neděle 27. dubna 2014

Banánovej korektor (Skinfood: Banana concealer stick)

  
    Dnešní článek je pro všechny nadšence asijské kosmetiky a blázny, kteří, podobně jako já, slyší na to, když má nějaký produkt extrakty z ovoce či zeleniny. Nebo jako ovoce a zelenina vypadá, popř. obsahuje v názvu - v tomhle jsem zákazník tupej jak ovce. Hlavně firma Skinfood na mně těží. 

    Eggplant eyeshadow stick? Mám. (Je úplně naprd, mimochodem.) Red orange BB cream? Mám. Rose lemon BB cream? Mám. Peach green tea BB cream? Mám. Apple cinnamon BB cream? Mám. (Nutno říci, že všechna BBčka stojí za to.) 

    Naposledy se do mé ovocno-zeleninové sbírky přidal i korektor. (Teda, se zeptám - jaký je rozdíl mezi concealerem a correctorem, nevíte někdo? Občas vidím, že tyto dva výrazy youtuberky striktně rozlišují, ale nezajímá mě to až do té míry, že bych to googlila.)

    Banana concealer stick, láska na první přečtení názvu výrobku. Nic s banánem ještě nemám, muhehehe. Navíc to jako banán vypadá. A dámy, ono to i jako banán voní. Podle výrobce navíc obsahuje zklidňující a vyživující extrakt z banánu. Je to prostě víc banán než banán. No nekup to! (Za necelých 140 kč jsem kupovala zde.) 


    Pokud jste na ovoce a zeleninu v kosmetice podobný magoři, dál nic psát nemusím. Pokud vás zajímají vlastnosti korektoru, můžete část dále. U mě klady ve finále převyšují, i když z některých aspektů jsem rozpačitá.

    Tak třeba odstín. U Skinfoodu jsem vždy měla jistotu, že jednička je pro mě jako dělaná. Taková ta barva, co je o odstín dva světlejší, než české drogerie. Bohužel to neplatí u korektoru, do kterého budu muset trochu "dozrát". Na pidipupínku se rozetře snadno, ale až na mě nedejbože vyskočí nějakej půlcentimetrovej mrzák, s tmavým banánem bych ho rozhodně zvýraznit nechtěla. 

    Ani z krytí nejsem nadšená. Pokoušela jsem se to demonstrovat na ruce přes modrou tužku. (Což je jediná tužka, která mi doma zbyla, a to hned dvakrát, protože mám několikrát do roka potřebu nakreslit si na obličej vlajku a tudíž několikrát do roka běžím pro tu nejlevnější modrou tužku od Essence, jelikož zapomínám, že tohle dělám několikrát do roka a mám jich doma několik.) 


    Jako jo, kreje to. Jenže asi po dvaceti vrstvách a nekonečným ďubkání. (Co by člověk čekal přes neustále se rozmazávající modrou tužku.) Ale i s pupínkem si dám docela práci, než to začervenání banán odrovná.

    Pochválit ale musím konzistenci výrobku. Tyčinkové korektory, které najdete běžně v drogerii, jsou spíše tužší, sušší. Banánový korektor se roztírá krásně, je jaksi olejovější, na kůži jemně taje, prostě, kdybych si ho z neznámých důvodů tolik nešetřila, klidně bych si s ním jezdila po tváři dvě hodiny. Fakt příjemný. 

    Z toho také vyplývá, že nevysušuje a nezvýrazňuje suchá místa a šupinky, a za to ho mám fakt ráda. K sušší pleti mám poslední dobou sklony, a mít pleť jako vnitřek vyjedený misky od jáhlový kaše fakt nechci. 

    A tím skončím, protože když začnu vymejšlet podobný přirovnání, přestává si to s psaním rozumět. Nicméně banán se mi zabydlel v kosmetické taštičce (o jejíž dvojče můžete soutěžit) a těším se, až se do něj doopálím - zatím mi plní spíše estetickou funkci.

    Lákal by vás banánový korektor? Co pěkného jste si naposled z Asie objednaly? A jak je to se slovíčky corrector a concealer, synonyma, či nikoliv?

    Mějte se krásně,
    M.

25 komentářů:

  1. No docela jsi mě nalákala :) Jelikož je to Concealor (=rozjasnovač - hlavní úkol je schovat kruhy pod očima a rozjasnit), a nevysušuje, tak se mi líbí. Ach jo, že já sem po ránu chodila :D (Naopak Korektor by měl být na nedostatky pleti jako akné atd ;)) - Pokud se teda nepletu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Á, záhada vysvětlena, díky! No, na kruhy pod očima mám jinou a lepší asijskou parádu, tak budu s touhle tyčinkou za rebelku:-) Pokud hledáš něco na kruhy pod očima, brzy se tu objeví recenze na Salmon Darkcircle Concealer, taktéž od Skinfoodu, a to je na oční okolí úplný balzám! Akorát teda nevoní a nevypadá jako banán (naštěstí taky ale nevoní a nevypadá jako losos).

      Vymazat
    2. Tak na recenzi na Salmon Darkcircle Concealer se už těším :) Pokukuju po něm už pěkně dlouho, ale nějak se pořád nemůžu rozhoupat. Pořád si říkám, že to třeba nebude taková paráda a že to chci jen proto, že je to Skinfood :D Ta značka je skvělá a ještě k tomu ty roztomilé obaly :) A Agave Cactus BB Cream je zatím ten nejlepší, co jsem kdy měla.

      Vymazat
    3. Dobrá dobrá, ještě neobjednávám, čekám tedy na recenzi ;)

      Vymazat
    4. Tery, po tom BB zase pokukuju já a Tvůj komentář to dorazil:D Do lososa jsem se také rozhoupávala nějaký ten pátek, ale jsem ráda, že jsem to udělala, lepší - abych to řekla správně - concealer jsem nikdy neměla!:-) Skinfood je nejlepší! Pořád doufám, že bude následovat vzoru Misshy a objeví se i v ČR...

      Vymazat
  2. Já mám na cestě (už nějak dlouho :-/) BB Holika Holika (já zas beru na to, když je někde kočka :-D ) ... na tenhle korektor sem se časem chystala, tak si to asi ještě rozmyslim, díky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, na Holika Holika BB taky brzo chystám recenzi:-) Znáš ten jejich kočičí rozjasňovač? Je úplně nádherný, ale připadá mi na poměry asijské kosmetiky trochu dražší:-/ - http://www.ebay.com/itm/Holika-Holika-Hello-Holika-Blusher-Highlighter-2-Color-Korea-cosmetic-/251209013698?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item3a7d3959c2

      Vymazat
    2. Ten je úžasnej!! aaaach kvůli němu bych se snad i naučila rozjasňovač používat...ale ta cena :-(

      Vymazat
  3. :) ja tiež počujem na ovocie a zeleninu a na mne takto zarába Garden of Wisdom, zbožňujem ich pleťovku :) A banán vyzerá super, žlté odtiene sú skvelé na kruhy pod očami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už si Garden of Wisdom googlím, zatím jsem neznala:)

      Vymazat
  4. Banány miluju ale cokoliv s banánovou příchutí je mi prosti srsti, o kosmetice ani nemluvím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám přesně naopak, nemusím banány, ale jejich vůně mi nevadí:D

      Vymazat
  5. ahoj:) řekla bych,že concealer je jakoby ke krytí tím korektorovým způsobem jako vysoké krytí a corrector potlačuje různé barevné nesrovnalosti, jako že na začervenání je zelený, na rozjasnění žlutý atd :)... Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nasla som clanok (http://www.leadinginstanteyelift.com/blog/differences-concealer-camouflage-color-corrector-and-cover-up-makeup), v ktorom sa to tiez uvadza. Corrector by mal sluzit na neutralizaciu farieb a concealer by mal byt vo fabre pleti/makeupu. A aby toho nebolo dost este existuju aj camouflage a cover makeup. Hotova veda :)

      Vymazat
    2. jo přesně tak jsem to myslela:D a já zase pořád nemůžu pochopit rozdíl mezi primer a base:)
      Olga

      Vymazat
    3. Nojo, primer a base je u mně taky problém:-) To ani neumím používat. Díky za rešerše, holky!

      Vymazat
  6. A jedna otazka out of topic: Bee, nechystas sa nahodou urobit clanok o veciach, ktore si si objednala alebo by si si chcela objednat z eBay? Inspiracia by sa mi hodila. Ja som tiez casto copycat a mam pocit, ze ini ludia dokazu najst uplne uzasne veci :) Dakujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrý nápad, na ebay nakupuju prakticky pořád a vždycky je fajn znát ověřené prodejce, brzy sem něco hodím, díky!

      Vymazat
    2. Super sprava. Budem netrpezlivo ocakat clanok a dufat, ze z toho mozno bude aj cela seria alebo pravidelna rubrika ;)

      Vymazat
  7. Skinfood taky zbožňuju, vždycky mě utáhnou na obalech... Jinak já z Asie naposledy objednávala cenu do giveaway a pro sebe čistící proužky na nos od TheFaceShop - ty jsou naprosto skvělé. A dnes ráno jsem koukala, že mi dochází Hada Labo lotion, takže příští nákup bude z Japonska...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm Japonsko, tam se moc nevyznám, jdu googlit:)

      Vymazat
  8. já jsem měla jednu dobu docela asijskou posedlost, ale už to nějak přešlo, hlavně mi ty věci moc nedělají dobře na pleť :( jako ne všechno, ale ta BBčka mě odradila. ale jako nějaký ten Missha rozjasňovač atd bych si dala líbit :D
    já mám hodně ráda z korektorů Rimmel Match Perfection nebo ty od Inglotu, mají i světlounké odstíny, doporučuju omrknout!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Inglotu se furt chystám, a vždycky ho nějakým způsobe, na Chodově vynechám:D

      Vymazat
  9. já mám doma strašně bb krémů (missha, skin79 apod.)..korektor ale žádný. i když já teda moc tuhé nemusím
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  10. Od Skinfood nedám dopustit na Fresh Fruit Lip & Cheek tint. Úplně skvělá věc, hlavně na léto na tváře.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...