněžence, můžete na ní zkusit psát nákupní seznamy. Vám říkám, že jí ten dort rádi přenecháte. 


    2. Pěkný sportovní oblečení

Zdroj

     Asi nikdy se mi nestalo, že bych šla cvičit ve vytahanejch teplákách a sežvejkanym zašedlym tričku. Nevím, jak to funguje s vámi, ale když jsem "pěkně" oblečená, mám větší chuť to oblečení zúročit a víc makat. Nálety na sekci se sportovním oblečením H&M dělám častěji, než na normální oblečení, a mnohem víc si podobné nákupy užívám. (Asi si dovedete představit, jak jsem happy z aktuálního trendu sportovní módy. Sportovní podprsenku nosím častěji než normální už nějakej ten pátek.) 

    Další věc - když si to pěkný funkční oblečení koupíte, bude vám líto nechat ho válet ve skříni. Už proto, že ty potvory stojej nekřesťanský peníze. (Zdravím můj oblíbenej Nike.) Tohle samozřejmě platí i u dalšího vybavení, do kterého vrazíte peníze - činky, karimatka... Pokud nejste milionáři a podobné věci vás netrápí. (Nehledáte nejlepší kamarádku?)

    Také těsné oblečení vás během cvičení nakopne mnohem více, než to volnější, a vycucá z vás maximum. Navíc zlepší i váš postoj. (Tak schválně, kdo pomáhá páteři držet váhu břišákama, když uvedá činky, no? S obeplým tričkem určitě všichni.)


    3. Zrcadlo

Něco pro dámy. (Zdroj.)

     Tenhle bod bude znít brutálně narcistně, ale je to tak, když můžu, cvičím u zrcadla. A také když můžu, cvičím bez tílka, zkrátka jen ve sportovní podprsence a kalhotách. Co nejkratších. (Samozřejmě jen doma, nikoliv v posilovně.) Jednak mě fascinuje sledovat svaly při práci, jednak funguje opět to, co s těsným oblečením, akorát intenzivněji - když si člověk kouká na břicho, má podvědomě větší tendenci zatnout svaly. Toto samozřejmě platí i u jiných partií. Plus tu máte opět benefity jako správný postoj - hodně lidí se u spousty cviků hrbí, což potom odnesou záda. 

    Když se koukáte na zatínající se svaly, taky vás to nepřestane bavit tak rychle, jako když vidíte prd. 

    (Chcete meganarcistní perličku? Mám ráda svoje ramena. Ráda na ně koukám, když činkuju. A je to venku. I když takové to "mít se rád" rozhodně do tipů patří.) 


    4. Doplňky stravy

Zdroj

     Proteinové tyčinky, L-karnitin, proteinové koktejly. Všechno to doma vedu. Sice to není nějaká lahůdka pro játra, ale opět mi to pomáhá - jednak se ke cvičení dokopat, jednak zlepšit výkon. Ono když si dáte dvě tobolky L-karnitinu, kterej vaší peněženku nestojí úplně málo, chcete z toho hajzlíka potom vytěžit maximum. Nehledě na to, že po té půlhodině čekání na to, až začne působit, se opravdu zvednete a nenecháte to běžet jen tak na prázdno. 

    Koktejly a tyčinky jsou zase lahůdka na závěr. Jednak tělo po náročném cvičení proteiny potřebuje, aby je nebralo ze svalů, jednak vám opět bude líto něco z takové cenové kategorie jíst jen tak, bez toho, že byste si to předtím zasloužili. 


    5. Barvičky 


    Zjistila jsem, že ačkoliv jsem naprostý zelenofil, barva, co mě nakopává, je neonová růžová. Až při focení mých oblíbených cvičebních svršků mě to trklo. Ta potvora mě prostě nabíjí energií, dokonce i karimatku a Bobble láhev mám ve stejné barvě. (A touha být sladěná v tom není. Ono ty růžový šortky s růžovým tílkem a růžovejma botaskama nevypadaj dohromady tak "růžově".)


    6. Vhodné cvičení

Zdroj

    Tenhle bod je asi úplně jasný, ale extrémně důležitý. Když jsem se sebou začínala něco dělat, což bylo někdy v patnácti, v podstatě jsem nevěděla o jiné možnosti, než o aerobiku - a pokud můj blog znáte, víte, jaký mám k tomuto typu cvičení postoj. (Nenávistný.) 

    Logicky mě tam chození nebavilo, až jsem si hledala záminky, proč jít nemůžu, jeden týden mě bolelo koleno, druhý týden bylo moc školy, znáte to... Zapíchla jsem se u běhu, jógy a posilování (ať už v posilovně, nebo doma s Tonym Hortonem z P90X, který mimochodem je motivátor sám o sobě skvělý). Tento typ pohybu mě baví a s případnými výmluvami zatočí Berta. 


    7. Fotky

Na Jágra jsem nebyla ostříhaná proto, že by naši byli sadisti,
ale protože jsem se ostříhala sama. Jen pro pořádek:-)

    K osmnáctinám jsem dostala úžasný dárek - tatínek pro mě vyrobil krásnou koláž mých fotek, od narození až právě po týden cca před oslavou. Koláž mám pověšenou v pokojíčku a miluju jí.

    Nevědomky mi taťka dal i obrovskou pomoc ke cvičení - bývala jsem lehce při těle, s čímž jsem nebyla spokojená. Když cvičím a nechce se mi, zkrátka si jdu prohlédnout své "staré já". A hned mi dojde, že se tam vracet nechci. 

    
     8. Rozpis

    ... mám na ploše notebooku v aplikaci Poznámkový blok. Když vidím, že mám v pátek cvičit ramena, ruce a břicho, cvičím ramena, ruce a břicho, jinak mě hryže špatné svědomí pokaždé, co plochu počítače vidím. 

    Toto mimo jiné také zajišťuje správné rozložení cvičení. Aby se vám nepovedlo v jednom týdnu cvičit čtyřikrát nohy, jednou břicho a na ruce se vykašlat. 


    9. Chytré aplikace

Zdroj

     Na rovinu se přiznám, že to s nimi moc neumím, ačkoliv jich je mraky. Jednu jsem si však oblíbila, jmenuje se Just 6 Weeks a za šest týdnů slibuje vyrýsované ruce/nohy/břicho/cokoliv, co si z nabídky vyberete. Je to aplikace velmi jednostranná, vždy jde o jeden cvik (klik/dřep/sklapovačka), což není ideální, ale dokáže vám cviky rozložit tak, aby jste rovnoměrně přibývali na síle. 

    Několikrát jsem začala s verzí "100 push-ups", která vás má naučit za šest týdnů zmáknout 100 kliků v kuse. Bohužel to u mě většinou po třech týdnech vyšumělo a na stovku jsem se nedostala, ale začínám znova a tentokrát jí tam chci!


    10. Když všechno selže, třeba můžete zkusit i ty pudly. 


    Co žene kupředu vás? Máte nějaké další tipy (ať už divné, nebo ne)? Koukejte se podělit!:-)

    Mějte se krásně,
    M.

41 komentářů:

  1. Přiznám se, že jsem líná a moc. Ale když vstanu a jdu si ráno zaběhat, je mi skvěle celý den. Nebo naopak když se jdu proběhnout po práci, parádně si vyčistím hlavu. Ale tvoje kamarádka Berta je skvělý motivátor, budu si ji taky muset hodit do peněženky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, závidím Ti běhání po ránu - mně je bohužel vždy zle, když běhám ráno, a naopak potřebuji odpoledne. Ráno jsem ráda, když zvládám krátkou jógu:-) Tak přeju, ať vám to s Bertou klape!

      Vymazat
  2. tak nevím no... jsem s bertou spíš dostala chuť na šlehačkový dort.

    mně motivuje jediné. seriály. třeba dneska se úplně těším, až si za chvíli zacvičím, protože si k tomu pustím poslední díl greys anatomy. (který bych si jinak tedy nepustila, protože bych asi raději pracovala.) jo a ještě mě motivují bolavá záda. a to je asi tak všechno. dokonce ani oblečení na mě vliv nemá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že nemám šlehačku ráda:D Se seriály souhlasím, v pokoji mám orbitrac a bez mých milovaných Skins, Friends, Sex and the City nebo Game of Thrones by mě na tom nikdo neviděl.

      Vymazat
  3. Tak tohle mě opravdu pobavilo:) Já jsem se jednoho dne opravdu pevně rozhodla, nasadila krabičky a poctivé cvičení a šlo to. Také hodně sportuji, hrála jsme závodně tenis, takže když jsem začala postupně přibírat, štvalo mě to čím dál tím víc. Jen teď tu motivaci nějak nemůžu zase najít, sundala jsem asi 8 kg a znovu se nějak nemůžu dokopat:)

    http://missbagaholic.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, s tím musí jít cvičení samo :) Mně pomáhá hlavně pevná vůle, naučila jsem se cvičit každý den a i když to ze začátku šlo těžko, časem jsem si na to krásně zvykla. Cvičím hlavně jógu a různé protahovací nebo zdravotní cviky a když jeden den vynechám, už záda volají, že potřebují prokřupat :) Když se mě extrémně nechce, řeknu si, že se jen tak v krátkosti protáhnu, ale jak už jednou začnu, tak toho samozřejmě odcvičím víc. Se tak obelhávám no :) A taky mně motivuje pohled do zrcadla, obzvlášť v předsíni máme extra nelichotivé :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám asi hlavně ten návyk, ale občas ani ten nestačí:D Jo, nelichotivá zrcadla... Stačí mi pohled na sebe v kabince Bershka na Chodově a uběhla bych maraton:D

      Vymazat
  5. To video je pěkně creepy, strašilo mě už včera večer :D
    Bertu jako motivátor ještě nemám (ale zřídím si ji, myslím, že bude parádně fungovat!), ale jinak to máme dost podobně. Nejvíce jsem se zhlédla v pěkném a hlavně barevném sportovním oblečení, zrcadle a svých fotkách z minulosti, kdy jsem byla malá obéza :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, termín malá obéza o sobě taky ráda používám:-)

      Vymazat
  6. Moje hlavní motivace je to, že jsem na pravidelné cvičení tak zvyklá, že už si neumím ani představit, že bych to nedělala :)
    Ale hezký barevný oblečení je samozřejmě taky potřeba....a nebo není, ale je to dobrá záminka, proč si to kupovat :D
    A to video mě asi bude děsit ve spánku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, tak doufám, že jsem Ti nepřivodila noční můry, ono cvičící pudlové jsou fakt brutus:D

      Vymazat
  7. jestli mě nepomůžou ti pudli, tak už nic...:DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ono podobných perel je na youtube dost

      Vymazat
  8. Týýýjo, ty jsi hustá! :)
    Já jsem absolutně necvičící a nesportovní. Snažím se chodit do schodů, chodím rychle (protože to jinak neumím), do kopce, když se dá a tak, ale že bych doma cvičila nebo někam chodila, na to jsem fakt double L (línej lempl). Navíc se při cvičení necítím dobře, nesnáším sport a ze ZŠ mám komplexy z tělocviku, přijde mi, že na mě všichni koukaj a smějou se mi (já vim, jsem jantar). Chvilku jsem chodila na jumping, ten mě moc bavil a i když jsem po každým jumpení málem vypustila duši, byla to sranda a cejtila jsem se dobře.
    Nicméně přiznávám, že mnohem radši dám peníze za cvičení do kosmetiky nebo zábavy. Ani Berta mě nemotivuje... :/ Jsem ztracenej případ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo! A víš, co mě hrozně demotivuje? Když už najedu na nějakej "zdravá-strava-režim" a nějakjech pár kil shodím a pak se objeví kluk, co mi řekne, že se mu moje oplácaná postava líbí! Jako jsem za to strašně vděčná, že i takoví chlapi existujou, ale to mě prostě sakra demotivuje - si pak řeknu "Aha, tak to si můžu dát pizzu!" :D

      Vymazat
    2. Jantare:-):D S alokací peněz se taky ztotožňuju, i když poslední dobou to oblečení kosmetiku možná trochu válcuje (za to může jaro). Jumping jsem ještě nezkoušela, i když to mám dlouho v plánu, ačkoliv je to také kategorie hromadného hopsání, trampolinky mě lákají, jen nevím, jak by to zmáklo koleno s povoleným vazem. Mě můj přítel ke cvičení motivuje, i když mě také stále vychvaluje do nebe:-) Díky bohu za ně, za kluky spokojený, mám ve svým okolí pár případů, kdy klučičí narážky dohnaly holky k anorexii.

      Vymazat
    3. To je děs. To už pak ale i ta slečna si musí srovnat v hlavě, jestli je oukej bejt s někým, kdo jí takhle útočí na sebevědomí.

      Vymazat
  9. Moje největší motivace je podobně jako u tebe to své "minulé já" taky jsem byla mírně při těle a v žádném případě bych se k tomu vracet nechtěla. Nebo je pěkně motivující mít ňákýho cvičícího buddy, mám spoustu kamarádů, kteří skoro bydlí v posilovně, to se pak dodržuje ten režim mnohem líp když víš že ho někdo dodržuje taky :) Jinak hot yóga nejlepší sport ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky se v téhle "komunitě" pohybuji, a je fakt, že je to hodně motivující, nehledě na to, že kluci jsou fakt experti a mnohokrát mi dobře poradí:)

      Vymazat
  10. Jelikož do Berty mám daleko, účinek to na mě nemá. Mnohem víc by mě asi motivovala holka s přesně mou postavou, možná moje fotka, abych viděla, jak jsem nedokonalá a že musím makat. Nejhorší je, že příteli se líbím takhle (má ideál ve mě) a můj ideál jsou vyhublé holky, ke kterým nemám ani dispozice, tak se to mezi náma dost pere a to jsme spolu už 9 let. Pak se těžko radikálně mění, když denně slyším desítky komplimentů.
    Z Berty mám jen chuť nenosit bavlněné bílé kalhotky (tedy nenosím je, ale kdybych chtěla, tohle mě odradí).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Být tebou, tak se nijak neměním, protože ti tvoje postava fakt sluší :-) Ale chápu, že každý chceme to, co nemáme.

      Vymazat
    2. Souhlasím s M.! Plus vyhublé holky se mi vyloženě nelíbí, asi jsem na ty svaly moc upjatá, a věřím, že přítel by nebyl nadšený, kdyby si nebylo na co sáhnout. Mně Berta pomáhá, ačkoliv mě od ní dělí pár set kilo, kdybych se neovládala a přestala cvičit, můžu tak klidně dopadnout, mám k tomu dispozice.

      Vymazat
  11. Jo, Berta teda pomohla. :D Ale ti pudlíci, to je úlet! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou perfektní! Já jen furt koumu, jak má ta ženská udělaný končetiny:D

      Vymazat
  12. Jé, super článek! Mluvíš mi z duše! Tohle bude asi dost dlouhá odpověď. :D Já začala cvičit teprve na začátku loňského roku v lednu. Nikdy jsem nebyla tlustá nebo hodně při těle, ale taková "rozblemcaná", nezpevněná, s problematickou partií břicho (zadek a stehna jsem nikdy velká neměla, mám spíš chlapskou postavu). No a kamarádka mi jednou ukázala cvičení od Jillian - klasika - 30day shred, tak jsem si řekla, že to zkusím. Kamarádka se na to záhy vykvákla, druhá (spolubydlící) si myslela, že to nevydržím a že to je jen nějaký můj dočasný výmysl. Demonstrativně si vždycky vytáhla čokoládu a šla se s ní ládovat, když jsem šla cvičit. Vydržela jsem to. Cvičení mi tak trochu zachránilo zdravý rozum, protože jsem začla cvičit o posledním zkouškovém, kdy jsem byla psychicky dost na dně, hned na to psaní diplomky, hned na to učení se na státnice. Bylo to jediné, u čeho jsem dokázala vypnout a odreagovat se. Rozdíly byly poznat rychle, i bez nějaké speciální diety (pouze s taktikou "víc pij", "nežer moc" a "nežer před spaním"). Celé tělo se mi zpevnilo (kromě břicha) hodně rychle. Nikdy jsem nijak moc váhově ani velikostně nezhubla, ale nabrala jsem svaly, že ano. Osobně si myslím, že už bych víc než 2 kila dolů nepotřebovala a že 60 kilo je moje ideální váha, trápí mě prakticky jen malý špíček na břichu, který překrývá mé - jinak zpevněné - břišní svaly (to mi řekl otec, že mám břicho jak šutr, žádný správný polštářek, ts.. ať si trhne, já nechci být polštářek :D ). Teď si nedokážu představit, že bych se několik dní v kuse nehýbala a mám pocit, že je mi bez pohybu po dni, dvou fyzicky hůř, mám nadmuté břicho, bolí mě záda atp.

    1) Bertu nemám. Dobrý nápad. :D Já ráda chodím na superhrdinské filmy, kde jsou všichni ti namakaní krasavci, tak mě to trochu motivuje, abych taky sportovala, že by si o mě jinak někdo takový ani kolo neopřel. :D Já vím, zní to dost povrchně, ale funguje to. :D
    2) Naprostý souhlas. I když teda za sportovní oblečení moc často neutrácím. Základem je dobrá podprsenka, aby mi neposkakovala prsa. Do té jsem ochotná investovat (mám Panache Sport za asi 1400,- a za ten rok se nevytahala ani o cenťák!) Tenhle týden jsem si koupila nové těžší činky. A souhlas s upnutým oblečením. :D S tím souvisí i:
    3) zrcadlo. Taky souhlas. :D Bohužel cvičím obvykle tam, kde zrcadlo není, ale o víkendu večer, když už je tma, tak mám místo zrcadla okno do dvora. :D Upravuju si podle něj postoj. A taky narcistně čumím na svoje ramena, líbí se mi, když jsou osvalená. :D
    4) doplňky stravy nevedu, je to drahá sranda, které nevěřím. Cvičím večer po práci (jindy nemám čas), tak si pak dám jen banán a doma nějakou tu šunku, sýr...
    5) Taky mám všechno (vedle černé) v zářivě růžové. :D Dneska jsem si koupila růžové sportovní tílko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6) Jak už jsem řekla, cvičím s Jillian. Projela jsem asi 5 jejích workoutů. Postupně mě ty její posilko-kardio workouty přestaly bavit, naštěstí jsem narazila na její kickbox workout, který je parádní. Prakticky se tam jen boxuje a kope, zjistila jsem, že mě to baví podstatně víc. Asi potřebuju něco hodně akčního. Tak dělám to, pak jeden den posilování a asi začnu chodit na piloxing. V pondělí jsem tam byla prvně a líbilo se mi to. Sice ta hodina utekla fakt rychle a měla jsem pocit, že jsem tu stovku utratila skoro za nic (=že bych si tak zvládla zacvičit i doma), ale zjistila jsem, že mě motivuje, když jsem v kolektivu. Je to oživení oproti domácímu cvičení.
      7) Já bývala v pubertě štíhlejší než jsem teď, takže to mě moc nemotivuje.
      8) Na rozpisy kašlu. Teda Jillianiny workouty, co rozpisy měly, u těch jsem je dodržovala. Teď už se ale nestresuju, když je večer nějaká akce, kvůli které si nestihnu zacvičit. Prostě cvičím, kdy to jde. Kickbox i piloxing jsou na celé tělo, takže nerozlišuju, jaké svaly který den cvičím. Cvičím obvykle 5x týdně (pátek strávím celý den v práci a ve vlaku, v neděli se mi cvičit nechce), tak si myslím, že si to tělo odpočinout zvládne.
      9) Sto kliků? To jde? :D No OK. A já jsem si připadala se svýma 20 za půl minuty jako borec. :D
      10) Šmarjá, co to je? :D

      Vymazat
    2. Wow, díky za parádní komentář(e)!:-) Já Jillian zkoušela také, ale mě to nějak nebralo (nemotivovaly mě tři nakulmovaný holky, když jsem sama vypadala jako pako:D), našla jsem se v Tonym, ale ono to bude vesměs asi dost podobné. Jinak - podprsenky - já za ně paradoxně utrácím velmi málo (i proto jich mám hodně) - nejvíce mi totiž vyhovují H&M podprdy, s mýma trojkama mi sedí velikost S, což taky nechápu (co dělaj holky s áčkama?), potom mám dvě podprsenky od Nike, který stály tolik, co HMkovejch podprsenek 5, a drží mi prsa mnohem hůře (za což jsem ráda:D). A co se těch kliků týče, jde to, ale dře to:D Já zase neumím kliky dělat rychle, takže jsi megaborec!

      Vymazat
    3. Já vím, že Jillian není pro každého, znám spoustu holek, co štve. :D

      No ta podprsenka, co mám, podepírá každé prso zvlášť, aniž by to vypadalo blbě, nefunguje tím stylem "přimáčknu prsa k hrudi". No a já mám prsa spíš malá, ale nosím velikost 65E. V tom obchodě, kde jsem ji koupila, totiž dělají bra fitting a já samozřejmě zjistila, že jsem celý život nosila podprsenky špatné velikosti, místo 75B/C mám velikost 70D/65E. A fakt to udělá hrozný rozdíl, není to jen reklamní trik.

      Děkuju. :D

      Vymazat
    4. Teda Brumen, jak píšeš ten první odstavec o svých začátcích a o sobě, tak jsem se musela přesvědčit, že to píše skutečně někdo jiný než já (třeba jestli nejsem náměsíčná a nepíšu po nocích příspěvky v diskuzích :-D ), protože to přesně sedí na mě.

      Taky jsem začínala s Jilian a vydržela mi docela dlouho, ale pak jsem jednou zkusila Boba a ten mi přirostl fakt k srdci a hlavně ten jeho škodolibý smích. Teď mám Boba a Jilian tak napůl a hodně chodím, teď když je hezky, běhat ven. U Jilian mě v poslední době začíná dost lézt na nervy překombinovanost jejích sestav.

      Ad 1. - na mě morbidně obézní nemají odstrašující dopad. Spíš si odepřu nějakou ňamku při pohledu na foto pěkně vyrýsovné fitnesky.

      Vymazat
    5. :D Fakt? To je fajn, že je nás víc. :D Boba musím taky někdy zkusit. :)

      Vymazat
  13. Berta mě teda naprosto odrovnala, ta je parádní!!!:D:D:D Jinak musím říct, že s tím oblečením naprosto souhlasím! Miluju nakupování sportovního oblečení a hodně mě to taky k tomu cvičení žene. Taky jsem si nedávno koupila dost drahou Adidasáckou karimatku, kterou mám v pokoji neustále rozloženou tak, že ji prostě nejde přehlídnout a když se mi nechce cvičit, řeknu si, že když jsem do ní vrazila takovejch peněz, prostě musim! :D Ale zase tolik to cvičení neprožívám - jako doplňky stravy a tak.. Jelikož mám na postavu štěstí, dělám to spíš pro lepší pocit, zpevnění a že mě to baví:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šťastlivka!:-) Teda, adidasáckou karimatku závidím, já koukala po Vánocích na nějakou od Nike, ale litr se mi za ní dávat nechtělo, tak mám "no name", ale je krásná:-)

      Vymazat
  14. do prčic, smolila jsem komentář a spadl mi net. tak znova :D
    já nemám dostatečnou motivaci, mám samé hezké oblečení, podložku, bobblíka a stejně to nejde. naštěstí mám extrémně rychlý metabolismus, jinak bych při množství jídla, které přes den sním, vypadala brzo jako Berta :D klidně si dám pět čokoládových tyčinek a dva dorty denně (mimo tuny dalšího). mám to po tátovi, ten je jak proutek, ale bojím se, že jednou to přijde. ale na druhou stranu hodně chodím, radši než hodinu v posilce strávím hodinu na procházce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi stává tak u každého třetího komentáře, nejlepší, zvlášť u mobilu to miluju, tam mi to smolení zabere tak deset minut:D Ježiš, a koupím Tvůj metabolismus!

      Vymazat
  15. Berta by na mě osobně asi nefungovala, protože vím, že do ní mám daleko a nikdy taková nebudu :D (ale kde beru tu jistotu, že?)
    Zato poslední video ano - zasměju se, zaklepu si na čelo, že se lidé zbláznili, ale vezmu si z toho poselství, že žijeme jen jednou, takže si je třeba to užít, ale také myslet na své zdraví, takže si jdu zacvičit :D Na každého asi platí něco jiného, motivace je složitý obor a někdy je to až nadlidský úkol se k tomu cvičení dokopat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andullie, u Tebe bych si zrovna jistá byla, že do Berty nikdy nedospěješ, tu jistotu naprosto chápu:-) Jo, motivace by vydala na několik knížek... :-)

      Vymazat
  16. To jsou super tipy! To oblečení na cvičení a Berta?! Ta mě pořádně pobavila! :-D umím si představit, že to doopravdy funguje! Zrcadlo u mě tolik nefunguje a fotky jsou zaklínadlem, zvlášť v dnešní digitalizované době!

    OdpovědětVymazat
  17. Neumím se rozepisovat, ale článek mě zaujal a pobavil a rozhodla jsem se taky něco vyplodit. Cvičím pravidelně asi 10 let. Jsem na pohyb navyklá a když ho z různého důvodu nemůžu mít, tak mi chybí. Za tu dobu se má váha nijak výrazně neposunula ani směrem nahoru a "bohužel" ani směrem dolů (s výjimkou 8kg nabraných po hormonální antikoncepce - otoky, zvýšená chuť k jídlu a snížená schopnost nechat zavřenou lednici, které jsem po vysazení celkem rychle zhubla). Snažím se cvičit 4-5x za týden. Začínala jsem rotopedem u televize, poté posilováním a během. Za studií jsem chodila běhat do parku za kolejemi, do fitka a plavat (slevy na ISICa a sportovně založené spolužačky a spolubydlící byly fajn). Menší cvičící krize přišla po nástupu do práce (směnný provoz, únava, další studijní povinnosti) a nějak mě nebavilo, nebo spíše nebylo už tolik času několikrát do týdne trávit 2h v posilovně, aby to mělo efekt. Navíc společenská skupina namakaných týpků s nagelovanou a bohužel úplně prázdnou hlavou nacházející se ve fitku v našem městě se dost lišila od té za studií a úplně mi neseděla. Někdy v tu dobu jsem na internetu objevila HIIT workouty a úplně mě to chytlo a baví mě to doteď. Kombinuju s mým oblíbeným běháním a inline bruslemi. A co se týče motivace? Berta je dobrý nápad. Když se mi nechce, stačí si vzpomenout, kolik sladkostí jsem za celý den snědla a už oblíkám tepláky. Facebooková stránka fitness girl je taky dobrou motivací. A má vlastní motivace? Dobrý pocit nastupující po cvičení. Že vyběhnu 5 pater aniž bych se zadýchala. Že mi nikde nic neplandá ani nepřekypuje. PS: kdyby se ten zadek nějakým zázrakem zmenšil, tak by to byla asi ta největší motivace. Tamara.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Míšo, díky za tipy, já chodím přes dva roky na pilates a létací jógu a jako motivaci pro cvičení a proti žraní jsem si do mobilu stáhla fotku své oblíbené krásné cvičitelky :o) Vždycky si říkám, co by tomu řekla Ali, kdyby mě viděla takhle se cpát :o) Tereza

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...