středa 9. dubna 2014

Boj za hezčí řasy, tentokrát za pomoci séra

Bez řasenky/ S řasenkou

   Znáte to, každá ženská chce to, co nemá, nám je prostě těžké se zavděčit. Je fakt, že zrovna já chci všechno, právě pěkně husté, dlouhé, tmavé řasy jsou pro mě ale částí ženského těla, dáli se to tak nazvat, kterou jsem záviděla odnepaměti. (Stejně je to sranda, závidět kožní derivát.) 
 
    Asi to bude mít co do činění s tím, že o existenci těch mých jsem se dozvěděla poprvé až zhruba ve třinácti letech, kdy jsem objevila kouzlo řasenky. (Bohužel zároveň s kouzlem modrých očních stínů.)

Bez řasenky

    Ono když máte řasy, které délkou nevynikají a jsou světlounké až ke kořínkům a tudíž neviditelné, je těžké nezávidět nenamalovaným tmavo-dlouho-hustořasým kamarádkám na chalupě nebo školních výletech, že nevypadají jako chlapci. 
 
    A ačkoliv jsou mé řasy takové *meh*, stavím na nich líčení očí – v již velmi starém článku jsem uvedla, že v oblasti očí mi jako milovníkovi výrazných rtěnek ke štěstí většinou stačí řasenka, a tento fakt přetrvává. O to více se ale snažím s řasenkou čarovat, bohužel částečky vzduchu k řasám nepřilepím a tedy i tato kouzla mají své limity. 

S řasenkou
   
     Zhruba před dvěma lety jsem ke svému velkému nadšení vyhrála v časopise Cosmopolitan prodloužení řas. Jako jo, efekt pěknej. Zhruba tejden. Potom totiž snad nenastala hodina, kdy by mi nějaká unavená řasa neřekla demonstrativně sbohem a neupadla i s nalepenou nožičkou, což bylo ještě dobré, protože ty, které na očích zůstaly, s postupným růstem vypadaly šíleně. Odličování očí byl děs běs, jelikož k těm světlým kořínkům jsem prostě maskaru nanést musela. A představa, že bych za tu proceduru trvající téměř tři hodiny platila každé tři týdny nehorázné peníze, taky nebyla zrovna růžová. 
  

   
    Takže teď přichází čas zkoušení sér. Po nabídce testování séra Realash, které bylo jako jediné schváleno k volnému prodeji organizací FDA (Food and Drug Administration, Úřad pro kontrolu potravin a léčiv), jsem přirozeně nadšeně skočila – sérum slibuje tmavší, delší a silnější řasy (ani nevím, který efekt toužím vidět nejvíce), to vše navíc za pomoci pouze přírodních ingrediencí. 
  
  

    Tak uvidíme. Mám za sebou první dvě aplikace a se svejma citlivejma očima považuji za úspěch, že mě nic neštípe, oči nejsou zarudlé (a se svou šikovností jsem si ani nevypíchla oko). Uvidíme za pár týdnů, kdy si budete moci – tamtadadá – o séra zasoutěžit!
    
    Jak jste na tom se svými kožními deriváty vy? Zkoušely jste sérum nebo "nalepené" řasy na ty své? Umíte používat umělé řasy? (Já s nima vypadám jako z filmu Clockwork Orange.) A co je předmětem vaší závisti?
    

    Mějte se krásně,
    M.
   

P.S. Za poskytnutí séra děkuji slovenskému zastoupení firmy Realash.

P.P.S. Řasenka, kterou mám nalíčené oči, je klasická Maybelline Great Lash - Lots of Lashes. 

52 komentářů:

  1. S těmi neviditelnými řasami to máme stejné. Také jsem blondýna a hon na tu nejlepší řasenku stále zůstává bez té nejlepší, která by vykouzlila efekt umělých řas a nejlépe neslepených :D Taky jsem si prošla prodloužením řas, jednou mi to vydrželo dokonce rok, ale teď, když si vzpomenu, kolik jsem tam utopila peněz, lituju... Já chodila ke skvělý slečně, efekt krásnej třeba na dva týdny, ale pak řasy strašně padaly. Tak jsem hledala také sérum. Koupila jsem Peter Thomas Roth v Americe a je fajn (ale bylo strašně drahý!), vydrží okolo 8 měsíců a účinky tam jsou, ale spíš než prodloužení, ta zahuštění a celková revitalizace řas :) Jsem zvědavá, jak dopadne to tvé :) Hezký den, Míšo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě zatím vedou paradoxně nejlevnější řasenky, jako zmíněná Maybellinka nebo StudioLash od Miss Sporty, ale stejně jsem nešika a kořínky mám prostě světlé, jak je vidět na fotkách:D Která nejvíce vyhovuje Tobě? (Blondýny sobě!:)) Když o tom tak přemýšlím, právě zahuštění by se mi asi hodilo nejvíce (s tužkou na oči vypadám fakt jako pitomec, ale když člověk má jen řasenku, ta "řídkost" zkrátka vynikne)... Krásný den i Tobě!:-)

      Vymazat
    2. Asi jsi zkoušela jen ty kořínky ze spodu přetřít černou tužkou? To dělám já, ale nemaluji si vnitřní víčko.

      Vymazat
    3. Já pokud už po tužce sahám, maluji jen vnitřní víčko, s horní linkou opravdu vypadám blbě, jak je vidět z fotek, mám smutný tvar očí, pěknou linku si jsem schopná nakreslit pouze s fixem, ale ty zase bývají relativně výrazné, takže spíše nenosím.

      Vymazat
    4. Mně nejvíce vyhovuje Gabriela Salvete Diamante, ta je fakt bombová. A taky občas používám kleštičky na řasy, alel jen když mám na to trpělivost, protože kolikrát se mi řasy jen "zlomí", místo toho, aby se natočily :D jako nejlepší řasenka, co jsem kdy měla byla Dior Iconic Overcurl, ale kupovala jsem ji v USA a tady se mi už kupovat za ty prachy nechce :D

      Vymazat
  2. Já mám půlku řas tmavou a druhou půlku jaksi neviditelnou, takže to vypadá, že je mám docela krátký :D Nabídku na sérum jsem dostala taky, ale když jsme si googlila výsledky, tak 1/2 holek měla hezčí řasy a 1/2 mi přišlo, že jich mají snad ještě míň., popř. efekt nula, tak jsem zvědavá, co na něj řekneš ty :) Řasy zkouším mazat ricíňákem, ale efekt ani po měsíci nijak nevidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, jestli se riciňák nějak projeví:-) Já jsem na něj slyšela chválu, ale k tomu oleji mám nějaký psychický blok, nevím proč... Uvidíme, jak dopadnu s Realash, snad se mě nebude týkat ten druhý případ:-)

      Vymazat
    2. Ahoj, já riciňák používám po odličování, prstem promáznu řasy a i oční okolí místo očního krému. Je sice o dost hustější, ale dobře vyživuje. Ale musíte být trpělivé, výsledky jsou vidět až po dlouhodobém používání a musí se nanášet opravdu každý večer. Já na to někdy nemyslím, používám ho spíš k té výživě. Řasy, co jsem měla polámaný, mi během 4 měsíců dorostly :).

      Vymazat
  3. Ja jsem na vysledky celkem zvedava. Vsechny tyhle sera uz odmitam, protoze mam pocit, ze na me nic nefunguje:D Mam za sebou RevitaLash, Lumigan kapky, ricinovy olej, Taliku, Loreal nejakej tusim i dermacol.... a jediny co fungovalo viditelne byl ten Lumigan, ale vzhledem k tomu, ze preci jen je to na regulaci ocniho tlaku, tak jsem to pouzivala jen jednou, po odstraneni prodlouzenych ras, kdy ty moje byly fakt v otresnym stavu!

    Zavidim vsem, kdo maji pekny, dlouhy natoceny rasy jen tak od sebe, ale uz jsem se vnitrne smirila s tim, ze takovy mit proste nebudu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda,

      já taky používala Lumigan...
      Do kelímku jsem si kápla jednu kapku a štětcem na linky jsem nanesla tam, kde se dělá linka =o) nesmí to přijít do oka... teď mám řasy dlouhý a používám Lumigan jen občas, aby mi vydržely

      Vymazat
    2. RevitaLash je to, co používala Péťa? U té jsem teda na výsledky zírala, je neskutečný, jak je to kus od kusu individuální. Jinak moje řasy vypadaly také dost hrozně, a to jsem měla nalepené pouze jednou, na doplnění mě nikdo už neviděl, pár dlouhejch chlupů kolem oka a jinak nic. A k tomu smíření jsem ještě nedošla, bojuju dál!:D

      Vymazat
  4. Hmmm, to jsem fakt zvědavá, co napíšeš, soutěže se určitě moc ráda zúčastním!
    Já mám řasy chcípáky, ale jsem natolik líná, že chodím většinou stejně bez řasenky.
    Jinak bohužel nemám, co bych doporučila :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A stejně Ti to i bez řasenky sluší, já vypadám opravdu jako chlapec!

      Vymazat
  5. Neznám žádnou holku, která by netoužila po perfektních derivátech :D Řasy jsou asi to první, co mě na nalíčené slečně upoutá. Co bych dala za krásné, natočené, dlouhé a tmavé řasy :) Ale doplňování umělých se mi moc nelíbí, stejně jako lepit si umělé. Vzhledově je to super, ale nějak se s tím vnitřně nemůžu ztotožnit. Takže přírodní sérum by byla super alternativa. Jsem zvědavá, jak na tebe bude zabírat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, super deriváty chceme všechny:D Přírodní sérum je v podstatě poslední naděje, protože jak píšeš, to umělé ne-e, jednak se mi ani nelíbilo, jak to vypadalo, jednak sama si to nalepit neumím, moc práce a většinou do očí bijící efekt (pokud má člověk sklony na makeup koukat, prostě to pozná).

      Vymazat
  6. Když jsem viděla ten první obrázek v náhledu, říkala jsem si "Tohle že dělá to sérum? Tak to asi nutně potřebuju!" :) A ono ne... ona je to řasenka... Moje řasy nejsou nijak extra, ale paradoxně mě to nikdy příliš netrápilo. Líčím-li se, řasenka je udělá přijatelnými. Nelíčím-li se, nepotřebuju mít ani řasy výrazné (trochu viditelné jsou, to stačí :)). Na druhou stranu - pokud je možnost mít řasy hezčí (a nezaplatit za to zdravím či zrakem), proč ne. Těším se na výsledky Tvého testování.
    Btw. Je to sérum vážně tak přírodní, jak se tváří?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A umělé řasy nos! Clockwork Orange je pro mě jedním z nej filmů vůbec :))

      Vymazat
    2. Jé, tak to jsem Tě s obrázkem napálila, ale účel to nebyl:D Jinak sérum má opravdu tak pěkné složení, koumala jsem letáček, ještě to rozeberu v dalším článku, ale v podstatě jde o aloe gel, D-panthenol, kolagen, hydrolizovaný protein a miliardu výtažků, pěkné, pěkné, to se musí nechat.

      Film také miluju, Singing in the rain je jedním z ých nejpřehrávanějších videí (asi je se mnou něco v nepořádku), ale asi nemám ten správnej swag, abych mohla hochy napodobovat:D

      Vymazat
  7. Na mě fungovala Talika, ale asi tak až po 3 měsících pravidelného používání a to prý měl stačit jen měsíc, pokud si dobře pamatuju, po měsíci byly řasy stejné, ale sérum bylo drahé, tak jsem si říkala, že ho doberu. No ale pak se mě i pár lidí ptalo jestli to mám svoje řasy nebo umělé, tak to potěší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si maluju svojí budoucnost tak, že za tři měsíce tohle budu slýchat i od prodavačky z trafiky přes ulici:D

      Vymazat
  8. Ahojda,

    tak já jsem taky blond, řasy jako ty :-)
    Nooo používám trsíky, naučila jsem se to a je to fakt paráda, během pěti minut jsou nalepený a můžu óchat a áchat až do aleluja...
    Ale sérum vypadá zajímavě, jen kdyby nestálo tak strašný prachy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi šikula, já jsem prostě s těma umělejma řasama děsně nešikovná. Na ségru to nalepím, vlastně na kohokoliv, ale na sebe prostě ne:-/

      Třeba se na Tebe usměje štěstí v plánovaný soutěži, spolublondýno!;-)

      Vymazat
    2. Chce to zkoušet a zkoušet =o) já kolem těch trsíků chodila měsíc, než jsem se odhodlala, ale odhodlala jsem se v den, kdy nikdo nebyl doma a já měla čas a klid a pomaličku a polehoučku jsem to ozkoušela a dobrý...
      No třeba =o)

      Vymazat
  9. Ja uz 8 tyzdnov ficim na Lumigane, funguje to a konecne som si dala do poriadku aj obocie, ktore hooodne utrpelo mojimi "super" zasahmi. Riasy mi najprv stmavli a potom zacali rast. Aplikujem si to denne, vatovou tycinkou, ku korienkom. Viem, ze sa tieto kvapky pouzivaju na liecbu glaukomu, ale neaplikujem si ich do oka. Zatial som nic lepsie nanasla :)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj Lumigan rulez :-) Používám ho nepravidelně asi rok, řasy mi sice neztmavly, ale neskutečně vyrostly, když si je nabarvím/nařasenkuji, vůbec se nepoznávám :-) Také si ho aplikuji štětečkem pouze ke kořínkům.

      Vymazat
    2. Hmm, Lumigane platí i na obočí, říkáš? To bych Tím mohla zkusit napravit zdecimovaný obočí svý šestnáctiletý sestry, dík za komentář!:)

      Vymazat
    3. Funguje, ale potieraj len linie, kde Ti zacina obocie rast lebo inak budes musiet zastrihovat, ver mi :D

      Vymazat
  10. Tak toto ma veľmi zaujalo, som naozaj zvedavá, či to bude fungovať...

    OdpovědětVymazat
  11. no každopádně pokud je to konečně něco schválenéhoa přírodního, tak to bych po tom toužila moc.. dívala jsem se na jejich stránky - a 1100 je teda dost, s tím ale, že chtělí ještě 300!! za poštovné, tak mě naprosto odradili..
    jáinak já mám tedy řasy docela dobrý, ale tak blondýna, takže poslední třetina jakoby neexistovala...
    musím přiznat, že já si připadám jak blbec, když si někdy zkusím namalovat i celé spodní řasy... to jsem jak velbloud :) máte taky měkdo spodní řasy skoro tak dlouhé jako vrchní?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, velbloudi maj ty oči náhodou děsně roztomilý!:D Já mám spodní řasy o dost kratší, nemaluji je celé, ale i kdybych je projela až na konečky, asi ze mě velbloud nebude:-) Třeba se na Tebe usměje štěstí v soutěži, spustím za pár týdnů, až bude pokusný králík (potažmo já) mít řasy snad až do nebe!:D

      Vymazat
    2. Ha! Já mám spodní řasy přibližně stejně dlouhé (teda spíš krátké) jako horní, takže si je nelíčím, protože jinak vypadám dost děsivě. Tím se přidávám do klubu velbloudů. :-)

      Vymazat
  12. Tvoje vtipné dovětky mě opět pobavili a modré stíny jsou pro věk určitý věk naprosto nesmrtelná klasika - taky jsem si jím prošla :-D :-D (hnus :-D) Moje řasy jsou hezky dlouhé, byla jsem na ně vždycky pyšná až do chvíle než jsem začala nosit brýle. (Nikdy by mě nenapadlo, že by si řasy a brýle mohly nějak vadit, ale jo :D jednou mě očař sprdl, že nosím brýle moc nízko a dal mi je tak jak se mu to zdálo vhod, takže jsou měla dost problémy s mrkáním ;-D a začala se bát, že mi zastaví jejich růst a ty nové budou růst kratší, takže brýle co chvilku sundávám a chodí v rozmazaném světě, ale řasy mají délku fajn). Jenže délka není všechno, protože ze stresu a únavy jsem po ukončení školy měla řasy jak brambory v řádku... takže to sérum bych taky ráda vyzkoušela, aby se mi zahustily. Po čase tedy dychtivě očekávám hodnotící článek :-D (ať případně nevyhodím taky jen tak z okna peníze) :-D
    S pozdravem Gleys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Další exmodrostínovka! Jenže čestně, já v tý době snad ani nevěděla, že se používají i jiný barvy!

      Hodnotící článek bude cca za 8 týdnů, až budu mít důkladně odzkoušeno, jsem zvědavá! Teda, a fakt se Ti řasy tolik zhoršily ze stresu? Já se pravidelně osypávám, ale naštěstí mi nikdy nic nepadalo, ani vlasy (povinný ťukání na dřevo, pupínky stačej:-)).

      Vymazat
    2. Tak to já jsem taky o jiných barvách nevěděla, ale mě to přešlo (naštěstí), ale moji dávnou spolužačku ani po dokončení vysoké školy ne, takže né každý to má jako období. A to prosím ona nestínuje, prostě na celé víčko jeden světle modrý zářící stín :-D :-D ach, nesmím být škodolibá :-D

      mno stres, málo spátku, špatné stravovací návyky způsobené opět stresem a buch - vlasy na prd a řasy taky :-/

      Vymazat
  13. Ty řekneš závidět kožní derivát - s tím, že mám řasy krátké a tenké už jsem se nějak smířila, ale jeden derivát budu závidět vždycky - a to vlasy. :-) Moje jsou bohužel jemné, rovné a mastící se a nedrží v žádném účesu... Myslím si, že narozdíl od řas se kvalita vlasů ale sakra hodně odrazí na celkovém vzhledu.
    Nicméně na řasy už jsem vyzkoušela všechno možné, přes séra po ricinový olej, který používm teď, ale nikdy jsem nezaznamenala žádné výsledky... Dost mě zajímá, jestli to tvé řasy nakonec trochu povzbudí a výsledek bude viditelný (tak nějak se obávám, že funkční přípravky jsou na bázi léčebných mechanismů, které by zdravý člověk používat neměl - např. ty oční kapky, o kterých se výš zmiňuje Karolína).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, řasy budu také vždycky závidět. Mé jsou takové průměrné, ani řídké, ani husté, rovné, ne a ne vyrůst déle, než kus pod ramena, prostě klasika. Vždycky ochám a achám nad dlouhými, hustými, kudrnatými vlasy, tak možná v příštím životě, když budu mít dobrou karmu.

      Také jsem na výsledek dost zvědavá, na nabídku jsem kývla mimo jiné i proto, že je sérum volně schválené k prodeji (mám citlivé oči i kůži okolo nich, občas se mi udělá atopický ekzém, sem tam mi natéká spodní víčko, ani očař netuší proč), takže jestli mě to nezmákne podráždit a zároveň to pro mě něco udělá, dávám tomu pět hvězdiček:-)

      Vymazat
    2. V první větě máš milou chybu, představovala jsem si řasy kus pod ramena. :D Na takové bys asi žádné sérum nepotřebovala. ;-) Jojo , přesně, dlouhé a hlavně kudrnaté vlasy, to je můj celoživotní sen.
      Jsem moc zvědavá na výsledky, doufám, že sem za nějaký čas napíšeš (a hlavně že budou výsledky viditelné). Koukala jsem na odkazované stránky a složení jsem bohužel nedohledala, ale zas píšou, že by mělo být ok... Jenže hned vedle je zas poznámka, že by ho neměly používat těhotné a kojící a taky do 18 let, takže úplně super složení asi mít nebude. No co, hlavně aby zafungovalo. :-)

      Vymazat
    3. Haha, nojo, už to po sobě čtu, to bych teda byla kočka:) Já tu mám složení před sebou a nic zlého nevidím, ale koneckonců chemik nejsem, asi to nějaká bůhvíjaká lahoda nebude, ale rozhodně by mi to ty řasy nemělo sežrat:D

      Vymazat
    4. Já zase celkem nevidím důvod, proč je nepoužívat.. NA VLASY. Na oči bych si to taky nelajzla, na na vlasy je používám v pohodě a výsledek je znát. Sakra znát :). Jen mě teda překvapilo, kolik lidí je bez problému sežene.. To by se asi dít nemělo.

      Vymazat
  14. jak moc bych si přála mít krásné řasy :)) jsem zvědavá na výsledky :)
    a co se týče umělých řas - měla jsem je snad jednou, ale není to pro mě :D nějak jsem se dlouho patlala s tou aplikací a stejně jsem si v tom přišla dvině :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem je měla jednou, a nikdy víc!:D

      Vymazat
  15. Krásne mihalnice, každopádne takéto séra nemám v pláne používať ani v budúcnosti :) A okrem iného, urobila som si tvoj TAG :) http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2014/04/tag-v-perinach.html

    OdpovědětVymazat
  16. Ja mam take priemerne riasy...stredne dlhe, stredne huste..ale nejak mi to nevadi..sera, umele riasy ani ine predlzovania vobec neriesim :D aj tak je to vsetko len docasne riesenie a mna by asi nebavilo sa s tym patlat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mně je to vlastně jediná linka, kterou si dávám - neviditelná a na noc:D - v podstatě si cokoliv s očima dělám tak málo, že si tohle naopak užívám:D

      Vymazat
  17. Njn, každý chce to, co nemá, zejména my ženské. :-)
    Já mám dlouhý černý zatočený řasy a kvalitní vlasy, co rostou šíleně rychle, ale zase nemám pěknou pleť.
    Netrpím sice na nějaké vážné akné nebo tak, ale mám prostě i ve svých 24 letech stále černé tečky na nose, občas nějaký pupínek, rozšížené pory, které se pod jakýmkoli make-upem obzvlášť roztáhnou, (takže MU prostě v těhlech partiích ne-e) a jako třešnička na dortu... pleť mám přecitlivělou a hrozně světlou, takže každá nedokonalost je pak hodně vidět.
    Většina mých kamarádek má výstavní pleť, pár z nich díky dobrému genetickému losu, ale většina spíš díky HAK, kterou já teda brát nemůžu. I když teď bych se pro ni asi nerozhodla, ani kdybych mohla...

    OdpovědětVymazat
  18. Překvapuje mě, že neznáš zázrak jménem ricinovej olej! :)) Už skoro dva měsíce používám ricinovej olej každej večer na spaní na řasy, řasy mi nepadají, jsou silnější, kvalitnější a řekla bych (jestli si to nenamlouvám) i natočenější :) Takže já jsem ricinová :))

    OdpovědětVymazat
  19. Abych potěšila všechny blondýnky s neviditelnými řasami: ano, já jsem přesně ta bruneta, který má krásné dlouhé řasy a tmavé husté obočí, takže i po odmalování vypadám jako ta žena (jak píšeš :)), ale holky, má to svoje mouchy - pokud nejste nějaká extra lucky bruneta, která uzavřela nějaký pakt s přírodou (ďáblem, kdovíčím :)), tak taky počítejte s tím, že každá taková bruneta má přesně tyhle pevné, tmavé a kvalitní chlupy taky všude tam, kde nechce... No, nebudu to rozmazávat, prostě všechno má svoje pro a proti, ale můžete si zkusit propočítat čas: řasenka, případně domalování obočí versus odstraňování všemi možnými i nemožnými způsoby ochlupení z těla. Přírodě zdar! :-D

    OdpovědětVymazat
  20. tak já mám sice řasy delší a husté i tak, ale světlé, takže bez řasenky vypadám jako bez řas :( ale na druhou stranu souhlasím s komentářem výše - v mém případě to má i ty výhody, že to tak mám všude a musela bych si nohy neholit tak týden, aby to šlo na pohled vidět :D jsem na výsledky zvědavá, já bych se toho asi trochu bála.
    jo a umělé řasy jsem zkoušela jednou a dopadlo to asi jako u tebe... :D

    OdpovědětVymazat
  21. Já řasy také moc nemám a to i když je nařasenkuju:-! Jsem zvědavá jestli sérum pomůže, mně tyhle věci zásadně nepomáhají:D

    OdpovědětVymazat
  22. Kde se da prosim sehnat ten lumigan? Ptala jsem se ocara a ten mi rekl, ze ho napsat nemuze :-/ ja uz mam za sebou prodluzovani ras, ruzny sera. Ale vsechno je to strasne drahy. Tak jsem si rikala, ze jeste Lumigan jsek nezkousela a rada bych. Diky

    OdpovědětVymazat
  23. Měla jsem sice černé, ale totálně krátké řasy. Pak mi mamka koupila na Vánoce sérum Revitalash Advanced a už po jednom týdnu používání byl viditelný rozdíl! Zatím mám za sebou dvě balení, třetí už bude jen jako udržovačka, protože teď mám řasy, které jsem si vždycky přála.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...