úterý 1. dubna 2014

Paletka bezvadnejch "rozjasňovačů" za stovku (aka Catrice Absolute Bright Eyeshadow Palette)

     Já jsem taková holka rozjasňovačová. Cokoliv tmavšího mi nesedí; potkejte mě s černejma kouřovkama a umřete na záchvat smíchu (nebo na infarkt z leknutí, že jste právě narazili na zombie pandu; jedno z toho). Je docela zajímavé, že veškeré rozjasňovače, které jsem kdy měla, byly právě od Catrice. Poslední paletka je ale jasným favoritem, ačkoliv se jedná ve skutečnosti o oční stíny. No, z fotek asi pochopíte, proč o stínech mluvím stále jako o rozjasňovači.

     Ono když to otevřete, na první pohled vypadají barvičky sytě a relativně odlišně. Ovšem pokud je nanesete v tak nějak normální vrstvě (ne v té tučné, která je na fotkách, abyste viděli vůbec něco jiného, než lesk), v podstatě nerozeznáte jednu od druhé až na minimální barevný tón (z řady výrazněji vybočují pouze dva odstíny vpravo, které používám pro zamýšlený účel, a sice na víčko).


    Z fotek si odmyslete většinu barvy a jsme doma. Místo highlighteru jsou stíny parádní. Co se jejich kvalit týče, jsou jemně namleté, trochu práší a mají velmi uspokojivou výdrž; nevšimla jsem si ale, že by báze nějak prodloužila jejich životnost či zvýraznila barvy (bázi ale normálně nepoužívám, pouze jsem jednou testovala). 

    Zkrátka mám v jedné paletce za kilo odstíny vhodné k různým tvářenkám. A díky bohu za to, protože mě nebaví nanášet oční stíny a paletka by beztak skončila ve spárech mladší sestry.

     Jak je vidět, Catrice si použití představuje trochu jinak; pokud bych se ale řídila návodem na balení, budu vypadat jako reverzní zombie panda. Odstíny jsou velmi lesklé a tak navzájem podobné, že by na vás moje oční okolí házelo zrcátka. 

    Já tuhle paletku žeru, protože jsem na světlé odstíny ujetá, miluju highlightery a za parádní cenu mám zásoby pomalu do konce života. A pokud se něco vyplatí, tak je to tohle. Jsem i ochotná odpustit chabé plastové balení.


    Co vy a rozjasňování? Rády/nerady? Které highlightery používáte? A co vy a Catrice, máte se rádi?

    Mějte se krásně,
    M.

18 komentářů:

  1. Highlightery jsou vážně skvělá věc a musím říct, že i paletka vypadá moc dobře! Díky za tip, určitě se na ní mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj, tip na rozjasňovač (z drogérie) sa hodí vždy:-), a ešte k tomu tie stredné odtiene do ružova... hmm, asi si naň najbližšie v DM posvietim.;-) Na oči by to asi ani pre mňa nebolo to pravé, ale rozjasnenie tváre? To beriem! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do růžova, neutrál i do žluta:) Prostě paráda!

      Vymazat
  3. Paletka vypadá fakt super a jako rozjasňovače jsou fajn alternativou. :) Asi na ně mrknu v drogerce. :)
    W.

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá zajímavě, akorát jsem si nedávno koupila rozjasňovač z té keltské limitky od Catrice. (A zase ho někdy používám místo očních stínů. :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mě taky hodně lákal, obecně ty jejich limitky můžu:)

      Vymazat
  5. ako vidím, trafila som sa nápadom úplne presne. Hľadala som pred týždňom v našom malom meste nejaký rozjasňovač a keďže neúspešne, - ako poslednú som navštívila našu vyrabovanú DM...kde takisto nič. Po prezretí regálu s Catrice som objavila túto tieňovú novotu - a v hlave mi okamžite prebleskla myšlienka - to by bol dobrý rozjasňovač ! - a kúpila som. A presne , na oči používam posledný odtieň ako tieň, a ostatné okrem predposlednej perfektne slúžia ako rozjasňovače...perfekná alternatíva na chvíle, keď žiadny iný rozjasn. nemáte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, tak to myslíme stejně! Mně nahradil i regulérní rozjasňovače, s tou paletkou si vystačím na oči, do vnitřního koutku i na tváře:)

      Vymazat
  6. Já mám rozjasňovače moc ráda a používám je při každém líčení ;) Paletka vypadá skvěle! a za tu cenu, bomba!

    OdpovědětVymazat
  7. já na ni zrovna tuhle koukala, nakonec jsem si teda odnesla tvářenku z limitky (protože vůbec nemám doma deset tvářenek...) a koupila jsem si ve výprodejovém stojanu takový skoro bílý stín od Max Factor, který teda jaksi taky není moc vidět, čekala jsem od takové značky lepší pigmentaci, ne že musím dělat pět vrstev...
    a rozjasňovače moc nepoužívám, já to vlastně ani nějak moc neumím :D mám sice meteoritky, pak nějaké dva v peru a stejně mi leží v šuplíku. ale budu to nějak muset začít zkoušet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jo, tak ty jsi tvářenková holka! Já je používám téměř vždy, zase to vůbec neumím s bronzery, s bázemi, neumím si namalovat oči... :D

      Vymazat
  8. Skvělý nápad! Není nad to poradit si sama a přizpůsobit si to k obrazu svému. :) Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jako rozjasňovače vypadá fakt hezky... pokud bych si ji ale koupila na oči, byla bych naštvaná :(

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdyby to nemělo i tohle lepší alternativní použití, nadávám jak špaček!

      Vymazat
  10. Třeba make-upu a tak mi od Catrice nesedí, ale stíny asi nic nezkazí :D Každopádně tyhle stíny jsem si chtěla koupit, ale jak je vidím v akci, tak mě to nějak opouští. Čekala jsem, že ty barvy budou výraznější :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...