úterý 8. dubna 2014

Milani 20 - Uptown Mauve


   Na dekorativní kosmetiku moc recenze nepíšu. Ale tahle s prominutím svině si zaslouží samostatný příspěvek všema deseti. 

     Totiž... Napatlaly jste si někdy na rty kombinaci alkoholu, alkoholu a ještě trochy alkoholu, možná pomocí nějaký megatuhý gumy nebo něčeho podobného, co absolutně neklouže, zachytává se to všude možně a skoro to až bolí? Protože mám pocit, že i ten alkohol na třetí by mi pusinu nechal vysušenou o dost míň, než tohle zlo. 

    A jak se na první pohled tváří nevinně, co? Dokonce až hezky. Bohužel relativně vysoká cena je asi pouze za ten pěknej první pohled. Řeknu vám, tak draze jsem nikdy za pohled neplatila.  

    Bohužel. Odstín je totiž nádherný. (Z fotek ho nedoceníte, ve skutečnosti je barva krásnější a má mírné odlesky do modra či co, jenže mě rtěnka tak děsně štvala, že zatímco ostatní kosmetiku fotím dvacetkrát z jednoho úhlu, tohle jelo prostě na první dobrou. Respektive špatnou.)

    I když už podle vůně mě mělo trknout, že týhle rtěnce by bylo nejlíp vystřelený do vesmíru, jelikož i šminky mojí maminky, který měla babička z nějakýho důvodu od jejích sedmnácti, kdy s nima trsala na Abbu, založený v šuplíku, a kterýma jsem se v předškolním věku v nestřežených chvílích předělávala na princeznu, voněly svěžejc.

    
     No, co dodat. Myslím, že značka Milani jednoznačně cílila na majitelky brutálně mastných rtů. Jo, jenže ty vlastně nemá nikdo. Hydrataci chceme asi všechny, co. Tak si tuhle šílenost proboha hlavně nikdo nekupujte!

    Jdu si spravit náladu Lip Butterem od Astoru. Co nejvíc kdy vysušilo vás? Na co si mám dávat bacha? Pěkně žalujte v komentářích, ať příště ty prachy vrazím do něčeho smysluplnějšího. Za tuhle šílenou konzistenci, smrad a hlavně brutální sušení by měli vývojáře pustit do průvanu za palce u nohou.

    Mějte se krásně,
    M. 

42 komentářů:

  1. No, vyloženě nemám nic, co by takhle brutálně vysušovalo. Co je ovšem podle mě naprosto na prd a jsou to vyloženě vyhozené peníze - neustále opěvované Baby lips - v životě jsem neměla tak žalostnej balzám na rty! Nedělá to vůbec nic, akorát si to člověk na tu pusu napatlá a pak se asi má doufat v zázrak, nebo nevím. Za mě tedy určitě ne and I love Carmex forever!
    Kristýna Zouzalová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baby lips jsem ještě nezkoušela, ale asi to bez nich taky přežiju, třeba jejich dvojčata Love Lips mi nepřišly jako nic speciálního...

      Vymazat
  2. mě bohužel vysušuje rty strašně moc věcí, mám je strašně citlivý, tudíž pod všechno dávám balzám..
    Baby lips a EOS balzám.. kdybych ty peníze vyhodila oknem, udělám líp.. nechápu, co všichni na EOS vidí, mě vysušuje jak blázen.. (samozřejmě, co osoba, to pleť, to rty..)
    a balzámy od Baley taky na mě nedělají absolutně nic..
    naopak nedám dopustit na "podomácku" vyrobené a balzámy od Rosebud salve (ano, jsou na vazelínové bázi, ale pomohly mi z takové lapálie, že budou navždy v mé kabelce..)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také pod vše cpu balzám:-) EOS jsem nikdy neměla, naštěstí mě to ani moc neláká, ale nejsi první, od koho tohle slyším, ráda se mu vyhnu. Jej, a balzám od Baley jsem si koupila minulé léto v nějakém rozmaru a málem jsem ho vyhodila rovnou před drogerií..

      Vymazat
  3. Dost jsem se po ránu zasmála:) Tak Milani se pro jistotu budu vyhýbat:) Já začala teprve nedávno používat výraznější rtěnky a koupila jsem si Mineralize od MAC a jsem s ní nad míru spokojená.

    http://missbagaholic.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně je pořád moc líto vrazit větší peníze do dekorativní kosmetiky, ale musím se přiznat, že čím dál víc pokukuju po nějaké pěkné Chanelce:-)

      Vymazat
  4. Mě takhle vysušovaly staré rtěnky Essence a ty nové nemám ani moc odvahu zkoušet. Milani jsem si chtěla koupit, ale jelikož je až moc vychvaluje Petra Lovelyhair, a mě v 99,9% její oblíbené produkty nesedí, radši jsem ušetřila.. a vidím, že jsem udělala moc dobře! Jinak celkově na rtěnky moc nejsem, vystačím si s barevným balzámem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně věci od ní sedí taky málokdy (kromě Catrice a Barry M). Ale Essence rtěnky (vysušují stále), Balea, e.l.f. a další asi ne :/

      Vymazat
    2. Nové Essence vysušují rozhodně méně než ty staré, ale pořád to není žádná sláva. Jinak na doporučení Péti jsem asi nikdy nic nekupovala, ale je fakt, že o existenci firmy Milani vím určitě od ní - proto jsem ji na veletrhu bez povšimnutí nepřešla jako nějakou no-name věc:) (Kéž by!)

      Vymazat
    3. Tak si to tu pročítám a říkám si, jestli to vysušování nesouvisí i s barvou tedy s pigmentem, který ve rtěnkách je, možná je to hloupost, ale tak mne to napadlo, protože mám Milani Sweet Nectar. Je to taková hoooodně oranžová rtěnka a já bych ji klidně přirovnala k Chanelkám, které vlastním. Mám ji moc ráda a to mám starší rty :-)
      No tak to jsem ráda, že na Interbeauty byla ta Rose cosi vyprodaná. To bych možná byla zklamaná. Nemůže to být i stářím té rtěnky? Každopádně je mi líto, že se z ní nemůžeš radovat jako já.

      Vymazat
  5. Týmto si ma riadne prekvapila.Osobne som od Milani neskúšala ešte nič, ale čo vidím na youtube, takmer všetky youtuberky rúže od Milani chvália. Som si aj chcela jeden na skúšku objednať, ale teraz fakt, že neviem :-/ Ja mám večný problém so suchými perami, tak teda Milani asi vynechám. Aj keď, ako sa poznám, som ten typ, čo sa musí poučiť z vlastných chýb :D
    Mne pery neskutočne vysušuje rúž od Alverde (recenzia TU
    )
    .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju za varování na Alverde, dlouho po nich pokukuju, tak to asi vydržím. Jinak na tu Milani jsem na recenzi nikde nenarazila, moc blogů sledovat nestíhám, tak to se asi youtuberky řadí do té mastnoretné kategorie nebo nevím:D

      Vymazat
  6. odstín je teda nádherný, ale co naprosto nesnáším jsou vysušené rty, takže dík za článek, vím co nekupovat:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  7. a takový krásný odstín to je :( mně vyloženě nevysušuje nic, ale taky mi nesedí opěvovaný EOS. a vlastně se mi trochu dělají šupinky po (taky opěvovaném) Nivea lip butter :-/
    jinak tvůj balzámek je super, ten si pochvaluju moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda!:-) Ještě ten oční krém Ti musím dát!:) Ten Lip Butter mě mrzí, taková super věc to je!

      Vymazat
  8. Tak to je další ohlas na vysušování téhle rtěnky, co slyším. Navíc prý hrozně lezou do vrásek a rozpíjí se. Škoda, barvy mají fakt hezký :( Ono je asi jasný, že rtěnky budu doporučovat, když je prodávám...
    Mě třeba zklamal Color Whispers a rtěnky Essence. To bylo řečí, jak jsou krásně krémový a hydratační. Krémový možná, ale vysušujou jak blázen ./

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Color Whispers mi nevadí, ale s tou Essence musím souhlasit, i tak je mám ráda, nevysušují až tak moc, stejně cpu pod vešchno balzám a barvy mají krásné, ale taky nevím, kde všichni berou tu hydrataci. Ovšem tahle rtěnka je samotná definice suchosti:-/ Sice se mi nerozpíjely a ze rtů jsem je dostávala odličovacím balzámem, jinak se nehly, ale pusa mě skoro bolela při nanášení, jak se rtěnka ne a ne chytit. Brr.

      Vymazat
    2. Au! To aby sis nosila v kabelce malý kahánek, abys ji mohla rozehřát :D

      Vymazat
    3. Takovej rtěnkovej feťák trošičku:D

      Vymazat
    4. Color Whispers mi taky absolutně nesedly a nic mně nikdy tak nevysušovalo. Katastrofa... no a ty nové rtěnky Essence mi naopak přijdou super :D Je vidět, že je to opravdu individuální :)

      Vymazat
  9. Tohle ale není hydratační rtěnka. Je to rtěnka s vysokou pigmentací a i přesto vysokou výdrží. Žádná rtěnka s dobrou výdrží není hydratační! S tímhle faktem musíte holt počítat dopředu, jinak je jasné, že budete zklamané. Já mám od Milani podobnou jen v odstínu Black Cherry a za mě teda musím říct, že je to jedna z mých nejlepších rtěnek. Jinak ještě k nanášení - na nanášení podobných rtěnek přímo z tuby zapomeňte za prvé to bude nejspíš vypadat hrozně (kvůli nepřesnosti) a za druhé to ani moc dobře nejde, stčí si vzít na pomoc štěteček a rtěnka je parádní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám třeba matnou rtěnku od e.l.f, drží jak blázen a nevysušuje :)

      Vymazat
    2. Já souhlasím s Helenou, podle mě se tak nějak vylučuje, aby rtěnka byla hydratační a zároveň dlouhotrvající. Mám od Milani 2 rtěnky a špatné mi nepřijdou, akorát jedna hrozně smrdí - jak lepidlo. Druhá voní po melounech, zajímavé :-D Jinak mi rty nejvíc asi vysušují lip tinty.

      Vymazat
    3. Já ani nepotřebuji hydrataci, ale rozhodně nechci takové sušení, které předvádí tato rtěnka:-/

      Vymazat
    4. Ještě jsem zapomněla zmínit, že na nošení takové rtěnky je třeba rty připravit dopředu. To znamená udělat peeling rtů nebo je aspoň přejet pořádně kartáčkem na zuby a na noc ještě dát silnou vrstvu hodně výživného balzámu, ráno pak budou rty pěkně připravený i na kdejakou matnou rtěnku, který teda vysušujou pořádně. Ale stačí se s tím naučit pracovat :)

      Vymazat
  10. Jsem moc ráda, že jsi nám dala vědět, protože jsem se ji zrovna chystala koupit.:)

    OdpovědětVymazat
  11. No tak toto sme si asi vymenili! Lip butter od astoru je pre mňa čisté zlo. Až natoľko, že som ho vyhodila. A milani si neviem vynachváliť! :) Aspoň vidieť, aké je to v kozmetike odlišné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lip Butter, vážně? Tak to slyším poprvé, to je zajímavé:)

      Vymazat
  12. Chudáku :-( Tohle mi udělala MUA, ale tam to bylo za libru, takže žádná škoda. Naopak má moc ráda MUFE, Catrice... a dále nevim :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Catrice mám také moc ráda, MUFE jsem ještě nezkoušela, ale dost mě láká:)

      Vymazat
  13. Mě vysušuje rtěnka v tužce od Avonu. Celá je taková suchá, protože v některejch (zrovna v těch dvou, co mám já) odstínech jsou třpytečky a přijde mi, že si na rty mažu kámen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je fakt, také jednu mám a suchá je dost. Ale odstín je nádherný, mám tu nejtmavší a v zimě jsem ji nosila moc ráda.

      Vymazat
  14. Mě bohužel vysušuje rtěnka od Sleeku a to mám tak nádhernej odstín.. Co je v tomhle směru naopak špica, tak to jsou rtěnky od Rimmelu (Moisture Renew) - mám Vintage Pink a Latino a obě krásně hydratované a pěkně barevné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od Rimmelu jen samé Kate, ale vyzkouším Tvou špicu!

      Vymazat
  15. Tak to by som od Milani necakala:/ Mne vysusovali pery oblubene rtenky Rimmel Kate..ale to som asi jedna z mala. Naopak Color Whispers mi prisli v pohode. Ale pod kazdu rtenku si davam tak ci onak balzam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám Color Whispers ráda a taky balzámuju pode vše, a Kate mi naštěstí též vyhovuje, protože má můj nejoblíbenější odstín červenooranžové, bez tý bych se už neobešla:)

      Vymazat
  16. Jooo tak pěkně vysušovat rty mi umí i rtěnka YSL (konkr. hranatá rouge pur couture) ač se tváří pěkně krémová v jemné vrstě bohatě pigmentovaná, do půl hodiny mám rty jak saharu-lesk rtěnky zmizí, zůstává jen barva a ta je opravdu pekelná. Obecně mi přijde že mně vysušují všechny rtěnky ať stojí 50,- nebo litr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bolí mě rty jen to čtu:D Mě asi nevysušují všechny, pod všechno cpu balzám, ale tahle nádhera teda překonala všechno... Takže píšu si, vykašlat se na YSL:)

      Vymazat
  17. Ani nevíš, jak jsi mě tím pobavila :D. Ale zcela chápu tvůj vztek

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám naprosto hrůzostrašnou zkušenost s fixou na rty od NYC. Ta se mi zažrala do rtů tak, že se mi okamžitě scvrkly a když sem se ji snažila odlíčit, tak jsem zjistila, že mi normálně vyžrala kusy kůže ve které se veselé usídlila a nechtěla se hnout. Takže parádu mi dělala cca 5 minut a dalších 14 dní jsem léčila rty... Tohle bych nikomu nepřála

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...